㋡ میم مثل مثبت اندیشی نونوچه

چنانچه نیک اندیش باشید خیر و خوشی به دنبالش خواهد آمد

㋡ میم مثل مثبت اندیشی نونوچه

چنانچه نیک اندیش باشید خیر و خوشی به دنبالش خواهد آمد

توونستن

 

     اگه فکر کنی که می توونی... حتما می توونی !!!

اگه فکر کنی که نمی توونی... حتما نمی توونی !!!

در هر صورت حق با شماست. 


 

خاطرات نامه

هفته عجیبی داشتم تو فاصله چند روز تولد و مرگرو با هم دیدم!!! از شدت استرس و فشار روحی رفتم بیمارستان!!! از همه مهم تر داداشم برگشته نونوچه ستان...و الان با همیم... حتی به خاطر ورودش یه جشن کوچولوی خونوادگی گرفتیم!!! حالا هم قراره چند روزی از نونوچه ستان دور شیم!!! من و داداش نونوچه و مامی جان!!!خیلی هفته عجیبی بود خدا رو شکر می کنم که هنوز زنده م و دارم نفس می کشم!!! دچار مشکل comment دونی عجیبی شدم!!! باید با کمک داداشه computer رو از پنجره پرتش کنم بیرون تا حالش جا بیاد... از همه جوجه هام به خاطر لطفشون به من متشکرم!!! من نونوچه نونوچه ستانی اقرار می کنم که عاشق تک تک جوجه هام هستم!!! جوجه ها حلالم کنید تا از سفر برگردم!!!

عذاداریتون قبول و علی یارتون!!!

اعتقاد کافی نیست!

فقط اعتقاد داشتن کافی نیست! باید خدا رو در کل زندگی پخش کرد و در هر بخش از زندگی و فکر و کارمون سهم خدا رو هم در نظر بگیریم.

                                                      

گاهی

گاهی گمان نمیکنی و می شود

گاهی نمی شود که نمی شود

گاهی هزار دوره دعا بی اجابتست

گاهی نگفته قرعه به نام تو می شود

گاهی گدای گدایی و بخت نیست

گاهی تمام شهر گدای تو میشود . . .

دچار مشکل comment دونی شدم واسه بعضی ها comment هام ثبت نمیشه دارم جوجه هااااااااااااااااام رو از دست میدم

دکتر خودم

وااااااااااااااااااااااااااااااااای من که دیوونه نوشته های دکتر علی شریعتی م جوجه های نونوچه شما رو نمیدونم واسه همین سه تا از جمله هاش رو اینجا گذاشتم... اگه شما هم چیزی از گفته های اون یادتونه برام تو comment بفرستید جوجه های کاکل زری من!!! 

                                 

دیدن لبخند آنهایی که رنج می کشند از دیدن اشکهایشان دردناکتر است.
روزگاریست که شیطان فریاد می زند: آدم پیدا کنید! سجده خواهم کرد. ( شریعتی )

                                 

من در کشوری زندگی می کنم که زبانش پارسی است اما به آن فارسی می گویند چون عربی "پ" ندارد - دکتر علی شریعتی

                                 

مشکلات انسانهای بزرگ را متعالی می سازد و انسانهای کوچک را متلاشی. ( شریعتی )

دعا

از خدا میخواهم آنچه را که شایسته توست به تو هدیه بدهد


نه آنچه را که آرزو داری , زیرا گاهی آرزوهای تو کوچک است و شایستگی تو بسیار . . .

باوفا ترین همسر

از شیوانا عارف بزرگ پرسیدند... وفادارترین مردی که دیدی که بود؟؟!!

او گفت... جوانی که هنوز ازدواج نکرده بود و هنوز نمی دانست همسرش کیست؟؟!! و چه شکل و قیافه ای خواهد داشت!! اما با این وجود هرگاه با دختری جوان برخورد می کرد شرم و حیا پیشه می کرد و خود را کنار می کشید. او وفادار ترین مردی بود که در تمام عمرم دیده بودم.

شنیدی!!

... شنیدی میگن بهشت به سرزنشش نمی ارزه؟؟!!

... تو هم شنیدی که میگن بهشت رو به بها میدن نه به بهانه؟!


شرمنده نامه...

جوجه های نونوچه شرمنده از اینکه نیومدم بهتون سر بزنم... یه خورده سرم شلوغه... قول میدم جبران کنم!!!