㋡ میم مثل مثبت اندیشی نونوچه

چنانچه نیک اندیش باشید خیر و خوشی به دنبالش خواهد آمد

㋡ میم مثل مثبت اندیشی نونوچه

چنانچه نیک اندیش باشید خیر و خوشی به دنبالش خواهد آمد

اگر تصور کنی!!!

یادت باشد اگر تصور کنی که شکست خورده ای ... پس شکست خورده ای! اگر تصور کنی که جرئت نداری ... پس جرئت نداری! اگر تصور کنی که بازنده خواهی بود ... پس بازنده می شوی زیرا در دنیای بیرونی... توفیق با اراده ی انسان ها آغاز می شد تماما تصور ذهنی است! 

نظرات 9 + ارسال نظر
وحیده یکشنبه 16 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 10:03 ب.ظ

یوووووووووووووووووووووهوووووووووووووووووووووو!
این دفعه بی تقلب اول شدم!!!
البته اگه این تبلیغه رو در نظر نگیری!!!

الان پاکش می کنم تا اول شی نازم
یوووووووووووووووووووووووووووووووهووووووووووووووووووو

وحیده یکشنبه 16 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 10:08 ب.ظ

درسسسسسته!!
انسان چیزی جز افکار و تصوراتش نیست!!

درسسته!
دست ... دست!!!

وحیده یکشنبه 16 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 10:10 ب.ظ

آقا یه چیزی!
رضا از من ناراحت نشه یه وقت؟؟؟
من حرفام بی منظور بود!
من واسه همه به عنوان دوستم احترام قائلم!

ناناحن نباش!!!
منظور نمیره جیگی من
بهش گفتم شوخی کرده بودی!!!

رمانتیک یکشنبه 16 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 10:40 ب.ظ http://www.romantic6370.blogsky.com/

اوکی
جالب بود مرسی

قابل تو رو نداشت عزیزم...
میسی که میای...
خیلیییییییییییییییییییییییییییییییی ماهی نانا

وحیده یکشنبه 16 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 11:17 ب.ظ

ووووووووووووووووووووووووویی!!!
راستی راستی اول شدم!!!
مرسی نانایــــــــــــــــــــــــــی!
یه قطار بوس با طعم توت فرنگی!
دوسسسسسسسسست دارم!

یه قطار بوس توت فرنگی؟!

مممممممممممممممممممممممممممم
یه ترن هوایی بوس آناناسی خنک برات فرستادم!!!

عاشقتمممممممممممممممممممممم ناناسی منی

فرانک یکشنبه 16 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 11:27 ب.ظ http://fjoon.blogfa.com

هه هه خیلی باحال بود نونوی من..!

هیچی به باحالی تو نمی رسه آبجولویی من!!!

روانشناس دوشنبه 17 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 12:11 ق.ظ http://www.shadkami.blogsky.com

یهووووووووووووووووووووووووووو نونوووووووووووووووو
با زیر شلواری اومدم امشب وبت بمووووووووووووووونم
نووووووووووووووووووووونووووووووووووووووووووو دوشت دالم
این حرفا رو وین دایر رو هم میزنه
خییییییییییییییییییلی دوس دارم نوشته ها شو
عجب عرووووووووووووووووووووس توپی گرفتی هااااااااا رقص دوتایی!!!
اوووووووووووخی شب به یاد مانی شد

شاید هم نوشته ون دایر باشه... آخه اسم نویسنده ش رو ننوشته بود...

وااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااای زیر شلواری؟!
زیر شلواری من راه راه خرچنگی چهار خونه ای رنگه...
واسه تو چه رنگیه؟!

قابل تو رو نداشت... حالا پاتختی هنوز مونده... اون رو تو کوچه پس کوچه های داهات نونوچه ستان می گیریم...

تو نونوچه ستان رو خر می رقصیم... اینقده فاز میده...


وااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااای خیلی ماهییییییییییییییییییییی
خیلی دوستت دارم

مرغ عشق دوشنبه 17 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 11:44 ق.ظ http://www.yardeli.blogfa.com

یووووووووووووووووووووهووووووووووووووووووووووووو
نونوی قشنگم
این پروین زیر شلواریشو هر جا جا بذاره ها حالا حالا رفتنی نیست
نونو هواشو داشته باش
قربونت برم پروین جونم
قربونت برم نونو جونم
نونو الدان وبشو حذف کرده میدونی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

یووووووووووووووووووووووووووهووووووووووووووووووو مرغ عشق جونم

الهییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی ... دیگه باهم عروسی کردیم... وبم مال اونه... وب اونم مال منه


قوفونت بلم مامی... اوهوم تازه امروز متوجه شدم که الدان رفته

مرغ عشق دوشنبه 17 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 12:17 ب.ظ http://www.yardeli.blogfa.com

نوووووووووووونووووووووووو جووووووووووووووونمممم
به دادم برس تازه رفتم تو وب حسین 4 دیدم اونم داره میره!
چی شده؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
چرا جوجولوییامون دارن میرن؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

تازه الان گفتی متوجه شدم...
نمیدونم... مامی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد