㋡ میم مثل مثبت اندیشی نونوچه

چنانچه نیک اندیش باشید خیر و خوشی به دنبالش خواهد آمد

㋡ میم مثل مثبت اندیشی نونوچه

چنانچه نیک اندیش باشید خیر و خوشی به دنبالش خواهد آمد

I turn my worries over to God

هر شامگاه تمام نگرانیهام رو به خداوند می سپارم 

به هر حال اون قراره تمام شب رو بیدار باشه
 


 Every evening I turn my worries over to God 

 He’s going to be up all night anyway 

  ~Mary C. Crowley

 

 


 با اجازه نوک سیاااااااااااااااااااااااااااه من برگشتم به مرغ دونیممممممممممممممم!!!! 

تصمیم گرفتم دوباره اینجا رو باز کنم و واسه شما دون بپاشم. 

حالا گونی هاتون رو بردارید و بیایید!!! 

نظرات 42 + ارسال نظر
فری جوجه ام یکشنبه 16 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 09:19 ب.ظ http://fjoon.blogfa.com

باحالی از خودته ابجی جونم

ته باحالایی فری جوجه!!!

نگین یکشنبه 16 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 11:03 ب.ظ http://www.mininak.blogsky.com

واییییییییییییییییییییییییییییییییییی مرسی آقای نوک سیاه که گذاشتی مامانموووون برگده پیشموووووووووووووووووووووووووووووووووون:)

وااااااااای
جیـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــغ!
دســــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــت!
خیلی خوشحال شدم که برگشتی عزیــــــــــــــــزم!
:*:*:*

اووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووف!!!
مرسی نگین جونمممممممممممممممممممممم!!!



جیـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــغ!
دســــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــت!
این جیغ و دست هم از طرف نوک سیاه بود اونم خوشحاله و داره تند تند نوک میزنه!!!

الهه یکشنبه 16 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 11:36 ب.ظ http://elahename.blogsky.com

سلام عزیزم
خوش اومدی به مرغ دونیت
نونویی بهارین و تغییرش بده به آدرس جدیدم...
یادت نره ها....
من دیگه تو بهارین نمی نویسم...

یووووووووووووووووووووووووهوووووووووووووووووووووو الهه جونم
سلاممممممممممممممممممم به روی ماهت!!!
بهارین هم هست ... اون رو با اسم سکوت نمشتمااااااااااااااااااااااااااااا!!!!

اوهومممممممممممممممممممممممم!!! با اسم سکوت لینکیده بودمت!!! الان میمویسم "الهه نامه"

شبنم دوشنبه 17 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 08:39 ق.ظ http://seven-stones.blogsky.com


به به سلام خاله جان

خوش اومدی

خوب شد برگشتی
مرسی

یوووووووووووووووووووووهووووووووووووووووووووووو خاله جونی!!!
میسی!!!

هه!!! خاله بگو من چندتامممممممممممممممممم؟!

فرانکی دوشنبه 17 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 11:30 ق.ظ http://fjoon.blogfa.com

فداااااااااااااااااااااااااااااات شم

خدا نکنه آبجولویی!!!

ژئولوژیست دوشنبه 17 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 12:02 ب.ظ

یووووووووووهوووووووووووووو
سلام نانا
ازدباج کردی بسلامتی
خوشبخت و سلامت باشی گلم
آرزو میکنم به پای هم جوون بمونید
بووووووووس

یوووووووووووووووهووووووووووووووووووو دوست جونم
خبرش به تو هم رسیده!!!
وااااااااااااااااااااااااااااااای کجایی دخمل!!! دلتنگتم!!! چطور میشه باهات نت تو نت شد؟!
عروسی کردین؟!
منم بوس بوس

جوجه نامبر وان دوشنبه 17 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 04:09 ب.ظ

نونوچه نونوچه نونوچـــــــــــــــــه جونمون برگشته
خوش اومدی مامی جووووووووووون داشتیم هلاک می شدیم از بی آب و دونی

اوووووووووووووووووف!!! خرابتممممممممممممممم جوجه نامبر وان من!!!
بدو بیا نوک بده بهمممم دخمل نونوچه!!! ببینم نوکت چاق شده یا نه!!!

قدقد قدقد... یعنی دوستت دارممممممممممممممممم جوجه من!!!

وحیده دوشنبه 17 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 04:46 ب.ظ http://hamishe-eshgh.blogsky.com

یووووووووووووووووووووهووووووووووووووووووو!
سسسسسسسسسسسسسلام
نونو عشقی خودم
عزیز دلم
سنگ رو بزن به شیشه / وب نونو بازم ، باز میشه
دوباره به جمعمون خوششش اووووووومدی
بابا یه جلسهء معارفه واسه نوک سیات نمیذاری ، باهاش بیشتر آشنا بشیم؟ و ازش تشکر کنیم که مجوز حضورتو صادر کرده؟
چه خوشی بگذره ازین به بعععد!
عااااااااااااااااشقتم

یووووووووووووووووووووووووهوووووووووووووووووووو!!!
سلامممممممممممممممممممممممم نقاش خودم

سالاری!!!!
ته کوچه عشقیا خونه داری!!!
آخر مرام و معرفت و اینا یییییییییییییییییییییییییییییییییییییی!!!
نوک سیاه خجالتیه!!! هر جا میریم زیر بال و پرم قایم میشه!!!
اووووووووووووووووووووف!!! هنوز صنف ماست خورا پابرجاست؟!
می خوامممممممممممممممممممممممممممممت!!!

روانشناس دوشنبه 17 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 05:48 ب.ظ http://www.shadkami.blogsky.com















یوووووووووووووووووووووووووووووووووووهووووووووووووو
نوووووووووووووووووووووووووووووووونوووووووووووووو
عششششششقیییییییییییییییییییییییییی
یووووووووووووووووووووووهووووووووووووووووووووو
نوووووووووووووووووووووووونووووووووووووووووووو
جوووووووووووووووووووووووووونیییییییییییییییییی
یوووووووووووووووووهووووووووووووووووووووووو
عشقولوووووووووووووووووووووووووییییییییییییییییییی
یوووووووووووووهوووووووووووووووووووووووووووووو

نوووووووووونوووووووووووووووووووووووووو جونی برگشته
برید کناااااااااااااااااااار!!! جوجو هسته ای با پیکان گوجه ایش اوووووووووووووومده
بووووووووووووووق بوووووووووووووق
نوووووووونوووووووووووووووووووووو
الان عوامل خارجی ها این شکلی شدن
نووووووووووووونووووووووووووووووووووووووووو
دوست دارم

نهههههههههههههههههههههههههههههههههههههه!!!
با این همه عوامل خارجکی اومدی اینجا!!!

اوووووووووووووووووووووووووووووووووف!!! خرابتممممممممممممم!!! این پیکان گوجه ایت منو کشته دختر!!!
کمتر بوق بوق کن... الان این پیشی خارجیا میان تو کوچه!!!
واااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااای منم دوستت دارمممممممممم!!!

یه گونی خارجی واست خریدممممممممم که عوامل خارجی دیگه نمی توونن در تو رسوخ کنن یه گونی هم شلوار کردی آلبالویی و نارنجی خریدم واست!!!

الان با دیدنت دقیقا این شکلی امممممممممممممم!!!

باشو دوشنبه 17 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 07:50 ب.ظ

بوووووووووووووووس یووووووووووووووووهورا دست دست

دست دست بوس بوس!!! دست دستی دست بوس بوسی بوس!!!

وحیده دوشنبه 17 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 09:48 ب.ظ http://hamishe-eshgh.blogsky.com


...
.....
...

...
.....
...

...
.....
...

...
.....
...

...
.....
...

...
.....
...

...
.....
...

...
.....
...

...
.....
...

...
.....
...

...
.....
...

...
.....
...

...
.....
...

...
.....
...

نقاش من!!!

[ بدون نام ] سه‌شنبه 18 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 11:37 ق.ظ

وایییییییییییییی سلام نونوچه جونم دلم واست اندازه یه نقطه شده بود
خوچالم که برگشتیییییییییییییی

نههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه!!!
تنها جونمممممممممممممممممممممممم!!!
سلام به روی ماهت خوشدله!!!
منم دلم برات اندازه یه ویرگولش شده بود

tanha سه‌شنبه 18 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 11:39 ق.ظ http://www.tanha26.blogsky.com

دیدی چی شد؟ انقذه خوچال شدم که یادم رفت اسممو بنویسم
نظر قبلیه مال منها

اوووووووووووووووووووووووف!!! موخوامت نانا!!!

مرغ عشق سه‌شنبه 18 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 03:13 ب.ظ http://yardeli.blogfa.com

یوووووووووووووووووووووووووووووووووووهووووووووووووووو
نونونوووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووو
خوشگله خودم
نزدیک بود از خوشحالی انگشت کنم چش خودم
گفتم چرا بیلتو ندادی به من ها
نگه داشته بودی واسه یه همچین روزی ای بزنم چشت در بیارم
خیلی خوشحالم هوار تا برگشتی
دیگه بازم دنیای نت انرژی مثبت میگیره
یووووووووووووووووووووووووهوووووووووووووووو
نونووووووووووووووووووووووووووو
مقدمت گلبارون
اونم چی هوار تا
بوووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووس

یوووووووووووووووووووووووووووهووووووووووووووووووووووووو!!!
هه!!!
منم از خوشحالی شصت پام رو گذاشتم تو دهنممممممممممم!!!
هه!!! هه!!! هه!!! هه!!! این خنده ها واسه بیلم بود!!!
بیل بیل بیل بیل!!! دلت جیز جیز جیز جیز!!!
میسی!!!
برو گونیت رو بیار موخوام از توش چند تا جوجه بدزدممممممممم!!!
بوووووووووووووووووووووس!!!

محمدرضا چهارشنبه 19 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 11:55 ق.ظ http://mamreza.blogsky.com

سلام.
یووووووووووووووووووووووووهوووووووووووووووووووو
خوشحالم دوباره برگشتی.
خوشم آمد از آمدنت

یووووووووووووووووووهوووووووووووووو!!!

فرانک جوجه چهارشنبه 19 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 12:52 ب.ظ http://fjoon.blogfa.com

یووووووووووووووووووووووهوووووووووووووووو
نه هنو امرو بمون گفتن یه شنبه بیاین بگیرین
بریم بینیم چه گلی زدیم به سرمون

یوووووووووووووووووووووووووووووهوووووووووووووووووو بر تو ای فرانک جوجه!!!
اووووووووووووووف!!! پس یه شنبه میام پیشت!!!
گل پامچال زدی...
گل پامچال .... گل پامچال بیرون بیا بیرون بیا وقت کارنامه س!!!
فرانک نگران نمره س!!!

باشو چهارشنبه 19 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 01:06 ب.ظ

سلام ...نمیخوای بگی جوجه نوک سیا چرابهم سرنمیزنه؟حالتون خوبه؟ انشالله همیشه دلتون گرم زندگی باشه

مریم چهارشنبه 19 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 04:20 ب.ظ http://sooskesiah.blogsky.com

بچه ها دست بزنید نونو جون برگشته
چه طوری همشیره

بچه ها دست دست!!!
بچه ها فرش قرمز!!!
خوبم همشیره!!! تو چطوری همشیره؟!

باشو چهارشنبه 19 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 05:54 ب.ظ

بازخوبه تومیای .مراقب هم باشید اقاگرگه دوربره لونه تون زوزه نکشه بچه م بترسه









دلممممممممممممبرات تنگیده پسر

این کامنت واس نوک سیاه بود؟! پس من چی؟!

وحیده چهارشنبه 19 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 07:10 ب.ظ http://hamishe-eshgh.blogsky.com

سسسسسسلام عسیسم
پیدا کردن عوامل خارجیت حرف نداره ها!
برم ببینم کسی کارگاه عوامل خارجی نمیخواد؟
نونوچه عروس شده / حسابی ملوس شده

سلامممممممممممممممممممم نقاش من!!!
واقعا؟!
اوووووووووووووف!!! دلم میخواد همه عوامل خارجی رو بچسبونم به دیوار!!!

به به!!! صد امتیاز به شعرت!!!

وحیده چهارشنبه 19 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 07:11 ب.ظ http://hamishe-eshgh.blogsky.com

ببخشید اون بالاییه کارآگاه بود!
راستی بوی نقاش جدید میاد!!


بوی عیدی بوی بوم!!! بوی نقاش رنگی
ته ش هم برماااااااااااااااااا باز تو نقاش منی

دختر شمال چهارشنبه 19 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 08:13 ب.ظ http://r00zaneh.blogsky.com

نونوچه در برف آمد ......

نونوچه با نوک سیاه آمد...

بیتا چهارشنبه 19 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 09:30 ب.ظ

سلام

به به...خوش اومدی شما دوباره...

خیلی قشنگ بود دوست گلم

شاد و پیروز باشی

سلاممممممممممممممممممممم!!!
به به بیتا جونم!!!
میسی!!!
تو هم همین طور نازم

روانشناس چهارشنبه 19 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 09:48 ب.ظ http://www.shadkami.blogsky.com

یوووووووهووووووووووووو عشقولوی نونووووووووووو
چطوری بلای خودم؟
نونوووووووووو انقذه آلبالو دوس دارم
بیار همه رو واسه ت لواشک کنم
نظرت و جوابیده بودم ولی مث که زیر سر این عوامل خارجی ها س
میخوان که تو ندونی چقدر دوسّت دارم
باید بیشتر مراقب باشم اون گونی مخصوص رو بپوشم
خیلی خوبه دوباره برگشتی به مرغ دونیت
من گونی خیلی گونی آوردم با خودم
دووووووووووووووسملت دارم نونو جونی خودم

نهههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه!!!
عشقولویی من!!!
وااااااااااااااااااااااااااااای منم عاشق آلبالو اممممممممممممممم!!!
عوامل خرجی؟! عکساشون رو بده به من ... تا قاب عکس بهت تحویل بدم!!!
منم خیلی دوستت دارممممممممممممممممممم عشقی!!!
به عشق تو همه قورباغه های نونوچه ستان رو قرمز کردم
الان به جای غور غور میگن قرغور!!! قرغور!!! هی قر میدن!!!
میخواممممممممممممممممممممممممممممممممممممت عشقولویی من

eli.. پنج‌شنبه 20 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 12:17 ب.ظ http://eshghemamnoo-1380.blogsky.com/

سلام خسته نباشی

ممنونم از لطفت و اینکه سر زدی

بازم سر بزن موفق باشی

سلام الی باچه!!! امیدوارم مشکل ت زود تر حل شه!!!

فاطی بلا پنج‌شنبه 20 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 12:24 ب.ظ http://228.blogfa.com

من موخوام بیام فرزند خوندت بشم.ماما عخشی کلی سرم هوو اورد!
نوشته های وبت برام با یه زبان باستانی بالا میاد

جانممممممممممممممممممممممی جان!!! جوجوی من!!! بیا دوتایی باهم بریم راهپیمایی بر علیه مامی عشقی قدقد کنیم!!!
نهههههههههههههههههههههههه!!! با زبان باستانی؟!

وحیده پنج‌شنبه 20 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 04:54 ب.ظ http://hamishe-eshgh.blogsky.com

حدیث پنج‌شنبه 20 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 08:57 ب.ظ

یوووووووووووووووهوووووووووووووووو
شما نبودی با وبلاگت آشنا شدم
خوشحالم اومدی

یووووووووووووووووووووهووووووووووووووو
حالا که اومدم... بیا با خودم آشنا شو نانا!!!
میسی که اومدی!!!
آدرس مرغ دونیت رو برام نذاشتی تا بیام پیشت قدقد کنممممممم!!!

باشو پنج‌شنبه 20 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 11:04 ب.ظ

سلام عیدتون مبارک ایام به کام

سلاممممممممممممممم ... میسی باشو جونم

شبنم جمعه 21 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 12:29 ق.ظ http://seven-stones.blogsky.com


خاله کِی ها آن هستی ؟

بعد یه چیز : اسم این آهنگی که تو وبلاگت گذاشتی چیه ؟ از کیه ؟

خاله صبح ها آنمممممممممممممممممممممممم!!!
نمیدونم خاله ... ولی میگردم پیداش می کنم برات!!!

PaRi جمعه 21 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 12:02 ب.ظ http://magicgirl.blogsky.com

sghhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhl!!
aaaaaaaaaah!!
zabanesh chera farsii nemisheeeeeeee
nonocham khoshhalam ke bargashti.man alan az azmo0n umadam cofinetam.
badan baz behet sar mizanam aziiiiiiiizaaaaaam

سلاممممممممممممممممممممممممممممممممممم!!!
هه!!! هه!!! هه!!! کافی نت داهاتتون خرابه آی خرابه!!!
منتظرتممممممممممممممممممممممم دخی!!! حتما دوباره بیا ورزشکار نونوچه!!!

سعیده جمعه 21 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 01:14 ب.ظ http://www.sabaleh.blogsky.com

به به ! نونو خانم!(درس گفتم؟؟؟؟؟ شما خانومی دیگه؟؟؟)

خیلی خوبه که خدا می تونه همه ی شبو بیدار بمونه!
واسه همینه که کاراش هیچ وقت عقب نمی افته و همیشه آن تایم (ینی سر وقت) کاراشو می کنه ها!!!!!

به به سعیده خانممممممممممممم!!!
فک کنم مرغ باچمممممممممممممممممممممممم!!! قدقد می کنم واس خودم!!!
اوهوم..............................

من جمعه 21 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 05:17 ب.ظ http://www.1man-1to-ma.blogfa.com

چرا عاقلان را نصیحت کنیم؟
بیایید از عشق صحبت کنیم.


- تمام عبادات ما عادت است،
به بی عادتی کاش عادت کنیم.


- چه اشکال دارد پس از هر نماز،
دو رکعت گلی را عبادت کنیم؟


- به هنگام نیت برای نماز،
به آلاله ها قصد قربت کنیم.


- چه اشکال دارد که در هر قنوت،
دمی بشنو از نی حکایت کنیم؟


- چه اشکال دارد در آیینه ها،
جمال خدا را زیارت کنیم؟


- مگر موج دریا ز دریا جداست؟
چرا بر یکی حکم کثرت کنیم؟


- پراکندگی حاصل کثرت است،
بیایید تمرین وحدت کنیم.


- وجود تو چون عین ماهیت است،
چرا باز بحث اصالت کنیم؟


- اگر عشق خود علت اصلی است،
چرا بحث معلول و علت کنیم؟


- بیا جیب احساس و اندیشه را،
پر از نقل مهر و محبت کنیم.


- پر از گلشن راز، از عقل سرخ،
پر از کیمیای سعادت کنیم.


- بیایید تا عین عین القضات،
میان دل و دین قضاوت کنیم.


- اگر سنت اوست نو آوری،
نگاهی هم از نو به سنت کنیم.


- مگو کهنه شد رسم عهد الست
، بیایید تجدید بیعت کنیم.


- برادر چه شد رسم اخوانیه؟
بیا یاد عهد اخوت کنیم.


- بگو قافیه سست یا نادرست،
همین بس که ما ساده صحبت کنیم.


- خدایا دلی آفتابی بده،
که از باغ گلها حمایت کنیم.

رعایت کن آن عاشقی را که گفت:
بیا عاشقی را رعایت کنیم

سلام
عیدتون مبارک

سلامممممممممممممممممممم!!!
مرسی!!!
عید شما هم مبارک!!!

سلی جمعه 21 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 05:31 ب.ظ http://www.soli-alone.blogsky.com

می خواهم امشب از ماه قول بگیرم که هر وقت دلم برایت تنگ شد



در دایره حضورش تو را به من نشان دهد



می خواهم امشب با رازقی ها عهد ببندم



هر وقت دلم هوای تو را کرد



عطر حضور مهربان تو را با من هم قسمت کنند



می خواهم امشب با دریای خاطره ها قرار بگذارم



که هروقت امواج پر تلاطم یادها خواستند قایق احساس مرا بشکنند



دست امید و آرزوی تو مرا نجات دهد



می خواهم امشب با تمام قلب هایی که احساس مرا می فهمند و می شنوند



پیمان ببندم که هر وقت صدای قلب بی قرار م را هم شنیدند



عشقم را سوار بر ضربانهای بی تابی به تو برسانند....



مرسییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی!!!

روانشناس شنبه 22 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 02:09 ب.ظ http://www.shadkami.blogsky.com

نووووووووونوووووووووووووووووووووو
بدو بیا
عوامل خارجی میخوان آلبالو هامو ازم بگیرن

عشقولویی من!!!
چی شده؟!
باز عوامل خارجی؟! گونیت رو بکش جلو الان با یه تریلی میام تا با مگس کش بچسبونمشون به دیوار!!!

وحیده یکشنبه 23 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 08:50 ق.ظ http://hamishe-eshgh.blogsky.com

حالا هی ما بیام ، هی تو نیا!!
بابا یه دو دقیقه به این نوک سیات بگو اِشغال نگرت نداره!

من هی میامممممممممممممممممممممممم!!! تو هم هی بیا نقاش خودممممممممممممممم!!!
هه!!! هه!!! اشقال نبودم ناناسی!!! آنتن نمیدادم!!!

فاطیما یکشنبه 23 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 09:39 ق.ظ http://13khatereh89.blogfa.com

شلامممممممممممممممم
یوووووووووووووووهو
پخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ
به به میبینم از کنج ازلت اومدی بیرون
چقدر هم اکشن اومدی
وای وای من امده ام

شلاممممممممممممممممممممممممممم!!!
یووووووووووووووووووووهووووووووووووووووووووووووووووو!!!
پخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ!!!
هه!!
اوف آره ... با بیل و مگس کش اومدممممممممممممم!!!
تلسیدممممممممممم

روانشناس یکشنبه 23 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 02:09 ب.ظ http://www.shadkami.blogsky.com

سیلوووووووووووووووووووووووووووووووووووووووم
نوووووووووونووووووووووووووووووووووووووووووووووووو
همین تو میای عوامل خارجی ها در میرن
نونووووووووووووو میگم این قوباغه ها گناه دارن ها!
کمرشون درد میگیره انقد قر میدن
نووووووووووونوووووووووووووووووووووووووووووووووو
بیا بریم لب ساحل
یه عالم لواشک درست کردم
وحیده جونی رو هم صدا کنیم بریم بدو بدو
خعلییییییییییییییییی دوسملت دارممممممممممم

سامبلی علیکمممممممممممممممممممممممممم
عشقولویییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی
اوف!!! دلم موخواد همه عوامل خارجکیا رو قورتشون بدم
همه قورباغه ها ی دنیا فدای یه تار موت!!!
اوووووووووووووووووووووف!!! برو پیکان گوجه ایت رو چاق کن دارم میامممممممممممممممممممممممممم!!!
واااااااااااااااااااااااااای میمیرمممممممممممممم واس لواشک!!!
ایول وحیده جونی!!! بهش بگو چند تا از اون آهنگای اوپس اوپسیش رو هم بیاره با خودش~~~
این قورباغه ها کمرشون مکشل داره ... باید قرشون رو یه جوری خالی کنن!!!
عاشقتمممممممممممممممممممممممممممممم عشقی!!!

فاطی بلا یکشنبه 23 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 02:15 ب.ظ http://228.blogfa.com


من بردممممممممممممممممممممم!!! شکلک من سه تاست!!!

روانشناس یکشنبه 23 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 09:26 ب.ظ http://www.shadkami.blogsky.com

بوووووووووووووووق بووووووووووووووووووووق
من اووووووووومدم نوووووووونووووووووووووووو
عوامل خارجی ها رو گذاشتم مواطب لواشکا باشن
اومدم دنبالت بریم بگردیم
نوونووووووووووو جونی
دوووووووووووووووسّت دارم

بوووووووووووووووووووووووووق جدید خریدی عشقولویی من؟!
اووووووووووووووووووووف!!! خوش اومدی ناناسممممممممممممم!!!
وااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااای!!!
میخوامت عزیزمممممممممممممممممممممممممممممی!!!
عاشقتمممممممممممممممممممممممم پروین خانمی

فاطی بلا دوشنبه 24 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 12:35 ق.ظ http://228.blogfa.com

nono bodo bia.tafaloode jojate

نههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه!!! اومدم!!!

فاطی بلا چهارشنبه 26 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 12:18 ق.ظ http://228.blogfa.com

یوووووووهووووووو
نووونووو جووووووونم.
فدات شم عسیسم. خیلی نظراتت ناس بود
هنوزم وبت برام به زبان باستانی بالا میادااا!
دهههههههه نونو!
سربه سر مادر شوهر من نذارااا...تازشم من عاشق دو تا هووهامم، خیلی باحالن
بیا وبم مطلب جدید کذاشتم

یووووووووووووووووووووووووووهوووووووووووووووووووو
فاطی بلا ...
چه باحال!!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد