㋡ میم مثل مثبت اندیشی نونوچه

چنانچه نیک اندیش باشید خیر و خوشی به دنبالش خواهد آمد

㋡ میم مثل مثبت اندیشی نونوچه

چنانچه نیک اندیش باشید خیر و خوشی به دنبالش خواهد آمد

تیک

هر درخت پیر، صندلی جوانی می‌تواند باشد.

برای من و تو! برای ما!

برای تو ...
برای چشمهایت !
برای من ...
برای دردهایم !
برای ما ...
برای این همه تنهایی ...


ای کاش خــــــــــــدا کاری بکند !!

نونو نوشت:

آپ ممممممممممم نمیاد!!! باید ذهنم رها و آزاد باچه تا بتوونم آپ کنم جوجه هاااااااااااا!!!

تیک

قلب پرجمعیت‌ترین شهر دنیاست.

بگذار منتظر بمانند!!!

می دانی
یک وقت هایی باید
روی یک تکه کاغذ بنویسی
تـعطیــل است
و بچسبانی پشت شیشه ی افـکارت
باید به خودت استراحت بدهی
دراز بکشی
دست هایت را زیر سرت بگذاری
به آسمان خیره شوی
و بی خیال ســوت بزنی
در دلـت بخنــدی به تمام افـکاری که
پشت شیشه ی ذهنت صف کشیده اند
آن وقت با خودت بگویـی
بگذار منتـظـر بمانند !!!

تیک

همچون باران باش ، رنج جدا شدن از آسمان را در سبز کردن زندگی جبران کن . .

برای همسفر همه لحظه های زندگیم... برای تو!!!

آن شب ...

 

که مـــاه عاشـــقــانه هـــایمـان را ...

تماشا می کرد ...

آن شب که شب پره ها ..

عاشــقـــانه تر ..

نــــور را می جســـتند ...!

و اتاقم ..

سرشار از عطر بوسه و ترانه بود... !

دانستم..


تـــــو پـــژواک تمــــام عـــاشــقـانه های تاریخی...!

انسان چیست؟!

انسان چیست ؟

شنبه: به دنیا می آید.

یکشنبه: راه می رود.
دوشنبه: عاشق می شود.
سه شنبه: شکست می خورد.
چهارشنبه: ازدواج می کند.
پنج شنبه: به بستر بیماری می افتد.
جمعه: می میرد.

تیک

غم، کلکسیون خنده‌ات را به سرقت می برد.

تا کی ...؟!

مگه صبر آدما تا چه حده خدا جون؟! تا کی می توونن شبا سرشون رو روی بالشت خیس بذارن؟! تا کی می توونن شعار بدن...؟! تا کی طعم تلخ سختیا رو تحمل کنن...؟! یه خرده فقط تحمل ما آدما رو ببر بالا ... صبر مون رو زیاد کن ... ایمانمون رو قوی تا بتوونیم از پس پستی و بلندی های زندگی بر بیایم!!!

تا کی آدمات می خوان چشماشون رو ببندن؟! تا کی می خوان حرفاشون رو به اثبات برسونن با اینکه می دونن که باعث دل شکستگی میشه!!! خدا جون نذار کم بیاریم... کمک مون کن از پس این همه مشکلات بربیامممممم...

میشه یه لحظه بیای پایین ... پایین تر ... می خوام یه چیزی رو آروم به خودت بگم!!! فقط به خوده خودت... همه مخلوقات سسسسسسسسسسس ... میدونم از همون بالا هم میشنوی!!! می دونم اگه همه عالم و آدم حرف بزنن باز تو توجه ت به منه ... ولی باور من به وسعت بزرگی تو نیست!!!

"آدم دلش از بعضی آدما ... از بعضی حرفا ... از بعضی نگاه ها می گیره!!! نذار بعضی ها از من ... از حرف هام ... از نگاهام دلشون بگیره!!!"

just protect me

رسپینا نوشت:

خودت باش....
به اعتماد هیچ شانه ای اشک نریز
و
به اعتبار هر اشکی هم شانه نباش.....

تیک

وقتی به دور دست ها می روی، به نوار صدای پایت گوش می دهم.

در پشت هر مرد بزرگی.. زنی بزرگ است!


در پشت هر مرد بزرگی.. زنی بزرگ است
!


ادامه مطلب ...

تقدیم به جوجه های دلشکسته من...

اگه تو باغچه فقط یه گل باشه

گل اون باغچه که چیدن نداره

هر درختی که یه روزی پیر می شه

اونو از ریشه سوزوندن نداره

تقدیم به اون  جوجه های  دل شکسته ی من!!! خدا را برایتان آرزو دارم!!!

 

تغییر مرغ دونی من!!!

خوب یا بد آهنگ وب م رو عوض کردم!!!

من خودم را دوست دارم!!!

(( من خودم را دوست دارم! من خودم را دوست دارم! من خودم را دوست دارم!)) این کلمات تاثیر شگفت انگیزی بر افزایش خود باوری و کاهش ترس در شما دارد. هر چقدر خود را بیشتر دوست داشته باشید ... مطمئن تر خواهید بود. هر چقدر خود را بیشتر دوست داشته باشید ... راحت تر خواهید بود. هر چقدر خود را بیشتر دوست داشته باشید ... افرادی را که با آنها صحبت می کنید دوست خواهید داشت.

☻♥☻
\█/\█/
.||. ||.

نازگل نوشت:

هرکدوم از ما به نوبه ی خودش منحصر به فرد هست ..
تصمیم بگیریم که عاشق زیباترین ، جالب ترین و با ارزش ترین فردی که می شناسیم شویم ... یعنی خودمان!

مرسی نازگل مممممم

ادامه مطلب ...

جیمز آلن

رویاهای بزرگ در سر بپرورانید ... هر رویایی که داشته باشید ... همان نیز خواهید شد. تخیل شما نویدی است بر آنچه روزی به آن تبدیل خواهید شد.


نونو نوشت:

 واسه رسیدن به آرامش گاهی باید   آدما و  چیزایی رو از لیست زندگیت حذف یا اضافه  کنی!!! فرمول جالبیه... دکمه delete و add یادت نره!!!