㋡ میم مثل مثبت اندیشی نونوچه

چنانچه نیک اندیش باشید خیر و خوشی به دنبالش خواهد آمد

㋡ میم مثل مثبت اندیشی نونوچه

چنانچه نیک اندیش باشید خیر و خوشی به دنبالش خواهد آمد

میگن...

یووووووووووووووووووووووووووووووووووهووووووووووووووووووووووووووو به همه جوجه های خوشمل کاکل زری خوده خوووودم

 

من برگشتم!!!!!! 

دلم تنگتوووووووووووووووووون بود

 

این قلب آدماست که همه چیز آاونها ست چیزی رو که متاسفانه این روز ها آدما فراموش کردند اگه سیرت زیبا باشه. صورت زیبا هم نداشته باشی مهم نیست. اما اگه نیت و قلب پاکی داشته باشی هر چی هم زیبا باشی اهمیت نداره.

نظرات 48 + ارسال نظر
godzila دوشنبه 23 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 10:44 ق.ظ http://www.godzila.ir

سلام دوست عزیز
میخوام دو تا سایت خوب رو بهت معرفی کنم. ‏
شما می توانید با ورود به سایت گودزیلا به آدرس ‏www.godzila.ir ‎‏ از ‏میان محصولات متنوع عرضه شده کالای مور نیاز خود را انتخاب و ‏سفارش دهید و وجه آن را هنگام تحویل به مامور پست بپردازید. محصولات ‏گودزیلا از انواع نرم افزارهای کاربردی تا لوازم ارایشی و بهداشتی را ‏شامل میشود. شما دوست عزیز اگر دارای سایت یا وبلاگ می باشید می ‏توانید با قرار دادن تبلیغ محصولات گودزیلا در سایت یا وبلاگ خود از ‏پورسانت فروش بسیار مناسبی نیز بر خوردار شوید. برای اطلاع بیشتر ‏لطفا به سایت گودزیلا مراجعه نمایید. ‏
www.godzila.ir ‎

سایت بعدی ‏www.sallam.ir ‎‏ میباشد . تو این سایت هر چی که بخوای ‏خرید کنی از شیر مرغ تا جوون آدمیزاد برای فروش آماده است. خیلی از ‏محصولاتش رو به شکل اینترنتی هم میتونی خرید کنی و برای تهرانی ها هم ‏پیک داره. تازه میتونی با با بازاریابی برای محصولات از در امد مناسبی بر ‏خودار شی.‏www.sallam.ir
‏ دوست من ممنونم که به حرفهام توجه کردی . روز و اوقات خوشی برات ‏ارزو میکنم.‏
www.sallam.ir

گودزیلا!!!
خوشبختم... منم دراکولا

نگین دوشنبه 23 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 10:49 ق.ظ http://www.mininak.blogsky.com

هووووووووووووورا مامان نونوچه برگشت ! نمیگی دله جوجه هات برات تنگ میشه اگه دوباره بری میرم جلوی پیشی بخورتماااا

یوووووووووووووووووووووووووهووووووووووووووووووووووووو به نگین جونم
منم دلم تنگتون بود نمی تونستم بیام ناناسی... شرمنده
پیشی بیخود میکنه به جوجه هام بد نگاه کنه
نگین فقط مال نونوچه ست

حسین دوشنبه 23 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 10:55 ق.ظ http://1w1p.blogsky.com

سلاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام
کجایی مامان نونو؟
دلمون پوکید بابا

یوهووووووووووووووووووووووووووووووووووو به جناب جهان آرام
در مرغ دونی بسر می برم پسملم
خدا نکنه

حسین دوشنبه 23 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 11:21 ق.ظ http://1w1p.blogsky.com

خواهر آلبالو رو تازه پیداش کردم.
داشتیم پشت سرت حرف می زدیم که یهو سر رسیدی مچ ما رو گرفتی
کجایی؟ دیگه نمیری که؟ حالا حالاها هستی بالا سرمون دیگه

چشم و دل نونوچه روشن تو روز روشن غیبت!!!
ما اینیم دیگه
فعلا هستم... به این اومدن و رفتن ها عادت کنید... قراره به همتون آمپول رشد بزنم تا زودتر مرغ و خروس شید منم برم پی زندگی

شازده کوچولو دوشنبه 23 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 11:38 ق.ظ

یوووووووووووووووووووووهووووووو مامی نونو. پ کوجا بودی مردیم از دلتنگی خو! نمیگی جوجه هات بی مادر بزرگ میشن؟!!
دیگه نلی ها!

یووووووووووووووووووووووووووووووووهووووووووووووووووووووووووووووووو به جوجه ی خوشدل موشدلم
نانای نونوچه گریه نکن
اگه لفتم تولو هم با خودم می بلم
بوووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووس به دخمل خوشدلم

مهرداد دوشنبه 23 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 01:17 ب.ظ http://manam-minevisam.blogsky.com

سهلام سهلاااااااااااااااااااااام
خوبی نونوچه؟
معلومه کجایی تو!
این همه جوجه رو ول کردی رفتی!!!!!!!!!

فکر کردم دیگه نمیای


یووووووووووووووووووووووووووووووووووهوووووووووووووووووووووو به جوجه مهرداد
این چه سلامیه بچه؟؟!! سهیلا خووندمش
حالا بگووووووووووووووووو این سهیلا کی بید؟؟!!
خوف شما بودید دیگه... جوجه خروسی گفتن
نه بابا... قیمت مرغ گرون شده بود... داشتن ذخیره م می کردن
فکر کنم از مرغای چینی امسال خبری نیست

sara دوشنبه 23 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 03:52 ب.ظ http://sara1369.blogsky.com

salam khobin? Agar ba tabadol link movafeqin khabaram bede.vali bayad moratab behem sar bezani va nazar bezari.
sara1369.blogsky.com

با کمال میل سااااااااااااااااااااااااااارااااااااااااااااااااااااا

ایلیا دوشنبه 23 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 06:02 ب.ظ

به نام خدا

سلام

بازگشت غرور آفرین نونوچه را به دنیای مجازی تبریک میگوییم

و به همین مناسبت جشن کوچکی در دنیای واقعی میگیریم!!!

یخورده دیگه دیر میکردید جوجه هاتون رو به سیخ میکشیدم
دونه دونه
وای با زعفرون چه حالی میده!!!!

دنبال چند تا از جوجه هاتون نگردید چون من ....

یووووووووووووووووووهوووووووووووووووووووو به پیشی گامبالو
ای پیشی بد... چندتا از جوجه هام گم شدن
زود باشید تخ کنید... زووووووووووووووووووووووووووووووووووووووود
هه هه هه هه به جوجه هام آمپول رشد زدم دیگه نمی توونید بخوریدشوووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووون
دلم خنک شد

بیتا دوشنبه 23 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 08:00 ب.ظ

سلامممممممممممممم

خوبی نونوچه جان

خوشحالم می بینمت دوباره...دلمم بسی فشرده گشته بود

هر جا هستی شاد و موفق باشی....مثه همیشه

یوووووووووووووووووووووووووهوووووووووووووووووووووو به بیتا جونم
من هم دلکم mp3 شده بووووووووووووووووووووووود واست گلم
خوشحالم تو سالمی و از چنگ پیشی پشمالو در امان موندی
هیپ هیپ هوراااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا

sara دوشنبه 23 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 09:18 ب.ظ http://sara1369.blogsky.com

salam khobin? Agar ba tabadol link movafeqin man ba in esm link bekon va khabaram bede ba che esmi linket konam.
سارا **همه چی این جا هست** (دختری از شیراز)۲
vali bayad moratab behem sar bezani va nazar bezari.
sara1369.blogsky.com

به مرغ دونی من خوش اومدی جوجه سارا

تــــــــــــــــــــرانه سه‌شنبه 24 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 02:12 ب.ظ http://taraneeh.blogsky.com/

سلام
سلام
سلام


جایی که نگین عزیزم
و
اقا حسیـــــــــن باشن
ترانه رو کم داره
من نونوچه خوبمو لینکیدم

راستی غیبت صغری داشتی این همه ذوق زده شدن

ترانه؟!



تــــــــــــــــــــرانه سه‌شنبه 24 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 02:14 ب.ظ http://taraneeh.blogsky.com/

خودمو معرفی نکـــــــــــــــــــــردم

من ترانه 15 سال دارم

این فیلمم اسم منو داغون کرده

چنــــــــــــــــــــــــد وقت پیش خواستم برم اسممو عوض کنم


نمیدونم چــــــــــــــــــرا اسم این فیلمو نذاشتن

زهرا 15 سال دارد یا زهره یا فاطمه

منم نونوچه 234 سال دارم

به بچه های بالا می سپارم عوضش کنن جوجه ی من

تــــــــــــــــــــرانه سه‌شنبه 24 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 02:15 ب.ظ http://taraneeh.blogsky.com/

ممنون کــــــــــــــــــــــــه اومـــــــــــــــــــــــدی خانومــــــــــــــــــــی
بوســـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــس

به همین غلظت

نونوچه عاشق جوجه هاشه
به همین خوشمزگی...
به همین راحتی

حسین سه‌شنبه 24 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 03:50 ب.ظ http://1w1p.blogsky.com

سلام
پیشاپیش عیدت مبارک
سال خوب و خوشی داشته باشی

یوووووووووووووووووووووووووووووووووووووووهوووووووووووووووووووووووو
عید شما هم پس و پیش مبارک
همچنین

روانشناس سه‌شنبه 24 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 09:36 ب.ظ http://www.shadkami.blogsky.com

سللللللللللللللللللللللللللللاااااااااام
نونویی کجا بودییییییییییییییییییی؟؟؟؟
باورم نشد وقتی کامنتت رو دیدم
از اینجا تا آسموناااااااااااااااااااااااااااااااااا ذوق کردم
دلم برات ترکید نونویی

اینا اشک شوقه هااااااااااااااااااااااااااااااااااااا
نونو....

یووووووووووووووووووووووووووووووووووهوووووووووووووووووووووووووووو خاله پروین جونم
گم شده بودم
چرا خوده خودمم نانایی
از مرغ دونی دارم باهات می حرفم
گریه نکن
پروین...
از وحیده جون چه خفر؟؟!!

دختر شمال چهارشنبه 25 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 11:11 ق.ظ http://r00zaneh.blogsky.com/

آخ جون مامان نونو جون ، خوفی؟ خوب شد اومدی ، دم عیدی بدون مامان چی می کردیم ؟ رفته بودی واسه مون عیدی بیاری ؟

یووووووووووووووووووووووووووووهوووووووووووووووووووووووووووووووو به دختر شمالی
عیدیتوووووووووووووووووووووووووووووووووووون یه مرغدونی بووووووووووووووووود که ساختمش
بووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووس

روانشناس چهارشنبه 25 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 01:19 ب.ظ http://www.shadkami.blogsky.com

سلااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام نونوجون جون جون گل و خوشمل خود خودم
بلا دل همه رو شور انداخته بودی هااااااااااااااااا
یعنی چی گم شده بودی
نونویی انقده دلم برات شور افتاده بود
به به میبینم که قالب تکونی هم کردی که
هنوز عید نشده خدا تو رو به ما عیدی داد نونوچه جونم
دیگه یهو بیخبر نذاری بری هاااااااااااااااا
فدای تو بشم من مامان نونوچه
همون دیشب که کامنتت رو دیدم سریع اس دادم به وحیده گفتم که برگشتی. انقده خووووووووووووشحال شد.
گفت میاد خودش سر میزنه.
دوووووووووووووووووووووووووووستدارم از اینجا تا آسمون نونوچه جونم

یووووووووووووووووووووووووووووووووووهووووووووووووووووووووووووووووو به پروین جونم
قربونت برم ناناسی که دلواپسم شده بودی
باااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااشه
دلم واسه وحیده خیلی تنگیده بگووووووووووووووووووووووووووو زودتر بیادش
بووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووس به تو جوجه وفادار خوووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووودم

رمانتیک چهارشنبه 25 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 02:18 ب.ظ http://www.romantic6370.blogsky.com/

با سلام
خوبی مامان نونوچه
واقعا اومدی یا این یه خیاله
چه عجیب
عجب تاخیری داشتی جوجه هات همه بزرگ شدن تو این مدت
خوشحالم برگشتی
دیگه نری ها

یوووووووووووووووووووووووووووووووووهوووووووووووووووووووووووووووووو رمانتیک جونم اومده
هیپ هیپ هوراااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا
میسی ناناسی
دوووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووست دارم بلا
عشق منی طلا

مهرداد چهارشنبه 25 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 04:15 ب.ظ http://manam-minevisam.blogsky.com

سهیلا!!!!!
سهلام به زبون شما باکلاسا میشه hi
به ایتالیایی میشه ciao
به مجارستانی میشه szia
به اسپانیایی میشه hola
به چینی میشه Ni Hao (البته اینو شک دارم به عنوان سلام باشه یا نه)

و در آخر به cبون عشقم، آلمانی میشه: Guten Tag

جوجه خروس زبان شناس


من میگم یوووووووووووووووووووووووووووووهووووووووووووووووووووووووووو
اگه گفتین به چه زبونیه؟؟!!

هه هه هه هه ما نونوچه ستانی ها به سهیلا یعنی همون سلام شما میگیم یوووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووهوووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووو
به به جوجه خروس من هم زبان شناس شده
ایول این شکلی

وحیده پنج‌شنبه 26 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 02:47 ق.ظ

سلااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام!!
بابا خانومی تو که ما رو جون به لب کردی رفت!!!
نمیپرسم کجا بودی!! فقط بگو با کی بودی؟؟؟
زود باش تا بیشتر از این غیرتی نشدم!!!!
شوخی کردم!!!! نونوچستان بودی؟
حسابی بی مامان نونوچه از این یارو گربه هه ترسیدم!!!
دیگه این همه زیاد نرو!!!!!!!
ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
اگه میدونستی چقدر دلم برات تنگ شده بود!!
پیش خودت میگفتی:
وااااااااااااااااااااااااای چقدر دلش برام تنگ شده!
ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
پروین که خبر داد اومدی کلی ذوق مرگ شدم!!
دیگه یهویی نری ها!! لااقل خبر بده!!
دوووووووووووووست دارم فراوووووون!
تا بعد نانا...

یووووووووووووووووووووووووووووووهوووووووووووووووووووووووووووووو وحیده جونم
خوفی؟
چه خفر؟
دلم تنگت بووووووووووووووووووووووووووووووووووووووود نانا
منم از پروین خفرتو گرفتم
من بیشتر تر دوووووووووووووووووووووووووووووووووووووووست دارم
به دوستم مری فدای حرفیدنت

نگینツ جمعه 27 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 06:13 ب.ظ http://www.mininak.blogsky.com

سلام نونوووووووچه مامانی !
مرسی از تبریکت منم تبریک میگم پیشاپیش

هوووووووووووووووووووووووورااااااااااااااااااااا

یوووووووووووووووووووووووووووووووووهوووووووووووووووووووووو به نگین جونم
سااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااال نوی تو هم مبارک دخمل آلبالویی
یووووووووووووووووووووووهووووووووووووووووووووووو

مهرداد جمعه 27 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 07:37 ب.ظ http://manam-minevisam.blogsky.com

یوووووووووههههههههووووووووووووو
اینم سهلام به زبون نونوچه ای!!!

کم می آپیا

دیگه گفتم سال نو رو بهونه کنم بهت گیر بدم آپ نمیکنی

سال نوت پیشاپیش مبارک

یووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووهووووووووووووووووو به جوجه مهرداد
شرمدن جوجه مهرداد... رو هوا م سرم خیلی شلوووووووووووخه
سااااااااااااااااااااااااااااااااااااااال نو شما هم مباااااااااارک

روانشناس جمعه 27 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 08:44 ب.ظ http://www.shadkami.blogsky.com

سلاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام
مامان نونوچه جون جون جون جون گل خود خودم سوگلی ت اومده
نونویی چقدر جای کامنتای تو خالی بود
باز دوباره که قالب ترکوندی
مباااااااااااااااااااااااااااااااااااااااارکه
نونوچه چقدر سخت گذشت روزایی که نبودی.
فندق ت هم نبود. منم میخواستم برم که یهو سر و کله فندوق جونت پیدا شد
حالا که تو اومدی فندوق نیست
نونوچه جونم خیییییییییییییلی دوست دارم
دلم برای آپیدن های خوشگلت یه ذره شده بود
به وحیده هم سلاااااااااااام رسوندم
وحیده هی سراغ تو رو از من میگرفت. منم میگفتم نمیدونم
خلاصه تا کامنتت رو دیدم اول کلی ذوق مرگ شدم بعدش هم نصف شبی یه اس ام اس زدم به وحیده گفتم که تو برگشی اونم کلی حال کرد
میرم به بقیه خونه تکونی مون برسم. ولی دلم و میزارم همینجا توی مرغ دونی

یووووووووووووووووووووووووووهوووووووووووووووووووووووووووو به خاله جونم
منم ای ام اس میخوووووووووووووووام
برای منم بفرست از اون پایه هام که دومی نداره ها
سااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااال نوت مبارک خاله دخمل نونوچه

فاطمه جمعه 27 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 11:02 ب.ظ http://life-me.blogsky.com

سلاااااااااااااااااااااااااااااام نونوچه جووونم

نونوچه جون کجا بودی دلم خیلی برات تنگ شده بود

دیگه کمتر میای چرااااااااااااااا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

دوکست دارم نونوچه جونم

یووووووووووووووووووووووهووووووووووووووووووووووو فاطمه جونم
اولین جوجه نتی نونوچه
گم شده بوووووووووووووووووووووووودم
سرم شلوخه نانا... بیش از حد شلوخه
منم دووووووووووووووووووووووووووووووسمت دالم هوارتایی

حسین شنبه 28 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 07:49 ق.ظ http://1w1p.blogsky.com

سلام مامان نونو
خیلی خوب شد که قالب رو عوض کردی.
اون قالب من رو به یاد اون سالهای دوری که هی بهت سر میزدم و خبری ازت نبود مینداخت

یووووووووووووووووووووووهووووووووووووووووووووو به جناب جهان آرام
هه هه هه هه اگه قالب پیچک رو فیلتر نمی کردن عوض نمی کردم
الانم ازتون دورم بچه سرم شلوخه... نمی توونم بیاااااااااااااااااام

شازده کوچولو شنبه 28 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 07:41 ب.ظ http://lepetitprince.blogsky.com

سلام مامان عزیز خودم. هپیییییییییییییییییییییی عید پیشاپیش. سال خوفی داشته باشی. انشالله سال دیگه اینقده جوجه بریزه رو سرت که وقت نکنی بشماریشون

یوووووووووووووووووووووووهوووووووووووووووووووووووو به جیگمل خوده خووووووووووودم میسی ساااااااااااااااااااااااااااااااااال نوی تو هم مبااااااااااااااااالک تو هم سال خوفی داشته باشی گل من یوووووووووووووووووووووهوووووووووووو بوووووووووووووووووووووووووووس

مهرداد شنبه 28 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 09:23 ب.ظ http://manam-minevisam.blogsky.com

تو نونوچه ستان تقویم بر اساس شمسی هست دیگه؟؟

سال نوت پیش پیش مباره نونوچه...
سالی شاد داشته باشی

ولی خدایی چه اسمی!!!
میدونی من چقدر در مورد اسمت فکر کردم که چطوری اصلا به ذهنت رسید اسمی مثل نونوچه!!!!!!!

یوووووووووووووووووووووووووووهوووووووووووووووووووووووو به جوجه مهرداد بله نونوچه ستان شمسیه هه هه هه هه مطمئنم بی برو برگرد امدید نونوچه ستان
سااااااااااااااااااااااااااال نوی شما هم مبارک
منم واستون آرزوهای نونوچه ای دارم توی سال جدید


خدایی معرکه ست نه جوجه مهرداد؟؟!!
الان که درسم تموم شده... ولی اون موقع ها که می رفتم یونی (همون دانشگاه) دوستام بهم میگفتن نونوچه
بین خودمون بمونه ها... یه نونوچه واقعی ام

وحیده شنبه 28 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 09:58 ب.ظ

سلااااااااااااااااااااااااام!
من که سرما خوردم! اما امیدوارم تو خوب خوب باشی!
چه قدر حال میکنم که برگشتی نانا! کلی ذوق میکنم!
یه خبر:
من از ۲ فروردین نیستم!!
گفتم خبر بدم که مثل خودت که ما رو کلی نگران کردی٬ نگران جوجوت نشی!!!!!
میگم کجا میرم که یه وقت غیرتی هم نشی!!!!!
میرم شمال!!
واسه همین از همین الان سال نو رو تبریک میگم!
ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
میدونم که از این جملهء کلیشه ایه
<<سال نو مبارک>> زیاد خوشت نمیاد!!!؟
پس صد بار میگم: سال نو مبارک!!!!
...........................................................
اینم از ماهی های عید من!
عیدی میدمشون به تو!
ببین چه خوشگلن!!!!

<))))><
<))))><
<))))><
ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

نه دوست دارم از خدا موفقیت بخوام نه پیروزی های پیاپی!!چون اگه خدا صلاح بدونه خودش بهمون عطا میکنه!!
فقط امیدوارم سال نو سالی سرشار از تجربه ها و نگرش های نو برای همه باشه!!
دلم برات تنگ میشه!
دوووووووووووووووست دارم!
تا ۱۵-۱۶ روز دیگه به خدای عشق و مهربونی می سپارمت!
بای.بای!

یووووووووووووووووووووووووووووووهوووووووووووووووووووووووووو به وحیده جونم
الهی چرا دخملم؟ منم شاید برم مفاسرت
شمال خوفه دوستت دالم
مواظب خوووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووودت باش
سااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااال نوت مبارک جوجه ی من
امیدوارم سال خوبی همراه با کرور موفقیتی رو داشته باشی
بوووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووس

رسپینا یکشنبه 29 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 03:53 ق.ظ http://zhabiz62.blogfa.com

سلام نونوچه جون من شما رو لینک کردم چون عاشق شما و رفتارتون و وبتون هستم.
به منم سر بزنید!
ممنونم!
فعلا!


یوووووووووووووووووووووووووووووووهوووووووووووووووووووووووو یه جوجه ی جدید
به مرغ دونیه من خوش اومدید
منم می لینکمت
حتمااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا

فاطیما یکشنبه 29 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 02:20 ب.ظ

شلام یووووووووووووووووووهو
پخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ
به به نونوچه ازاد شد
دلم برات تمو م شده بود رفتم یکی دیگه خریدم

یوووووووووووووووووووووووهوووووووووووووووووووووو فاطیما جونم
ترسیدم
گم شده بودم نی نی
هه هه هه هه تو هنوز وبت رو نساختی تنبل
سال نووووووووووووووووووووووووووووووووووت مبارک

روانشناس یکشنبه 29 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 04:38 ب.ظ http://www.shadkami.blogsky.com

سللللللللللللللللام نونو جونم
آپ عیدی ت کو؟؟؟
دوباه داری یواشکی در میری هاااااااااااااااااااااا
اگه این دفه بی خبر بری خودمو به قصاب محل مون معرفی میکنمااااااااااااااااا
نمیای پیشم؟ میخوای منو آخر سالی تنها بزاری؟؟؟
دووووووووووووووووووست دارم بدو بدو بیا

یوووووووووووووووووووووووووووووووووهووووووووووووووووووووووو به پروین جونم
آپ جدیدم رو پیشی خورد
اره... از کجا فهمیدی شیطون
نترس بابا... بادمجون بم آفت نداره... آسمون همه جا یه رنگه جز نونوچه ستان که آسمونش سبزهباشه بهت می سرزنم
سااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااال نو مبارک

آیدا سه‌شنبه 2 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 05:46 ب.ظ http://بیگ بیگ

سال نوت مبارک

یوووووووووووووووووووووووووووهووووووووووووووووووووووووو به آیدا جونم
سال نوی تو هم مبااااااااااااااااااااااااااااااااارک

نگینツ چهارشنبه 3 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 12:12 ق.ظ http://www.mininak.blogsky.com

نونوچه بیا بازیمو شرکت دیگه نونوچههههههههه دلم برات تنگ شده بود

یوووووووووووووووووووووووهوووووووووووووووووووووو نگین جونم منم دلتنگت بوووووووووووووووووووووووووووودم

۰۰:۰۰ چهارشنبه 3 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 05:59 ب.ظ http://www.khalvatkadeyetanha68.blogsky.com

سلام...وبلاگ قشنگی داری...

ادبیات مورد استفاده تو وبلاگت خیلی جالبه...

موفق باشی...

یووووووووووووووووووووووهووووووووووووووووووووو جناب چند نقطه ایی
یه خروار میسی
شما هم موفق باشید

فرانک پنج‌شنبه 4 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 02:49 ب.ظ http://fjoon.blogfa.com

سلاااااااااام چه طوری
ایول وبلاگ خیلی باحالی داری

خوشحال میشم به منم سر بزنی

یوووووووووووووووووهوووووووووووووووو خوفم... تو چه طوری؟
ایول به خودت فرانک جوووووووووووووووووووووووووووووووونی
چشم میام پیشت گوگولی
میسی به خاطر حضور سبزت

رسپینا جمعه 5 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 06:49 ب.ظ http://www.zhabiz62.blogfa.com

سلام به مامان نونوچه ی خودم.
مامانی سریع بیا پیشم که آپم و منتظر حضورت هستم.
موفق باشی!!!
فعلا!!!

یووووووووووووووووووووهوووووووووووووووووووو به جوجه رسپینای خوده خوووووووووووووووووووووووووووودم
جوجه ی من دیر comment ت رو خوووووووووووووندم ولی میام

moshoooo شنبه 6 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 03:04 ق.ظ http://www.moshoooo.blogfa.com

در سقوط می توان با شکوه و سهمگین بود.
این را آبشار میگفت


سلام
وب جالبی داری خوشحال میشم به وبکده ی من سر بزنی

در سقوط می توان با شکوه و سهمگین بود.
این را آبشار میگفت

یووووووووووووووووووووهووووووووووووووووووووووووووو میسی حتما میااااااااااااااااام

حسین شنبه 6 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 07:23 ق.ظ http://1w1p.blogsky.com

سلام مامان نونوی خودم
خوبی؟
مرسی که به این پسمل خودت سر زدی
آپ جدید ندارم.
خودت هم که آپ نداری مامانی
کجا رفتی قایم شدی؟ زود بیا خودت رو تسلیم کن.[:S023:

رمانتیک یکشنبه 7 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 01:22 ق.ظ http://www.romantic6370.blogsky.com/

یووووووووووووووووووووووووهووووووووووووووووووووووو
سلام نونوچه جان
خوبی
سال نو مبارک باشه
نکنه این دفعه هم میخوای تا چند ماهی آپ نکنی
آپ کردی خبر کن
موفق باشی

یووووووووووووووووووووووووهووووووووووووووووووووووو
میسی تو چطوری رمانتیک جووووووووووووووونم
حسش نیست رفته بودم مفاسرت اپ می کنم... تووووووووووووووووووووووووو هم موفق باشی نانایی

حسین یکشنبه 7 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 02:31 ب.ظ http://1w1p.blogsky.com

سلام
خوبی؟
جوجه آرامت میخواد بره سفر.
پیش امام رضا.
حلالم کن مامان نونو.


منم رفته بودم نونوچه گردی

مهرداد سه‌شنبه 9 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 10:04 ب.ظ http://manam-minevisam.blogsky.com

الان این آپ رو کردی که بری واسه ماه بعد!!!!!


نه...

رمانتیک پنج‌شنبه 11 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 10:20 ب.ظ http://www.romantic6370.blogsky.com/

سلاممممممممممممممممممممممممممممممم
نونوچه جونم هستیییییییییییییییییییییییییییییییی؟؟؟
نونوچه کجایییییییییییییییییییییییییییییییییییی؟؟؟
جوجه هات دل تنگت شدن
!!!!!!!!!!!!!!!!

سک سک
رفته بووووووووووووووووووووودم نونوچه گردی

فرانک یکشنبه 14 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 06:37 ب.ظ http://fjoon.blogfa.com

سلااااااااااااااام بگور مگور
خوووووووووووبی خوش میگذره؟

خیلی باحالی موچول

من لینکت کردم اگه خواستی منو لینک کن

یووووووووووووووووووووووووهووووووووووووووووووووووو به فرانک خودم
خوفم فونچولی
اهووووووووووووووووووووووووم خوکش می گذرد بسی
منم لینکوییدمدت

فرانک یکشنبه 14 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 07:59 ب.ظ http://fjoon.blogfa.com

قفلوووووووووووووونت برم بگوری!
مرسی آجی بوووووووووووووووووووووووووس

اخلاقت مثل خودمه بیخیال غم دنیا
آجی هر وقت آپ میکنی به من خبر بده

تا بعد

نووووووووووووووووووووچ من باید قفولت بلم
خواهش میشه موچول خوده خوده خودم

آخجوووووووووووووووووووووووووووووووون من و تو copy past شدیم
باشه جیگملم تو هم منم بخفر
منم تا بعد

فرانک یکشنبه 14 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 08:09 ب.ظ http://fjoon.blogfa.com

ببخشید حالا ما هی مزاحم میشیم

میگم اگه وقت کردی یه وبلاگ قبلا داشتم الانم دارم ولی دیگه داخلش آپ نمیکنم

برو یه سری بزن:
http://parisanan.loxblog.com/

مراحمی جوجه ی من
حتما می رم گل دونه

فرانک یکشنبه 14 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 08:11 ب.ظ http://fjoon.blogfa.com

چشم میخفرمت(چی گفتم)

تازه شدی مثل من

فرانک یکشنبه 14 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 08:20 ب.ظ http://fjoon.blogfa.com

نه دیگه در اون وبلاگمو تخته کردم

کسی زیاد بهش سر نمیزد حوصلم سر رفت تو بلاگفا یه وبلاگ زدمدیگه با اون کاری ندارم!

بلاگ اسکای رو امتحان کن خوفه... منم تو بلاگفا و میهن بلاگ وب داشتم... درش رو تخته کردن بس که پر از خالی بودش

فرانک دوشنبه 15 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 02:35 ب.ظ http://fjoon.blogfa.com

سلام علیکم
قالب نو مبارک

امروز دارم میرم مشهد یه هفت روزی نیستم

تو فکرش هستم حالا ببینم چی میشه

یووووووووووووووووووووووووهووووووووووووووووووو به فرانک جونم
میسی

نرو دلم میتنگلوله واست
امیدوارم بهت خوش بگذره جوجوی خوووووووووووشدل من

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد