㋡ میم مثل مثبت اندیشی نونوچه

چنانچه نیک اندیش باشید خیر و خوشی به دنبالش خواهد آمد

㋡ میم مثل مثبت اندیشی نونوچه

چنانچه نیک اندیش باشید خیر و خوشی به دنبالش خواهد آمد

خاموشی

بیاموز خاموشی را تا خدایی که زبان را به تو ارزانی داشت با تو سخن گوید!!! امروز و همین الان از خود سوال کن چرا نگران فردا باشم؟! آن کس که همه عمر از من مراقبت کرده است آیا فردا مراقب من نخواهد بود؟! 

نظرات 14 + ارسال نظر
حسین یکشنبه 16 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 12:09 ب.ظ http://1w1p.blogsky.com

اول شدم؟

قرار بود وحیده اول شه!!!

وحیده یکشنبه 16 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 12:11 ب.ظ

قطعا و یقینا از من مراقبت خواهد کرد!
خدای عشق و بخشش و زیبایی هیچ وقت هیچ کدوم از بنده هاش رو تنها نمیذاره!

چرا دیر اومدی؟!
دیگه تقلبم فایده نداره...

از تو که معلومه مراقبت می کنه... آخه خیلیییییییییییییییییییی نانایی

وحیده یکشنبه 16 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 12:20 ب.ظ

الهـــــــــــــــــــــــــی!
آخه من تا بیام کانکت بشم طول میکشه!
فدا سرت عزیز دل وحیده!
مهم اینه که واست نظر گذاشتم نانا!
به نظر گذاشتن واسه تو افتخار میکنم ناناسم!

اوهوم میدونم عزیزم... با اینترنت مملکت ما یه قرن طول میکشه تا بخوایم کانکت شیم

راست میگیییییییییییییییییییییی... مهم این که برای هم کامنت میذاریم

عاشقتمممممممممممممممممممممممممممممممم

وحیده یکشنبه 16 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 12:24 ب.ظ

ما از تبادل نظر با هم لذت میبریم!
بذار این رضا هم دلش خوش باشه اول شده!!
این از اوناس که تا آب نباتشو ازش میگیرن، گریه میکنه مامانشو میخواد!!
مثل ما به چیزای بزرگتر و قششنگ تر فکر نمیکنه!!

فندق و آبنبات؟!
فندق از اون با معفتاست که آبنباتش رو می زنه به دریا تا دریا رو شیرین کنه!!!

الهییییییییییییییییییییییییییییییییییی فندق رو تنها گیر آوردیما... گناهیه... من دوستش دارم

نه فکر میکنه وحیده جونی

رضا یکشنبه 16 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 12:24 ب.ظ http://manam.blogsky.com

باشه تو راست میگی.

ناناحن نشو فندق!!!
داره شوخی می کنه...

وحیده یکشنبه 16 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 12:26 ب.ظ

دووووووووووووووووووووووووووووووووووووووست دارم نانایی

قوفونت بلمممممممممممممممممممممممممممممم
عاشقتمممممممممممممممممممممممممممممممم

وحیده یکشنبه 16 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 12:27 ب.ظ

دیگه خودتم تأیید میکنی! حرفی نمیمونه!!!

آره واقعا...

وحیده یکشنبه 16 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 12:28 ب.ظ

دوست ندارم کسی از من ناراحت باشه!
شوخی کردم!!!
بقیه اش با خودته!

تو خیلی ماهیییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی
جوجه ناناس منیییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی
فندق میدونه... که همش شوخی بود...

رضا یکشنبه 16 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 12:29 ب.ظ http://manam.blogsky.com

یعنی با منه؟

(اگه با منه)

ازش بپرس چیزای بزرگتر و قشنگتر و میخواد چیکار؟

حالا فعلا از همیچیزای کوچیک تر استفاده کنه تا خودشون کم کم قشنگتر و بزرگتر بشن.

به به... دعوا؟!

فندق جون داشت شوخی می کرد... به دلیل نگیر فندق نونوچه...

وحیده یکشنبه 16 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 12:35 ب.ظ

پس با کیم؟؟؟
من نیاز به واسطه ندارم!! خودم حرفامو میزنم!!
چیزای قشنگتر واسه اینه که نونوچهء من ارزش و لیاقتش رو داره که براش مایه بذارم!
این چیزایی که داریم بزرگ و قشنگ هست!!
نیازی به استفاده از چیزای دیگه نداریم!

الهیییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی قربون اون دل مهربونت برم عزیزم که همش به فکر منی

دوستت دارم وحیده جونم...
مرسی که میای پیشم

ساسان یکشنبه 16 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 02:10 ب.ظ

مرسی .با همین اسم وبلاگم....جنبش آزادیخواهی ایرانیان

خواهش می کنم ساسان... وظیفه نونوچه ای م بود

روانشناس یکشنبه 16 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 06:46 ب.ظ http://www.shadkami.blogsky.com

یهووووووووووووووووووووو نونووووووووووووووووو
من اووووووووووووووووومدم
با همون پیکان گوجه ای!!!!! ووووووووووی واست ماشینم و گل و روبان پیچیدم
بووووووووووووق بووووووووق بووووووق ووووووووووق
نونوچه مو بدین برم/ میخوام به قربونش برم
نونووووووووووووووووووووووووو
دوووووووووووووووشت دالم

آخجووووووووووووووووووووووووووون...
جوجه هسته ایم باز با همون پیکان گوجه ایش اومده

بووووووووووووووووووووووووووووووق بوووووووووووووووووق برید کنار...
واااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااای...
چه خوشگل شدی امشب...
خوشگلاش بیان وسط...

اشتباه شد... برید کنار من می خوام با پروین جونم تنها برقصم... اوه اوه اوه... آی ماشالله... اآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآ .... آآآآآآآآآآآآآآآآآآآا... دست دست....آآآآآآآآآآآآآآآآآآآا ... ماشالله... قر بده !!!

عاشقتمممممممممممممممممممممممممممممممم پروین جونم

روانشناس یکشنبه 16 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 06:49 ب.ظ http://www.shadkami.blogsky.com

یه جمله ای هست که میگه:
لحظه ای سکوت کن! شاید خدا حرفی برای گفتن داشته باشد
وووووووووووووی با وحیده جوووووووووونمی مفافق
دوووووووووووووووس دارم پست ها تو
خعلی خوووووووووووووووووووووشدله ن

نه به خوشدلی تو و افکار تو ناناسم

خیلییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی دوستت دارم عزیزم...
میسی که میای پیشم...

رمانتیک یکشنبه 16 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 10:38 ب.ظ http://www.romantic6370.blogsky.com/

واقعأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأ

واقعا

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد