㋡ میم مثل مثبت اندیشی نونوچه

چنانچه نیک اندیش باشید خیر و خوشی به دنبالش خواهد آمد

㋡ میم مثل مثبت اندیشی نونوچه

چنانچه نیک اندیش باشید خیر و خوشی به دنبالش خواهد آمد

تاثیر

هرگز تاثیر رفتارهای خود را دست کم نگیرید. با یک رفتار کوچک ... شما می توانید زندگی یک نفر را دگرگون نمایید. برای بهتر شدن یا بدتر شدن. 

خداوند ما را در مسیر زندگی یکدیگر قرار می دهد تا به شکل های گوناگون بر هم اثر بگذاریم. دنبال خدا در وجود دیگران بگردیم. دوستان ... فرشته هایی هستند که شما را بر روی پاهایتان بلند می کنند. زمانی که بال های شما به سختی به یاد می آورند چگونه پرواز کنند. هیچ آغاز و پایانی وجود ندارد.   

دیروز به تاریخ پیوسته... 

فردا رازی است ناگشوده... 

اما امروز یک هدیه است..

نظرات 30 + ارسال نظر
وحیده پنج‌شنبه 27 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 11:11 ق.ظ

یوووووووووووووووهوووووووووووووووو!
من اول شدم!!!

یووووووووووووووووووووووووهوووووووووووووووووووووو
وحیده جونی افل شده
بابا تبریک!!!

وحیده پنج‌شنبه 27 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 11:16 ق.ظ

آقا من واقعا دارم نگران میشما!!!
تو شبا چی میخوری؟
نکنه خوابای خاصی میبینی؟؟؟
بابا تو منی یا من تو ام؟؟؟
بد زدی تو خط فکری من ها!!!

آخه چرا؟!
شاید از من و تو کپی برداشتن
اوهوم ... خوافای تو و پروین رو می بینم که با هم رفتیم دبی
اوخی ... ما اینیم دیگه ... تو خط همه می زنیم!!!

وحیده پنج‌شنبه 27 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 11:17 ق.ظ

خیلی خوشدله بود ناناسی!
دوسش دارم!

به خوشدلی خنده های تو نمی رسه ناناسم
خوشحالم
منم تو رو دوست دارم

وحیده پنج‌شنبه 27 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 11:22 ق.ظ

من با شلوار کردی راحت نیستم!!!!
گشاده!!!
دوسش ندارم!!!
همون تاپ و شلوارک خوبه!!!
دامن چین دار کوتاه هم دوست دارما!!!!
نضرت چیه؟؟؟
چه خوشی بگذره با پیکار گوجه ای پروین!!!
آهنگای انریکورو هم میذارم ، کلی کیف میکنیم!!!
دوپس دوپس داره حال میده!!
منم حفظم باهاش هم خونی میکنم کلی بهمون میچسبه!!!

شلوار باید گشاد باچه!!!
اصلا شلواری که گشاد نباچه شلوار نیست
بهش میگن بالشت!!!

دامن چین دار کوتاه؟!
میان میدزدنت
شلوار کردی قرمز با دمپایی سبز باید بپوشی!!! رنگ قرمز و سبز با آبی دریا خیلی جوره!!!

انریکوووووووووووووووووووووووووووووووووو؟! وای وحیده جونی آخرشی!!!

وحیده پنج‌شنبه 27 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 11:24 ق.ظ

منظورم از این بالاییه همون نظر بود!!!!
دووووووووووووووووووووووووووووووووست دارم خفن تا!!!

افتضاح دوستت دارم وحیده جونی ... میسی که میای نانا

وحیده پنج‌شنبه 27 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 12:19 ب.ظ

اصلا فکر شلوار کردی رو نمیکنم چه برسه قرمزش با دمپایی سبز!!!!
چه شود؟؟؟
رو لباس پوشیدنم خیلی حساسم!!!
من تاپ و شلوارک میخوام!!!

چرا؟؟!!
فکر کن... خیلی باحال میشه ... خوب اگه قرمز دوست نداری نارنجی بپوش

حساسی...؟!
منم حساسم شلوار کردی رو با کفش پاشنه بلند اونم یازده سانتی باید بپوشم!!!

تاپ شلوارک دیگه دمده شده وحیده جونی!!!

وحیده پنج‌شنبه 27 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 12:20 ب.ظ

رضا پنج‌شنبه 27 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 12:21 ب.ظ http://manam.blogsky.com

60 در 100

نوچ!!!
100 در 60

وحیده پنج‌شنبه 27 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 01:08 ب.ظ

نه!! دمده نشده!!!
شوهای فشن همه شون تاپ و شلکوارک خوشدله میپوشن!!!
منم میخوااااام!!!!
من عاشق قرمز م!! ولی نه با شلوار کردی!!!
با تاپ و شلوارک جین!!!

واااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااای... دمده شده!!!
تاریخ مصرف اون شوها هم گذشته!!!
الان همه تو خط گونی و شلوار کردی و دمپایی پلاستیکی هستن
تاپ و شلوارک ممنوع!!!
دو تا انتخاب بیشتر نداری...
1) شلوار کردی قرمز پرنگ
2) شلوار کردی قرمز کم رنگ

کدومشو دوشت دالی؟!

شلیر پنج‌شنبه 27 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 01:46 ب.ظ http://chiroki-dl.blogfa.com

رگ غیرتم زده بالا
کی داره شلوار کردی رو مسخره میکنه ها
وحیده مگه طرفای شما خانوما شلوار کردی می پوشن که باش راحت باشی

مسخره نیست شلیر جونم...
همش تبلیغاته... دارم تبلیغ می کنم تا شلوار کردی به جایگاه قبلیش برگرده!!!
دیدی این قرتیا رو همش شلوار پوما می پوشن

وحیده جونم مسخره نکرده شلیر جون!!! اون خیلی ماهه... خیلی دوستش دارم!!! عضو ثابت نونوچه ستانه

الدان پنج‌شنبه 27 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 02:24 ب.ظ http://anahno.blogsky.com

انتقاد(پیشنهاد):یه بارم از خودت چیزی بنویس یعنی به سلولای خاکستریت فشار بیار

جوابیه: اوایل خودم می نوشتم الان وقت ندارم... از کتابایی که می خوونم می نویسم

علی پنج‌شنبه 27 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 03:33 ب.ظ http://manam-minevisam.blogsky.com

ما برگشتیم ، بیاید و کمکمون کنید با نظرای قشنگتون

یووووووووووووووووووووووووووهوووووووووووووووووووووووو
جوجه مهرداد هم برگشته؟؟

وحیده پنج‌شنبه 27 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 03:35 ب.ظ

از وحیده به شیلر:
بابا من به هیچ عنوان قصد مسخره کردن قومیتی رو ندارم!
خودم از مسخره کردن متنفرم بعد چه طور میشه بیام چیزی یا کسی رو مسخره کنم؟
لطفا بد برداشت نشه!!
نونو میگه بپوش من زیر بار نمیرم!!!
خب دوست ندارم دیگه!!
مسخره نکردم! نظرم رو گفتم!!
اگه گفتن نظر از نظر تو بده ٬ خب اون یه مسئلهء دیگه است!

اوخی...

وحیده پنج‌شنبه 27 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 03:37 ب.ظ

نونو من خودم مشکل رو حل کردم!!
دیگه تو زحمت نکش!!!

قوفونت بلم ... منم اون بالا به شلیر جونم گفتم ....
عاشقتمممممممممممممممممممممممممممممممممممم

محمد پنج‌شنبه 27 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 04:45 ب.ظ http://www.397.blogsky.com

سلام
قالب وبلاگت همیشه عوض می شه
خیلی جالبه که روحیتم همین طو باشه
موفق باشی وشاد شاپرک

میسیییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی...
لطف داری...
شما هم شاد و شنگول و گوگولی باشی

الدان پنج‌شنبه 27 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 06:52 ب.ظ http://anahno.blogsky.com

شلوار کردی؟
من بدون شلوار کردی نمیتونم زندگی کنم
این احساسو فقط یه پسر میتونه درک کنه
با شلوار کردی بری تو باغ اوجنا قلیانو آماده کنی و...
بال و گردن سیخ بزنی به به .... آتیش هم رو برا باشه و بعدش سیب زمینی کوره بزنی وای که چه حالی میده

اوخی ...
چاخانکی از سنف شلوار کردیا حمایت نکن!!! شلوار پوما پوشی
الدان تو تو دسته اون پسر قرتیایی که با شلوار پوما بیرونم می رن!!!

اوخی ... عاشق جوجه کبابم نوشابه هم غیر بهداشتیه...

وحیده پنج‌شنبه 27 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 09:48 ب.ظ

هر چی میخوایی بگی بگو نونویی جونم!!
دمده نشدن!!
من فقط و فقط انتخاب خودمو دارم!
از پروین بپرسی بهت میگه اخلاق منو!!
همیشه همون میشه که خودم میگم و میخوام!!
مرغ من یه پا داره!!!!
من با تاپ و شلواک خودم میام!!

اوخی ...
خیلی جالبه...
شتر منم همیشه یه پا داشته

فقط و فقط شلوار کردی!!!
زودی میای تو سنف حمایت از شلوار کردیا و دمپایی پلاستیکا عضو میشی
تاپ شلوارکم شد لباس؟!
تازه شم از روی شلوار کردی باید شلیته هم بپوشی
شلیته صورتی
اووووووووووووووووووووووووووخی... بزن بریم دبی

سارا پنج‌شنبه 27 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 10:30 ب.ظ http://crochet4u.blogsky.com

سلام نونوچه جونم اینجام خانمی

یووووووووووووووووووووووووهووووووووووووووووووووووو
سارایی جونم
کجا بودی ناناسی؟! دلم برات تنگیده بودم

فاطمه۱ جمعه 28 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 12:49 ق.ظ http://ghasedakekhial.blogfa.com/

یووووووووووووووووووهوووووووووووووووووو عزیز دل جوجه

معذرت معذرت معذرت که دیر میام

یووووووووووووووووووووووووووهووووووووووووووووووو
فاطمه جونم
اوخی...
بخشیدم بخشیدم بخشیدم

الدان جمعه 28 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 04:29 ق.ظ http://anahno.blogsky.com

نخیرم من از اونا نیستم
ولی از یه دخترایی خیلی بدم میاد
اونایی که چادر میپوشن بعد در زیر چادر لباسی نست که نیست اگر هم هست بهتره که نباشه ای
من شلوار پوما دوست نمیدارم خودت دوست داری که بجای گربه پلنگ نگه میدالی
من آدیداس میپوشم
تازه با گیوه میرم بیرون
ولی تو:مانتو کمی گشاد تا زانو موها به اندازه یک تا سه سانتیمتر بیرون آرایش خفیف ...
بازم بگم




خیلی هم هستی!!!
از این بچه قرتیا که شلوار پوما می پوشن و موهاشون رو با شیر خونشون شیش متر میدن بالا... هی هم تند تند دارن با گوشیشون به ناموسای مملکت پیام می فرستن!!!


هه هه هه هه کیف کردم بچه قرتی!!! حالا دیگه به من میگی مانتو گشاد؟! مانتو گشاد جهیزه دختر همسایتونه!!!

ادیداس؟! املی شده... فقط شلوار کردی
نخیرم... مثل من اصلا نیست!!! تو دنیا فقط یه دونه نونوچه هست اونم فقط منم پرسیدم!!!

وحیده جمعه 28 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 11:36 ق.ظ

اضطراریه!! (تو وزن همون اطلاعیه!!!!)
نونو زود تند سریع با سرعت ویییییییییژژژژژژژژ بگو اسم این آهنگه چیه!!!!
فکر کنم خواننده اش محمد چناریه!!!
اسم آهنگ چیه اونوقت؟؟؟
نونو زود باش ٬ بدو ٬ عجله کن ٬ سریع!!!
آهنگ بدنم کم شده الان تلف میشم!!!

اوخی ... ناناسم اسم آهنگ رو نمیدونم

وحیده جمعه 28 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 11:42 ق.ظ

ولی هنوز رو حرفم هستما!!!

منم هستم نانا... یه وخت فکر نکنی جا خالی دادم...
اینجاممممممممممممممممممممممم

وحیده جمعه 28 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 11:44 ق.ظ

نونو من میخوام ببینمت!!!

منم خیلی دوست دارم ببینمت!!! بیا نونوچه ستان ... داهات شما بزرگه من گم میشم

هروقت خواستی بیای ... بهم بگو برات گرین کارت بفرستم ... نونوچه ستان هر کسی رو راه نمیدن

فاطمه جمعه 28 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 01:32 ب.ظ http://life-me.blogsky.com/

یوهوووووووووووووووووو نونویی

وااااای چقدر بحث شلوارکردی بالا گرفته

اوووووووووووووووووووووف ... نگو!!!
بحث شلوار کردی همیشه داغه

فرانک جمعه 28 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 01:38 ب.ظ http://fjoon.blogfa.com

شلام نونو اینترنتم قطع بود
جونم اهنگ
یادش بخیر
برا این اپم کسیو خبر نکردمحوصلش دیگه نی

یوووووووووووووووووووووووووووهوووووووووووووووووو
فرانکی جونم
واقعا؟؟!!
چرا؟! نکنه دچار تب نونوچه ای شدی ناناسی من؟؟

شلیر جمعه 28 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 02:00 ب.ظ http://chiroki-dl.blogfa.com

از شلیر به وحیده جون
ناراحت نیسم عزیزم و دادن نظرم اشکالی نداره فقط یه خرده اولش بهم برخورد تازه به اون نونو بگو شلوار کردی مخصوص آقایونه نه خانوما که بت گیر داده که بپوشی
منی که یه عمره بین کردام و یه کرد اصیلم تا حالا ندیدم خانوما شلوار کردی آقایونو بپوشن والا
در ضمن امیدوارم به دل نگرفته باشی عزیزم

شلیر جونم همش یه بازیه!!!
واقعا ندیدی؟!
پس لازم شد برات گرین کارت بفرستم بیای نونوچه ستان تا ببینی

tanha جمعه 28 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 02:06 ب.ظ http://www.tanha26.blogsky.com

سلام نونوچه جون
خیلی قشنگ مینویسی عزیزم
ببخش دیر اومدما

یووووووووووووووووووووووهووووووووووووووووووووووووووو
تنها جونم
میسی که میای...

مهم نیست که کی میای ... مهم اینه که میای پیشم عزیزم

محمد شنبه 29 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 04:41 ق.ظ http://www.397.blogsky.com

سلام قولت که یادت نرفته ها!!!!!!!!!!!!!!!!!؟؟؟؟؟؟؟؟

مهرداد یکشنبه 30 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 10:34 ب.ظ http://manam-minevisam.blogsky.com

من فکر کنم تا حالا زندگی خیلی هارو بد کردم!

اوهوم... وقتی نبودی خفن نیاز به یه بادی گارد داشتمممممممم
اینقده اذیتم کردن
کجا بودی؟!

مهرداد دوشنبه 31 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 10:57 ب.ظ http://manam-minevisam.blogsky.com

کی اذیت کرد
خب تو چرا معرفی نمیکنی!؟؟

البته الان ماه رمضونه زور ندارم زیاد از گشنگی...
بعد ماه رمضون همون پانیشر استخون شکن میشم و معرفی کن کارشون دارم

اوخی...
مهلبون الان افتضاح تحت تاثیر مهلبونیت قرار گرفتمممممممم و دارم کرور کرور از چشمام گوله گوله اشک ول میدم بیرون

آخجووووووووووووووووووووون... پس وعده دیدار ما بعد از ماه رمضون ساعت نه شب سر کوچه شما

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد