㋡ میم مثل مثبت اندیشی نونوچه

چنانچه نیک اندیش باشید خیر و خوشی به دنبالش خواهد آمد

㋡ میم مثل مثبت اندیشی نونوچه

چنانچه نیک اندیش باشید خیر و خوشی به دنبالش خواهد آمد

عشق یعنی...

عشق یعنی : 

همسایه مان را دوست بداریم ... برگ های درخت و کبوتر ها را حتی کلاغ ها را ستایش کنیم. به خاطر سیاهی پر هایشان و کاکتوس ها را دوست بداریم!! به خاطر آنکه لطافت گل سرخ را به ما می فهمانند! 

 

 

نونو نوشت: 

وااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااای دلم برای همتون تنگ شده... هنوز از این مسافرت برنگشته دارم می رم اون مسافرت. اوضاع آموزشگام هم قاطی شده. نتم فردا تموم میشه... نمیدونم تمدیدش می کنم یا نه... نمیدونم دوباره بر می گردم یا نه!!! دوستتون دارم. مواظب خودتون باشید. مثبت باشید و مثبت فکر کنید!!! امیدوارم زودی به نت برگردم!!! حلام کنید جوجه های کاکل زری من!!!××× این نونو نوشتم به خاطر پروین جونم نوشتم تا جوجه های دیگه دل نگرونش نکنن×××

                                                      

شیر و روباه

بعضی اوقات روباه باش که دام ها را تشخیص دهی و گاهی شیر باش که گرگ ها را بترسانی!!

فراموش مکن ۹

فراموش مکن هر چیزی را که در این جهان از دست بدهی ... معادل یا بهترش را به تو خواهند داد.

تیک

بیا لبخند بزنیم بدون انتظار هیچ پاسخی از دنیا

ساده و سخت

ساده ترین کار در جهان این است که خود باشی و سخت ترین کار در جهان این است که کسی باشی که دیگران می خواهند! 

 

 

نونو نوشت: 

مممممممممممم من قهر نیستما... هنوز همه جوجه های کاکل زری خوده خودم رو دوست دارم. منتها سرم < ش ل و غ ه > میام نت!!! واااااااااااااااااااااااای از فسقلی جونم هم مرسی به خاطر شکلکایی که برام می فرسته!!!

سلف سرویسی به نام زندگی

داستانی در مورد اولین دیدار امت فاکس نویسنده و فیلسوف معاصر از رستوران سلف سرویس ست

ادامه مطلب ...

تیک

از مخالفت مهراس... چرا که بال ها در خلاف باد به پرواز در می آیند.

شادی

گروهی از روانشناسان معتقدند: 

در وجود انسان سه احساس اصلی وجود دارد ... عصبانیت ... ترس ... غم ... که کنترل دقیق این سه احساس منجر به احساس چهارمی به نام شادی می گردد.

نگاه ژرف عمو!

خدایا 

به من زیستنی عطا کن 

که در لحظه مرگ 

بر بی ثمری لحظه ای که 

برای زیستن تلف کردم 

سوگوار نباشم! 

 

دکتر شریعتی

زندگی

زندگی را تو بساز ... نه بدان ساز که سازند و پذیری بی حرف ... زندگی یعنی جنگ ... تو بجنگ ... زندگی یعنی عشق ... تو بدان عشق بورز!!!

                        

                                                        

sms پروین جونم 3

هرگز از بدست آوردن چیزی که حقیقتا می خواهی نا امید نشو

توماس هاکلی

زندگی شما از مجموعه عادات شما تشکیل یافته است. هر چه عادات شما بهتر و نیکوتر باشد. زندگی شما هم عالی تر و زیبا تر خواهد بود. بکوشید به عاداتی معتاد شوید که مایلید بر زندگی شما حکم فرما باشد!  

 

نونو نوشت: 

هه هه هه هه عجب آهنگی گذاشتم...خوشگلاش بیان وسط ... هه هه هه هه

 

قانون

قانون این است که به فردا می چسبیم ... به دیروز می چسبیم ... اما هرگز به امروز نمی چسبیم!!! 

  

نونو نوشت: 

وااااااااااااااااااااااااااای یکیه چند روزه داره اذیتم می کنه ... نمیگه کیه؟! از این اذیت و آزار چی گیرت میاد بابا!!! فقط این رو بدون جز نفرت چیزی نمیذاری به جا بمونه!!!

 

آرامش

آرامش آن چیزی نیست که در مکانی بی سر و صدا ... بی مشکل ... بی کار سخت ... یافت می شود. چیزی است که می گذارد در میان شرایط سخت آرامش در قلب ما حفظ شود. این تنها معنای حقیقی آرامش است. 

                                                                   

تیک

شاد بودن تنها انتقامی است که می توان از دنیا گرفت. پس همیشه شاد باش.