㋡ میم مثل مثبت اندیشی نونوچه

چنانچه نیک اندیش باشید خیر و خوشی به دنبالش خواهد آمد

㋡ میم مثل مثبت اندیشی نونوچه

چنانچه نیک اندیش باشید خیر و خوشی به دنبالش خواهد آمد

من زنم!

من زنم! 

بی هیچ آلایشی! 

حتی بی هیچ آرایشی! 

او خواست که من باشم که به رویت نیاورم که از تو قویترم! 

آری من زنم!

او  خواست که من زن باشم! 

همچنان به تو اعتماد خواهم کرد!  

عشق خواهم ورزید! 

به مردانگی ات خواهم بالید! 

با تمام وجود از او دفاع خواهم کرد! 

پشتیبانت خواهم بود و تو مرد بمان! 

این راز را که من مردترم به هیچکس نخواهم گفت!

نظرات 37 + ارسال نظر
فسقلی شنبه 13 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 11:53 ق.ظ http://www.sharpay.blogfa.com

اوللللللللللللللللللللل
نونوچ من باور نمیکنی بگم چند دفه هم خوابشو دیدم؟خیلی دوسش دارم
نونوچه چیکار کنم؟؟؟؟؟
راستی این آهنگ وبت خیلی آشناست نمیدونم آهنگ چی بوده اصلا یادم نمیاد

افلت مبارک ... دست دست! دست دست! قر قر! بوس بوس!
واقعا؟! پس خیلی خاطرش رو موخوی فسقلی جونممممممممممم
عرب شاهی میخونه

فسقلی شنبه 13 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 11:54 ق.ظ http://www.sharpay.blogfa.com

نونوچ میرسم بهش قول قول قول
تا دل تو جووون خدا شاد شه

خوشممممممممم میاد از این همه اعتماد به نفست بابا...
ما که بخیل نیستیممممممممممممممم!!!
ایشالا به میمنت و مبارکی ...
منم دعوت کنیااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا

فسقلی شنبه 13 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 11:56 ق.ظ http://Www.sharpay.blogfa.com

اوووووووف!!! می خوامت...

فسقلی شنبه 13 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 11:57 ق.ظ http://sharpay.blogfa.com

نهههههههههههههههههههههههههههههههههههه!!!!
عاشقشونمممممممممممممممممم
میسی

فسقلی شنبه 13 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 12:00 ب.ظ http://sharpay.blogfa.com

نونوچ کجا ساکنی؟کدوم شهر؟

!!!!
میام مرغ دونیت میگمممممممم!!!

فسقلی شنبه 13 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 12:11 ب.ظ

بای نونوچه من

بای فسقلی جونممممممممممممممممممممممممممممممم

مریم شنبه 13 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 12:39 ب.ظ http://saahel-e-aramesh.blogfa.com

یوووووووووووووووووووهوووووووووووووووووو

خیلی زیبا بود
فسقلی اینجا رو کاغذ دیواری کردی؟
بوس نونوجان

یووووووووووووووووووووووووهوووووووووووووووووووووووووو
واقعا؟!
ای ول!
بوس بوس!
دست دست!
ابراز محبته
منممممممممممممممممممم ماچ پرتغالی جوجو

باشو شنبه 13 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 01:16 ب.ظ

سلام میبینم که رسیدی به حرفم .خوشم امد اره عزیزم ماقویتریم وقدرت تغییر داریممممممممممممممم۰(راستی کی بوووووووووووود میگفت تغییرمردوزن نداره)
اگه اینطوره چراماقویتررررررررررررررریم؟چون خدای مهربون ماروافرید تاازضعفا حمایت و پشتیبانی کنیمممممممم.میگی نه؟بعدامیگی اررررررررررررررره.گل گفتی ای گل گفتی

سلاممممممممممممممممممممم باشو جونم
تا اونجایی که یادمه به نوک سیاه رسیدمممممممم همی ... نه به حرف شما
هنوزم مرغ جونم یه پا داره ... تغییر واس همه ست نه فقط مختص خانما...
ما قوی تریمممممممممم عین شیریمممممم ... اونا موشن ... هر دو می توونن تغییر کنن...
اوووووف!!! باشو جونمممممممممم مرد اگه تغییر نکنه که مرد نیست!!! میشه کمد!!!

مینا شنبه 13 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 01:31 ب.ظ http://www.tabassom-16.blogsky.com

سلام
من لینکوندمت نونوچه جونی!

سلاممممممممممممممم مینا جونم
میسی
منم لینکیدمت همی

شهرزاد شنبه 13 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 01:35 ب.ظ http://www.gholleh.blogsky.com

خیلی عالی بود. واقعا لذت بردم؛ بدون تعارف. مرسی. ننوشتی از کی بود. یه جا می نویسمش تا همیشه داشته باشمش.
کار داشتم؛ ولی گفتم اول باید به نونوچه جونم سر بزنم. ضرر هم نکردم.بوس.

واقعا؟! مرسی نازممممممممممممممممممممم!!!
از یه مجله گرفتمممممممممم ... اسم هم نداشت ... اوهوممممممم!!!! خیلی اتفاقی چشمم بهش خورد!!!!
هر کی گفته گل گفته ... مهم اینه که گفته!!! اوووووف!!! از وقتی خووندمش احساس یه ببر بهم دست داده!!!
میسی شهرزادی که اومدی
منمممممممممممممممممم بوس

محبوب شنبه 13 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 02:33 ب.ظ http://mahboob-mahboob.blogsky.com

خداوند گفت : این مخلوق عظیم فقط یک عیب دارد
فرشته پرسید : چه عیبی ؟
خداوند گفت : قدر خودش را نمی داند...

عزیزم منتظرم تاس بندازی بازی داره تموم میشه ها ها ها

واااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااای ته مطلبتممممممممممممم محبوب جونم
از بازیت سر در نیاوردممممممممممم

فرانک جوجه شنبه 13 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 04:55 ب.ظ http://fjoon.blogfa.com

شک شک
وای اره نونو نیدونی چه قد خوشحال بیدما
خیلی چیزااااااااااااااااا بود یه عالمه بدلیجات یه شال با یه مانتو ووووووووووووی مانتوش خیلی ناشه

حال کون حال کون بوق بزن

شک شکتممممممممممممممممم
خوشحالم از اینکه خوشحالی ... حالا که هر دومون خوشحالیم بیا خوشحالی کنیم همی
مانتو؟!
نههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه!!!
چه خواهر باحالی!!!
ای ول!!!
ایشالا دستش هیچوقت لای در نمونه

علی شنبه 13 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 05:50 ب.ظ http://khoondaniha.blogsky.com/

سلام نونوچه جون.جیک جیک جیک مامانی گرسنمه یه چیزی بده بخورم.
این مردی که نوشتی مردترم رو خوب اومدی واقعا بعضی از بانو ها از بعضی مردا مردترن.البته مردترنو که خودت میدونی منظورم چیه.جالب بود
قوربون نونوچه جونم بشم الهیییییییییییییییییییی
مامانی مامانی میخوامت خیلی


الان این ابراز محبته؟!

اوهوممممممممممم ... خیلی از خانوم ها هستند که از مرد هم مرد ترن!!! خوشم میاد خانم ها تو هیچ عرصه ای کم نیاوردن!!! همه جا پا به پای مردها ظاهر شدن!!! خصوصا تو کاندیدا!!!
ای ول به این همه اعتماد به نفس!!!
هیپ هیپ هورا!!!

مرسی از حضور سبزت جوجه علی!!!

آنا شنبه 13 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 05:53 ب.ظ http://mirarana.blogsky.com/

چاخان نکن
تو پسری

من سر چاخانمممممممممممممممم ...
هه!!! نوک سیاه هم میگه که من پسرممممممممم!!! ولی دخترم!!! نشون به اون نشونی که قدقد می کنمممممممم همچین و همچین بابا همچین!!!

آنا شنبه 13 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 05:55 ب.ظ http://mirarana.blogsky.com/

سرعت نتم پایینه !!!
این فسقلی هم نور الا نور بود
یه نیم ساعتی تو صف وایسادیم تا تونستیم بنظریم
خدایی اجر ما با امام حسین

نمیدونمممممممممم ... فکر کنم به خاطر انتخاباته ... به خاطر هواست ... به خاطر چیه که سرعت نت تعریفی نداره!!!!
سیما یخ زده!!!
فسقلی تو کار کاردستیه!!! خوشمممممممممم میاد ازش!!! باحاله!!!
الهی!!!
میسی آنا جونمممممممممممم!!! اجرت با امام حسین!!!

سحر شنبه 13 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 05:57 ب.ظ http://sahar1985.blogsky.com

نونوچه جونم . بوووووس
و ما میبالیم به زن بودن خودمون

سحر جونممممممممم منم ماچ و بوس!
ای جانمممممممممممممممم ... همی بیا پرواز کنیم سحر ... فقط بال داشتن کافی نیست دخی! ای ول!

وحیده شنبه 13 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 08:23 ب.ظ http://hamishe-eshgh.blogsky.com

یااااااااااااااااااا خداااااااااااااااااااا
اینا چیه اون بالا؟؟؟
حسابی ترکونده ها
فقط نفس آدم بند میاد برسه اینجا!!!!

یاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا پیغمبر
کاغذ دیواریه!!!
اوهومممممممممممممممممممم!!!
خدا نکنه وحیده جونی ... یه در بست می گرفتی شرمنده ت نشیم

وحیده شنبه 13 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 08:27 ب.ظ http://hamishe-eshgh.blogsky.com

ولی خیلییییییییییییییی باحال بوووووووووووود!
واسه یکی از آقایون فرستادمش ، سپر انداخت!!
دمت گرممممممم جیگر

واقعا؟! باحالی از خودت ناناسمممممممممممممممممم!!!
فقط سپر انداخت؟! صندق عقب ننداخت؟! قالپاق؟! لاستیکاش پنچر شه؟!
دم خودت و خودش گرممممممممممممممممممممم!!!

وحیده شنبه 13 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 08:28 ب.ظ http://hamishe-eshgh.blogsky.com

از همین تیریبون استفاده میکنم و همهء آقایون رو به خوندنش دعوت میکنم!!!

ای ول!!!!
مطمئنی آقایون چیزی که به نفعشون نباچه رو بخوونن؟!

وحیده شنبه 13 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 08:29 ب.ظ http://hamishe-eshgh.blogsky.com

خیلییییییییییییی ووووووووووووووسّت دارم ناناسی

منممممممممممممممم خیلی بیشتر از خیلی دوستت دارم همی پرتغالی

روانشناس شنبه 13 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 08:52 ب.ظ http://www.shadkami.blogsky.com

d,,,,,,,,,i,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
یوووووووووووووووهوووووووووووووووووووو
نونوچـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــهههههه جونمممممم

دوووووووووووووووووست دارممممممممممم
نونوچهههههههههههه جونم بیا باهم بریم ددر
یه عالم برات آلوچه میخرممممممممممم
لواشک میدرستم برات
آخ جوووووووووووووووووووووووون شالیزاررررررررر
ملخخخخخخخخخخخ جم کنیممممممممممممممم
دوست دارممممممممم ملخ
هوووووم من اسمت توی فیس بوک چیه بگو پیدا ت کنم
نونوووووووووووووووووووووووووو جونمممممممم
عجب پست باحالی گذاشتی
خعلییییییییییییی خوبه
خانوما هیچی نمیگن ولی پای عمل بیوفته قدرت شون معلوم میشه
نونوووووووووووووووووووووووووووووووووچه
عـــــــــــــــــــــــــــــــاشقتم
نونوووووووووووووووووووووووووووووووووووو
دلم واسه ت تنگولیده بوده
این دفه با چکمه های ســـــــــــــــــبز اومدم
نونووووووووووووووووووو دچار ویروس عجیب غریبی شده بودم کلی ویروس کشی کردم یه خوده شو هم وحیده جووووووووووووووووووونی کشت
یوووووووووووووهوووووووووووووووووووووووووو
نوووووووووووونوووووووووووووووووووووووووو
دوستتتتتتتتتتتتتتتتتتتت دارمممممممممممممم

سلاممممممممممممممممممممممممممممممممممممم
همی یه عالمه یوووووووووووووووووووهووووووووووووووووووووو

پروین جونی منم دوستت دارمممممممممممممممممممم
شونصدتا پالیزار مهرت...
اصن هر چی اینجا خاک و زمین و ملخ داره مهرت می کنم
حتی خونه عصمت خانم اینا رو هم مهرت می کنم
واااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااای میمیرممممممممممممم واس لواشکات ناناسم
همی یه عالمه بوس لواشکی
اوهومممممممممممممممممممم ما خانم ها شیریمممممممم ... عین شمشیریممممممممممممممممم
یه اسم چاخان نمشته بودممممممممم نانا ... یادم نیست!!! اسمم سارا بودش ... ولی فامیلی اصن یادم نمیاد!!!
آخه فیسی نمی رممممممممممممم!!! خطرناکه جیگر!!!
منممممممممممممم دلم همی برات تنگولویده بوش با شدت فراوان!!!
ای ول به چکمه های سبزت!!!
سبزتممممممممممم!!!
ویروس؟! آنتی ویروس نداشتی؟! گناهکی!!!
چقدر کزت ی کشیدی ناناسممممممممممممممم
منمممممممممممممممممم دوستت دارممممممممممممم عشقولویی
همی بوس یه تراکتور...

روانشناس شنبه 13 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 08:54 ب.ظ http://www.shadkami.blogsky.com

بازم نظرم پشت نظر وحیده جووووووونی شد
یوووووووووووهوووووووووووووووووووووووو
وحییییییییییییییییییییییده جونی
دووووووووووووووووووووست دارممممممممممم

کشته مرده این دوستیتونمممممممممممممممممممم
ای ول دارید بابا ... ای ول!!!

جوجه نامبر وان شنبه 13 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 09:50 ب.ظ http://ghasedakekhial.blogfa.com/

حواسم نبود واسه پست قبلی جیک جیک کردم

منم این راز رو به هیچ کس نمیدم قووووووووول

اوخی ... همه جیک جیکا تیک میخوره همی...
قسم بخور که به کسی نمیگی!!! دی!

شبنم شنبه 13 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 11:15 ب.ظ http://seven-stones.blogsky.com


فسقلی کوتاه بیا

این چه کاریه آخه ؟؟؟



خاله جوجه من رو دعوا نکن دوستش دالمممممممممممممم

شبنم شنبه 13 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 11:16 ب.ظ http://seven-stones.blogsky.com


آره نونوچه به هیچ کس نگو ریا میشه

من عااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااشق همین ریام

فاطی بلا یکشنبه 14 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 12:20 ق.ظ

Jik Jik

جیک جیکت قبول نونوچه واقعه شد

nazgol یکشنبه 14 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 12:53 ق.ظ http://mikrobe-sorati.blogsky.com

زن جنس عجیبی ست ....
چشم هایش را که می بندی ؛
دید دلش بیشتر میشود !
دلش را که میشکنی ؛
باران لطافت از چشم هایش سرازیر ....
انگار درست شده تا روی عشــــق را کــــــم کند ... !!!

....!!!
خیلی خوشدله بود نازی!!!
میسی!!!
بوس!

محمدرضا یکشنبه 14 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 08:53 ق.ظ http://mamreza.blogsky.com


سلام.بر نونوچه جون و نوک سیاه.خوبیآفرین به تو با انی متن زیبا و پرمعنی

سلاممممممممم بر مملی...
نوک سیاه هم قوقولی می کنه!!!
میسی!!!

[ بدون نام ] یکشنبه 14 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 10:59 ق.ظ

پست شما را خواندم و همی مقبول افتاد
وقتی زنها مرد میشن ، مردها هم مجبورن زن بشن تا چرخ روزگار کمی عادی تر بچرخه وگرنه چرخ نمیچرخه و بدجور لنگ میزنه
بهتره زنها زن باشن و مردها هم مرد تا چرخ درست بچرخه و یخورده هم لنگ نزنه.
امیدوارم اینبار دیگه منظورمو درست گفته باشم.

مقبولش کجا افتاد؟! هه!!!
همه مردا یه کمی حس زنانگی دارن و همه زنها هم حس مردانگی!!!! هیچ مردی به طور مطلق مرد نیست و هیچ زنی هم به طور مطلق زن نیست!!!!
بستگی به موقعیت ش داره!!! خیلی از دخترا با توجه به شرایط محیطی که در اون بزرگ شدن رفتار می کنن...
اگه هم برعکس بشه بازم گردونه شما می چرخه . جایی آسیب نمی بینه!!! من خودم شخصا از بعضی کارای دخترونه که لوس هستن این شکلی مممممممممممممممممم!!!

مرغ عشق معین یکشنبه 14 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 12:05 ب.ظ http://www.yardeli.blogfa.com

یووووووووووووووووووووووووهووووووووووووو
خدا جونی نونوچ من عاشقیده خفن!
شونصد تا دوست دارم نونوجونی من!

یوووووووووووووووووووووووووووهوووووووووووووووووووووو مرغ عشق جونم
اوووف!!! من که شکلم این شکلیه!!! شبیه ذوق مرگیمممممممم نه عشقولویی!!!
منم هفتصد تا دوستت دارممممممممممممممممممم عاطی جونم

مریم یکشنبه 14 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 12:49 ب.ظ http://saahel-e-aramesh.blogfa.com


نونو جان
همی لینک شدی
هورااااااااااااااااااااااااااااا
بوس :*

مریم جان
همی کلی ذوقیدممممممممممم که انداختمت تو گونی ... برو با جوجه های دیگه م بازی کن
دست دست!!!
منم یه گلن بوس!!!

باشو یکشنبه 14 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 02:12 ب.ظ

سلام .من بعضی حرفاروقبول ندارم مثلا لوس بازی بده؟چرا؟کاری نداره امتحان کن اگه پسرم خوشش نیوووووووووووووومد؟بعدبیالنگ بنداز همیجوری نواگفتن
مرداهیچوقت نه احساس زنانه دارند ونه میخوان داشته باشن ...چون اگه کمی احساس ماروداشتن خب مثل ماقووووووووووووووووووی میشدن ماباهمین احساسمون حریفشونیممممممممممم

سلاممممممممممممممممممممممممم باشو جونم ...
اوهوم لوس بازی بده!!! ایشه!!! تخسه!!! من که خوشم نمیادش!!! نخیرم باشو جونم ... یه وقتایی مردها احساس زنونه دارن ... یه وقتایی هم خانم ها احساس مردونه دارن!!! این رو تو زیست خووندمش باشو جونممممم!!! جمله به اثبات رسیده
به قوی بودن زن شکی نیست ... بازم برگردم به کتابای دوران مدرسه ... میگن قرآن انسان سازه ... زن هم انسان سازه!!! مردها در دامن زن ها پرورش میابند ... واس همینه وظیفه زن همی سنگین تر از یک مرده!!! زن قوی تر نشون داده میشه!!!
میدون کشتی که نیست باشو جونممممممممممم!!! بخوایم ضربه فنی شن ... قبول کن مردا منطقی ترن!!! خانم ها هم احساسی تر!!! همین تفاوت باعث فاصله بینشون میشه!!! اگه خانم ها کمی منطقی تر فکر کنن و آقایون هم احساس به خرج بدن رابطه ها بهتر میشه!!!
البته در جایگاه خدا زن و مرد برابرن!!! پس خیلی ذوق نکنید!!!

حدیث یکشنبه 14 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 03:20 ب.ظ

سلااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام نونوچه جونم
عجب پستی رفتی دخمل دمت گرم یه دست و هورا برای نونوچه جونی
دوست دارررررررررررررررررررررررررررررررررررم نو نوچه جونم
خوشم میاد آقایون این رازو میدونن ولی به روی خودشون نمیارن

سلامممممممممممممممممممممممممم حدیث جونم
همی برگشتی ... اینه!!! حالا با این پست برو عین بیل بکوب تو سر پسرا!!! دی!!
واقعا میدونن؟! ایشالا که بدونن!!! اووووف! اگه بدونن همیشه حس یه ماهی در حال سرخ شدن تو ماهی تابه رو دارن!!!

فرانک جوجه یکشنبه 14 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 06:25 ب.ظ

ایشاالله حالا من بد عید میرم باید حسابی جبران کنم

ایشالله...
واس من که باید خشکه حساب کنی آبجولویی!!!!

فاطی بلا دوشنبه 15 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 12:53 ق.ظ

باورم کن بی تو تنهام

تو نباشی سرد دنیام

بذ ار ادما بد ونن

عاشقم عاشقی رسوا

اگه روزی بد ونم که

تو دیگه منو نمیخو ا ی

اگه دنیا منو بخو ا د

بی تو من دنیا نمیخوام

بی تو من یه بی پناهم

تو قشنگ ترین پناهی

دستامو بگیرتو د ستات

لحظه ی دل بیقراری

میسی جوجو

محبوب دوشنبه 15 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 09:22 ق.ظ

عزیزم ده تا از چیزایی رو که خیلی دوست داری و با ده تا از چیزایی رو که ازشون متنفری رو قطار کن تو وبت... بازی به این ساده ای مامان نونوچ چرا هیچ وقت از من سر در نمیاری آخه

بازیش سخته خوف اینجا که جوجه ها بازی نمی کنن اینجا کلوبه!!! میان میرقصن!!! اوووووف!!!
بیا وسط ... دست دست!!! بچرخون
نمیدونمممممممممممممممممممممممممممممممممممممممم

نگین سه‌شنبه 16 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 12:37 ب.ظ http://www.mininak.blogsky.com

خیلی قشنگ بود خیلیییییییییییییییی

قشنگی از خودته

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد