㋡ میم مثل مثبت اندیشی نونوچه

چنانچه نیک اندیش باشید خیر و خوشی به دنبالش خواهد آمد

㋡ میم مثل مثبت اندیشی نونوچه

چنانچه نیک اندیش باشید خیر و خوشی به دنبالش خواهد آمد

حرکت هنری!

این دنیا سرگرم کننده است. توان بازی کردن نقش در آن محدود به پی بردن به ارزش آن است.   

زمانی از چارلی چاپلین پرسیدند: ( حرکت هنری در صحنه سینما چیست؟! ) جواب داد: 

( حرکتی است که اگر آن را از صحنه ی بازی بردارند به بازی لطمه می زند) 

 

نتیجه: 

خداوند بزرگ ترین خلاق و هنرمند است. شکسپیر می گوید: این دنیا صحنه نمایش ماست. او ما را آفریده است و روی خلقت تک تک ما نیز حساب باز کرده است. هر یک از ما نقش مهمی در صحنه بازی الهی داریم و فقدان هر کدام به این بازی لطمه وارد می کند و لذا خطایی است غیر قابل اغماض. 

 

نظرات 19 + ارسال نظر
باشو دوشنبه 1 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 07:10 ب.ظ

پس خلقت ما بی حساب نیست...

واه!!!

نگین دوشنبه 1 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 07:16 ب.ظ http://www.mininak.blogsky.com

باشو سلام! میکشمتتتت باشو من میخواستم اول شم هی

نگین گناهکی نگین مظلوم هی

نگین دوشنبه 1 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 07:16 ب.ظ http://www.mininak.blogsky.com

بذار سوم بشم تا اینم کسی نگرفته بجه مظلوم که باشی همین میشه

سوم شدنت مبااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااارک ناناسم

نگین دوشنبه 1 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 07:17 ب.ظ http://www.mininak.blogsky.com

در مورد حرف شکسپیر هم کاملا درسته . یکی میگفت اینقدر وجود هر مخلوقی توی دنیا تاثیر گذاره که حتی حرکت بال یه پروانه هم میتونه کل دنیا رو تغییر بده
یه فیلمی بود در همین مورد به اسم جلیقه . ایرانی نبود . اونم دقیقا همینو نشون میداد

اون یکی حرفش جالبه و من هم همین ایده رو دارم قابل توجه باشو جونممممممم که میگه تغییر فقط مختص خانماست!!! هه!!!
جلیقه؟! ندیدممممممممممم!!!
قشنگه؟!

نگین دوشنبه 1 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 07:18 ب.ظ http://www.mininak.blogsky.com

در مورد ارزش هم باید بگم کاملا درست گفتی . به نظرم اگه آدم تو طول زندگیش نتونه ارزشهای زندگی و چیزی که باید به خاطرش زندگی کنه و به زندگیش معنا بده پیدا نکنه زندگیش پوچ و پوج خواهد بود :|

دقیقا!!! گاهی هم با تکامل یافتن آدما این ارزش ها تغییر پیدا می کنه با رشد انسانها اون ها هم رشد می کنن!!!
یازم قابل توجه باشو جونمممممممم که میگه تغییر فقط مختص خانماست!!! هه!!!

نگین دوشنبه 1 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 07:19 ب.ظ http://www.mininak.blogsky.com

و در آخر با تشکر از چارلی چاپلین

یه دست و جیغ و هورای بلند برای چارلی چاپلین و یه عالمه گل رز قرمز نثار تو نگینممممممممممممممم

نگین دوشنبه 1 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 07:20 ب.ظ http://www.mininak.blogsky.com

باشو

باشو

نگین دوشنبه 1 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 07:21 ب.ظ http://www.mininak.blogsky.com

من کاملا به اعصاب خودم مسلطم !

تو کاملا به اعصاب خودت مسلطی!!! منم کاملا به اعصاب خودم مسلطم!!! این روزها همه به اعصاب خودشون مسلطن!!!

نگین دوشنبه 1 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 08:17 ب.ظ http://www.mininak.blogsky.com

نظرات را پاسخ دهید لوطفا

این تایم نت نبودمممممم داشتمممممممممممم تو قفسه کتابام دنبال یه کتاب میگشتمممممممممممممممم

nazgol دوشنبه 1 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 08:30 ب.ظ http://mikrobe-sorati.blogsky.com

خب فک کنم تو پست قبلی یه چیزایی تو همین مورد از کلاسمون گفتم :دی

اگه ما هدف آفرینش و بدونیم و یه کم خودمون رو بشناسیم و منیت رو کنار بذاریم به قشنگی زندگی واقعا پی می بریم و اون وقت همیشه و همیشه در حال شکریم :)

فقط عزیزم نگی این نازی چقدر کتابی و زیاد حرف میزنه و شعار میده ها :دی

من خودم تازه اول اول این حرفایی ام که گفتم اما خب تا حدی بهشون رسیدم از نظر عقلی و حالا موقع عمل هستش که امیدوارم خدا جونم کمک کنه و بتونم حتی یه قدم برم جلو

اوهوممممممممممممم!!!! موافقم!!! اونایی که هدف داشتن تو زندگی شون موفق بودند!!! کلا همه آدمای این شکلی تو زندگی هدف دارن!!! یعنی میدونن هدف خدا از خلق اونا چی بوده!!!
خوش به حال بزرگان ... انگار واقعا واس همین کشفیات و اختراعاتشون به دنیا اومدند!!!

نونوچه هیچوقت پشت سر جوجه هاش بد نمی گهههههههههههههههه!!! نازی ش رو هم خیلی دوست داره!!!

امیدوارم تو این هدفت موفق شی عزیزمممممممممممممم!!! خدا به همه بنده های خوبش کمک می کنه!!! تو هم از این قاعده مستثنی نیستی نازمممممممممممم!!!!

وحیده دوشنبه 1 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 08:48 ب.ظ http://hamishe-eshgh.blogsky.com

هوووووووووووووووووووووووم
باز مواااااااااااااااافقممممممممممم
چرا همه به آی پی من دقت میکنن؟!؟!؟
ولی ایول ، زدی تو خال!!
اونجا محدودهء یه ا س ت ق ل ا ل ی ه
لپ تاپ خودم ریشه داره در حد ریشه های هویج
همه سبزن؟!!!
خیلی باحال اومدی
عااااااااااااااااااااااااااااااااااااااشقتمممممممم

اوهوممممممممممممممممممممممممم
تو همیشه موافقی با من که موافقمممممممممممم !!! از اینکه همیشه موافقی که من موافقمممممممممممممم منم با هات موافقممممممم!!!! (حالا این جمله رو سه بار پشت سر هم بگو)

اگه نمی گفتی رنگت آبی نیست ... سبزه منم به آی پیت نمی دقتیدمممممممممممممممممممم!!!
برای خودمم جالب بود ... به عکست دقت نمی کردمممممممم!!! بعد گفتی ... با خودم گفتم گناهکی حق داره!!!
هویج ریشه داره؟! ریشه ما نونوچه ها بیشتره هااااااااااااااااااااااااا
لپ تاپت ریشه داره در حد یه نونوچه چاق و چله و تپل مپل گوشتالوود!!! اووف!!! چه داغههههههههههههههه!!!

دوستت دارمممممممممممممممممممممممممممممممممم

مهرنوش دوشنبه 1 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 10:39 ب.ظ http://tameshki.com

عمیق ِ

یعنی چقدر عمیق؟!

نگین آلبالو سه‌شنبه 2 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 12:13 ب.ظ

لطفا وقتشو بیشتر کنید فقط !

به بچه های بالا گفتمممممممم وقتش رو بیشتر کنن

نگین آلبالوی خوب و خشگل و مهربون! سه‌شنبه 2 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 12:14 ب.ظ

اثرات خودشیفتگی مزمن!

اثرات خودشیفتگی مزمن چیه؟! دسر بعد از غذاست؟!

نگین آلبالو سه‌شنبه 2 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 12:15 ب.ظ

الو الو

بگو بگو!!!

نگین سه‌شنبه 2 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 12:15 ب.ظ

من جوجوهم

تو آلبالویی!!! جوجویی!!! ممولی!!! گناهکی!!!

نگین چهارشنبه 3 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 01:27 ب.ظ

این عکسا رو تازه اضافه کردی یا من تازه دیدم ؟

تازه اضافه کردممممممممممممممممم

باشو چهارشنبه 3 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 02:24 ب.ظ

سلاممممممممممممم .خلقت خداجون ازافرینش تو که مدتیه معلومه (واسه نوک سیاه)

سلاممممممممممممممممممممممم باشو جونمممممممممم!!!
واقعا؟!
نههههههههههههههههههههههههههههههههههه!!!

باشو چهارشنبه 3 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 09:53 ب.ظ

نونوجونی خانوما انعطاف پذیرن زود رام محبت صادقانه میشن توی محبت بیشترغرق میشن یه وقت نگاه میکنی می بینی خودت اصلا نیستی همش اونه البته بگما این تغییرچیزبدی نیست خیلی هم خوشاینده ولی جماعت مردان ازبچگی عادت به تغییروضعیت ندارند همش دوست دارند حکومت کنند گرچه موفق نیستن ظاهرا حاکم ولی درباطن اسیر

کلا این شکلی زیادی فلسفی بود
میسی باشو جونممممممممممممممممممممممممممممم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد