㋡ میم مثل مثبت اندیشی نونوچه

چنانچه نیک اندیش باشید خیر و خوشی به دنبالش خواهد آمد

㋡ میم مثل مثبت اندیشی نونوچه

چنانچه نیک اندیش باشید خیر و خوشی به دنبالش خواهد آمد

شادی

شادی نمی تواند به جایی سفر کند... صاحب داشته باشد... چیزی به دست آورد... فرسوده یا تلف شود. شادی تجربه ی معنوی زندگی لحظه به لحظه با عشق و لطف و توفیق و قدردانی ست. (دنیس وتیلی)   

 شادی زیاد نیست... اگر آن را تقسیم کنی. ما زندگی را با آنچه به دست می آوریم... می سازیم ولی بودن را با آنچه اهدا می کنیم. (نورمن وینسنت پیل

    

                                                         

پرتگاه

هرگاه خداوند تو را به پرتگاه هدایت کرد به او اعتماد کن... یا تو را در آغوش خواهد گرفت یا پرواز را به تو خواهد آموخت

کلید موفقیت

 به کاری که انجام می دهید با تمام وجود عشق بورزید و آن را با شوق و حرارت به پایان رسانید. این کلید موفقیت است. (مارچلا موارد) 

 

کار را به نحو احسن انجام دهید تا افرادی که کار شما را نمی بینند از شما بخواهند دوباره تکرارش کنید و افرادی دیگری را نیز برای دیدن اثر شما بیاورند.چنین خدمت برجسته ای کلید موفقیت است. (والت دیسنی)

mail نونوچه ای!

دیشب داشتم inbox م می پاکیدم... کلی ذوقیدم.. یه عالمه mail جایزه برنده شدیندم... یه pm تبریک هم داشتنیدم که تقدیر و تشکر اینا بود به خاطر نوع طراحی mail م. (همش نشون دهنده فرهیخته بودن اندرونی ذهنچه مه)

جایزه هام...  

تنها..

250000000$ 

60000000 euros

83000 تومانم از سایت تفریحی سانازی.. و جایزه های نقدی دیگر!

یه مبلغم چک بودش که به اسمم نوشته بودند...  خانم امی هم برام یه دعوت نامه جهت همکاری واسه طراحی logo نوشته بود... mail زدم خودتی!!!(ته دودمانه م رو هم بگردن به کاشی کار ختم نمیشه ...نیدوونم کی report م رو داده بودش) از اون جالب تر یه پیرزنچه بود که برام mail  کرد با پول بیمه عمر شوهرشخدا بیامرز (خدا رفتگان شما رو هم بیامرزه) یه آسایشگاه زده از منم دعوت کرد تو این کارش سرمایه گذاری کنم (اصلا نفهمیدم کجای پیاز این سرمایه گذاری بودم) دیگه داشتم هنگ می کردنیدم!!! یه فاتحه جهت آرامش اندرونی روحم خووندم و box ها رو delete ش کردم جز ساناز که هم ایرانی بود(یاشاسین ایران) هم قبلا لینکم بود!!! (اگه بفهمه دیگه جزو لینکودمنتها نیست این شکلی میشه)

حالا هر کی mail  م رو می خواد حراجش کردنیدمش. (اینه)

آی نت دار و بی نت دار چکت و بر دار و بیاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا! 

 

              

جملات کوتاه از ویکتور هوگو

یوووووووووووووووهوووووووووووووووووووووو به جوجه های خوشدل نونوچه خوفین؟! از نونوچه گردی برگشتنیدم. اینقده فازیدش. ولی دلم واستووووووووووون تنگلودش. سااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااال نوتووووووووووووووون مبارک جوجه های من!!!

 

     

 

هرچه خدایی نیست ، فرو ریختنی است.


چقدر باشکوه است که دوستت بدارند و به مراتب باشکوه تر است که دوست بداری!


عذاب وجدان ، بدتر از مرگ در بیابان سوزان است.


هر کس ارزش خود را خود تعیین میکند.


بزرگترین آزمون گیرنده ، خداست و کوچکترین آزمون دهنده ، بنده ی خدا.