㋡ میم مثل مثبت اندیشی نونوچه

چنانچه نیک اندیش باشید خیر و خوشی به دنبالش خواهد آمد

㋡ میم مثل مثبت اندیشی نونوچه

چنانچه نیک اندیش باشید خیر و خوشی به دنبالش خواهد آمد

باوفا ترین همسر

از شیوانا عارف بزرگ پرسیدند... وفادارترین مردی که دیدی که بود؟؟!!

او گفت... جوانی که هنوز ازدواج نکرده بود و هنوز نمی دانست همسرش کیست؟؟!! و چه شکل و قیافه ای خواهد داشت!! اما با این وجود هرگاه با دختری جوان برخورد می کرد شرم و حیا پیشه می کرد و خود را کنار می کشید. او وفادار ترین مردی بود که در تمام عمرم دیده بودم.

نظرات 31 + ارسال نظر
ایلیا دوشنبه 8 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 11:52 ق.ظ http://www.persianboy.blogsky.com/

به نام خدا

سلام

باوفاترین همسر ؛ باوفاترین همسره(ایلیا دامن برکاتو)

دیدی کاری نداشت!

به نام خدا
بله...
یوووووووووووووووووووووووووووووهووووووووووووووووو پیشی!!!
بله اصلا کاری نداشت جناب دامن برکاتو!!!
چقدر هم آسون بودش
قابل توجه جوجه ها

منم رضا دوشنبه 8 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 01:25 ب.ظ http://manam.blogsky.com

دی دی؟! دی دی میخوای شوهر کنی؟

میخوای منو تنها بذاری

یووووووووووووووووووووووهووووووووووووووووووو فندقی!!!
چرا این شکلی ؟؟!!
شوهر؟؟!!
سیری یا مثقال؟؟!!
واااااااااااااااااااااااااااااااااااااااای حتما دعوتت می کنم با اهل و عیال تشریف بیاری

علی دوشنبه 8 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 02:52 ب.ظ http://www.toloo.tk

؟؟!!

آهان...
مرسی

کیچول دوشنبه 8 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 05:48 ب.ظ http://man-e-u.blogfa.com

سلام نونو جونم.مرسی که همیشه میای پیشم!دوست دارم خیلی زیاد

یووووووووووووووووووووووووهوووووووووووووووووووو به کیچول جونم
تو هم مرسیه زیاد که میای پیشم نانایی
چند تا دوستم داری عروس خانم؟؟!!

فاطیما دوشنبه 8 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 05:49 ب.ظ

شلام نونوچه یا کولوچه
خوبی خوشی سلامتی اهل عیال خوبن چه خبرا کجا بودی کجا نبودی
یادم داشت میرفت وب جالبی داری امیدورام روزی جوجه هات بزرگ بشن بعدش بخوریمشون
منم قراره یه بساطی ژهن کنم تو اینترنت شما هم دعوتتی از الان فقط از اوردن بچه خودداری نفرماااااااااااید

درود و 100 درود بر شما جوجه ی جدید
من 36 تا جوجه دارم با همشووووووووووووونم میام
لطفا روی کارت هم ننویش فقط قدقد خانم
بنویس قدقد خانم با همه جوجه هاش

روانشتاس دوشنبه 8 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 07:47 ب.ظ http://www.shadkami.blogsky.com

سلاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام
نونو جـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــوووووووونم

وفاداری این قضیه کجاش بووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووود!!!؟؟

یووووووووووووووووووووووووووووووووووهوووووووووووووووووووووووو به خاله پروین خوشدله
وفا داری از اول تا آخرش بووووووووووووووووووود

مهرداد دوشنبه 8 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 09:30 ب.ظ http://manam-minevisam.blogsky.com

باید به این آقای مثلا عارف بگی که ایشون شاسگوله... نه با وفا!

من بدبختم همینطوریم... این وفا نیست... خجالته که نمیشه جلوی دیگری سرو بالا گرفت که به نظرم اصلا چیز خوبی نیست

شیوانا خیلی معروفه شما که خبرنگارید باید بشناسیدش
شاسکووول؟؟!!
آخی شما زن دارید؟؟!! شما باوفا ترین مرد دنیا هستید مردای نونوچه ستان جوری در برابر زن ها خم میشن که انگار تو زمین دنبال یه چیزی می گردن
به شما تبریک میگم

فاطیما دوشنبه 8 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 11:41 ب.ظ

شلامی دوباره والا نونوچه ما که وفاداری ندیدم از این مردا
خودشون هم میگن نیستن خوبه والا مردا هم مردای قدیم گذشت اون زمون

فاطیما تو همون عسل هستی؟؟!!
دلم واسه عسل تنگ شده
اگه نیستی پس یه ad از خودت بذار تا بتونم بیام بهت سر بزنم
می ترسم مثل عسل جونم بری و دیگه نیای
مرسی قشنگم

علی دوشنبه 8 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 11:44 ب.ظ http://toloo.tk

سلام یه فایل پاور پوینت تو وبلاگم گذاشتم حتما دانلود کن!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

علی آقا من به وبتون سر زدم و متوجه post جدید شما شدم
مرسی!!!

حسین سه‌شنبه 9 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 09:41 ق.ظ http://1w1p.blogsky.com

خیلی خوبه اگه بشه چنین کسی رو تو این زمونه پیدا کرد.

منظورش مردا بودش نه خانم ها

بهاره سه‌شنبه 9 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 10:02 ق.ظ

من باوفا ترین مرد دنیام نونوچه

جانم؟؟!!

نگین سه‌شنبه 9 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 10:08 ق.ظ http://www.mininak.blogsky.com

این چیزی که گفتی افسانه بودش ؟!‌
راستی عزیزم من ۳ روز در هفته فقط نت ندارم و اون ۳ روز یکشنبه و دوشنبه و ۳ شنبه است واسه همین همه ی این ۳ روز رو سعی می کنم آپ کنم

الان به افسانه تبدیل شده
یه چیزی مثل رستم و زال میمونه
آهان... فقط سه روز؟؟!! امیدوارم بیشتر شه
مرسی نگین جونم به خاطر حضورت

فاطیما سه‌شنبه 9 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 10:56 ق.ظ

شلام نونچه= کولوچه
نه من فاطیما هشتم عشل نیشتم ولی مثل عشل شیرینم( خودشیفتگی ناچیز و خفیف)
من همیشه میام به قول بروبچ خوره این نتم قراره وبلاگم هم راه بندازه حتما بهت میگم بیا یه گازی به وبلاگم بزنی با جوجه هات

فاطیما جونم دوست کدوم یکی از جوجه هامی!!!
مرسی که میای پیشم
بووووووووووووووووووووووووووووووووووووس نانایی من
مرسیییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی

فاطیما سه‌شنبه 9 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 06:48 ب.ظ

رسیدم من به شما داستانی داره
یه روزی من رفتم تو وبلاگ یاداشت های دختر ترشیده از اونجا با ایلیا خان کچل رو دیدم رفتم تو وبلاگش از اونجا وبلاگ و اسم تو رو دیدم و اومدم


واااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااای از صبح تا الان پای نتی؟؟!!
عجب پشتکاری داری بابا

شیدا سه‌شنبه 9 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 06:51 ب.ظ http://shazadaychirok.blogsky.com

سلام خانومم
شیوانا خیلی داستاناش جالبه!
من موندم این مهرداد بی سواد چرا هی بیخودی حرف..... میزنه!
راستی من همیشه داستانای شیوانارو تو مجله موفقیت دنبال میکنم!!!!!!!!!!!!!!!!!
دوست دارم جیگرم!
بدو بیا آپم!

یوووووووووووووووووووووووووووووووهووووووووووووووووووووووووووو به شیدا جونم
اره منم عاشق داستانای شیوانام گلم اگه مشتاق کتابای موبایلی هستی برو تو آرشیو... رو کتابخانه مجازی کلیک کن... اونجا یه کتاب از شیوانا هست
منم بیشتر میدوستمت
مرسی

سهیل سه‌شنبه 9 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 11:21 ب.ظ http://setareyesoheyleman.blogfa.com

سلام .
سال هاست ابلیس میگه ادم نشون بدید من سجده می کنم . ببخشید نا مربوطه.
شاد باشید

یووووووووووووووووووووووووووووووووهوووووووووووووووووووووووووو بازم شما
ولی جمله خوشدله یی بوووووووووووووووووود
مرسی

سهیل سه‌شنبه 9 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 11:25 ب.ظ http://setareyesoheyleman.blogfa.com

سلام . بازم اومدم . از همه ی مردها معذرت میخوام . این جک گذاشتن مه لقا خانوم تو وبلاگش منو تحت تاثیر قرار داده .
مرد امد و دردی به دل عالم شد
از روز ازل قسمت زن ها غم شد
در دفتر خاطرات حوا خواندم
جانم به لبم رسید تا ادم ادم شد!!!!!!!!!!
شاد باشید

بازم یووووووووووووووووووووووووووهووووووووووووووووووووو
مه لقا کیه؟؟!!
چه شعر بانمکی بوووووووووووووووووووووووووووووووووووووود
هر دوتا توووووووووووووووووووووون خیلی مرسی

روانشتاس چهارشنبه 10 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 01:42 ق.ظ http://www.shadkami.blogsky.com

سلااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام نونو جووووووووووووووووووووووووووووووووووووونم
من که وفا داریی ندیدمولی یخوده بیشتر سعی میکنم شاید دیدم
داستان وفاداری جو جو هات رو مینوشتی
دوووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووو
ووووووووووووووووووووووووووووووووووست دارم
نــــــــــــــــــــــــانـــــــــــــــــــــــــــاسی

یوووووووووووووووووووووووووووووووووووووووهوووووووووووووووووووووو به پروین جوووووووووووووووووونم
هه هه هه هه منم ندیدم ولی نانایی مثبت اندیش باش
جوجه خروسای من همه با وفا هستند
منم یه عالمه میدوووووووووووووووووووووووووووووووووستمت ناناسی خووووووووووووووووشدله من
مرسی

مهرداد چهارشنبه 10 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 11:17 ق.ظ http://manam-minevisam.blogsky.com

نه بابا... زن گرفتن ما کجا بود....

پس تو نونوچه ستان باید زی زی باشی!!!

چرا شما زن دارید اونم 2 جین
آره... تو نونوچه ستان همه زی زین

غزال تنها چهارشنبه 10 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 12:13 ب.ظ http://zanjire-yadegari.blogsky.com

آپ کردم بیا!

واااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااای
الان میااااااااااااااااااااااااااااااااام
مرسی

دختر شمال چهارشنبه 10 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 12:45 ب.ظ http://r00zaneh.nlogsky.com

چه آسونه که مرد مجرد باشه تا وفادار باشه ..........

آره گلم اون وقت آمار دختر ترشیده ها بالا میره

سهیل چهارشنبه 10 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 03:01 ب.ظ http://setareyesoheyleman.blogfa.com

http://www.mahlagha70.blogfa.com/
سلام . ادرس وب مه لقاست . سربزنید بخندید . شاد باشید

مرسی
باشه حتما میرم و بهشون هم میگم که معرف من شما بودید
مرسی که اومدید

فاطیما چهارشنبه 10 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 05:20 ب.ظ

برای پیدا کردن شما کلا ۱۰ دقیقه وقت صرف کردمااااااا
در شمن این ژسرا وفا مفا ندارن زیاد از این چیزا نذار فقط داغ دل ما رو تازه میکنی نووچه

وااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااای 10 min گلم؟؟!!
الهی قربونت برم که به خاطر من معطل شدی
اسمم رو وبم هست... فقط blogsky رو حفظ کن.
نونوچهblogsky نازم
مرسی به خاطر این همه لطف و توجه تو به من
ایول داری دختر ایول

رمان چهارشنبه 10 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 07:37 ب.ظ http://www.romantic6370.blogsky.com/

عجب
تو جیب ما رو نزن
همسر باوفا پیشکشت

عمو رجب
باشه بابا!!!
مرسی که اومدی گلم

فاطیما چهارشنبه 10 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 11:23 ب.ظ

ای وای نگو خجالت میکشم البته تو ترکم

چرا گلم خجالت؟؟!!
مرسی که میای عزیزم

عسل پنج‌شنبه 11 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 06:06 ق.ظ

سلاااااااااااااااااااااااااااااااام!
بالاخره من اومدم عزیزم!(این اشک شوقه!!!!!!!!!!!)
شه طوری نانا؟!! خیلی دلم برات تنگیده بود!
درگیر یه نامرد بودم که نمیتونستم بهت سر بزنم!!!!!!!!!؟ اعصاب نزاشته بود برام که!! گرچه الانم از ذستش اعصاب درس حسابی ندارم!!!!
ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
تک درخت خاطراتم بر لب ساحل نشست/
گر چه دورم از نگاهت٬یاد تو در دل نشست
ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
خیلیییییییییییییی دوست دارم عزیزم

کجا بودی؟؟!!
نمیدونی چقدر ناناحنت بودم
سراغت رو از پروین گرفتم گفتش میای
دیگه تنهام نذار عسل
تازه ییرو با تو اشتباه گرفته بودم از بس دلتنگت بودم فکر می کردم فاطیما تویی
دیگه نروووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووو

عسل پنج‌شنبه 11 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 06:11 ق.ظ

آخ!!یادم رفت!!!
میگم برام اعصاب نزاشته که!!!!؟
مطلبت خیلی جالب بود!!! وفاداری توش موج میزد!
چه پسر باحیا و وفادار و خوبی!!
خدا نسیب همه بکنه!!!!!!!!!!

الهی گلم
خودم آخر وفام
بیا پیش خودم دو تا بستنی شکلاتی می خرم یکی تو یکی من بعدشم کر کر به اونی که اذیتت می کنه می خندیم

الهه پنج‌شنبه 11 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 11:15 ق.ظ http://dokhtarekord.blogsky.com/

سلام نونوچه جونی جونم.. میگم ای راست گفتی .. ولی اینم فقط یه داستان کاملا تخیلی و بدونه هیچ مدرک تاریخیه.. ؟؟؟اره مدرک داره بگو توروخدا؟؟؟ بعدشم سگ خیلی بهتره لا اقل همیشه پارس میکنه.. دروغ نمیگه .. صاحبشم به هر کی نمیفروشه.. حتی اگه بیرونشم کنی از خونت ..جلویه خونت میشینه.. سگ بهتره.. قربونه سگ اینده م.. پسر خوب و با وفا کجا بود.. خاک بر سر همه شون..موافقی نونوچه؟؟؟؟

یووووووووووووووووووووووووووووووووووووهوووووووووووووووووووو به الهه جونم
راه گم کردی جوجه کرد من!!!!!!
واااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااای بلا... عجب حرفی زدی تو خصوصی بهت میگم موافقم یا نه نصفه جوجه هام خروسن الهه جونم
بووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووس

سعیده پنج‌شنبه 11 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 01:24 ب.ظ http://www.sabaleh.blogsky.com

وای! کاشکی از این وفادار ترین ها الانم پیدا می شدن!

پیدا میشن گلم ناناحن نباااااااااااااش
سهم تو گل نازم بهترین هاست
مرسی

الهه جمعه 12 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 10:53 ق.ظ http://dokhtarekord.blogsky.com/

اره بهتره نگی منم خروس زیاد دارم.. نونوچه جونم.. مشتری میپره .. ولی مرگ بر همه ی پسرا .. میخوام یه جنبش فمنیستی بر علیه همه شون بزنم.. به جز روبه جونم چون عاشقشم....اون با همه فرق داره.. پسر که نیست یه فرشته ی ای که خدا واسه ما کردها گذاشته حیف که کرد نیستی ..

مرگ بر پسرا

مرگ بر پسرا

تکرار کنین ..مرگ بر پسرا..

یوووووووووووووووووووووووووهووووووووووووووووو الهه
یووووووووووووووووووووووووهوووووووووووووووووو الهه
یووووووووووووووووووووووووهوووووووووووووووووو الهه
آره کرد نیستم ولی ترکم البته فقط یه رگم ترکه
واااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااای الی جونم عجب شعاری گناهی جوجه خروسام
حالا این جنبش رو کی راه میندازی؟؟!! می خوام عضو شم

عسل شنبه 13 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 07:24 ق.ظ

سلاااااااااااااااااااااااااااااااااااام!
خوبی نونو جونم؟!!
الهی٬ من که نرفته بودم فقط مشکل پیش اومده بود که نتونستم بیام پیشت!!
مگه میشه از پیش رفیق گلی مثل تو رفت؟!نمیشه نانا!!!
منو با کسی اشتباه نگیر!!آخه منم مثل پونه ی اندی ام٬ خدا ازم ساخته یه دونه!!!!!!!
آخ جون من عاشق بستنی شکلاتیم!! وقتی باهم بخوریم چه حالی بده!!!
دوووووووست دارم عزیزم!

یووووووووووووووووووووووووووووووووووووهووووووووووووووووووووووووو عسل جونم اومده
عسل جون دیگه نرو
از بس دوست دارم تو رو با کس دیگه ای اشتباه گرفتم
نریا
ای جووووووووووووووون تو یه دونه ای
می خوامت
بستنی شکلاتی که سهله نانا... از چی پفا هم برات می خرم
خیلی دووووووووووووووووووووووووووووست دارم عسل جونم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد