㋡ میم مثل مثبت اندیشی نونوچه

چنانچه نیک اندیش باشید خیر و خوشی به دنبالش خواهد آمد

㋡ میم مثل مثبت اندیشی نونوچه

چنانچه نیک اندیش باشید خیر و خوشی به دنبالش خواهد آمد

گاهی

گاهی گمان نمیکنی و می شود

گاهی نمی شود که نمی شود

گاهی هزار دوره دعا بی اجابتست

گاهی نگفته قرعه به نام تو می شود

گاهی گدای گدایی و بخت نیست

گاهی تمام شهر گدای تو میشود . . .

دچار مشکل comment دونی شدم واسه بعضی ها comment هام ثبت نمیشه دارم جوجه هااااااااااااااااام رو از دست میدم

نظرات 45 + ارسال نظر
منم رضا چهارشنبه 17 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 05:14 ب.ظ

چه زیبا!

یوووووووووووووووووووووووووووووهووووووووووووووووووووووووو فندق
مرسی

بیتا چهارشنبه 17 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 06:27 ب.ظ http://khaste-nabash.blogsky.com

واقعاً همینه نونوچه عزیز مرسییییییی

یوووووووووووووووووووووووووووووهووووووووووووووووووووووووووو بیتا جووووووووووووووووووووووووووووووووووونم
هوارتا مرسی گل من

سهیل چهارشنبه 17 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 08:45 ب.ظ http://setareyesoheyleman.blogfa.com

سلام
هر وقت به در بسته رسیدی که قفل بود ناامید نشو ،
چون اگه قرار بود باز نشه جاش دیوار می گذاشتن.
شاد شاد شاد باشی.

یوووووووووووووووووووووووووووووووهووووووووووووووووووووووووووووو به شمااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا
به به خیلی خوشدله بوووووووووووووووووووووووووووووووود
مرسی
شما هم شاد به توان 1000 باشید جوجه ی نونوچه

شازده کوچولو چهارشنبه 17 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 10:08 ب.ظ http://lepetitprince.blogsky.com

پیغام با موفقیت ارسال شد!‌
هوررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررا ما جوجه باقی موندیم!

یوووووووووووووووووووووووووووووووووهووووووووووووووووووووووووووو به شازده جووووووووووووووووووووووووووونم
comment هام واسه اونایی که تایید دارن نمیره
قربون تو برم که comment هات بدونه تاییده
بووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووس

بانوی شرق چهارشنبه 17 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 10:37 ب.ظ http://www.royavash.blogsky.com

سلام نونوچه عزیز........

یووووووووووووووووووووووووووهووووووووووووووووووووووو بانوی شرقی عزیز...


(قانون نونوچه این شکلیه) یووووووووهوووووووو +

علی چهارشنبه 17 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 11:29 ب.ظ http://tolooo.blogsky.com



آره همینطوره!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!



مرسی که همینطوره!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

روانشناس پنج‌شنبه 18 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 01:14 ق.ظ http://www.shadkami.blogsky.com


سلام نونو جوووووون
خیلی قشنگ بود نونووووووووووووووووووووووووووووووو
این همه گاهی به خاطر حکمت خدای بزرگه.
نونو اینجوری گریه میکنی که من جیگرم کباب میشه
چرا کامنت دونی ت مشکل پیدا کرده؟؟
نانا حت نباش نونو جونم درست میشه
دانشجوی دیروز روزت مبارک
دووووووووووووووووووووووووووووووووست دارم
نوووووووووووووووووووووونووووووووووووووووووووووووو

یوووووووووووووووووووووووووووووووووهووووووووووووووووووووووووو به پروین جوووووووووووووووووووووووووووونم
مرسی پروین جونم
آره گلم
منم وقتی تو ناناحنی جیگرم تیکه پاره میشه
نمیدونم واسه تو هم می فرستم نمیدادش
درست نمیشه
(مثبت اندیشی... یووووووووووووهوووووووووو من شکست ناپذیرم)
مرسی ناناسی روز تو و عسل هم مبارک
بهش از قول من تبریک بگوووووووووووووووووووووووووو
یه عالمه هوارتایی دوست دارم

حسین پنج‌شنبه 18 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 11:01 ق.ظ

سلام
حتما سلامت رو به دخمل این شکلیم میرسونم. ولی زیاد خوش به حالت نشه فردا بگی میخوام از طرف من ببوسیش.
لپش فقط مال خودمه.
--
ضمنا با بلاگ اسکای صحبت کن کامنتای من رو نفرسته صفحه دوم
--
انشاءالله اگه خدا بخواد از چند روز دیگه قالب جدید وبلاگ جهان آرام آماده میشه. و کار خودم رو با لطف خدای مهربون دوباره شروع میکنم.
--
مامان نونو دعام کنیاااا

یووووووووووووووووووووووووووووووهوووووووووووووووووووووووووو جناب جهان آرام
وااااااااااااااااااااااااااااااااااای من عاشق دخمل این شکلی شماااااااااااااااااااااام
حتما از طرف من بوووووووووووووسش کنید
عاشقشم
باشه می صحبتم
یووووووووووووووووووووووووووووووهووووووووووووووووووووووووووووو خیلی خوووووووووووووووشحالم

حتما دعا می کنم من واسه همه جوجه هااااااااااااااااااااام دعا می کنم

بهاره پنج‌شنبه 18 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 11:33 ق.ظ

گاهی میام به وبت
گاهی نمیام به وبت

گاهی error میدی
و همچنان گاهی error میدی

فرداد پنج‌شنبه 18 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 12:15 ب.ظ http://ghabe7.blogsky.com

سلام به نونوی جان
....حیف که نمیشه...ولی اگه بشه چی میشه...
همیشه دل دار باشی....(غصه نخور برای جوجه هات...دیگه باید قبول کرد که هر جوجه ای یه روز بزرگ میشه و مرغدونیش عوض میشه..)

یووووووووووووووووووووووووووووهوووووووووووووووووووووووووو جناب یار نسترنی
بازم شدید این شکلی؟؟!! منم میشم این شکلی

حیف جوجه هام دارن بزرگ میشن دلتنگشوووووووووووووووووونم
مرغ دونی؟؟!!
اگه به جوجه هام نگفتم
یه آشی براتون نپختم

مهرداد پنج‌شنبه 18 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 12:31 ب.ظ http://manam-minevisam.blogsky.com

فکر کنم مشکل اینا همه از مرورگر فایر فاکست باشه و احتمالا یه افزودنه اشتباهی روش نصب کردی.

یه بار به شکل کامل فایر فاکسو پاک کنو و یه بار دیگه نصب کن... شاید حل شد مشکلت

نصبش کنم؟؟!!
بلد نبیدم چی جوری نصبش می کنن جوجه شیطوووووووووووووووووووووووون نونوچه؟؟!!

فهیمه پنج‌شنبه 18 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 05:24 ب.ظ http://fahimeh-z.blogsky.com

http://fahimeh-z.blogfa.com/
ممنون از حضورت
به وبلاگ دومم سر بزن

خوووووووووووووووووووووووووووواهش می کنم گلم
حتما

الی پنج‌شنبه 18 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 06:21 ب.ظ http://jijibaghuli.blogsky.com/

واااااااااااااااااااای نونوچه آدم میاد وبلاگت گیج ویجی میشه چقد شلوغه اینجا انگار مهدکودکه خیلی باحاله
گاهی میخوای و میخواد اما بازم نمیشه ...

هه هه هه هه مهد جوجه ست اینجا
منم مامان قدقدم
به مرغ دونیه نونوچه خوووووووووووووووووووووووووووش اومدی الی جونم

حسین م پنج‌شنبه 18 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 06:41 ب.ظ http://torshak.blogsky.com/


هه هه هه هه مال من دو تا بیشتر تر از شمااااااااااااااااااااااست
یووووووووووووووووووووووووووووهووووووووووووووووووووووووو
من برندم
سنگ و بزن به شیشه
نونوچه برنده میشه

شازده کوچولو پنج‌شنبه 18 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 06:51 ب.ظ http://lepetitprince.blogsky.com

در حال خوف شدن است دستمان!‌ مرسی که به فکرمی مامان نونوچه

با این پیغامت اندرون مرا مسرور نمودی جوجه ی جوان
درود بر دختر مان

مرصاد پنج‌شنبه 18 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 08:01 ب.ظ http://khakegarm.blogsky.com

گاهی گاهی گاهی
چکار باد کرد با این روزگار پیچ در پیچ
کاش لحظه هارا می دانستم


گاهی برو آگاهی
چقدر لطیفچه و ادبیات چه بود این comment چه شماااااااااااااااا
مرسی

mona پنج‌شنبه 18 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 09:57 ب.ظ http://rooyayeman.blogsky.com

ممنون از همدردیت عزیز!!! موفق باشی گلوووووووووووو

گلووووووووووووووووووووووووو نه باید بگی هلووووووووووووووووووووو

شبگرد نا آشنا پنج‌شنبه 18 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 10:14 ب.ظ http://3miramis.blogsky.com

درود
گویا درست شده!
اینجا که پر است از جوجه
نمیشه ما هم جزوشون باشیم؟!!!

یووووووووووووووووووووووووووووهووووووووووووووووووووووووووو بر شما
اگه بخوای لینکت می کنم تا عضو جوجه هام شید
یووووووووووووووووووووووووهووووووووووووووووووووووو یه جوجه جدید
مرسی

mona پنج‌شنبه 18 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 10:15 ب.ظ http://rooyayeman.blogsky.com

گلو تکیه کلام شیرازی هاست یعنی دختر یا پسر گل ..
یستردی گلوووووووووووو؟؟؟

yesterday گلووووووووووووووووووووووووووو

نگین پنج‌شنبه 18 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 10:22 ب.ظ http://www.mininak.blogsky.com

سلام!چرااااا؟!مگه کامنتات چی شده؟:(
این نوشتت و قبلا برام یکی اس فرستاده بود!
هووووووورا با گوشی آنم این ماهی خوشدلتو سیو کردم تو گوشیم فاز گرفففففتم!
ولی جوجه هات باید خیلی بی معرفت باشن ک اگه تو نری پیششون اونا هم نیان پیشت!تبادل کامنت که نیست!دوستیه

اوهوم نگینی خصوصا مال تو نمیادش
یووووووووووووووووووووووووووووووهووووووووووووووووووووووووو نگین جونم با گوشیش آنه
نه جوجه هام مهربونن خصوصا توووووووووووووووووووو ناناس من
مرسی

ایلیا پنج‌شنبه 18 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 10:47 ب.ظ http://www.persianboy.blogsky.com/

به نام خدا

سلام

آخجون جوجه هات دارن یکی یکی ترکت میکنن و بی آشیونه میشن

بعدشم من میپرم روزون میخورمشون

فراخوان برای جذب جوجه های نونوچه:

لطفا وبلاگ مادرتون رو ترک کنید و به وبلاگ من بیاید


شما در آنجا با امکانات تفریحیه بسیاری مواجه میشوید

البته از الان بگم من جوجه نمیخوام باید حسابی چاق و چله بشید

به نام خدای من
هه هه هه هه فوووووووووووووووووووووووتینا
جوجه هام هیچ جایی نمیرن
پیشی گامبالوی پشمالوی چنگولویی خطرناک بشکه ای
جوجه های نونوچه این یه دامه...
جوجه هام نمیرن جایی دلتون جیز
مامان قدقدشون رو دوست دارن
برید یه جای دیگه بازار گرمی کنید

arsha پنج‌شنبه 18 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 11:24 ب.ظ

ممنون که به من سر زدید!!!!!

بازم میام

ایلیا پنج‌شنبه 18 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 11:28 ب.ظ

فکر کنم وبلاگت سوراخ شده!!!

آکواریوم پشتت معلومه

مواظب باش آبش نریزه وبلاگت خیس شه!!!

هه هه هه هه وبلاگم easy life داره

عسل جمعه 19 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 08:26 ق.ظ

سلاااااااااااااااااااااااااااااام!
شه طوری عزیز من؟!
ببخش نتونستم روز دانشجو رو تبریک بگما! گیر بودم!!!
ولی عوضش الان بهت تبریک میگم! امیدوارم در تمام مراحل زندگیت شاد شاد باشی و همیشه ی همیشه با اتفاقای قشنگی که برات میوفته حال کنی و بذوقی در حد لالیگا!!
وای خدای من تو چه قدر باذوقی آخه عزیز من!؟
عاشق این مطلب شدم!!
خیلی قشنگههههههههههه!!
واقعا:
گاهی نمیشود که نمیشود٬
گاهی نگفته قرعه به نام تو میشود٬
گاهی تمام شهر گدای تو میشود...
وای نونوچه جونم روحم با این شعرت به پرواز دراومده!
کٌلی سبک شدم با خوندنش!
دختر٬عااااااااااااااااااااااااااااااااشقتم!!

یوووووووووووووووووووووووووووووووهوووووووووووووووووووووووووو به عسل جونم
دختر منم عااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااشقتم
عسل جدا میگم هر وقت میای کلی خوشحال میشم
مرسی از این همه لطف و مهربونیت قشنگم

آرش جمعه 19 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 10:21 ق.ظ http://www.arombegir.blogsky.com

ماشااله تو که هر روز داره به جوجه هات اضاف میشه...
معلومه توی کارت واقعا موفقی.منم ببخش دیر به دیر میام چون نمی تونم مثل تو ذهنمو رها کنم و با آرامش وبا + اندیشی بنویسم.می خوام وبلاگ رو جمع کنم.خبر میدم تو وبم.نونوچه دوست خوبی بودی چون که مارو به عنوان جوجه هات قبول کردی

یووووووووووووووووووووووووووووووووووووهوووووووووووووووووووووو به جوجه دیرین
مرسی که اومدی
من دوست دارم جوجه هام 50 تا شن
می خوام بزرگشوووووووووووووووووووووووون کنم
واسشوووووووووووووون قدقد کنم... اونا هم جیک جیک می کنن

مهرداد جمعه 19 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 10:33 ب.ظ http://manam-minevisam.blogsky.com

بلد نبیدی نصب کنی!!!!!
فکر کنم با انگلیسی مشکل نداشته باشی.

نصب:
http://www.techsupportalert.com/firefox_install.htm


حذف:
http://kb.mozillazine.org/Uninstalling_firefox

نه با نگلیسی مشکل ندارم
زبووووووووووووووووووووووون مادریمه
یووووووووووووووووووووووووووووووووهووووووووووووووووووووووو شما چقدر مهربوووووووووووووووووونید
مرسی

حسین شنبه 20 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 09:58 ق.ظ

شریعتی زمانه میگه هیچ وقت بن بستی وجود نداره. همیشه راهی واسه رسیدن به کاری که میخوای انجام بدی وجود داره.
یه وبلاگی قسمت نظراتش مشکل داشت صاحب وبلاگ هم خبر نداشت فقط میدید واسش هیشکی کامنت نمیزاره. به این فکر افتادم که از طریق ایمیلش بهش خبر بدم این موضوع رو .
بعد از دو ماه خبر آمد خبری در راه است.
ببخشید میخواستم بگم بعد از دو ماه اومد تو وبلاگم و کلی تشکر کرد واسه اون ایمیلی که بهش دادم.

هیچی نفهمیدم جناب جهان آرام

حسین شنبه 20 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 10:59 ق.ظ




-


حسین شنبه 20 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 11:00 ق.ظ

انقده خوشم میاد این وبلاگها کامنت رو سریع نشون میدن

خوف بدون تاییده دیگه جناب جهان آرام

حسین شنبه 20 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 11:01 ق.ظ

کیف keif میده

کیف؟؟!!

دختر شمال شنبه 20 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 12:53 ب.ظ http://r00zaneh.nlogsky.com

سلام ٬ خوفی نونو جون ؟ واسه من همیشه --------------->گاهی نمی شود که نمی شود !

یوووووووووووووووووووووووووووووووهووووووووووووووووووووووو دختر شمااااااااااااااااااااااااال!!
ناناحن نباش
گاهی هم درست می شود
بوووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووس

کیچول شنبه 20 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 03:57 ب.ظ http://man-e-u.blogfa.com

سلام!خوفی؟من؟نیستم!دارم از گریه میترکم!حالم داره بهم میخوره!عاشق این شعرم!آخه اولین بار فنچولم واسم فرستاد! مخصوصا این تیکش!
؛گاهی نمیشود که نمیشود که نمیشود؛

یووووووووووووووووووووووووووووووووووهووووووووووووووووووووووو به کیچول جونم
چرا گریه می کنی کیچول جونم؟؟!!
تو الان عروس خانمی ناناس من فنچول همیشه یه دوست مهربون باقی می مونه به عنوان یه دوست مهربون یادش کن
مرسی که اومدی ناناس من

منم رضا شنبه 20 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 07:15 ب.ظ

نمیای پیش فندق؟!

یووووووووووووووووووووووووووووووووووهووووووووووووووووووووووووووو فندقی
اووووووووووووووووووووووووومدم

روانشناس شنبه 20 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 08:48 ب.ظ http://www.shadkami.blogsky.com

سلااااااااااااااااااااااااام نونووووووووووووووووووووچه ی جون
برای کارشناسی ارشد شرکت کردی؟؟؟
نونو دلمون پکید از بس ندیدیمت
دلم برات تنگیده بود گفتم بیام یه کامنت بذارم واسه نونو جووووووووووووونم
دوسسسسسسسسسسست دارم نونوچه

یووووووووووووووووووووووووووووووووووووهووووووووووووووووووووووو به پروین جونم
دارم دس می خونم
دارم خانم معلم میشم
منم دل تنگتم یه مشکلی پیش اومده ... واسه خونوادم دعاااااا کن
دوووووووووووووووووووووووووووووووووووست دارم ناناس من

Yaka یکشنبه 21 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 12:46 ق.ظ

به به به سلام نونوچه
چقدر وبلاگ قشنگی داری
من تازه با وبلاگت آشنا شدم ُ همین که دیدم عنوانش هست مثبت اندیشی گفتم دمش گرم هر کی داره این وبلاگو میچرخونه
وبعدشم بگم که منو یکی از دوستات معرفی کرده به وبلاگت - فاطیما خانم
ایشالا از این به بعد ما هم یکی از طرفداران وبلاگ نونوچه ای خواهیم بود
ممنونم از شما و فاطیما که اینجا رو بهم معرفی کرد

به به یه جوجه خارجی!!!!!!!!
اسمتون رو نتونستم بخونم نمیدونم دخترید یا پسر؟؟!!
عجب جوجه فینگیلی
یووووووووووووووووووووووووووهووووووووووووووووووووووو فاطیما رو میشناسم
از جوجه های ناب منه
منم ممنون هستم بسیار فراوان از شما و فاطیمااااااااااااااااااااااااااا
مرسی

مسعود یکشنبه 21 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 12:57 ق.ظ http://kimiyabana.blogfa.com/

با سلام و خسته نباشین خدمت شما دوست عزیز
نونوچه جان.
میخواستم بگم وبلاگ بسیار جذاب و جالب و مفیدی دارین.
میخواستم ازت دعوت کنم بیای و به وبلاگ این حقیر سر بزنی و نظر بدی. ممنون میشم.
منتظرحضورتان هستم.

یووووووووووووووووووووووووووووووووهوووووووووووووووووووووووووووووو یه جوجه جدید
مرسی
متشکر فراوان رو دارم (چی گفتم)
حتما میااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام
منم مرسی از حضور شماااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا

مسعود یکشنبه 21 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 12:58 ق.ظ http://kimiyabana.blogfa.com/


تصور می کنم که اگر هر کس تنها یک ربع ساعت به فکر زندگی خویش باشد و بیاندیشد که آن را اصلاح کند، هر ماه زندگی او از ماه پیش بهتر خواهد شد.((فرانسوا ولتر))



به روزم (آپم)
و منتظرقدمهای سبزتون

بابا ایول به این فرانسواااااااااااااااااااااااااااااااا

الان میااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام

فاطیما یکشنبه 21 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 11:39 ق.ظ

شلام یووووووووووووووووووووووووووووووووهو پخ
شلام کولوچه نونوچه ای
خوبی گلکم چه خبرا؟
چه کردی بلا؟
هستم باهات بد جور

یوووووووووووووووووووووووووووووووووهووووووووووووووووووووووووووووو فاطیما جونم
خوفم طلاااااااااااااااااااااااااااااااااااااا
چه خفر از پیشی؟؟!!
دیروز نرفتم وبش
یکی از جوجه هات اومد پیشم

حسین یکشنبه 21 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 01:28 ب.ظ

یه وبلاگی بود قبلا کامنت دونیش خراب بود با ایمیل بهش گفتم کامنت دونیت خرابه.
تو هم اگه میخوای واسه کسی کامنت بزاری ولی نمیشه و اگه خودش خبر نداره و ممکنه از دستت ناراحت بشه میتونی بهش ایمیل بزنی و بگی که نمیتونی واسش کامنت بزاری.

آهان
فهمیدم
نه با ایمیلم نمیشه
من تسلیم ناپذیرم
نهایتش تو post خودم بهش بجواااااااااااااااااااااااااااابم

حسین یکشنبه 21 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 01:31 ب.ظ

هنوز نمیدونی کیف keif چیه؟!
یه مرحله قبل از حال.
همیشه قبل از اینکه چیزی حال بده کیف میده.
ok؟

یه مرحله قبل از حال که میشه آخجوووووووووووووووووووووون
هه هه هه هه خودتون هم شدید این شکلی
راستی دخترتون چطوله؟؟!!
یه ماااااااااااااااااااااااااااااااچش کنید

روانشناس یکشنبه 21 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 03:44 ب.ظ http://www.shadkami.blogsky.com

سلام نونوووووووووووووووووووو معلم
خوش به حال اونایی که تو بخوای معلمشون بشیاگه معلم بشی تعداد جوجو هات از دست در میره
ایشاا... که برای کارشناسی ارشد قبول میشیمن برای و تو خانواده ات از ته قلبم دعا میکنم.
خدا جونم هر چی زود تر مشکل نونو جونم رو حل بشه
دووووووووووووووست دارم هوارتای هزارتایی

یوووووووووووووووووووووووووووووووووهووووووووووووووووووووووو به خاله پروین خوشدله خوووووووووووووووووووودم
مرسی ناناسی من
اگه معلم بشم no خودم رو برات می فرستم تا تو و عسل هم بیاین نونوچه ستان
منم یه عالمه هوارتا هزارتایی دوووووووووووووووووووووست دارم

فاطیما یکشنبه 21 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 05:37 ب.ظ

شلام
رفتم پیشه پیشی ترسوندمش

هه هه هه هه پیشی بیدی نیست که با این بادها بلرزه
پیشی گامبااااااااااااااااااالو واسه جوجه هام نقشه کشیده

الی دوشنبه 22 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 12:50 ب.ظ http://jijibaghuli.blogsky.com/

نونوچی جان واسه من کامنتات مشگل نداره اصل قالب باز نمیشه

قندیل هم می گفت باشه قالبش رو عوض می کنم ناناسی
مرسی که اومدی الی جووووووووووووون

samira سه‌شنبه 23 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 10:59 ب.ظ http://www.gozashtakharinbar.blogfa.com

che ghashang

تو چشمات خیلی قشنگه
میسی

سلام عجب ووووووووووبی و عجب دوستای خوووووووووووووبی میشه منم جرء دوستای وبلاگیت باشیم ممنون میشم خبرم کنی عزیزم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد