㋡ میم مثل مثبت اندیشی نونوچه

چنانچه نیک اندیش باشید خیر و خوشی به دنبالش خواهد آمد

㋡ میم مثل مثبت اندیشی نونوچه

چنانچه نیک اندیش باشید خیر و خوشی به دنبالش خواهد آمد

دکتر خودم

وااااااااااااااااااااااااااااااااای من که دیوونه نوشته های دکتر علی شریعتی م جوجه های نونوچه شما رو نمیدونم واسه همین سه تا از جمله هاش رو اینجا گذاشتم... اگه شما هم چیزی از گفته های اون یادتونه برام تو comment بفرستید جوجه های کاکل زری من!!! 

                                 

دیدن لبخند آنهایی که رنج می کشند از دیدن اشکهایشان دردناکتر است.
روزگاریست که شیطان فریاد می زند: آدم پیدا کنید! سجده خواهم کرد. ( شریعتی )

                                 

من در کشوری زندگی می کنم که زبانش پارسی است اما به آن فارسی می گویند چون عربی "پ" ندارد - دکتر علی شریعتی

                                 

مشکلات انسانهای بزرگ را متعالی می سازد و انسانهای کوچک را متلاشی. ( شریعتی )
نظرات 59 + ارسال نظر
بهاره شنبه 13 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 11:27 ق.ظ

شریعتی دیگه کیه؟

پسر خالمه
بهاره جون دیگه دارم به صحت عقلت شک می کنم

حسین شنبه 13 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 11:41 ق.ظ

سلام
خوبی؟
شریعتی هم یکی از جوجه هاته؟
این جمله ها رو کجا نوشته؟
وبلاگش رو معرفی کن تا ما هم بهش سر بزنیم.
دختره یا پسر؟

یووووووووووووووووووووووووووووووهووووووووووووووووووووووووووو جناب جهان آرام
حال پدربزرگتوووووووووووووووووووون خوف شد؟؟!!
واااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااای دکی اولین جوجه ی زندگیمه
حیق که الان نیست اون دنیاست
روووووووووووووووووووحش شاد
وبش؟؟!!
www.shariation2ya.barzakhblog.comاینه
شبها comment ندید
مرسی که اومدید

تنها شنبه 13 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 11:54 ق.ظ http://www.tanha26.blogsky.com

سلام نونوچه جان
من هم نوشته های شریعتی رو خیلی دوست دارم
موفق باشی

یووووووووووووووووووووووووووووووهووووووووووووووووووووووووو بازم تنها جوووووووووووووووووووووون خودم اومده
مرسی گلم

فاطیما شنبه 13 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 12:30 ب.ظ

شلامممممممممممم یوهو ایول نونوچه و دکی جون
اینم یکی از اون درس هایش
اما چه رنجی است لذت ها را تنها بردن و چه زشت است زیبایی ها را تنها دیدن و چه بدبختی آزاردهنده ای است تنها خوشبخت بودن! در بهشت تنها بودن سخت تر از کویر است ( دکتر علی شریعتی )

یوووووووووووووووووووووووووووووووهوووووووووووووووووووووووو فاطیمای گلم
دکی جینگیلیه منه
وااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااای مرسی فاطیما جونم جمله ش خیلی جالب بود نانا
اگه بازم چیزی یادت اومد برام بفرست ناناسی خودم
مرسی
بوووووووووووووووووووووووووووووووووووووووس

کیچول شنبه 13 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 12:38 ب.ظ http://man-e-u.blogfa.com

واااااااااااااااااااااااااای!خیلی خوشگل بود!

یوووووووووووووووووووووووووووووووهوووووووووووووووووووووووو به عروس خانم
چشات خووووووووووووووووووووووووشدله دید گلم
مرسی

منم رضا شنبه 13 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 01:41 ب.ظ

بسیار خفن بود

بسیار مرد خفنیه

عاشقشم

یوهو فندق خفن

چطوری خفن؟؟!!

آره منم دوسمش دارم خفن هزارتایی

فرداد شنبه 13 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 02:55 ب.ظ http://ghabe7.blogsky.com

سلام نونو جان
با نیشی باز و با هراز دلخوشیبه وبلاگت اومدم ....ولی تا دیدم نوشتی دکتر...تر سیدمآخه من اصلا میونه ای با آمپول ندارم..
راستی یه سئوال برام پیش اومدتو دیونه نوشته های کی هستی؟...همیشه می هواستم بپرسم ولی روم نمی شد.....
...........
سرمایه هر دلی حرف هایی است که برای نگفتن دارد...
همیشه بخندی الهی
(دلت برام تنگ نشده بود؟)

یووووووووووووووووووووووووووووووووووهوووووووووووووووووووووووووو جناب یار نسترنی از سفر برگشته
اوه اوه اوه اندازه گوسفندای چوپان دروغگو ذوق مرگ شدم
(شما میدونید چند تا گوسفند داشت؟)
هه هه هه هه تو نونوچه ستان رسمه قبل از اینکه بری بیرون از خونه یه آمپول محض تفنن بزنی
من دیوونه نوشته های شریعتی خدا بیامرزم
شما چی؟؟!! دکی همچین آدم رو با نوشته هاش می پیچونه که جیگرم حال میادش
همیشه می خندم الهی
چرا دلم تنگتون بود کجا بودید؟؟!!

روانشناس شنبه 13 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 03:35 ب.ظ http://www.shadkami.blogsky.com

سلاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام بر نونوچه جان جون خووووووووووووووووووووووووودم
دیدی بازم عسل اومده بود
با جمله آخرش خعیلی حال کردم
داداشم خیلی از سخنرانی های شریعتی رو گوش دادهمن بعضی هاش رو گوشیدم
واقعـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــا که فوق العاده اس
اما نونو جووووووووووووووونم فوق العاده تره

یوووووووووووووووووووووووووووووهووووووووووووووووووووووو به خاله پروین جووووووووووووونم
آره عسلم برگشته
الان همه جوجه هام رو دارم
اینقده خوشحالم که نگو
داداشیم هم آخر هفته میادش
می خوام وب پارتی بگیرم
عجب داداشی داری بابا
پروین جونم توووووووووووووووووووووووووو خیلی فوق العاده ای
مرسیییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی

بانوی شرق شنبه 13 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 04:55 ب.ظ http://www.royavash.blogsky.com

هووووووووووووووووووووورا
خیلی قشنگ بود...

هوووووووووووووووووووووووووووورا بانوی شرقی
یوووووووووووووووووووووووهوووووووووووووو بانوی شرقی
مرسی بانوی شرقی

روانشناس شنبه 13 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 05:05 ب.ظ http://www.shadkami.blogsky.com

برایت دعا می کنم که ای کاش خدا از تو بگیرد
هر آنچه را که خدا را از تو می گیرد

دکنر جون علی شریعتی

بهبه جیگرم حال اومدش
مرسی پروین جووووووووووووووووووووووووووووووونم
بوووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووس

بهاره شنبه 13 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 06:22 ب.ظ

چه پسر خاله ی فیلسوفی داری

قابل شما رو نداره بهاره جون
باید reset شی گلم... حسابی error دادی

سعید شنبه 13 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 06:35 ب.ظ http://saghf.blogsky.com

به صفا و لطفت خندون شدم !‌همیشه بخندی رفیق!

مرسی
هه هه هه هه اینم خنده نونوچه ای

بیتا شنبه 13 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 08:32 ب.ظ http://khaste-nabash.blogsky.com

سلام
منم عاشق دکترم
مرسییییییییییییییی

ترجیح می دهم در خیابان با کفشهایم قدم بزنم و به خدا فکر کنم تا اینکه در مسجد باشم و به کفشهایم فکر کنم

آنها که گستاخی آن را داشته اند که تقدیر را بشکنند و خود بر پیشانی خود بنویسند ، درخت های لجوجی بودند که از کویر روییده اند و در آتش ، برگ و بار افشانده اند.

خداوندا به من آرامشی عطا کن که بپذیرم آنچه نمی‌توانم تغییر دهم و جراتی که تغییر دهم آنچه را که می‌توانم و علمی که تفاوت این دو را دریابم




یووووووووووووووووووووووووووووووهووووووووووووووووووووووووووو به بیتا جونم
منم عاشقشم
ناناسی تو هم مرسییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی
همه این جمله ها مال خودشه؟؟!!
بابا دمش گرم

سهیل شنبه 13 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 10:14 ب.ظ http://setareyesoheyleman.blogfa.com

سلام . نوشته های دکتر شریعتی معرکه س. من عاشق نوشته های دکتر شریعتی هستم .
استوار ماندن و با هر بادی به باد نرفتن دین من است. دینی که پیروانش بسیار اندک اند.
موفق و شاد باشید

یوووووووووووووووووووووووووووووهوووووووووووووووووووووووو جوجه سهیل
واااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااای عجب جمله ایی
مرسی
شما هم موفق و شاد باشید

سهیل شنبه 13 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 10:18 ب.ظ http://setareyesoheyleman.blogfa.com

سلام . یکی دیگه:
بار الها برای همسایه ای که نان مرا ربود ، نان
برای انانی که قلب مرا شکستند ، مهربانی
برای کسانی که روح مرا آزردند ، بخشش
و برای خویشتن خویش آگاهی و عشق طلب می کنم.
روحشان شاد .
شاد باشید

یکی دیگه یوووووووووووووووووووووهوووووووووووووووووووو به شما
مرسی
خیلی خوشحالم که شما هم از شریعتی برام جمله فرستادید

سهیل شنبه 13 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 10:19 ب.ظ http://setareyesoheyleman.blogfa.com

باز یکی دیگه :
اگر قادر نیستی خود را بالا ببری سیب باش که با افتادنت اندیشه ای را بالا ببری
شاد باشید

مرسی جوجه سهیل
و مرسی از این لطف قشنگتووووووووووووووووووووووووووووون
شما هم شاد باشید

ایلیا یکشنبه 14 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 12:01 ق.ظ http://www.persianboy.blogsky.com/

به نام خدا
سلام

و چه دردیست فراموش کردن کسانی که دائما به تو فکر میکنند
و فکر کردن به کسانی که تو را فراموش کرده اند

به نام خدااااااااااااااااااااااااااااااااا رو عشقه
یووووووووووووووووووووووهوووووووووووووووووووووووو به پیشی پشمالوی چنگولویی
این جمله ی دکی خودمه؟؟!!
بابا مرسی

دختر شمال یکشنبه 14 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 12:02 ق.ظ http://r00zaneh.nlogsky.com

جمله هاش قشنگه ولی ..............خودت قشنگ تری

یوووووووووووووووووووووووهووووووووووووووووووووووووو دختر شمال
نه دکی خوشدله تره
بوووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووس

ایلیا یکشنبه 14 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 12:04 ق.ظ

اگر نمیتوانی کسانی که به تو مهربانی میکنند را ببینی

مطمئن باش به عینک احتیاج داری (دکتر ایلیا)

هه هه هه هه پیشی ترشی نخورید یه چیزی میشید

اگر نمیتوانی کسانی که به تو مهربانی میکنند را ببینی اشکال نداره... مهم نیست... برو حالشوووووووووووووووووو ببر

به این میگن جعل حدیث

ایلیا یکشنبه 14 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 12:06 ق.ظ

اااااااااااا دختر شمال خوبی؟؟؟

نظرتون چیه
قسمت نظرات نونوچه رو تبدیل کنیم به چت روم؟؟؟

دختر شما خوفه
دارین چی کار می کنین؟؟!!
chatroom وب شماست نه من
ها ها ها ها (خنده گودزیلایی)

ریمیک یکشنبه 14 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 12:13 ق.ظ http://del-neveshtehha.blogsky.com

وای نونوچه برام یه عالمه انرژی + هستی ...
مرسی که سر می زنی

یوووووووووووووووووووووووووووووهوووووووووووووووووووووووو ریمیک جونم
خووووووووووووووووووووووووووووشحالم ناناسی که در موردم این طور فکر می کنی
توووووووووووووووووووووووووووووو هم مرسی که اومدی پیشم

مهرداد یکشنبه 14 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 10:21 ق.ظ http://manam-minevisam.blogsky.com

من سال ها مذهبی بودم بی آنکه خدایی داشته باشم.
دکتر علی شریعتی

اینم سه سخن واسه نونوچه جون... اگه خواستی زیاد دارم.
تو وبمم که پره از این سخن ها

یووووووووووووووووووووووووووووووووهووووووووووووووووووووووووو جوجه مهرداد
هه هه هه هه اینکه شد 6 تا سخن ریاضیتونم تعریفی نداره
مرسی

مهرداد یکشنبه 14 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 10:21 ق.ظ http://manam-minevisam.blogsky.com

البته سه سخن نیست...
منظور همون سخن بود

نخیرم دیگه لوووووووووووووووووووووووووووو رفتید
جوجه مهرداد ریاضیش ضعیفچه

فاطیما یکشنبه 14 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 10:28 ق.ظ

شلاااااااااااااااااااام
یووووووووووووووووووووووووووهو
نونوچه جوجه کشی راه انداختی الان قیمتش بالاس بیا بفروشیمشون پول دار شیم

یووووووووووووووووووووووووووووووووووهوووووووووووووووووووووووو جوجه فاطیماااااااااااااااااااااااااااا
آآآآآآآآآره جوجه کشیه... آخر پاییزم میشمارمشووووووووووون
نخیرم نمیفروشمشوووووووووووووووووون
من واسشون قد قد می کنم... اونا هم جیک جیک می کنن

نونوچه... قد قد
فاطیما... جیک جیک

نگین یکشنبه 14 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 11:01 ق.ظ

آآآآآآآآآآآآآآآاااااخ دیدی چی شد یادم رفت نظراتت خصوصی نیست زودی پاکش کنیا

الهی... اشکالی نداره گلم... پاکش کردم
مرسی که اومدی

نگین یکشنبه 14 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 11:09 ق.ظ http://www.mininak.blogsky.com

یه جملش هست که من خیلی دوست دارم میگه
من ادعا نمیکنم همیشه به یاد آنهایی که دوستشان دارم هستم اما ادعا میکنم حتی در لحظاتی که به سادشان نیستم دوستشان دارم

وااااااااااااااااااااااااااای چه آشناست... این جملک
یکی از دوستام sms ش رو زده بود براااااااااااااااااااام
مرسی نانای من

[ بدون نام ] یکشنبه 14 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 11:33 ق.ظ

سلام نونو جون !! مرسی بهم سر زدی ... خیلی خوچحال شدم ...
فک کنم قالبت ویروس داره . از این سایت قالب من گرفتی ؟؟

نیلی جونم تویی؟؟!!
اسمت رو می نوشتی گل من تا از شک در بیااااااااااااااااااااااااام
ویروس داره؟؟!! نه!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

قندیل یکشنبه 14 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 11:37 ق.ظ http://ghandil.blogsky.com

خیلی دوس داشتم همشونو !!

یوووووووووووووووووووووووووووهووووووووووووووووووووووو یه جوجه ی جدید
مرسی ناناسی

ایلیا یکشنبه 14 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 11:58 ق.ظ

نونوچه خانوم اون جمله از خودم بود

میخواستم بهت بگم که تو هم میتونی جملات قصار بگی

فقط تنها مشکل اینجاست که چون کسی ما رو نمیشناسه

برای حرفامون هم ارزشی قائل نیستند

فکر کنم یه ژست براش گذاشته بودم

همون نوازنده ی معروف...

خودم فهمیدن کردم
من همیشه در حال گفتن چرت و پرت هستم... جملات قصار و فرهیخته پیشکشم
من رو همه میشناااااااااااااااااسن
نوازنده ی معرووووووووووف همون دوست زیر خاکیتونه؟؟!!
مرسی

سعیده یکشنبه 14 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 12:39 ب.ظ http://www.sabaleh.blogsky.com

وااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااایییییییییییییییییی نونو جونم حرفای دکتر شریعتی حرف نداره!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
یعنی هر حرفی که میزنه رو باهاش حال می کنم!!!!!!!!!!!

وااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااای سعیده جونم
یوووووووووووووووووووووووووووهوووووووووووووووووووووووو
تو هم حرف نداری گلم
منم جیگرم حال میاد با این جمله های دکی

کرگدن عاشق یکشنبه 14 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 04:42 ب.ظ http://www.fonex.blogsky.com

خیلی جملات قشنگی بود
این جمله خیلی قشنگه:
"... وقتی کبوتری شروع به معاشرت با کلاغ‌ها می‌کند، پرهایش سفید می‌ماند، ولی قلب‌اش سیاه می‌شود.
دوست داشتن کسی که لایق دوست داشتن نیست، اسراف محبت است..."
و این هم:
"... دوست داشتن از عشق برتر است.
و من هرگز خود را،
تا سطح بلند‌ترین قله‌ی عشق‌های بلند،
پایین نخواهم آورد..."
و این هم:
"... بگذار تا شیطنت عشق،
چشمان تو را بر عریانی خویش بگشاید.
هرچند حاصل آن جز رنج و پریشانی نباشد.
اما کوری را هرگز بخاطر آرامش تحمل مکن..."
و این خیلی هم:
"... من رقص دختران هندی را بیش‌تر از نماز پدر و مادرم دوست دارم.
چون آنها از روی عشق و علاقه می‌رقصند،
ولی پدر و مادرم از روی عادت نماز می‌خوانند..."
و این هم:
"... به سه چیز تکیه نکن!
غرور، دروغ، و عشق.
آدم با غرور می‌تازد،
با دروغ می‌بازد،
و با عشق می‌میرد..."
و این هم:
"... خدایا!
به هر کس که دوست می‌داری بیاموز که :
عشق از زندگی کردن بهتر است.
و به هر کس که دوست‌تر می‌داری بچشان که :
دوست داشتن از عشق برتر است!..."
یکی جلوی منو بگیره
شریعتیم داره فوران میکنه؛
راستی من آپم
اگه دوست داشتی بهم سر بزن
آرشیو شریعتی رو اگه خواستی بیا تو وبلاگم
موفق باشی

نه!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
چقدر طولانیه
طولانی ترین comment من (نونوچه جووووووووووووووونی)
هه هه هه هه فکر کنم نانایی قرص شریعتی زدی بالا
حتما میام پیشت دختر یخی
مرسی که اومدی

فاطیما یکشنبه 14 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 05:23 ب.ظ

کرگدن جان داداش یواش تر تخته گاز به کجا چنین شتابان
منم بلتم موش تو سوراخ نمیرفت ساید بای ساید به دمش میبست
صبر کنی زقوره لوپ لوپ سازی

هه هه هه هه فاطیما جونم جوجه ی منه دیگه
تو هم برو شتابان

سهیل یکشنبه 14 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 05:26 ب.ظ http://setareyesoheyleman.blogfa.com

سلام . باز اومدم با یه جمله ی دیگه از دکتر شریعتی :
اگر تنها ترین تنها شوم بازهم خدا هست
او جانشین همه ی نداشتن هاست
نفرین ها و آفرین ها بی ثمر است
اگر تمامی خلق گرگ های هار شوند و از آسمان هول و کینه بر سرم بارد
تو مهربان جاویدان آسیب ناپذیر من هستی
ای پناهگاه ابدی تو می توانی جانشین همه ی بی پناهی ها شوی.
شاد باشید

دم شما گرم جوجه سهیل
از تو کتاب نکته برداری می کنید؟؟!!
مرسی
شما هم شاد باشید

سهیل یکشنبه 14 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 05:27 ب.ظ http://setareyesoheyleman.blogfa.com

یکی دیگه:
ساعت ها را بگذارید یخ بزند . بیهوده زیستن را نیازی به شمردن نیست

این تو وب پیشی پشمالوی چنگولویی بوووووووووودش
بازم مرسی

سهیل یکشنبه 14 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 05:32 ب.ظ http://setareyesoheyleman.blogfa.com

و اینم آخریش :
فرق است میان دوست داشتن و داشتن دوست
دوست داشتن امری است لحظه ای و داشتن دوست استمرار لحظه های دوست داشتن استو
شاد شاد شاد باشید.

یووووووووووووووووووووووووووووهوووووووووووووووووووووووووووو
جوجه سهیل دیگه شریعتی زده شدم با این همه comment مرسی
شما هم شاد به توان 1000 باشید

شازده کوچولو یکشنبه 14 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 07:14 ب.ظ http://lepetitprince.blogsky.com

وای مامان نونوچه این جمله دومیه دکتر شریعتی واقعا معرکه بود٬ نشنیده بودمش.
مسی
من ی جمله اشو خیلی دوست دارم:
وقت خود را به بیداری بگذرانید که سالها به اجبار خواهید خفت!‌
فعلا همین یادمه
راستی مامان نونوچه جون خود خودم دستم ضرب دیده واسه همین زیاد نمیام!‌ببخش جوجه اتو.

یووووووووووووووووووووووووووووهوووووووووووووووووووووو به شازده کوچولوی خودم
مرسی ناناس من
خیلی خووووووووووشدله بود
تو نیای من بازم میام امیدوارم دستت زودی خوف شه گل من
بوووووووووووووووووووووووووووووووووووس

تنها یکشنبه 14 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 08:11 ب.ظ http://www.tanha26.blogsky.com

سلام
ممنون از نظر قشنگت
فعلا

یوووووووووووووووووووووووووووهووووووووووووووووووووووو تنها جونم
مرسی که اومدی پیشم نانا

فاطیما یکشنبه 14 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 08:16 ب.ظ

اخه من شتابان برم پلیس جریمه میکنه

تو برو شتابان... جریمه ش با من

نیلی یکشنبه 14 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 09:37 ب.ظ http://withoutbulk.blogsky.com

نوشته های دکتر شریعتی حرف نداره ! ممنون بابت مطلبت

یووووووووووووووووووووووووووهوووووووووووووووووووووووو نیلی جونم اومده
خواهش میشه ناناسی من

عسل دوشنبه 15 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 07:18 ق.ظ

سلااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام!
چه طوری گل من؟!
ایول به تو که هر دفعه از دفعه قبل بیشتر ذوق به خرج میدی!!
من به شخصه دکتر شریعتی رو زیاد نمیشناسم٬ یعنی فقط در حد همین چیزایی که تو کتابای درسی بوده و اینا!! که البته اون موقع همونارو هم با بی میلی میخوندم!! ولی الان از دکتر شریعتی خیلی خوشم میاد!
همش تقصیر این آموزش پرورشه که نمیتونه یه شخصیت به این بزررگی رو جوری معرفی کنه که یه دانش آموز با اشتیاق و علاقه برای شناخت بیشترش اقدام کنه!!!!!!!
خیلیییییی با مطلبت حال کردم!!
ولی ببخش من از این جمله های خوشدله ی دکتر شریعتی به همون دلیلی که گفتم ندارم تا واست بزارم!!
خیلییییییییییییی دوووووووووووست دارم!!

یووووووووووووووووووووووووووووهوووووووووووووووووووووووووو عسل جونم
منم با comment های تو حال می کنم
منم اولین یار تو دانشگاه بودم یه کتاب ازش خووندم (انسان بیخود) شیفته نوشته هاش شدم بعد از اون رفتم دنبالش
منم یه چیزایی ازش یادمه... یادته خانمش از دکی یه کتاب نوشته بود یادم نمیاد سال چندم بودیم؟؟!!
منم خیلی میدوووووووووووووووووووووووووووستمت
مرسی که میای

حسین دوشنبه 15 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 07:40 ق.ظ

خوب چت رومی باز شده اینجا
چه خبره کامنت
باید به بچه های بالا بگم در این وبلاگ رو تخته کنن.
حرف از شریعتی میزنی تو وبلاگت؟!!!
اگه به بابات نگفتم!
--
موفق باشی

دلتون میاد جناب جهان آرام؟؟!!
من یه نونوچه بیشتر نیستم که واستون قد قد می کنم
شریعتی جوجه ی این شکلیه منه
دوسمش دارم این خدا بیامرز رو

اگه به بابات نگفتم
یه آشی برات نپختم

شما هم موفق باشید

فرداد دوشنبه 15 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 11:03 ق.ظ http://ghabe7.blogsky.com

سلاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام
...امروز هر چی دنبال رانی توت فرنگی گشتم پیدا نکردم.تو نونو چه ستان هستش تا بیام؟

یووووووووووووووووووووووووووهووووووووووووووووووووووو
اوهوم هستش به قول جهان آرام میگم بچه های بالا... بچه های وسط... بچه های پایین براتوووووووووووووووووون بیارن

فرداد دوشنبه 15 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 12:21 ب.ظ http://ghabe7.blogsky.com

پس نیام؟..
بچه ها میارن؟
ترسیدی پذیرایی کنی؟
اصلا نمیخوام

آره
ما نونوهای جوان خیلی خیلی خسیس تشرف داریم
واقعا نمی خواین؟؟!!
باشه قهر نکنید... با خانم بچه ها تشریف بیارید
آشتی

نگین دوشنبه 15 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 02:22 ب.ظ http://www.mininak.blogsky.com

یه سر هم بیا اینجا

http://fonex.blogsky.com/

به نظرم ad ش آشناست
باشه گلم میام

فاطیما دوشنبه 15 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 06:57 ب.ظ

نونوچه یوووووووووووووووهو پخخخخخخخخ
آپ نو بزار خواهشا
وگرنه یه دونه فیلیپینی پلنگی میام

یوووووووووووووووووووووهوووووووووووووووووووووو فاطیما جونم
گلم یه مشکلی واسم پیش اومده... این دو روز اصلا خونه نبودم
مرسی که میای ناناسی

مهرداد دوشنبه 15 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 11:36 ب.ظ http://manam-minevisam.blogsky.com

خداییش آره.
اعتراف میکنم ریاضیم در حد فجیع هست!!!

من فقط تو یه درس خیلی قوی هستم و اونم زبان هست!
انگلیسی بلدم... آلمانی هم دارم یاد میگیرم...
عمری باشه سراغ چینی و ایتالیایی هم میخوام برم!


راستی...
یه سوال:
به چه مرورگری میای وبم که عکسامو نمیبینی؟؟

چه جالب
پس جوجه ی افتخاری من شمایید
آخه منم کارشناسی زبان انگلیسی دارم
می خوام فرانسه هم یاد بگیرم

با firefox
هه هه هه هه

تنها سه‌شنبه 16 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 11:30 ق.ظ http://www.romantic6370.blogsky.com/

سلام نونوچه
خوبی
اول از همه فرا رسیدن ماه محرم رو بهت تسلیت میگم
بعدش اینکه من هم خیلی حرفهای دکتر شریعتی رو دوست دارم به دل میشینن
فقط بعضی جملاتش نیاز به کمی تامل داره تا معنیشو بفهمیم
نونوچه اسمت چیه ؟(هرچی میگی نونوچه نگو )

یووووووووووووووووووووووووووووهوووووووووووووووووووووووو به تنها جون
منم خیای نوشته هاش روووووووووووووووووووووو دوست دارم
اسمم؟؟!!
نونوچه... کلوچه... آلوچه... تربچه... پیازچه... فنچولچه...

فاطیما سه‌شنبه 16 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 02:29 ب.ظ

شلام نونوچه کولوچه گردویی
من نبیدم یه چند صباحی یه موقعه برام اعلامیه فوت ننویسی دوباره میام باشه
وقت کردی یه چیزی بنویس ثواب داره والله
شاید تا اون موقعه وبلاگم متولد بشه دیگه ماهم خونه دار بشیم و کوله بارمون رو اون جا پهن کنیم دیگه
خوش باشی همیشه و شگفت انگیزانه راهت رو بری
اسمتم لو ندی بزار بمونیم تو خماری اینقد ر حال میده
خدابز کولوچه

به کجا چنین شتابان؟؟!!
نرووووووووووووووووووووووو فاطیما
تازه یه دوست پیدا کردم
نه اسمم رو لو نمیدم اگه بگم همه من رو میشناسن نمی خوااااااااااااااااااااااام ریا بشه
منتظرت می مونم ناناسی
فی امان الله فاطیمای قهرمان

روانشناس سه‌شنبه 16 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 06:41 ب.ظ http://www.shadkami.blogsky.com

سلااااااااااااااااااااااااااااااااااام نونوچه جوووووونمدلم برات تنگید یهو اومدم اینجا
روز دانشجو مبارک نونوووووووووووووووووووو
دانشچوی نمونه تو بوس بده یه دونه
دووووووووسسسسست دارم نفس

یووووووووووووووووووووووووووووووهووووووووووووووووووووووو به خاله پروین
هه هه هه هه ناناسی من تا بهمن 88 دانشجو بودم
الان دیگه نبیدم
روز دانشجوی توووووووووووووووووووووووو مبارک نفس
بووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووس

مهرداد (شیطان) سه‌شنبه 16 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 11:19 ب.ظ http://manam-minevisam.blogsky.com

روز دانشجو مبارک........

شیطان؟؟!!

شیطوووووووووووووووووووووون من دانشجوووووووووووووووو نیستم
دارم خانم معلم میشم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد