㋡ میم مثل مثبت اندیشی نونوچه

چنانچه نیک اندیش باشید خیر و خوشی به دنبالش خواهد آمد

㋡ میم مثل مثبت اندیشی نونوچه

چنانچه نیک اندیش باشید خیر و خوشی به دنبالش خواهد آمد

از کودک بیاموز!

می دانید چرا کودکان راحت تر با یکدیگر ارتباط بر قرار می کنند؟! 

 

ــــ : دقیقا به خاطر آنکه کمتر از یکدیگر انتظار دارند و درباره رفتار و سخن خود با طرف مقابل به تفکر و تحلیل نمی پردازند... به همین دلیل روابطشان ساده تر ... صمیمانه تر و شادمانه تر است.  

 

بیایید از کودکان بیاموزیم. 

نظرات 12 + ارسال نظر
وحیده شنبه 15 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 10:31 ب.ظ

از وحیده بیاموزید!!!
چون کودک درون بینهایت فعالی دارد!!!!!

یووووووووووووووووووووووهوووووووووووووووووووووو افل شدی عزیزم

الهیییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی...

(از تقلبی که بهت دادم خوشت اومد ناناسم؟!)

خیلییییییییییییییییییییییییییییییییییی ماهیییییییییییییییییییییییییییییی

خیلییییییییییییییییییییییییییییییییییی دوستت دارم جیگیلی من

وحیده شنبه 15 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 10:33 ب.ظ

وووووووووووووووووویی!
اول شدم!
با تقلب!!!
میدوستمت!

به کسی نگو

واااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااای عاشقتمممممممممممم


خیلیییییییییییییییییییییییییییییییییییی ناناسی

وحیده شنبه 15 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 10:57 ب.ظ

من همیشه عاشق تقلبم!!
کلی باهاش حال کردم!
چه بلد باشم چه نباشم!!
خب به منم در گوشی بگو کسی نفهمه!!!
آخه من رمان دوس دارم ناناسی!!

تقلب؟؟
واااااااااااااااااااااااااااااااااااای باورت میشه وحیده جون همش تقلب دادم... ولی از کسی تقلب نگرفتم؟!
مخصوصا تو دانشگاه... یه بار بس که خیلی تابلو تقلب داده بودم جامرو عوض کردن یه بدی دیگه داره که بس که اطرافیانت پیس پیس می کنن حواست پرت میشه و نمی توونی تو برگه خودت تمرکز کنی

واسه همین خوشم نمیاد از تقلب...

رضا یکشنبه 16 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 12:06 ق.ظ http://manam.blogsky.com

من اولم این وحید از کجا پیداش شد؟؟

دو ساعت بعد از جوجه وحیده اومدی میگی افلی فندق؟!

زهرا یکشنبه 16 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 11:21 ق.ظ

فداااااااااااااااااااااااااااااییییییی مممممممممماممممممممممممممممانم

قوفونت بلم

زهرا یکشنبه 16 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 11:28 ق.ظ

الان یه اپ خوشجل واسه خاله ی خوشجلم می کنم

می خواممممممممممممممممممممممممممممت

زهرا یکشنبه 16 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 11:33 ق.ظ

آژمممممممممممممممممممممممممممم

واقعا؟؟

مریم یکشنبه 16 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 11:38 ق.ظ http://www.mahanema.blogsky.com

سلام نونوچه جون
در روابط بچه ها گرچه بهتر و آسان تر باهم ارتباط برقرار می کنند ولی تعداد دعواهایشان هم زیاد است

سلام مریم جون
اوهوم زیاده... ولی کینه ای نیستن... فاصله قهر و آشتی هاشون خیلی کمه

زهرا یکشنبه 16 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 11:41 ق.ظ

منم دوشتت دالم جیجل

عاشقتمممممممممممممممممممممممممممم جوجوی منیا

زهرا یکشنبه 16 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 11:44 ق.ظ

خاله جون من برم
خاله مامانمو به تو سپردماااااااااااااااااا

مواظب خودت باش عزیزم... میسی که اومدی

وحیده یکشنبه 16 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 11:55 ق.ظ

این رضا چی میگه؟؟؟
خب زود بیا اول شو!!
رقصیدن بلد نیست میگه چرا زمین کجه!!!

جواب رضا رو دادم نانایی من

الهییییییییییییییییییییییییییییییییییییی وحیده... واسه جمله آخرت یه ساعته دارم می خندم

رمانتیک یکشنبه 16 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 10:45 ب.ظ http://www.romantic6370.blogsky.com/

نونوچه جونمممممممممممممممممممممممممممم
خیلی مرسی

رمانیک جونممممممممممممممممممممممممممممم
قابل تو رو نداره...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد