㋡ میم مثل مثبت اندیشی نونوچه

چنانچه نیک اندیش باشید خیر و خوشی به دنبالش خواهد آمد

㋡ میم مثل مثبت اندیشی نونوچه

چنانچه نیک اندیش باشید خیر و خوشی به دنبالش خواهد آمد

چشم دل

جز با چشم دل نمی توان خوب دید. آنچه اصل است از دیده پنهان است. ارزش گل تو به قدر عمری است که به پایش صرف کرده ای!!!  

 

نونو نوشت:

 دیروز خیلی اتفاقی به یکی زنگ زدم .... آهنگ پیشوازش خوشدل بود. هر کی اسم این ترانه رو میدوونه لطفا بهم بگه تا دانلودش کنم. 

دیگه برات گریه نمی کنم عزیزم 

آخه برام اشکی نمونده تا که بریزم! 

نظرات 20 + ارسال نظر
PaRi جمعه 21 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 11:51 ق.ظ http://magicgirl.blogsky.com

اووووووووووووووووووووووول!!!

بابا تبریک!!!

روانشناس جمعه 21 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 12:43 ب.ظ http://www.shadkami.blogsky.com

ییوووووووووووووهوووووووووووووووووو
دوووووووووووووووووووووووم
نونوووووووووووووووووووووووووووووووووووووو

گل خوشگلم نونوووووووووووووووووووووووو من همه عمرم و پای تو میریزممممممممممممممممممممم
ووووووووووووی آنچه اصل است شادی و عشق تو هست که من با چشمم نمیبینم ولی قلب و روحم که لمسش میکنم
نونووووووووووووووووووووووووووووووووووووو
یه جور ناجوری دووووووووووووووووووووووووووووست دارم

الهیییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی...
من با چشم تو می بینم
کوچیکتم جوجه هسته ای من

بد جوری هلاکتممممممممممممممممممممممممم

دوستت دارم خفن نو عروس خودمممممممممممممممممممممم

tanha جمعه 21 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 01:39 ب.ظ http://www.tanha26.blogsky.com

سلام
بابت لینک ممنون عزیزم

وظیفه نونوچه ایم بود عزیز دلم

الدان جمعه 21 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 01:47 ب.ظ http://anahno.blogsky.com/

آها اینو میگی؟
دلم برات تنگ شده باز غمم گرفته
بهونه ی دیدن تو یکم گرفته
سراغمو بگیر ببین چه حالی دارم
اگه هنوز نشونیمو یادت نرفته
تورو خدا نگو باهام قهری هنوزم
نگو مثل قدیما بی رحمی هنوزم
یه حرفی مونده تو دلم میخوام بدونی
نگو که حرفامو نمیفهمی هنوزم
دیگه برات گریه نمیکنم عزیزم
اخه واسم اشکی نمونده که بریزم
نگو فراموش میکنی خاطرههامو
نگو یکی گرفته تو دل تو جامو
نگو یکی گرفته تو دل تو جامو

----------------------------------------------
نمیگم

بگوووووووووووووووووووووووووو...
میدونی از پنج شنبه تا الان بس که تو گوگل سرچ کردم گوگل دیپرتم کرد
اسم ترانه ش رو می خوام

وحیده جمعه 21 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 03:06 ب.ظ

یووووووووهووووووووووووو!
مثل همیشه پایه و موافقم!!!

یووووووووووووووووووهوووووووووووووووووووو به افتخار عزیزم یه دست و جیغ و هورای بلند

وحیده جمعه 21 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 03:08 ب.ظ

تو چی پایه ای با این آهنگ باحال یه دل سیر برقصیم؟؟؟

خیلی باحالی وحیده جونم
خیلی خندیدم...

تو برقص جیگی من... من نور افشانی می کنم برات...

سبز ... قرمز ... آبی ... زرد ... قرمز ... زرد ...

فرانک جمعه 21 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 03:14 ب.ظ http://fjoon.blogfa.com

اخی نباشم روزه ایمیگن قصه نخور

قصه؟! بلا غصه نمی خورم...

وحیده جمعه 21 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 03:16 ب.ظ

پس بپر وسط!!
وااااای . وااااای!
وااااای . وااااای!
ققققر!
ققققققققر!
ققققققققققققر!
آهههههههههها آههههههههههها
پروین تو هم بدو بیا!
وای چه حالی میده!!
آهاااااااااااااااااااااااان
حالا بریم تو کار رقص نونوچستانی!!
نونو بدو تکون بده!
حالا ۳تایی!!
هووووووووووووووووووووووووووووووووووووووو!
حالا بریم تکنو!!!
بذار یه هلکوپتری بزنم واستون سر حال بیاین!!

الهییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی...
الان میان از ارشاد جمعمون می کنن نانا
چه قری!!!


دست دست!!! من رقص نونوچه ستانی بلد نیستم

وحیده جمعه 21 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 03:17 ب.ظ

راستی چه لوگوی پرجنب و جوشی!!!!!

شبیه خودمه

وحیده جمعه 21 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 03:21 ب.ظ



.................................................
...................
.................................................

عاشقتممممممممممممممممممممممممممممممممممم

فرانک جمعه 21 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 05:53 ب.ظ http://fjoon.blogfa.com

نونوی من بدو بیا اپم

باچه

چیروکی دل.شلیر جمعه 21 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 06:31 ب.ظ http://www.chiroki-dl.blogfa.com

سلام نونو جان.ببخشید من گیر بدم دیگه ول کن نیسم.راسیتش من تازه به جمع وبلاگ نویسا در اومدم و زیاد هنوز فوت و فن وبلاگو نمیدونم واسه همین الان یه مشکلی پیدا کردم که اگه وقت داری میخوام ازت خواهش کنم کمکم کنی..............من وقتی یه پست جدید میزارم یکی از پستام که آخر صفحه اس خود به خود حذف میشه میشه بگی راه حلش چیه؟ممنون میشم بیای و تو وبلاکم واسم توضیح بدی.مرسی

از صفحه بلگفات حذف میشه یا کلا حذف میشه؟!
اگه از صفحه بلگفا حذف میشه برو تو تنظیمات تعداد پستات رو تغییر بده... مال من سی تاست... هر چند تا دوست داری بذار...
ولی اگه پستات خود به خود حذف میشن من نمی دونم جوجو

tanha جمعه 21 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 06:51 ب.ظ http://www.tanha26.blogsky.com

________________#########_#____#_#
________########____________##_#_#
_____##__##___ _____________ ____#_#
____##_#___#_____________________#
____#_#___#_________________##___#
____#_#__##___________#######_____#
____#__#_#_________###________##__#
_____##_______###_#_____##_____#________#######
_______###_______#_____###______##____##__###__#
_________#______#________#___#__#____##_##من##_#
_________#______#_______#####___#___##_##____#__#
__________#_____##____##_______#____#__#_____#__#
___________##____##__________#######___#___##__#
_____________##____##_____###_____#_____###____#
__________#############_####______#_________#
_______##_______#______#____#_____#___________#
_____##_________#______#____#_____##_________#
___##___________#_______#___###__###________#
__#____________###_______###___##___#______#
_##__________##___#____##____________#___##
_#__________#______####______________#_##
##_________#____ ______________ _ ______#
#__________#_آپ کردم نمی خوای بیای ببینی؟ __ #
_#_________#____بدوووووووووووو بیاااااااااااا_____#
_##________#_____________________ ###
___##____##________-----------____#__ ##
_____#########_____^_^________####___#
___##_________###________#####_________#
__#_____#________##_#####__________#########
_#___###__##_______#_____________##__________##
_#__#_______##______#__________##______________##
_#__#_________##____#___##____#____########__##
__#_#__منتظرما_#____#_#_#___##___##________##__ _#
__##_#__________#___###___####___#_ ___#_#
___##__#________#___#________#__#_____________###
____##__##____##__#___________#__##_________##
______##__####__##______________#__##_____##
________########___________________#######

الان میام

شبنم جمعه 21 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 09:44 ب.ظ http://seven-stones.blogsky.com


خاله جون نشنیدم این آهنگو

اصلا از آهنگ پیشواز گذاشتن خوشم نمیاد

نمی خوام آهنگ پیشواز بذارم... می خوام این آهنگ رو دانلود کنم... منتها اسم ترانه ش رو نمی دونم

مرکز رهابخشی شنبه 22 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 12:31 ق.ظ http://timarestan.blogsky.com/

سلام
بسی شاد گشتیم که این بلاگ رو زیارت نمودیم!
شما با ما در اصل یک نظر دارین!
شما از دید یک کودک نیگا کردین ما از دید یه مجنون!
بازم سر میزنم...
پایدار باشین
در پناه بارون

اوووووووووووووووووووووووخی
من هم بسی ذوقیدم که یک جوجه جدید در این مکان دیدم
میسی...
شما هم شاد و سرزنده و گوگولی باشید
شما هم در پناه آفتاب

الدان شنبه 22 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 05:17 ق.ظ http://anahno.blogsky.com

یه ترانه نونویی ساختم
نونو نونو نونوچه
جیگیلی جیگیل نونوچه
چوچوله منی نونوچه
جیگر منی نونوچه (حرف گ با تشدید خوانده شود)
-------------------------
چقدر من استعداد دارم خدا؟
دعام چه زود داره مستجاب میشه؟!1
آی دست دسی آی دست دسی

اوه اوه اوه چه شعری!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
مواظب باش فرار مغز ها نشی
آخییییییییییییییییییییییییییییی...
خداییش آخر استعدادی

شعر شما رو می پذیریم و کمال تشکر کرور کرور فراوانی را داریم

فاطمه۱ شنبه 22 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 09:02 ق.ظ http://ghasedakekhial.blogfa.com/

سلاااااااااااااااااام نونوی گلم

کجااااااااااااااااااااااایی ؟ بابا من بی معرفتی کردم تو دیگه

چراااااااااااااااااااااااا؟

دلم واست یه ذره شده مامان مرغییییییی

یوووووووووووووووووووووهووووووووووووووووووووو فاطمه جونم
الهیییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی
نانا کنکور قبول شدی؟!
قوفونت بلم...
مثل اینکه هر دو تامون دست به دست هم دادیم

امپراطور یکشنبه 10 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 07:12 ب.ظ http://mehr20.com

اسم(( اهنگ دلم برات تنگ شده)) است به من ایمیل بده تا برات لینکش یا خودشو برات بفرستم

میسی!!! خودم پیداش کلدممممممممممممممم

قاصدک دوشنبه 1 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 01:45 ب.ظ

سلام منم خیلی دنبال این آهنگ ، البته خیلی که نه هنوز اول راهه سرچ زدم اولین جاسر از اینجا در اوردم میشه لینک این اهنگو به ایمیلیم بفرستی ممنون میشم عشیشم

سلاممممممممممم گلم!!! باچه!!!

بانوی مردادی دوشنبه 4 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 08:46 ب.ظ http://Www.ghazaleh-tanha.blogfa.com

این آهنگو پیدا کردی ؟ منم می خوام :(

اوهوم عزیزم ... پیدا کردم!!!!
آهنگ دو نفره بهنام عالمشاهی!!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد