㋡ میم مثل مثبت اندیشی نونوچه

چنانچه نیک اندیش باشید خیر و خوشی به دنبالش خواهد آمد

㋡ میم مثل مثبت اندیشی نونوچه

چنانچه نیک اندیش باشید خیر و خوشی به دنبالش خواهد آمد

خیلی ساده بهش بگو!

ساده و طبیعی با خدا حرف بزنید و هر چه در دل دارید به او بگویید. نگویید که خدا همه چیز را می داند.. پس چرا آنچه را که می داند برایش تکرار کنیم؟! وقتی هر چه را که در دل دارید به او بگویید آماده دریافت پیام خدا خواهید شد. 

نظرات 40 + ارسال نظر
حسین چهارشنبه 26 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 10:51 ق.ظ http://1w1p.blogsky.com

سلاااااااااااااااااااااااااااااام

بازم مثل همیشه ،
منم که اول میشه

یوووووووووووووووووووووووووووهوووووووووووووووووووووووو
پسمل مامان
نخیرم... دوم شدی جوجو

حسین چهارشنبه 26 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 10:52 ق.ظ http://1w1p.blogsky.com

اوهوم

باید تکرار کنیم تا یادمون بمونه که خدا باهامونه و کمکمون میکنه

اوخی ... تا حالا نمیدونستی؟!

حسین چهارشنبه 26 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 10:54 ق.ظ http://1w1p.blogsky.com

مامانی

من معتاد شدم
.
.
.
.
.
.
.
.
.
نمیدونم نت رو ترک کنم

هه هه هه هه این لامذهب رو هیچکی نمی توونه ترک کنه!!!
فقط نونوچه!!!
بس که چشم سفیدی!!! هی به بچه های من چشم دوختی!!!

حسین چهارشنبه 26 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 10:54 ق.ظ http://1w1p.blogsky.com

نمیتونم

دلم خنک شد کیف کردم ...
دارم میرم گردو بشکنم

حسین چهارشنبه 26 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 10:57 ق.ظ http://1w1p.blogsky.com

قالب خوشکل سراغ نداری؟

من قالب موخوام

اوخی ... دم در خونه ما واینستا!!! همسایه ها دارن نگاه می کنن نه که ندارم ... سراغم داشتم بهت نمی گفتم!!!
از دست تو بچه م خونه نشین شده ... پله های ترقی رو داره از خونه میره بالا

حسین چهارشنبه 26 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 11:12 ق.ظ http://1w1p.blogsky.com

باز که منو یاد اون دخمله که یه سره میخوند انداختی.

مامانی من زن موخوام.
موخواااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام

حسین چهارشنبه 26 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 11:12 ق.ظ http://1w1p.blogsky.com

چرا بیرون زد؟

چرا داد می زنی؟! ما اینجا آبرو داریم!!!
از اون خونواده هاش نیستیم!!!
زن می خوای برو با مامانت بیا... پسره ی چشم سفید...

محمدرضا چهارشنبه 26 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 12:00 ب.ظ http://mamreza.blogsky.com

سلام.نونوچه جونم.نیای به من سر بزنیا!!!!!!!!!!!!

اوخی ...
از تو یاد گرفتم جوجو

حسین چهارشنبه 26 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 12:42 ب.ظ http://1w1p.blogsky.com

خیلی مامان خوبی هستی که میخوای جوجه هات رو پای خودشون وایسن.

خودم یه قالب خوشگل پیدا کردم مامانی

واقعا؟؟!!
بابا تبریک...
بابا خود ساخته...

وحیده چهارشنبه 26 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 01:13 ب.ظ

یووووووووووهوووووووووو!
این یارو اشتباه میکنه!!
هرچی نظر هم که بالا سرم باشه بازم من اولم!!!

یوووووووووووووووووووووووهوووووووووووووووووووووو
وحیده جونم
اوخی ...
اعتماد به نفستم نانا!!! آخرشیییییییییییییییییییی

وحیده چهارشنبه 26 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 01:14 ب.ظ

الهی این چه چشایی داره!!!
مثل چشای خودته!

چشمای من!!!
اوخی ... میسیییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی

وحیده چهارشنبه 26 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 01:17 ب.ظ

میگم زدی تو خط عقاید من!!!
باور نمیکنی!!
کاملا موافففقم!

آخه عاشقتممممممممممممممممممممممممممممممم
میسی که موافقی!!!

وحیده جونم موافقه ... اوهوم ... اوهوم آی اوهوم اوهوم!!!
دست ... دست!!!

وحیده چهارشنبه 26 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 01:19 ب.ظ

منم با تو و پروین میام!
ولی شلوار کردی نمیارم!!!
آخه دوست ندارم!!!
من با تاپ و شلوارک میام!!
نه اینکه دبی گرمه!!
یه سر هم میریم خونه عمه من!!

واقعا؟!
چرا؟!
شلوار کردی به این خوشدلیییییییییییییییییییییییییییی
ماشالله ... آزاد ... راحت ... به اندازه یه شلوار خونواده ست
با تاپ و شلوارک؟! مگه ایرانه؟!
عمه؟!
می میرم براششششششششششششششششششش

رضا چهارشنبه 26 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 01:20 ب.ظ http://manam.blogsky.com

حتما" دیگه!

لابد!!!
کشته مرده این کامنتای یک کلمه ایتم

حسین چهارشنبه 26 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 01:55 ب.ظ http://www.hosseinsaberi.blogfa.com

___*##########*
__*##############
__################
_##################_________*######
__##################_____*##########
__##################___*#############
___#################*_###############
____#################################
______###########آپ کردم ###############
_______#############################
________###########################
___________*#####################
____________*##################
_____________*###############
_______________#############
________________##########
________________*#######*
_________________######
__________________####
__________________###
سلااااااااااام دوستایه گلم چهارشنبسااااااا آپم بدویید بیاید...
با کلی جوک آپم تا یه کوچولو لبخندو کنار لبهایه قشنگتون بیارم...[قلب]

mahtab چهارشنبه 26 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 02:04 ب.ظ http://shomakegharibenistid.blogfa.com

خیلی خیلی قشنگ بود

خوشمان آمد

یووووووووووووووووووووووووووووهووووووووووووووووووووووووو
مهتاب جونم
اوخی...
میسی...

tanha چهارشنبه 26 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 02:36 ب.ظ http://www.tanha26.blogsky.com

سلام نونوچه جون
خیلی قشنگ بود
تبسم عشق ،گوشه ای از نگاه خداست،به نگاه او میسپارمت
این جمله رو دوست داشتم برات بنویسم چون خیلی عزیزی

یووووووووووووووووووووووووووووهووووووووووووووووووووووووو
تنها جونم
وااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااای نانا ... جمله ت خیلی قشنگ بود
میسی عزیزم!!!
دوستت دارم!!!

tanha چهارشنبه 26 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 03:58 ب.ظ http://www.tanha26.blogsky.com

]نونوچه جون خودمم شک کردم که قبلا بوده یا نه
شعرو برام بنویس لطفا

الهیییییییییییییییییییییییییییییییی قوفونت بلم تنها جونم... من کلا یه خرده گیج می زنم در صد شک رو من داشته باشی بهتره تا خودت
شعر رو کامل بلد نیستم ناناسی شعر وبت رو همش می خوونم

مهسا چهارشنبه 26 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 04:44 ب.ظ http://deleasemooni.blogsky.com

کاملا موافقم
منم آپم بیا نظراتم بگو

باچه!!! الان یه تاکسی سرویس می گیرم میام

محمد امین چهارشنبه 26 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 06:03 ب.ظ

سلام

ادرس زاهدان ثارلله ۲۹

خیلی دوره نمیشه بیاین نزدیک تر؟؟

مریم چهارشنبه 26 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 08:20 ب.ظ

مریم چهارشنبه 26 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 09:39 ب.ظ

خوفی؟؟؟؟

میسی ناناسم تو خوفی؟! کجا بودی نانا... کم پیدا بودی!!

مریم چهارشنبه 26 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 10:16 ب.ظ

درگیر درس !!
اخرشم خراااااااااااااااااااب کردم!!!!!

اوخی...
ترم تابستونه برداشتی؟؟!!

شبنم پنج‌شنبه 27 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 12:01 ق.ظ http://seven-stones.blogsky.com


زیاد حرف بزنید خدا سر درد میگیره ها
بعد دیگه ...

نه خاله جون...
هر چی دل تنگت خواست بگوووووووووووووووووووووووو...
کاش همه گوشای دنیا مثل خدا بود

الدان پنج‌شنبه 27 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 03:11 ق.ظ http://anahno.blogsky.com

j, ulvj di pvt vhsj 'tjd h,kl hdk f,n
یعنی:تو عمرت یه حرف راست گفتی که این بود

cnfgn jggmgbnm hngjylsdzfgjl. hjtklsvcvk;' fgfjjkhjkghj ghg
خودت برو بخوونش ... ما از اون خونواده ها نیستیم که جمله رو واسه کسی معنی کنیم... این وصله ها به ما نمی چسبه!!!

نگین پنج‌شنبه 27 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 04:34 ق.ظ

من همیشه مدل اول با خدا حرف میزدم !ازین به بعد میشه مدل دومی

اوهوم قوفونت بلم ... مدل دومی ورژن جدیده ... تازه اومده... حتما جواب میده نازم

روانشناس پنج‌شنبه 27 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 04:37 ق.ظ http://www.shadkami.blogsky.com

یووووووووووووووووووهووووووووووووووووووو
نونووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووو
در خونه مون قفل شده بود نتونستم بیاااااااااااااااااااااام
نونوووووووووووووووووووووووووووووووووووووو
وحیده جونمی هم میاد با ما
چه خوشی بگذره 3تاییییییییییییییییییییییییییییی
نونووووووووووووووووووووووووووووووو
یه عام شلوار کردی خریدم رنگ وارنگ
تازه!!!! چند تا سینی هم لواشک درست کردم
یه مشت تمر هم واسه توی راه برداشتم
نونووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووو
دلم واست تنگ شده بود ندیده بودمت
نونووووووووووووووووووووووووووووووووووووو
دوووووووووووووووووووووووووووووووووووست دارم

یوووووووووووووووووووووووووووووووهوووووووووووووووووووووووو
جوجه هسته ای من
اوخی ... کد بانوی من!!! لواشک دست کردی؟!
عاشقتمممممممممممممممممممممممممممممممممممم

شلوار کردی قرمز هم خریدی؟!
شلوار کردی قرمز با دمپایی سبز خیلی میاد
واااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااای ... زودتر بریم دبی تا تو رو با شلوار کردی قرمز و دمپایی سبز ببینم

اخه وحیده جونی عمه ش اونجاست ... دیگه لازم نیست پول هتل بدیم

چرا در خونتون قفلیده بود؟!
خیلیییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی
دوستت دارم... قد خدای مهربون!!!

بووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووس

روانشناس پنج‌شنبه 27 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 04:39 ق.ظ http://www.shadkami.blogsky.com

نونوووووووووووووووووووووووووووووووو
همیشه خیلی ساده بهش میگم
دووووووووووووووووووووووووووووووسش دارم

حرف دل و همیشه باید راحت زد
نونوووووووووووووووووووووووووووووووو
ساااااااااااااااااااااااااااااااااده میگم
دووووووووووووووووووووووووووووووست دارم

الهییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی...
بعد از سحر اومدی ناناسی


قوفونت بلم ... منم ساده جیغ و داد می زنم
دوووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووستت دارم جوجه هسته ای خودم

فرداد پنج‌شنبه 27 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 10:56 ق.ظ http://ghabe7.blogsky.com

خیلی ساده بهش میگم که...دوستت دارم.
خدا نگهدار تو باشه نانوی نونوچستانی.

منظورتون همون خداست دیگه؟!

شلیر پنج‌شنبه 27 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 01:55 ب.ظ http://chiroki-dl.blogfa.com

نونو تو خونه امون یه نون پنیر پیدا میشه
ها!!!!!!!!!!!!!کم پیدایی........

نون و پنیر؟! با گوجه فرنگی می چسبه!!!
نانا آماده کن ... افطار میام پیشت

شلیر جمعه 28 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 12:16 ق.ظ http://chiroki-dl.blogfa.com

باس ببخشی گوجه ندارییم حالا تو این یه شبی رو بی گوجه سر کن دفه بعد واستچه برسه به گوجه گردو هم میارم

نوموخوام
این رسم مهومون نوازی نیست
من نون و پنیر خالی دوشت ندالم حتما باید گوجه فرنگی هم باچه!!!

مریم شنبه 29 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 12:41 ب.ظ

اره!!!!!!!!خب مخم نمیکشه!!!!من از همه کوشولوترم!!!!۱۷!!

الهیییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی...
دیانا و فرانک از تو جوجوترن جیگیلی من
قوفونت بلممممممممممممممممممممممممممممممم
پس خیلی جیگیلی هستی

می خوامممممممممممممممممممممممممممممممممممت

مریم شنبه 29 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 12:48 ب.ظ

مسییییییییییییییییییییییییییی نو نو جون دانشگاهو میگم!!!!!!!!اونجا از همه جوجوترم!!!!!!!

دانشگاه؟!
شوخی میکنی مریم؟!

واااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااای... افتضاح می خوامت دختر...

به وجودت افتخار می کنممممممممممممممممم عزیزم

مریم شنبه 29 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 12:54 ب.ظ

اره رشته ی جلبک شناسی گرایش ابیاری گیاهان دریایی
هی هی هی!!!!!
منم تورو میخوامممممممممممممممممممممم عزیزمممممممممممممممممممممممممممم

جلبک شناسی؟!
مگه چند تا جلبک داریم که واسش رشته گذاشتن تو دانشگاه؟!
اوخی...
موفق باشی ناناسی من
منم زبان خووندم... آموزش زبان انگلیسی

مریم شنبه 29 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 01:10 ب.ظ

شوخییییییییییییییییییدمممممممممممممم!!!!!!! من معماری میخونم!!!!!
مرسییییییییییییییی توام موفق باشی عزیزززززززززززززمممممممممم

اوخی...
وااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااای از معماری خیلی خوشم میاد
تو هم میسیییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی

یه فضولی:
ناناسی وبلاگ نداری؟!

مریم شنبه 29 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 01:56 ب.ظ

ایشالا تو چند روز اینده!!!!!
اخه تازه بیکار شدم!!!!!
البته ازون وبلاگای اب دوغ خیاری میشه!!!!!!!!!!!

عاشق آب دوغ خیارمممممممممممممممممممممممم
تو بزنش نانا... ماستش با من!!!! یه سوپری اونجا بزنم خودت حال کنی

حتما آدرس وبت رو به من بدیااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا
عاشقتمممممممممممممممممممممممممممممممممممم جوجوی باهوش من

مریم شنبه 29 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 03:45 ب.ظ

من دیووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووونتم!!!!!!!!!!!!
حتما!!!!!!!! اول به تو میدمش

نونوچه یکشنبه 30 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 10:31 ق.ظ http://nonoche.blogsky.com

قربونت برم مریم جون...
خیلی ماهیییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی

بس که دادت خوشگل بود ... از صفحه خارج شد ... نتوونستم جوابت رو بدم... اومدم اینجا

مریم دوشنبه 31 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 01:06 ب.ظ

اره خارج شد
از بس که هیجانزده شدم!!!!

الهییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی...
هیجانتممممممممممممممممم

رمانتیک سه‌شنبه 1 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 06:18 ب.ظ http://www.romantic6370.blogsky.com/

قربون خدا برم من
خدا که همیشه غرغرهای ما رو گوش میده

اوهومممممممممممم... دیدی رمانتیک جونممممممممممم... گوش میکنه و چیزی نمیگه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد