㋡ میم مثل مثبت اندیشی نونوچه

چنانچه نیک اندیش باشید خیر و خوشی به دنبالش خواهد آمد

㋡ میم مثل مثبت اندیشی نونوچه

چنانچه نیک اندیش باشید خیر و خوشی به دنبالش خواهد آمد

کارشناسی ارشد 91

دیروز بعد از ظهر کنکور کارشناسی ارشد بود!!! تو این بارون و سرما با نوک سیاه شال و کلاه کردیممممممممم تا بریم حوزه امتحانی ... سوالات خیلی آسون بود ... اگه با جدیت درس میخووندممممممممم می توونستممممم قبول شم!!! 

 

باورمممممممممم نمیشد ... رشته زبان کلی داوطلب داشت!!! یکی از داوطلبا مدعی بود تنها تو این رشته کار هست!!!(دلم می خواست سرش رو می کوبیدم به دیوار تا جا به جایی مخش درست شه) کارشناسی فیزیک داشت ولی اومده بود زبان ارشد امتحان بده!!! 

 

از اون همه متقاضی حاضرم شرط ببندم ۹۰ در ۱۰۰ شون سال گذشته هم شرکت کرده بودند!!! بس که از تجارب سالای قبلشون گفته بودند نا امید شدممممممممم!!!  

 

تجربه خوبی بود ... حداقل با سوالات و محیط آزمون آشنا شدمممممممممم!!! (این رو نگمممممم چی باید بگم ... هه! هه!) 

 

شایعه شده بود کیک و ساندیس هم توزیع میشه ... من که ساندیسی ندیدمممممممم!!! از آخرین باری که کنکور دادممممممممم چند سال میگذره!!! فکر می کردمممممممممم الان دوره رانی و ایستک باشه نه ساندیس!!! 

 

نونونوشت: اووووووووووووووف!!! عاشق این شکلک شدمممممممم!!!

نظرات 23 + ارسال نظر
نگین شنبه 29 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 11:46 ق.ظ http://www.mininak.blogsky.com

سلام

علیکممممممممممممم السلامممممممممم بر دختر شیرین زبونممممممم

نگین شنبه 29 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 11:47 ق.ظ http://www.mininak.blogsky.com

اول شدم

از تو جز این انتظار نمی رفت ناناسمممممممممممممم

نگین شنبه 29 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 11:51 ق.ظ http://www.mininak.blogsky.com

همین دیگه هی جوونای مردم رو ناایمد میکنن با این کاراشون یعنی چی که ساندیس ندادن!

نونوچه دیگه نشنفم که گفتی رانی !
اون ابهتی که تو ساندیس هست تو هیچ چیزی یافت نمیشه!

ایشالا قبول میشی

زبان واسه کسایی که واقعا درسشون رو بلد باشن و تلاش کنن خوبه ! ولی اونی که مدرک میخواد نه ! من باب اون خانومی که گفته بود نون و آب تو زبانه گفتم

دیدی!!! بوی سوخیدگیش میاد نه؟! مماخمممممم بدجوری سوخید!!!

من عااااااااااااااااااااااااااااشق رانی اممممممممممم!!! اون لذتی که ته رانی داره تو ساندیس نمیشه پیدا کرد!!!

میسی!!! ایشالا تو هم یه ضرب تا دکترا قبول شی من حال کنممممممممممممممممم

نمیدونممممممممممممم!!! میگفت فیزیک سخته ... اومد زبان امتحان بده!!!! به نظر من هر رشته ایی سختی خودش رو داره... بی انصافیه تو سر یه رشته زد و یه رشته دیگه رو بالا برد!!!

نگین شنبه 29 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 12:02 ب.ظ http://www.mininak.blogsky.com

جفاب بده نونو

همی جفابیدمممممممممممممممممممم

نگین شنبه 29 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 12:08 ب.ظ http://www.mininak.blogsky.com

با آواتورِ جدیدمم دوس شو نونوچه
تازه اومده تهنای

اون اسمایل رو الان دیدم =)) خیلی باحاله !

باهاش همی دوست شدممممممممممم!!!
حالا چرا تهنا؟!
باهاش یه دست گل کوچیک بازی می کنم دوست میشه باهام

اوووووووووف!!! آره!!! خیلی خفنه!!!

[ بدون نام ] شنبه 29 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 12:14 ب.ظ

بچه تو کارو زندگی نداری نشستی پای نت؟


نوچ!!! من یه بیکار علافمممممممممممم که علاقه زیادی به چرتای مثبت دارممممممممممممممم!!! اگه بیای جلووووووووو نوکت میزنممممم!!!

[ بدون نام ] شنبه 29 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 12:27 ب.ظ

[ بدون نام ] شنبه 29 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 01:15 ب.ظ

بهتون رانی ندادن؟
بگم خدا چیکارشون کنه!

نوچ!!! ندادن!!!
باید همه شون رو بکوبن به دیوار ... بعدش با انگشت اونقدر فشارشون بدن تا له شن!!!
حوزه های دیگه ساندیس داشتن!!!

نگین شنبه 29 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 01:37 ب.ظ http://www.mininak.blogsky.com

اصلا خودتو ناراحت نکن . واقعا درسته که هر رشته سختیه خودشو داره ...
منم اون زمان که انسانی بود همه همینو میگفتن .منم همیشه میگفتم هر وقت مثه من انسانی خوندی 3 سال و بعد کنکور انسانی دادی و نمره های خوب آوردی بعد اون وقت بهت حق میدم که بیای و اظهار نظر کنی

بهشون توجه نکن! مطمئن باش اونم که به این حساب اومده کنکور داده قبول نمیشه

اوهوممممممممممممممممممممم!!! نود درصد نخبه ها از رشته علوم انسانی هستن نگین جونم!!!
حتی رشته زبان هم یکی از شاخه های انسانی قرار دادن!!!
الان من و تو می توونیمممممممممممم یه دنیا رو با دستای خودمون خفه کنیممممممممممممممممم!!!

آخجون اون دخمله قبول نمیشه!!! چه کیفی میده!!!

نگین شنبه 29 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 01:39 ب.ظ http://www.mininak.blogsky.com

انگشتتو هم میتونستی بکنی تو چشش اینجوری راحت تر میفهمید که هر رشته سختی خودشو داره و تز نمیداد

انگشت؟!
بیشتر عاشق اینممممممممممممممم که انگشت تو نافش می کردمممممممممممممم بعدش اون قد می چرخوندمش تا روده هاش پیچ می خورد

نگین شنبه 29 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 01:40 ب.ظ http://www.mininak.blogsky.com

اگه ارشد قبول شدی که مطمئنم میشی باید بهم شیرینی بدی اختصاصی

شیرینی اختصاصی؟!
منظورت پاستیل و لواشک و آلوچه ست؟!
عاشقونمممممممممممممممممممممممممممممممممممممممم!!!
حتما!!!

نگین شنبه 29 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 01:41 ب.ظ http://www.mininak.blogsky.com

عاشقِ آدمای بدجنسم نونوچه آره بابا قبول نمیشه خیالت راحت

آره برعکس ایران که مدارس تیزهوشان همش ریاضیِ ! تو کشورهای دیگه مدارس تیزهوشانشون همه انسانی هستن و رو بچه های انسانی سرمایه گذاری میکنن

اِ زبانم تو دسته ی انسانیه .هووووورا پس تو یه مرغ دونی هستیم عزیزم

منم همین طور خدا کنه
اوهومممممممممممممممممممممممممممممم!!! امیدوارم یه روزی یکی از ما ریس جمهور شه به انسانیا بها بده!!!
اوهوممممممممممممممممم!!! واااااااااااااااااااااای به مرغ دونیش دقت نکرده بودممممممممم!!!

نگین شنبه 29 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 01:42 ب.ظ http://www.mininak.blogsky.com

اینم فکرِ خوبیه . کلا هر کاری که احساس میکنی میتونست بهش بفهمونه قضیه رو باید انجام میدادی
ایشالا دفعه ی بعد

مرسی از حمایت هات اگه مامانم مثل تو بود الان رو زحل داشتم با دمپایی سوسک شکار می کردممممممممم!!!
ایشالا... به امید اون روز...

باشو شنبه 29 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 02:21 ب.ظ

ســـــــــــــپنــدار مـــــــــذگـــــــــــان مــــــبارکــــــــــــــ
ســـــــــــــپنــدار مـــــــــذگـــــــــــان مــــــبارکــــــــــــــ
ســـــــــــــپنــدار مـــــــــذگـــــــــــان مــــــبارکــــــــــــــ
ســـــــــــــپنــدار مـــــــــذگـــــــــــان مــــــبارکــــــــــــــ
ســـــــــــــپنــدار مـــــــــذگـــــــــــان مــــــبارکــــــــــــــ
ســـــــــــــپنــدار مـــــــــذگـــــــــــان مــــــبارکــــــــــــــ





دوستت دارررررررررررررررم نونوجونم

نهههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه!!!
باشو جونم شما هم؟!
روز عشق شما هم مبارک!!!


منمممممممممممممممممممممم دوستتون دارم باشو جونممممممممم!!!

نگین شنبه 29 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 05:55 ب.ظ http://www.mininak.blogsky.com

مامان دوم نمیخوای ؟ زحل صدات میکنه نونو

آره بابا خودم رئیس جمهور میشم کل مدارس رو میکنم انسانی اصن!

مامی دوم موخوامممممممم نههههههههههههههههه!!!
وافعا؟!

نگین شنبه 29 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 05:56 ب.ظ http://www.mininak.blogsky.com

آره پاستیل و ترشک واسه ما در حکم شیرینی جات عزیزم

واس منمممممممممممم حکم شیرینی رو داره!!!

باشو شنبه 29 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 06:10 ب.ظ

سلاممممممممممممممممممم ..عروسم .عروسای قدیم ...مداحی من غمگین نیست عروس خوب انقدرازمادرشوهرایرادنمیگیره میام گونیاتو پاله میکنمااااااابهت بگم نگی نگفتی بوووووووووووووس
دیروزعوض کردم یه عده راهپیمایی کردن دوباره گذاشتم .اخه منو گشت ارشاد دعوام میکنه منم مظلووووووووووووووووووووووووم
جوادمیگه چرانی نی اون هدرت پشتشو به ماکرده
حالا توچی داری بگی هان؟

سلاممممممممممممممممممممممم باشو جونم!!! هه! هه! عروسای قدیم رو کاشتن ... عروسای جوون رو بردن!!!
خب راست میگممممممممممممممممم باشو جونم ... همش نوحه دل آدم میگیره!!!
الان باید آهنگ عمو نوروز بذارید... رقص ... قر ... کمر و اینا!!!
جواد کیه باشو جونمممممممممممم؟! من فقط نوک سیاه رو میشناسممممممممممممممممممممممممممم!!!
نی نی هم نداریمممممممممممم اینجا!!! اینجا همه جوجه ن و منم مرغ شونممممممممممممم!!!
تو گونی هاممممممممم راسو گذاشتمممممممم!!! جیزه!!!

الهه شنبه 29 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 07:23 ب.ظ http://elahename.blogsky.com

ایشالا قبول بشی نونوچه خودم....
وایی فکر کن اگه همه بچه های پشت کنکوری ارشد اینجوری باشن چه می شه؟
خب تو که خواستی امتحان بدی درس هم می خوندی اینجوری درصد امید تو زندگی بالاتر می رفت
باور کن
راستی نونو این شکلکه داره به کی می گه جلف باباته؟

با این تلاشی که من کردممممممممممم حتما موفق میشم
خب هستن الی جونمممممممممممم ... کسی درس نمی خوونه ...
من از تابستون برنامه ریزی داشتمممممممممم ... هعییییییییییییییییی از وقتی نوکممممممممم به نوک نوک سیاه خورد دیگه درس و کنکور یادمممم رفت
ایشالا سال بعد ... الان دقیقا متوجه شدممممممممممم کدوم قسمتا رو باید بیشتر بخوونمممممم!!!
نمیدونممممممممم!!! خیلی باحاله ... یهو چشمم بهش افتاد کلی ذوقیدممممممم!!!

روانشناس شنبه 29 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 08:23 ب.ظ http://www.shadkami.blogsky.com

یوووووووووهوووووووووووووووووووووووووووووووو
نونووووووووووووووو جوووووووووووونی خودم
اوخیییییییی کنکور داشتی میخواستم بیام برات لواشک بیارم ولی یه سری عوامل داخلی نذاشتن
آجی منم کنکور زبان داشت
اونم میگفت سؤالا آسون بوده
آجی من دو ماه بود که میخوند
میگفت اگه خدا بخواد قبول میشم
هه هههه! مث که به طور سراسری ساندیس نداده بودن
آجی منم میگفت من هی نشستم گفتم الان ساندیس میارن الان ساندیس میارن
اما هیچی ندادن
به نظر خودت چجوری کنکور دادی؟
نونووووووووووووووووووووووووووووووووووو
دلم برات تنگول شده بود
نونوووووووووووووووووووووو
بیا این قورباغه ها رو با کارتک بکنیم از دیفار شهرداری میاد گیر میده یهو جریمه میکنه
نونووووووووووووووووووووووووووووووووووووو
دیدی فندوق ت برگشته
نونووووووووووووووووووووووووو
امروز سپندار مزگان بود
روز عشق ایرانی ها
مبارککککککککککککککککک باچـــــــــــــــــــــــه
عشقوووووووووووووولویی نووووووونوووووووو
با عامل خارجی چیکار کردی؟
نونووووووووووووووووووووووووو
دووووووووووووووووووسّت دارممممممممم
نووووووووووووووووووونوووووووووووووووووو
بوووووووووووووووووووووووووووووووس

یوووووووووووووووووووووووووووهووووووووووووووووووووووووووووووو
کجا بودی عشقولویی من؟!
فکر کرده بودمممممممممممممممم عوامل ها با خودشون تو رو بردند

واااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااای الان کلی ذوقیدمممممممممممم دیدم برگشتی!!!
ایشالا آجیت قبول میشه!!! مطمئنی اونجا ساندیس ندادن؟! سایتای دیگه رفتممممممممممم گفتن که ساندیس خوردن من نخوردمممممممممممممممم
چرا با کارتک؟! شهرداری اومد بگو کاغذ دیواری جدیده!!! از آمریکا واسمون فرستادن تازه موخواممممممممممممممم حلزون هم له کنم به دیوار...
منممممممممممممممممممممم خیلی دوستت دارممممممممممممم ناناسم
بوووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووس!!!

فرانک شنبه 29 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 11:46 ب.ظ http://fjoon.blogfa.com

دوس پارسالیامو میگم اخه امسال ازشون دور شدم بد یهمو تو یه هفته طی اتفاقاتی هم دیگه رو دیدم دوباره تو تولدا دیدمشون بدم یه ازمون داشتیم دیگه هیچی تو یه هفته دو سه بار هم دیگه رو ملاقات کردیم

نهههههههههههههههههههههههههههههههههه!!! چه باحال!!! اتفاقا واس منم یه همچین چیزی اتفاق افتاده بود!!! یکی رو نمی بینی ... نمی بینی ... بعد هم که می بینی تند و تند می بینی

مهسا یکشنبه 30 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 12:55 ق.ظ http://deleasemooni.blogsky.com

امیدوارم موفق باشی دوست خوبم...شکلکاتم خیلی خوشگلن

مرسی عزیزممممممممم!!! منم امیدوارم در همه مراحل زندگیت موفق و موید باشی!!!

باشو یکشنبه 30 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 07:10 ق.ظ

سلام .جواد پسرمه معرف حضورنوک سیاهت هست.

سلاممممممممممممم!!! خدا بهتون ببخشه!!! من که بخیل نیستمممممممممممممممممم باشو جونمممممممممممممممممم!!!

فرفری جمعه 5 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 11:55 ق.ظ http://reminders.blogsky.com

ان شالله که قبول بشی
من عاشق اون شکلکیم که بعد "من که ساندیسی ندیدممممم " گذاشتی!!

میسی فری جونمممممممم!
ایشالا دوتایی یه سفر ارشد نائل شیمممممممممممممممم!!!
واقعا؟!
دلم همی ساندیس میخواست!!!! نامردا پیچوندنش!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد