㋡ میم مثل مثبت اندیشی نونوچه

چنانچه نیک اندیش باشید خیر و خوشی به دنبالش خواهد آمد

㋡ میم مثل مثبت اندیشی نونوچه

چنانچه نیک اندیش باشید خیر و خوشی به دنبالش خواهد آمد

دعا

از خدا میخواهم آنچه را که شایسته توست به تو هدیه بدهد


نه آنچه را که آرزو داری , زیرا گاهی آرزوهای تو کوچک است و شایستگی تو بسیار . . .

نظرات 27 + ارسال نظر
نیلی پنج‌شنبه 11 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 09:43 ق.ظ http://withoutbulk.blogsky.com/

سلام بلا ....
من از بلاگفا اومدم تازه تو بلاگ اسکای ! واسه همینم ..........

مرسی طلا...
دمت گرم دختر از blogfa این همه راه اومدی منم تو blogfa یه وب داشتم... بستمش اومدم اینجااااااااااااااااااااااا
به blogsky خوش اومدی

برترین سایت تبلیغاتی ایران پنج‌شنبه 11 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 09:44 ق.ظ http://www.epsell.com

با سلام و احترام
به برترین سایت تبلیغاتی ایران سر بزنید
این سایت از لحاظ گرافیکی و کارهای جدید و پیشرفته طرحی سایت در ایران بی رقیب است
اگر کالا و یا خدماتی دارید و می خواهید براش تبلیغ کنید حتما به ما یک سر بزنید
ممنون از توجه شما
موفق باشید
epsell.com
epsell.net
epsell.org
epsell.info
epsell.biz
epsell.ir

بله

علی پنج‌شنبه 11 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 10:13 ق.ظ http://tolooo.blogsky.com

یادمون باشه که؛ لبخندمان را در آیینه جا نگذاریم

وااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااای عجب جمله ایی
مرسی

نیلی پنج‌شنبه 11 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 10:23 ق.ظ http://withoutbulk.blogsky.com/

این مطلبت خیلی قشنگ بود نونوچه
تواین دوست ِ منیا ، میدوستمت دوستم

چشااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااات خوشدله میبینه ناناس من
آآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآخجون دوووووووووووووووووووست شدیم

نیلی پنج‌شنبه 11 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 10:39 ق.ظ http://withoutbulk.blogsky.com/

بله که ... ! پس چی که ... !

بله... بله... بله...
به خاطر جدیدترین جوجه من هوارتااااااااااااااااااااااااااااااااا بله

ایلیا پنج‌شنبه 11 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 01:16 ب.ظ http://www.persianboy.blogsky.com/

به نام خدا

سلام

منم از خدا میخوام اون چیزی رو که شایستگیشو نداری بهت بده!


ببینیم که کدوممون پیش خدا اعتبارمون بیشتره!

اگر بدبخت شدی بدون من اعتبارم بیشتره!!!

چه دعای بدی
من اعتبارم بیشتره خدا نونوچه ها رو بیشتر دووووووووووووووووووووووووووووست داره
هه هه هه هه من بدبخت نمیشم خدا همیشه هوامو داره
مرسی پیشی

سعیده پنج‌شنبه 11 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 01:21 ب.ظ http://www.sabaleh.blogsky.com

مرسی از این دعای خشنگ عسیسم!

یوووووووووووووووووووووووووووهووووووووووووووووووووووووو به سعیده جونم
خواهش می کنم خوووووووووووووووشدله نونوچه

مهرداد پنج‌شنبه 11 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 02:15 ب.ظ http://manam-minevisam.blogsky.com

ممنون از نونوچه عزیز بابت دعای قشنگت...

آرزوی منم برای نونوچه خانم... بهترین هاست

خوووووووووووووووووووووووووووووواهش می کنم مهرداد خاااااااااان
مرسی از دعای قشنگ و سبزتووووووووووووون

نگین پنج‌شنبه 11 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 03:37 ب.ظ

این اسو شندیه بودم خیلی هم دوسش میداشتم :))
راستی خوب شد قالبتو عوض کردی !‌قبلیه هی قاطی می کرد !

منم شنیده بودم
مرسی نگین جوووووووووووووونم از لطف قشنگت

فاطیما پنج‌شنبه 11 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 05:29 ب.ظ

شلام نونوچه جون خوبی کولوچه جونم
اخر جمله هستش ایوللللللللللللل بزن قدش

یووووووووووووووووووووووووووووووووهووووووووووووووووووووووووووو بازم فاطیما جونم اومده
خوفم ناناسی تو خوفی؟؟!!
یوووووووووووووووووووووووووووووووهوووووووووووووووووووووووووووو زدم قدش
خودت آخرشی ایول داری دختر... ایوووووول
مرسی که اومدی

بهاره پنج‌شنبه 11 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 06:22 ب.ظ

چه دعای بیریختی مامان نونوچه

خودت بیریختی

روانشناس پنج‌شنبه 11 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 08:12 ب.ظ http://www.shdkami.blogsky.com

سلاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام نونوجووووووووووووووووووووووووونم
چرا ناناحت بودی ناز گلم
نونو نمیدونی عسل چقده از این جمله خووووووووووووووووووووشش میاد
خییییییییییییییییییییییییییییییییییلی باحاله
دیدی بالاخره عسل اوووووووووووووووووووومد
دووووووووووووووووووووووووووووست دارم نونو جون جون جون جووووووووووووووووووونم

یووووووووووووووووووووووووووووووووووهووووووووووووووووووووووو به خاله پروین خوووووووووووووووووووووودم
شنیدم بچه پسمله الهی!!! من که بهش میگم نبات
واااااااااااااااااااااااااااای عسل 5 روز نیست یه روز هست
ناناحنشم
یوووووووووووووووووووووووووووووووووووهوووووووووووووووووووووووووو به تو ناناسی که میای
دچار مشکل comment دونی شدم واسه همه جوجه هام comment میذارم ولی نمیره
اون ناناحنی هم واسه همین بود دو تا از comment هام به تو نرفت
بهم بگو چی ار کنم جوجه هام رو دارم از دست میدم

روانشناس پنج‌شنبه 11 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 08:26 ب.ظ http://www.shdkami.blogsky.com


به عـــــــــــــــــــــــــشــــــــــــــــــــــق
نــــــــــــــــــــــــــــــــــــــونـــــــــــــــــــــــــو
جـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــونــــــــــــــــــم





عاشقتم پروین

سهیل پنج‌شنبه 11 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 11:18 ب.ظ http://setareyesoheyleman.blogfa.com

سلام.یادت باشد بعضی اوقات بدست نیاوردن انچه می خواهی نوعی شانس و اقبال است .
زیبا بود . شاد باشی

یووووووووووووووووووووووووووووووهوووووووووووووووووووووووووووو به جوجه سهیل
وااااااااااااااااااااااااااااااااااای عجب جمله ایی بابا
یادم می مونه
مرسی

بیتا جمعه 12 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 10:06 ق.ظ http://khaste-nabash.blogsky.com

سلام نونوچه جان
می دونم که همیشه بهترین ها شایسته ی شماست....پس منم از خدا می خوام همشون رو بهت هدیه بده دوست گلم

یوووووووووووووووووووووووووووووووهوووووووووووووووووووووو بیتا جونم اومده
بهترین ها همیشه مال جوجه هامه
مرسی ناناسی

فاطیما جمعه 12 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 10:47 ق.ظ

شلام نونوچه خوشگل موشگل
خوبی ؟
هر چی از خدا میخوای فرتی بهت بده البته نه هرچی گفته باشم اید به من بگی من ببینم میشه گفت یا نه

یوووووووووووووووووووووووووووووووهوووووووووووووووووووووو به فاطیما جونم خوشدل موشدل خودتی بلا
مرسی گلم تو چی... خوبی؟؟!!
هنوز وبت رو راه ننداختی نانا؟؟!!
مرسی منم از خدا می خوام خوب ها رو فرت و فرت بهت بده تا جیگرت حال بیاد (عجب دعایی)
مرسی گلم

امیر جمعه 12 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 12:14 ب.ظ http://my4divari.blogsky.com

سلااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام
خوفــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــی

منم خوفــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــم

چه دعای خوشملی کردی . امروز جمعست و منم برای همه مخصوصا یه نفر دعا میکنم که مشکلش حل بشه

تو هم براش دعا کن نونوچه جان

یووووووووووووووووووووووووووووووووووووهووووووووووووووووووووووووو به جوجه سرباز نونوچه
من خوفم
شما خوفی؟؟!!
چشمای شما خوشمل میبینه
مخصوصا یعنی کی؟؟!!
باشه جوجه سرباز براااااااااااااااااااااش دعا می کنم
مرسی که اومدید

نیلی جمعه 12 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 01:12 ب.ظ http://withoutbulk.blogsky.com

چطوری بلا ؟؟؟؟؟؟؟؟

خوفم تو چطوری طلا؟؟!!

بهاره جمعه 12 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 02:38 ب.ظ

خودت بیریختی

توووووووووووووووووووووووووووووووووووو بیریختی

مهرداد جمعه 12 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 05:05 ب.ظ http://manam-minevisam.blogsky.com

راستی... همیشه میگی با عکسای وبم مشکل داری.
بگو مشکل فقط با عکسای وب منه یا کلا نمیتونی هیچ عکسی ببینی؟؟

والا عکسای منو که همه میتونن ببینن که!!!

فقط با عکساش
عکس می خواااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام
نخیرم... عکسای پیشی میاد ولی عکسای شما نمیادش
هه هه هه هه ولی من نمی تووووووووووووونم بتماشم

تنها جمعه 12 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 06:02 ب.ظ http://www.tanha26.blogsky.com

سلام نونوچه جان
ممنون بهم سر زدی
من امتحاناتم نزدیکه به خاطر همین کمتر میام تو نت.
آپت خیلی زیبا بود

یوووووووووووووووووووووووووووووووووووهووووووووووووووووووووو به تنها جونم
کجا بودی گلم؟؟!!
دلم تنگت بود از فندق سراغت رو گرفته بودم
خووووووووووووووووووووووووووووووووووشحالم که برگشتی ناناسی
برات دعا می کنم تا تو امتحاناتت موفق شی گلم

بهاره جمعه 12 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 10:06 ب.ظ

نونوچه بیرختچه

بهاره سیم خاره

علی جمعه 12 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 10:07 ب.ظ http://tolooo.blogsky.com

لبخند بزن بدون انتظار پاسخی از دنیا ، بدان روزگار روزی آنقدر شرمنده می‏شود که با تمام سازهایت خواهد رقصید .مطمئن باش !

یوووووووووووووووووووووووووووووهووووووووووووووووووووووووو علی آقا
اینم به خاطر شما لبخند نونوچه ای

عسل شنبه 13 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 07:29 ق.ظ

سلااااااااااااااااام عزیزم!
من اومدم!!!!
من عاشق این دعاهستم!!
این دعا رو تو دانشگاه دیدم!زده بودن به دیوار! دیوونه وار عاشق این دعا شده بودم!!
خیلی با ذوقی که این دعا رو تو وبت گذشتی!!!
واقعا گاهی قدر خودمونو نمیدونیم و یه چیزایی رو در حد خودمون فرض میکنیم که اصلا در اندازه ی ما نیستن!!!
برات هزاران بار همین دعا رو میکنم گلم٬باعشق فراووون!
دووووووووووووووووست دارم خفن!

یووووووووووووووووووووووووووووهوووووووووووووووووووووووو عسل جونم
آره پروین جون هم گفت که تو عاشق این دعایی
خیلی خوشحالم که تونستم دل کوچیکت رو شاد کنم
با ذوق تویی گلم نه من
خیلی دووووووووووووووووووووووووووووووووست دارم ناناسی من
همیشه بیا پیشم
از دوریت ناناحن میشم خفن
براااااااااااااااااااااااات دعا می کنم تا همیشه شاد و موفق باشی مهربون من

[ بدون نام ] شنبه 13 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 09:54 ق.ظ

سلام
خوبید به خودت فشار نیار، مرانمی شناسی البته اگه خودم رو معرفی کنم می شناسی!!
ولی اینطوری بهتره
یه راهنمایی:
یه دفعه اومدی وبم به خاطر یه نفر دیگه برام نظر گذاشتی ودیگه نیومدی.
به هر حال موفق باشی امیدوارم همیشه در زندگیت شاد، سر زنده وموفق باشی

بهترین گفته ها را با گوش بشنوید وبا اندیشه روشن ببینید.

یووووووووووووووووووووووووووووووهووووووووووووووووووووووووو یه جوجه ی جدید!!!
بهم نمیگید؟؟!!
خووووووووووووووووووووووووووووووووودم می گردم پیداتون می کنم
نونوچه خیلی بااااااااااااااااااااااااااهوشه
گوووووووووووووشاش مثل خرگوشه
شبیه بچه مووووووووووووووووووشه
عجب جمله ای گفتید یادم می مونه
ببخشید که دیگه نیومدم پیشتون اگه پیداتون کنم جبران می کنم
مرسی

بانوی شرق شنبه 13 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 10:00 ق.ظ http://www.royavash.blogsky.com

آفرین نونوچه ی عزیزم
قشنگ بود...

آفرین به شما بانوی شرقی
مرسی که اومدید

تنها چهارشنبه 17 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 04:48 ب.ظ http://zanjire-yadegari.blogsky.com

منم قبلنا زیادمیخوندم کتاباشو!

منم اولین بار کتاب انسان بیخود رو خووندم... شیفته نوشته هاش شدم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد