㋡ میم مثل مثبت اندیشی نونوچه

چنانچه نیک اندیش باشید خیر و خوشی به دنبالش خواهد آمد

㋡ میم مثل مثبت اندیشی نونوچه

چنانچه نیک اندیش باشید خیر و خوشی به دنبالش خواهد آمد

خاطرات نامه

هفته عجیبی داشتم تو فاصله چند روز تولد و مرگرو با هم دیدم!!! از شدت استرس و فشار روحی رفتم بیمارستان!!! از همه مهم تر داداشم برگشته نونوچه ستان...و الان با همیم... حتی به خاطر ورودش یه جشن کوچولوی خونوادگی گرفتیم!!! حالا هم قراره چند روزی از نونوچه ستان دور شیم!!! من و داداش نونوچه و مامی جان!!!خیلی هفته عجیبی بود خدا رو شکر می کنم که هنوز زنده م و دارم نفس می کشم!!! دچار مشکل comment دونی عجیبی شدم!!! باید با کمک داداشه computer رو از پنجره پرتش کنم بیرون تا حالش جا بیاد... از همه جوجه هام به خاطر لطفشون به من متشکرم!!! من نونوچه نونوچه ستانی اقرار می کنم که عاشق تک تک جوجه هام هستم!!! جوجه ها حلالم کنید تا از سفر برگردم!!!

عذاداریتون قبول و علی یارتون!!!

نظرات 29 + ارسال نظر
فاطیما سه‌شنبه 23 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 05:58 ب.ظ

یووووووووووووووووووهو اول
شلام بر نونوچه گردش گر
خوش به حالت رفتی بگردی برای من سوغاتی بیاری باشه
انشالله خوش بگذره

داداش نونوچه کجا بوده ؟ خارج بوده؟ کجا بوده؟

یووووووووووووووووووهووووووووووووووو بر فاطیمای خوش خبر
آله رفتم بگلدم
خوش گذشت
داداشم امروز رفت دلم تنگشه

مریم و سع.ذمخلسنغ.زخئید سه‌شنبه 23 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 05:59 ب.ظ http://SAGHF.BLOGSKY.COM

ایشالله همیشه خوش بیاری!

میسی

ایلیا سه‌شنبه 23 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 08:05 ب.ظ http://www.persianboy.blogsky.com/

به نام خدا

سلام

سفر خوش بگذره
تا تو بگردی من از جوجه هات مواظبت میکنم

راستی تو اون شکلکا که کنار برادرت وایسادی هردوتاتون پسرید!!!!

عذاداری تو هم قبول

یا علی

آخه دخمل و پسملش عخشولانه بود دوست نداشتم[:S017
میسی پیشی پشمالوی چنگولویی
علی نگهدارتوووووووووووووووووووون

شازده کوچولو سه‌شنبه 23 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 09:33 ب.ظ http://lepetitprince.blogsky.com

وااااای مامان نونوچه جونم چی شدی؟ چرا آخه؟ الان خوبی؟
من که داداشی رو نمیشنایم اما خوشحالم که خوشحالی.
سفر خوش بگذره. بووووووووووووووووووووووس

وووووووووووووووووووووووووووای شازده کوچولوی من
استرس زیاد مادر
داداشی داداش نونوچه دیگه آلبالو میدونه
میسی ناناسم
منم بوووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووس

عسل چهارشنبه 24 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 03:47 ق.ظ

سلاااااااااااااااااااااام!
چه طوری گلم؟!
چه هفته سختی داشتی! آخی حتما خیلی فشار تحمل کردی!
خدا بد نده چرا بیمارستان؟
من از بیمارستان خوشم نمیاد!بو میده!تازه آمپولم داره!؟
بابا داداش نونوچه!! بهش سلام برسون!
منم یه داداش جیگر دارم که خیلی هم دوسش دارم! یه سال از خودم کوچیکتره! کٌلی با هم خوش میگذرونیم!واسه تفلدم شیرینی های خوشدل خوشدل خریده بود!
منم عسلِ مامان نونوچه اعتراف میکنم عاشق نونوچه جونم!
عذاداری تو هم قبول نانا!
دلم تنگ میشه!
سفر خوش بگذره! سوغاتی یادت نره!؟
دوستت دارم نونوچه٬
اندازه ء کولوچه!

یووووووووووووووووووووووووهوووووووووووووووووووووو به عسل جونم
یه دونه داداشی بیشتر ندارم امروز رفتش
چند روز دیگه تفلدمه داداشم نیستش
سفر خووووووووووووووووووووش گذشت
منم دووووووووووووووووووووووووست دارم ناناسم
میسی

مهرداد چهارشنبه 24 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 10:42 ق.ظ http://manam-minevisam.blogsky.com

خوش بگذره سفر نونوچه....
منتظر خاطرات سفرت هستیما

سفرم خاطره نداشت

بهاره چهارشنبه 24 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 10:44 ق.ظ

مواظب خودت باش نونوچه جون

حتما بلا

امیر چهارشنبه 24 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 12:12 ب.ظ http://my4divari.blogsaky.com

سلااااااااااااااااااام
داداش نونوچه برگشته
منم برگشتم
اما نونو خودش رفته
ایشااله بهشون خوش بگذره
یوووووووووووووووووووووهووووووو

یوووووووووووووووووووووووووووهووووووووووووووووووووو جوجه سرباز نونوچه
برگشتنتون بخیر
میسی جوجه سرباز من
یوووووووووووووووووووووووووووووووهووووووووووووووووووووو

بیتا چهارشنبه 24 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 02:36 ب.ظ http://khaste-nabash.blogsky.com

سلام نونوچه جان
خدا رو شکر که همه چی خوب و آرومه
امیدوارم سفر خوبی داشته باشی
واسه منم دعا یادت نره

یووووووووووووووووووووووووووهووووووووووووووووووووو بیتا جونم
مرسی که اومدی ناناس من
حتما گل من

شیدا چهارشنبه 24 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 08:39 ب.ظ http://shazadaychirok.blogsky.com

نونو جووووووووووووووووونم کجا رفتی!
پس ما جوجه ها رو کی آبو دون بده!؟ داداشی کجا بوووووووووووووووود!
زود برگردی هااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا راستی
آپـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــم
آپـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــم
آپـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــم
آپـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــم
آپـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــم
آپـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــم
آپـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــم
آپـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــم
آپـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــم
آپـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــم
آپـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــم
آپـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــم
آپـــــــــــــــــــــــــــــــــــــم
آپـــــــــــــــــــــــــــــــــــم
آپـــــــــــــــــــــــــــــــــم
آپـــــــــــــــــــــــــــــــم
آپـــــــــــــــــــــــــــــم
آپـــــــــــــــــــــــــــم
آپـــــــــــــــــــــــــم
آپـــــــــــــــــــــــم
آپـــــــــــــــــــــم
آپـــــــــــــــــــم
آپـــــــــــــــــم
آپـــــــــــــــم
آپـــــــــــــم
آپـــــــــــم
آپـــــــــم
آپـــــــم
آپــــــم
آپــــم
آپــم
آپم

زود بیای پیشم از پستای این بار حتما خوشت میاد!

داداشم دانشجویی می باشد رفته برای تحصیل
زوووووووووووووووووودی اومدم شیدا جونم

مرصاد چهارشنبه 24 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 08:45 ب.ظ http://khakegarm.blogsky.com

سلام
مثل این که هفته عجیبی بوده براتون !!! ایشالا که خیره
سفر رفتین خوش بگذره و ورود دادشتونم تبریک میگم

یووووووووووووووووووووووووووهووووووووووووووووووووووو به جوجه مرصاد
مرسی

ایلیا پنج‌شنبه 25 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 08:40 ب.ظ

سلام بر جوجه های نونوچهههههههههههههههه

اومدم یه سری بهتون بزنم!

حالتون خوبه؟

اگر کاری داشتید به من بگید

هه هه هه هه پیشی به نام خدا یادتووووووووووووون رفت
گامبالوووووووووووووووووووووووووووووووووو

منم رضا پنج‌شنبه 25 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 11:32 ب.ظ

چه هفته ی عجیبی!

چه هفته ی عجیبی!

روانشناس جمعه 26 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 03:23 ب.ظ http://www.shadkami.blogsky.com

سلام نونوچه جووووووووونم
خدا رو شکر که این هفته عجیب تموم شدهالهی نونوچه جونم اذیت شده بودهخوشم میاد که در همه حال مثبت اندیشی
داداش نونو اومده نونوخوشحالهایشا... همیشه خوشحال باشی
منم خواهر از مسافرت اومده
خوش به حال داداش نونو که نونوچه به این خووووووووووووووبی داره
منم خدادرو شکر میکنم که نونو جونم هنوز پابرجاست
من هم به عنوان یکی از جوجوه سوگلی های نونوچه اعتراف میکنم که نونو جونم رو
خییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییلی خیییییییییییییییییییییییییییییییییییییییلی خییییییییییییییییییییییییییییییییییییلی
دووووووووووووووووووووسش دارم
سفر خوش بگذره نونو جوووووووووونم
مااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااچ با تف فراوان

یوووووووووووووووووووووووووووووووهووووووووووووووووووووووووووو به خاله پروینم
یووووووووووووووووووووووووووووووووهوووووووووووووووووووووووووو خواهر ناناسی منم برگشته
پروین جون داداشم امروز از نونوچه ستان رفت
منم بووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووس با همه ی تف های وجووووووووووووووووووووووووووووووووودم
دووووووووووووووووووووووووووووووووست دارم خوشدله

فرداد شنبه 27 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 10:38 ق.ظ http://ghabe7.blogsky.com

سلام نونو
جدا دلم برات تنگ میشه
مواظب خودت باش

یوووووووووووووووووووووووووووووووهوووووووووووووووووووو جناب یار نسترنی
من از سفر برگشتم

عسل شنبه 27 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 01:27 ب.ظ

سلام!
نونو چرا نیومدی؟!
من دلم تنگ شده!!
کجایی که در و دیفارتٌ عوض کردی ولی هنوز نیومدی؟! چه قده قشنگه!
من تمیتونم دوری مامان نونوچه رو تحمل کنما!
((((در ضمن یه اصلاحیه!!))))
---------------------------------------------------------------
عزاداری درسته که من تو نظر قبلیم اشتباهی نوشتم عذاداری!!؟
ولی تنها دست من اشتباهی نچرخیده ها!!
تو هم نوشتی عذاداری!!؟
---------------------------------------------------------------
زودی بیا نانا!

بابا بیخیال عسل جونم
عین دکی انوشه به دست خطم گیر نده
زوووووووووووووووووووووووووووووودی اومدم ناناسی من
مرسی به خاطر حضور همیشه سبزت گلپرکم

ali شنبه 27 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 04:49 ب.ظ http://tolooo.blogsky.com

قالب جدیدت بهتره!!!!!!!!

مرسی

کیچول شنبه 27 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 06:40 ب.ظ http://man-e-u.blogfa.com

سلام.نونو جونم.خوبی؟چه خبرا؟مرسی که بهم سر زدی!بازم بیا چون تازه آپیدم!

یوووووووووووووووووووووووووووووووهووووووووووووووووووووووووو به کیچول جونم
خوفم ناناسی تو هم خوفی؟؟
میام ناناسم

فاطمه ۱ شنبه 27 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 08:07 ب.ظ http://ghasedakekhial.blogfa.com

سلام نونو جونم

منم جوجه ی جدید

کجا میری به این زودی تا من اومدم رفتی که !

داداشی کوجا بوده ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟


ســـــــــــــــــــفر خوش بگذره سوغاتی جوجه هات یادت

نره هااااااا

یوووووووووووووووووووووووووووووووووهووووووووووووووووووووووووووو یه جوجه جدید
سوغاتی من!!! به تو مهربووووووووووونم...
بووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووس
مرسی که اومدی فاطمه جان

سهیل شنبه 27 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 09:12 ب.ظ http://setareyesoheyleman.blogfa.com

سلام . کجا رفتی نونوچه جون . ممنون از اینکه لینکم کردین . منم با اجازتون شما را با نام نونوچه لینک کردم .


زیبا ترین شب زمین شب پر از نگاه تو
دعای من برای تو ، خدای من پناه تو


موفق باشی. زود برگرد . دلمون برات تنگ میشه.

یووووووووووووووووووووووووووووووهوووووووووووووووووووو به جوجه سهیل
چه شعر خوشدلی بابا
منم دلم تنگتوووووووووووووووووووووووووونه

قندیل یکشنبه 28 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 10:27 ق.ظ http://ghandil.blogsky.com

خوش به حالت!
منو با خودت ببر ... خسته شدم دیگه از بس تو خونه نشستم....

بیا بریم قندیل جونم

قندیل یکشنبه 28 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 10:28 ق.ظ http://ghandil.blogsky.com

راستی !
خوب شد که قالبتو عوض کردی ... خیلی خشمل شده

به خاطر تو عوضش کردم ناناسی
یادته گفتی ویروس داره

نگین یکشنبه 28 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 10:43 ق.ظ http://www.mininak.blogsky.com

ایشالا بری و سلامت برگردی !
چه هفته ای داشتی ها !
بیمارستان !؟ الان که خوبی ؟

الان خوووووووووووووووووووووووووووووووفم نگین جونم
به خاطر استرس بود
امروز چند تا نونوچه دیدیم که به دنیا اومدن... فرداش یه عزیزی رو از دست دادم!!! هنگ کرده بودم
بوووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووس

فاطمه ۱ یکشنبه 28 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 08:16 ب.ظ http://ghasedakekhial.blogfa.com

یووووووووووووووووهوووووووووووووووووو به نونوچه

خوفی خوشدله ؟

مرسیییییییی از سوغاتی خیـــــــــــــــــــــــــــلی

چسبـــــــــــــــــــــــید

یوووووووووووووووووووووووووووووووووووهووووووووووووووووووووووو به فاطمه جونم
من خوفم نانا
تو چطوری خوووووووووووووووووشدله
بازم سوغاتی
بووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووس

مهرداد یکشنبه 28 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 10:46 ب.ظ http://manam-minevisam.blogsky.com

یعنی چی خاطره نداشت!!!
مگه تو خود خیابون های خاکی نونوچه ستان رفتی سفر!

خاطره نداشتم دیگه
چی میگن... آهان... جوجه secret می باشد
اگه املاییش غلط بود ایراد نگیرید... حوصله چک رو نداشتم
مرررررررررررررررررررررررررررررررررررررسی

دختر شمال دوشنبه 29 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 12:23 ق.ظ http://r00zaneh.nlogsky.com

به به تنها میری سفر ؟ پس ما جوجه ها چی ؟ نظر اوندفعه ت نمی دونم چرا واسه خودش پاک شد ! تازه شم سوغاتی ما یادت نره

یوووووووووووووووووووووووووووووووهوووووووووووووووووووو به دختر شمالی
نانا تو یکی از اون جوجه هایی که شامل مشکل comment دونی من میشی
بووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووس

فاطیما دوشنبه 29 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 11:05 ق.ظ

شلام یووووووووووووووووووووووهو
بر نونوچه کلوچه ای
خوفی خوشی چاقی شادی
خوش اومدی برامون چی اوردی هاااااااااااااااااااااا
اخی داداشی رفت اشکال نداره دوباره برمیگرده
تولدت هم زود زود میگم مبارک
تو نبودی من همش اول بودم

یوووووووووووووووووووووووووووووووهوووووووووووووووووووووو به فاطیما جونم
هه هه هه هه یک کیلو لاغرم شدم
48 کیلووووووووووووووووووووووووووووووووووووووو
داداشی دو ماه دیگه میااااااااااااااااااااااااااااااااااااااد
آره جیگر... می خوام بترکونم
دیدم اول بودنت مبارک
مواظب پیشی باش گلم شیطونه... به جوجه هام هم نظر سووووووووووووووووو داره
از بس گامبالوووووووووووووووووووووو تشریف داره

فاطیما دوشنبه 29 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 09:09 ب.ظ

پیشی حریف ما نمیشه

میشه

mona پنج‌شنبه 2 دی‌ماه سال 1389 ساعت 10:55 ق.ظ http://rooyayeman.blogsky.com


قرررررررررررررررررررررربونت

قرررررررررررررررررررررررررررررررربون ناناس خوووووووووووودم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد