㋡ میم مثل مثبت اندیشی نونوچه

چنانچه نیک اندیش باشید خیر و خوشی به دنبالش خواهد آمد

㋡ میم مثل مثبت اندیشی نونوچه

چنانچه نیک اندیش باشید خیر و خوشی به دنبالش خواهد آمد

کلید موفقیت

 به کاری که انجام می دهید با تمام وجود عشق بورزید و آن را با شوق و حرارت به پایان رسانید. این کلید موفقیت است. (مارچلا موارد) 

 

کار را به نحو احسن انجام دهید تا افرادی که کار شما را نمی بینند از شما بخواهند دوباره تکرارش کنید و افرادی دیگری را نیز برای دیدن اثر شما بیاورند.چنین خدمت برجسته ای کلید موفقیت است. (والت دیسنی)

نظرات 31 + ارسال نظر
نگین یکشنبه 21 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 09:44 ب.ظ http://www.mininak.blogsky.com

اوهوووم با هر دوتاش موافقم
منم همیشه سعی میکنم کاری رو که شروع کردم پایان بدم

یوووووووووووووووووووووووهوووووووووووووووووووووووووو نگین جونم
موافقم که موافقی

فاطمه یکشنبه 21 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 11:04 ب.ظ http://life-me.blogsky.com/

من نیز موافقم نونوچه جوووونم
سخن مارچلا را تقریبا دارم روی خودم و کارهام تست میکنم جواب میده
کلا بات موافقم

یوووووووووووووووووووووووووهوووووووووووووووووووووووووو به اولین دوسمت دخملم
هه هه هه هه رو خودت میتستی نانا؟؟!!
قوفونت بلم

آیدا یکشنبه 21 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 11:37 ب.ظ http://بیگ بیگ

نونوچه کلید موفقیت است

نونوچه کلید تمام درهای بسته داهات نونوچه ستانه

رسپینا دوشنبه 22 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 01:14 ق.ظ http://zhabiz62.blogfa.com

سلام مامان نووووووووونووووووچه!
جوجه ات خیلییییی ناناحته!
منم موافقم که مامان نونوچه رمز تموم موفقیت ها و کلید آنهاست!
موفق باشی!!!
فعلا!!!

یوووووووووووووووووووووووووهووووووووووووووووووووووووو به جوجه من
قوفونت بلم

چرا ناناحنی؟؟
نرو!

moshoooo دوشنبه 22 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 02:14 ق.ظ http://www.moshoooo.blogfa.com

سلاااااااااااااااااااااااام
نووووووووووووووووووووووونوووووووووووووووووووووووو
مووووووووووووووووووووووشووووووووووووووووووووووو
اومد بروووووووووووووووووووووو کنار
یه بوووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووس
با همین غلظت برای
موووووووووووووووووووشوووووووووووووووووو
خودمو بوسیدم
علم پیشرفت کرده ابزار جدید خریدم تختم فوق سری شده
حالا گونیتو بهم قرض میدی میخوام برم بیرون گونیم زیر تخته

یووووووووووووووووووووووووووووووهووووووووووووووووووووووو
موووووووووووووووووووووووووووووووشوووووووووووووووووووووووووو
اوووووووووووووووووووووووووووووووووووووووومده
نووووووووووووووووووووووووووووووووووونوووووووووووووووووووووووووو خووووووووووووووووووووووووووووووووووووشحاله

هه هه هه هه جا خالی دادم بیفتی تا بوست بیاد اینجا
حالشوووووووووووووووووووووووو ببر
نوچ قرض نمیدم اول بگو گونیت چه رنگیه

moshoooo دوشنبه 22 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 01:15 ب.ظ http://www.moshoooo.blogfa.com

سلاااااااااااااااااااااااااااااااام
نوووووووووووووووووووووووونووووووووووووووووووووووووو
مووووووووووووووووووووووشووووووووووووووووووووووووو
ده برابر دووووووووووووووووووومت دالههههههههههههههه
دیشب یه فیلم اکشن دیدم خیلی باحال دزدی میکردن
جو فیلم گرفتتم میخوام بیا گونیاتو بدوزدم

یووووووووووووووووووووووووووووووهوووووووووووووووووووووو
موووووووووووووووووووووووووووووشوووووووووووووووووووووو
نوووووووووووووووووووووووووووووونووووووووووووووووووووووو

من بیشتر تر دوسمت دالمی دلت بسوخه
هه هه هه هه بچه افل برو فیلمای رنگشناسی ببین بد action تا بهم بگی گونیت چه رنگیه

گونیم یه جای خالیه

رمانتیک دوشنبه 22 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 04:49 ب.ظ http://www.romantic6370.blogsky.com/

شلام شلامممممممممممممممم
خاله نونوچه
مگه قرار نشد هروقت مآپی خبر کنی منو
جملات قشنگی بودن
کلید موفقیت در دست خودمونه البته اگه دوست داشته باشیم که ازش استفاده کنیم

یوووووووووووووهوووووووووووو یوووووووووووهوووووووووو
قوفونت بلم نانای من بس که تو ماهی
چشات خوووووووووووووووووووووشدل دیده
اوهوم
مرسی که اومدی

سلی دوشنبه 22 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 05:22 ب.ظ http://www.heart-dxd.blogsky.com

ممکن است گاهی گریه کنم ولی هیچگاه در تنهایی گریه نمیکنم

خداوند اینجاست



اشکهای مرا پاک می کند...چون...



قلب من خانه ی خداست



ممکن است گاهی بیفتم و بلغزم اما هرگز در سقوط تنها نمی مانم



خداوند هست و مرا بلند می کند... چون...



قلب من خانه ی خداست



شاید گاهی رنج بکشم اما هرگز در این رنج کشیدن تنها نمی مانم



پروردگار مرا از رنجها رها می کند...چون...



قلب من خانه ی خداست



خوشحالم برای اینکه میدانم هرگز تنها نیستم



خداوند همواره با من است...چون...



قلب من خانه ی خداست

نه!!!
چقدر شعرت ماهه مثل خودت
بووووووووووووووووس بووووووووووووووووووسک

مهرداد دوشنبه 22 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 09:40 ب.ظ http://manam-minevisam.blogsky.com

یوووووووووووههههههههههههههههوووووووووووووووووووو!!

والت دیسنی حالش خوب نبوده اون حرفو زده!!!
مگه بیکاره ادم پیش یکی یه کارو بکنه بره پیش یکی دیگه هم همونو انجام بده!!!!

ولی اولیش قبول میباشد.

یووووووووووووووووووووووووووهوووووووووووووووووووو
هه هه هه هه بده دیسنی سر جوفونای بیکاره ما رو گرم می کنه
برید دعا به جونش کنید

مرسی کارشناس

محمدرضا دوشنبه 22 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 11:17 ب.ظ http://mamreza.blogsky.com

سلامممممممممممممممممممممممیییییییییییییییییووووووووووووووووووووووووووهههههههههههههوووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووو
چه طوری؟
دلم تنگ شده بود برات.ممنون که اومدی.بازم
پیشششششششششششششش مابیااااااااااااااااااااا
کاهلی وسستی موجب نقص است.امام علی (علیه السلام)

moshoooo دوشنبه 22 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 11:36 ب.ظ http://www.moshoooo.blogfa.com

سلاااااااااااااااااااام
نوووووووووووووووووووووووووووووونووووووووووووووووووووووووو
موووووووووووووووووووووووووووووشوووووووووووووووووووووووو
گونیتو پیچوند
گونیت خال خال پشمی بود
هاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاها
فیلمه اجب جوی داشت به خاطر یه گونی ۸۴۵ طبقه از دیفار رفتییییییییییییییییم بالا
بالا بالا بالا همه دستا به بالا با این سازو کمونچه........
شعرم بسردویممممم

یوووووووووووووووووووووووووووووووهوووووووووووووووووووووووو
مووووووووووووووووووووووووووووووشوووووووووووووووووووووووووی
نووووووووووووووووووووووووووووونوووووووووووووووووووووووووووووو

بچه گونی دستت نیست!!! به جای گونی شلوار کردی من رو بردی رنگشم توپ توپی راه راهیه
هه هه هه هه هه هه هه هه رو دست خوردی

خوشحالم فهمیدی تو برج میزندگیم

بالا بالا... لای لای لا... بالا بالا ... لای لای لا
دست... دست

دختر شمال سه‌شنبه 23 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 01:49 ق.ظ http://r00zaneh.blogsky.com/

خب هر دوتاش سخته آخه

شامل حال من و تو نمیشه

moshoooo سه‌شنبه 23 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 09:46 ب.ظ http://www.moshoooo.blogfa.com

سلااااااااااااااااااااااام
نوووووووووووووووووووووووووووووونووووووووووووووووووووووووو
موووووووووووووووووووووووووووووشوووووووووووووووووووووووو
اومد دوباره
ا.مدم کتاب رنگشناسیتو ببرم تا رنگ شلوار کردیتو درست برسی و تحلیل کنم
بعد از اونم میرسم به رنگشناسی گونیت

یووووووووووووووووووووووووووووووووووهوووووووووووووووووووووووووو
نوووووووووووووووووووووووووووووووووونووووووووووووووووووووووووووووو
موووووووووووووووووووووووووووووووووشوووووووووووووووووووووووووووو
رو ببین
قوفونت بلم
رنگ شلوار کردیم رو گفتم جوجو... توپ توپی راه راهیه

نوچ نوچ نوچ... رنگ گونی محرمانه ست

سلی چهارشنبه 24 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 07:52 ب.ظ http://www.heart-dxd.blogsky.com

یووووووووووهوووووووووووووووووو

عزیز دل ما در چه حالیست؟

یووووووووووووووووووووووووهووووووووووووووووووووووو
قوفونت بلم این همه راه اومدی تا ببینی در چه حالم؟
خووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووفم

وحیده چهارشنبه 24 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 10:17 ب.ظ

سلاااااااااااااااااااااااام!
وحیده اومده!!
چطوری مامان نووونووو؟!!
امیدوارم شنگول شنگول باشی!
دلم خفن برات تنگیده بود واسه همین زودی اومدم پیشت!!
آخی آخی! کلید موفقیت!
من که به کلید نیاز ندارم!!!
آخه خودم شاه کلید دارم!!!!!!

یووووووووووووووووووووووووهووووووووووووووووو
وحیده جونم
کجایی نانا؟؟ از پروین خفر داری؟؟ نیستید

شنگووووووووووووووووووووووووول هستم قوفونت بلم

منم دلم خفن برات ترکیده بود

بابا شاه کلید
مرسی که اومدی...
دفعه بعد دیر نیا

moshoooo چهارشنبه 24 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 10:25 ب.ظ http://www.moshoooo.blogfa.com

سلااااااااااااام
نوووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووونوووووووووووووووووووووووووووووو
موووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووشووووووووووووووووووووووووووووو
خوشآمد گویی میکنه
به مهمون گران قدرم با گونی خوشملت اومدی مهمونی؟؟؟
به به چه خشنگه شلوار کردی
بفرمایید بشینید گونیتونم بدین یه جای خوف خوف بذالم چروک نشه
بهدم چای شیرین برات بیارم. که قهوه ی تلخ ندیدی چند وقته

یوووووووووووووووووووووووووووووووهووووووووووووو
مووووووووووووووووووووووووووووووشوووووووووووووووی
نوووووووووووووووووووووووووووووونوووووووووووووووووووووو

مردم از خنده جیگی خیلی ماهی

رمانتیک پنج‌شنبه 25 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 12:11 ق.ظ http://www.romantic6370.blogsky.com/


قوفونت بلم

moshoooo پنج‌شنبه 25 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 03:30 ب.ظ http://www.moshoooo.blogfa.com

____________%%%%%%
_____________%%%%
_____________%%%
_____________%%%
_____________%%%
_____________%%%
_____________%%%
_____________%%%
_____________%%%
_____________%%%__%%
_____________%%%__%__%
_____________%%%___%__%
_____________%%%___%___%
_____________%%%___%____%
_______%%____%%%__%____%
______%__%__%%%%%%__%%
______%___%%_____%____%%
_______%____%%%%%_%%
________%___________%%
_________%_________%%
_________%%__سلام___%%
________%%____آپم_____%%%
_______%%_____________%%%
______%%______زود بیا_____%%
_____%%_______منتظرم_____%%
_____%%__________________%%
_____%%%________________%%
______%%_______________%%%
_______%%%____________%%%
_________%%%%________%%%
___________%%%%%%%%%
زود بیا مفاظب خودتم باااااااااااااااش تو راه کسی ندوزدتت که من تنونم بفهمم گونیت چه لنگیه
بوس بوس

قوفونت بلم موشوووووووووووووووووووووووووووو جونم
با شلوار کردیه جدیدم اومدم

روانشناس پنج‌شنبه 25 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 10:30 ب.ظ http://www.shadkami.blogsky.com

سلااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام
یوووووووووووووووووووووووووهووووووووووووووو!
من اومدم
جشن تفلدم نیومدی نونو
چی نیومدی؟
هوووووووووووووووووووووووووم
موافقم با کلید های موفقیت
من یه کلید دیگه سراغ دارم
شادی درونی،جوهره موفقیته
نونویی دلم تنگیده بوداااااا
اما نمیتونستم بیام
این داداشم مگه دست از سر این نت برمیداشت
فرستادمش دنبال نخود سیاه خودم اومدم پای نت
این فندوقت هم معلوم نیست با ای دی اس ال ش چی کار میکنه!!!!
حالا دیدی وقتی خودت بیخبر میذاری میری ما چی میکشیم؟
دیگه بیخبر نریااااااااااااااااااااااااااا

یووووووووووووووووووووووووووووووووووهوووووووووووووووووووو
پروین جووووووووووووووووووووووووووووووووونم
دلم برات تنگیده بود بی وفا
دیگه دوستم ندالی؟؟
دیگه نریا؟
تفلدت بووووووووووووووووووووووووووووووود؟؟ کی؟؟
چرا بهم نگفتی؟؟
آله فهمیدم خیلی سختینده...
هه هه هه هه داداش من اینخده مهلبووووووووووووووووونه که نگو... به زور و کتک من رو مینشونه پای نت... بعدم با طناف من لو می بنده
قوفونت بلم

moshoooo جمعه 26 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 03:24 ق.ظ http://www.moshoooo.blogfa.com

سلااااااااااااااااااااااااااام
نووووووووووووووووووووووووووووووووونوووووووووووووووووووووووووووووو
مووووووووووووووووووووووووووووووووشوووووووووووووووووووووووووووو
اومده دوباره
ابزار جدید رو وبم نصب کردم ارشاد نمی تونه پیدام کنه
وای چه شلوار کردیه خوشملی خال خالیه

یوووووووووووووووووووووووووووووووووهووووووووووووووووووووووو
مووووووووووووووووووووووووووووووشوووووووووووووووووووووووی
نوووووووووووووووووووووووووووووونووووووووووووووووووووووووو
اومده
هه هه هه جیگیلی ارشاد نونوچه به بم اتم نصبه... می توونه پیدات کنه
خوشحالم که خوشت اومد... دفعه دیگه یه شلوار کردی با خالای خالی میارمش

moshoooo جمعه 26 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 03:32 ق.ظ http://www.moshoooo.blogfa.com

نوووووووووووووووووووووووونوووووووووووووووووووووووووو
موووووووووووووووووووووووشوووووووووووووووووووووووو


پنهان شدم شلوار کردیه که برام آوردی از پوست آفتاب پرسته خودمو استتار کردم تو هم سریع قایم شو تا تو رو جای من نبردن بدو نوووووووووونوووووووووووووو

نوووووووووووووووووووووووونوووووووووووووووووووووووووو
موووووووووووووووووووووووشوووووووووووووووووووووووو


قوفونت بلم... شکل دیفال عصمت خانم همسایه بالا اینا شدی؟؟ چه یادگاری خوشدلی روت نوشتن... تا خون در رگ ماست... موشو هم ولایت ماست

اوووووووووووووووووووووووووووووووووووووومدم موشو

moshoooo جمعه 26 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 03:34 ق.ظ http://www.moshoooo.blogfa.com

هوراااااااااااااااااااااااا
نوووووووووووووووووووووونووووووووووووووووووووووووووو
موووووووووووووووووووووشوووووووووووووووووووووووووو
اومد دیدی همه رو پیچوندم
تا بیام پیشه خودت
بوس بوس

نوووووووووووووووووووووونووووووووووووووووووووووووووو
موووووووووووووووووووووشوووووووووووووووووووووووووو


قووووووووووووووووووووووووووووفووووووووووووووووووووووونت بلم...
کلکت رشتی بود یا لری ناناسی؟؟

بوووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووس
بوووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووسک

مووووووووووووووووووووووووووووووووووشووووووووووووووووووووووووی عروسک

رسپینا جمعه 26 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 05:41 ق.ظ http://zhabiz62.blogfa.com

سلام مامان نووونووچه!
یه اتفاقی افتاده واسم از لحاظ روحی،دارم دییییوووووووووووووونه مییشم!!!!
برکت پروردگار مثل باروونه،اگه خیس نمیشم،جام رو عوض میکنم.
من آپم و منتظرت هستم،زوووووووووووووووووووووووووووود بیا!
موفق باشی!!!!
فعلا!!!!

یوووووووووووووووووووووووووووووووهووووووووووووووووووووووووو جوجه من
کی اذیتت کرده نانا؟؟
عسکش رو بده تا قاف عکس تحویلت بدم
نامردای کته کله شومپوز که رسپینا جونم رو اذیت کردن
گریه نکن جوجو

میسی... الان می یااااااااااااااااااااااااااام

نون جمعه 26 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 06:21 ب.ظ http://amaroz.persianblog.ir/

سلام... با احترام دعوت هستید به وبلاگ کوچیک من

یوهو... با احترام دعوت شما را قبول می کنم

نگین جمعه 26 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 07:53 ب.ظ http://www.mininak.blogsky.com

اون بالا چرا نمیشه نظر گذاشت

قوفنت بلم نگین جونم... گریه نکن

واسه تنوع الان مده

moshoooo جمعه 26 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 09:18 ب.ظ http://www.moshoooo.blogfa.com

سلاااااااااااااااااااااام
نووووووووووووووووووووووووووووووونوووووووووووووووووووو
موووووووووووووووووووووووووووووشووووووووووووووووووو
اووووووومد
اگه جوجوهات بفهمن نخشه قتل منو می کشن نووووووووووووووونوووووووووووووووووووووو
خودت ماهی از نوع سفید با راه راهای خالی که پیشی الان میاد می خورت مفاظب باش نووووووووووووووووووونوووووووووووووووو

یووووووووووووووووووووووووووووهووووووووووووووووووووووو
موووووووووووووووووووووووووووشووووووووووووووووووووووی
نووووووووووووووووووووووووووونووووووووووووووووووووووووووو
اومده
پیشی رو میذالم تو جیف عصمت خانم اینا

قووووووووووووووووووووووووووفوووووووووووووووووووونت بلم

moshoooo جمعه 26 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 09:23 ب.ظ http://www.moshoooo.blogfa.com

نوووووووووووووووووووووووووووونوووووووووووووووووووووووو
موووووووووووووووووووووووووووشووووووووووووووووووووووت اومده
به ارشاد نونوچه گفتم دخمله گونی سرشه فقط آدمایی
که عقل دارن می بیننش سریع گفت چه گونی خوشملی داره
بهشون گفتم به نام شلوار کردی ایست
فرار کردن

نوووووووووووووووووووووووووووووووووووونووووووووووووووووووووووووو
موووووووووووووووووووووووووووووووووووشووووووووووووووووووووووو

خیلی باحالی موشووووووووووووووووووو

لابد ک رو خیلی غلیظ گفتی که فرار کردند

moshoooo جمعه 26 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 09:26 ب.ظ http://www.moshoooo.blogfa.com

مووووووووووووووووووووووووووووووووووشوووووووووووووووووووووووی
نوووووووووووووووووووووووووووووووووونوووووووووووووووووووووووووو اومده
تو که خودت گلی رفتی لای گلای رز الان یکی میاد میچیندت بی دست میشیا
بیا بیرون ارشادیا فرار کردن
بوس بوس

مووووووووووووووووووووووووووووووووووشوووووووووووووووووووووووی
نوووووووووووووووووووووووووووووووووونوووووووووووووووووووووووووو اومده با دسته گل اومده

نوچ من بین گلا نیستم موشو... یه کم دقت کن!!!

بووووووووووووووووووووووووووووووس بوووووووووووووووووووسک

رسپینا شنبه 27 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 01:48 ق.ظ http://zhabiz62.blogfa.com

مامان گلم نگران نباش کسی که اذیتم کرده ارزش قاب شدن نداره ممنون از محبتت

پس با بیل محکم می زنمش تو سرش که تو رو ناناحن کرده

کیچول شنبه 27 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 09:35 ق.ظ http://MAN-E-U.BLOGFA.COM

سلام نونو جونم.خوفی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟میسی که بهم سر زدی(بازم مرام نونوچه هااااااااااااااااااااا)
اره جیگر درست شد.خوشگله؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

یووووووووووووووووووووووهووووووووووووووووووو کیچوووووووووووول جونم دوستت دارم ناناسی... وقتی پیدات نیست ناناحنت میشم میگم نکنه کیچولم گم شده تو کوچه پس کوچه های نت

آآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآااره فدای اون چشات

رسپینا شنبه 27 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 03:06 ب.ظ http://zhabiz62.blogfa.com

سلااااام!
فقط واسم دعا کن،آخه همه میگن دعای مادر زووووودتر برآورده میشه!!!!
یه دنیا ممنون!

یوووووووووووووووووووووووووووووووهوووووووووووووووووووو
الهی قربونت برم رسپینا جونم
باشه نانا... برات دعا می کنم... این کمترین کاریه که از دستم برات بر میاد

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد