㋡ میم مثل مثبت اندیشی نونوچه

چنانچه نیک اندیش باشید خیر و خوشی به دنبالش خواهد آمد

㋡ میم مثل مثبت اندیشی نونوچه

چنانچه نیک اندیش باشید خیر و خوشی به دنبالش خواهد آمد

دروغ

هه هه هه هه جوجه های نونوچه امروز یه چیزی گفتم که همه شما قبول دارینو هم میدونین و نمیگین دیر گفتی!!! فقط خبیس خان قبولش نداره

مثال...

دیشب بیست کیلو ماست سیاه خوردم

توضیح درس...

همه پلیدی های دنیا در خانه ای نهفته است که کلید آن دروغ است


ولی خبیس میگه... نونوچه اگه دروغ نگی کارت راه نمی افته

نظرات 18 + ارسال نظر
فرداد دوشنبه 17 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 10:55 ق.ظ http://ghabe7.blogsky.com

سلام
چقدر خوشحالم که پینوکیو تو این دوره نیست...اگر نه طول دماغش دو دور دور کره زمین رو زده بود....
اجازه خانم...
ماست سیاه چه رنگیه؟
.....
(اینا یعنی بازم دیر گفتی...به دروغ عادت کردیم...)

یوووووووووووووووووووووووووووووووووووهووووووووووووووووووووووو جناب یار نسترنی
واااااااااااااااااااااااااااااااااااااااای پینوکیو!!!! دوباره دارن کارتنش رو می پخشن!!!! جودی ابوت... میشا و ناتاشا... پسر شجاع... همه رو دارن دوباره میدن فقط آنه شرلی رو نمیدن
هه هه هه ماست سیاه؟؟!! همون قره قورته یه خورده کم رنگ ترش میشه کاکائو کم رنگ تر از اونم میشه پنیر!!!!
بارم دیر گفتم؟؟!!
مرسییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی

کیچول دوشنبه 17 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 11:51 ق.ظ http://man-e-u.blogfa.com

سلام نونوچی جون.گناه داره!من دلم نمیاد اذیت شدنش از طرف یکی دیگه رو هم ببینم چه برسه به اینکه خودم اذیتش کنم!مرسی میای پیشم.بازم بیا نونو

یووووووووووووووووووووووووووووووهوووووووووووووووووووووووووو به کیچول جونم الهی به این دل نازکت نانی!!!! دل کوچولوی مهربونی داریا گلم پس بگو چی کار کنیم؟؟!!
تو هم مرسی که میای پیشم مهربونم

ایلیا دوشنبه 17 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 12:19 ب.ظ http://www.persianboy.blogsky.com/

سلام
به نام خدا
خبیس بیجا میکنه
شما بهش توجه نکن

یووووووووووووووووووووووووووووووهوووووووووووووووووووووووو به پیشی پشمالوی چنگولویی
بازم که انشا!!!!
هه هه هه هه خبیس غلط می کنه!!!!
باشه من فقط به خودم می توجه هم
مرسیییییییییییییییییییییییییییییییییی

شازده کوچولو دوشنبه 17 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 01:26 ب.ظ http://lepeitprince.blogsky.com

مردی که از خوب سخن میگفت٬ در حصار بد به زنجیر بسته شد. چرا که خوب فریبی بیش نبود و بد بی حجاب به کوچه نمیشد...

یووووووووووووووووووووووووووووووووووهوووووووووووووووووو به شازده کوچولوی نونوچه
عجب جمله ی این شکلییه
نانی من... نمیگی نونوچه با خووندنش میشه این شکلی
قربون جوجه ی مهربونم برم با جمله های خوشدلش
مرسی گل من

کیچول دوشنبه 17 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 01:42 ب.ظ http://man-e-u.blogfa.com

هوووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووم!نمیدونم فعلا!ولی به وقتش خبرت می کنم نونو جون!

یووووووووووووووووووووووووووووووووووهووووووووووووووووووووو
منتظرتم نانایی

مرتضی دوشنبه 17 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 04:24 ب.ظ http://omid-e-naomid.blogsky.com/

خو چه کاریه دروغ بگیم؟

خو دروغ رو سی کارها راه بیفته میگن
شرط میبندم بچه جنوبید
مرسییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی

ندا دوشنبه 17 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 05:20 ب.ظ http://myland68.blogfa.com/


سلام
خوبی نونوچه جان؟؟؟
چه خبرا؟؟؟
ماست سیاه!؟!؟!!؟!؟!؟؟
یه اشکولو توضیح بده!!!!!!!!!!!
دروغ؟!؟!؟
اگه تشبیه کردی ...چه تشبیه با حالی...اگه نه [:S
030:]

فعلا بای بای

یوووووووووووووووووووووووووووووووووووووهوووووووووووووووووووووو به ندایی
خفری نیست نانایی تو چه خفرا؟؟!!
اوهوم ماست سیاه دروغ که مالیات نداره... کرور کرور دروغ میشه گفت فقط یه مثال بود واسه دروغ
مرسییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی به خاطر حضور سبزت

مهرداد دوشنبه 17 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 06:52 ب.ظ http://manam-minevisam.blogsky.com

درود بر خبیس...
باهاش موافقم... دروغ بهترین نکته برای موفقیت در دنیای فعلی ماست!

عزیزم حرفای شما بیشتر تو فیلم ها و رمان ها کاربرد داره!

اینجا دنیای واقعی هست... یچی مثل جنگل!

خبیس همون شمایید
گفتم که فقط یه نفر قفول نداره اونم خبیسه... هه هه هه هه شما خودتون رو لو دادید
حرفای من هیچم رمانی نیستش!!!!
اینجا نونوچه ستانه پشت کوه نانوک!!!!
مرسییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی که اومدید

دختر شمال سه‌شنبه 18 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 12:33 ق.ظ http://r00zaneh.blogsky.com

همه پلیدی های دنیا در خانه ای نهفته است که کلید آن دروغ است

100% تایید شد

یووووووووووووووووووووووووووووووووووهوووووووووووووووووووووووو به دخمل شمالی!!!!
چه خفر از شمال نانی من؟؟!!!
مرسی که تاییدش کردید قابل توجه مهرداد خان
مرسی به خاطر حضور سبزت نازنینم

لیوسا سه‌شنبه 18 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 08:47 ق.ظ http://memorialist.blogsky.com

تا دروغ هست راست چرا؟ گاهی وقتا صداقت تاوان سنگینی داره

یوووووووووووووووووووووووووووووووووهوووووووووووووووووووووو به لیوسا
درستی خوبی رو با خودش میاره...
مرسی به خاطر حضور گرمت لیوسا جون

کیچول سه‌شنبه 18 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 12:19 ب.ظ http://man-e-u.blogfa.com

راستی یه سوال؟تو دخمری یا داداش!

خواهرم!!!!

امیر سه‌شنبه 18 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 03:16 ب.ظ http://my4divari.blogsky.com

سلاااااااااااااااااااام
من برگشتم اما جمعه نیست که !
فقط همینو بگم که اگه خدا بخواد قراره معاف بشم
بعدآ همه چیو میگم .................
فعلا

یوووووووووووووووووووووووووووووووووووووهووووووووووووووووووووو به جوجه سرباز!!!!!!!!
امروز که سه شنبه ست؟؟!!
معااااااااااااااااااااااااااااااااااااف؟؟!! چی کار کردید که معاف شدید؟؟!! نکنه گروهبانتون رو گرفتید زیر مشت و لگد!!!! هه هه هه هه فکر کنم ازتون ترسیدند
یوووووووووووووووووووووووووهووووووووووووووووووو فعلا

روانشناس سه‌شنبه 18 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 06:00 ب.ظ

سلااااااااااااااااااااااااااااااام نونو جون بلا
دلم انقده برات تنگیده نانا
این درس و دانشگاه نمیذاره که هی من بیام پیش نونو جونم
مثل همیشه خیلی خوشدله نوشتی جوجو
دوست داااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااارم خیلی زیاد

یوووووووووووووووووووووووووووووووووووووووهوووووووووووووووووووو به جوجه ی من که خاله شده
منم دلم تنگت بود دیشب نبودی ناناحنت شده بودم
کوفت شه این درس و دانشگاه که خاله پروینم رو ازم گرفته
مثل همیشه چشات خوشدله دید
منم هوارتااااااااااااااااااااااااااااااا دوست دارم

عسل چهارشنبه 19 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 07:59 ق.ظ

سلاااااااااااااااااااام!!
شه طوری ناناسی؟!!
دروغ خوب نیست!! منم اصلا از دروغ خوشم نمیاد!!
ولی کاملا با مصلحتیش موافقم!!!!؟
ولی نه هر جا و واسه همه کس!!؟
دوووووووووووووووووووووست دارم!!

یوووووووووووووووووووووووووووووووووووووهووووووووووووووووووو عسل خانم
دروغ چیزه بدی است نقطه
من دروغ نمی گویم نقطه
اگر دروغ بگویم پدرم مرا اردنگی می زند نقطه
مرسییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی گل پرک نونوچه

بهاره چهارشنبه 19 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 10:19 ق.ظ

سلام

╬═♥╬
╬♥═╬
╬♥═╬
╬═♥╬
╬♥═╬
╬═♥╬
╬♥═╬
╬═♥╬

من اومدم

╬═♥╬
╬♥═╬
╬♥═╬
╬═♥╬
╬♥═╬
╬═♥╬
╬♥═╬
╬═♥╬
من دروغ میگم

یووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووهووووووووووووووووووووو به دوست گرام بهاره جون
چه نردبون خوووووووووووووووووووووووووووووووووووشدلیه
چه کار زشتی
مرسییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی

حسین چهارشنبه 19 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 11:08 ق.ظ

سلام
من رو ببخشید که مدتیه بهتون سر نزدم. راستش این چند روزی خیلی درگیر پدربزرگم هستیم حتی واسه کارهای خودم هم وقت ندارم.
ممنونم از این همه توجهت و واسه این که از همه خواستی واسش دعا کنن.
پدربزرگم رو بردیم دکتر گفته نخاعش داره خشک میشه و باید عمل بشه. بعضی ها هم میگن عمل واسه سن های بالا خطرناکه. فعلا موندیم چی کار کنیم. این دکتر اون دکتر میبریم ببینیم چی میشه.
ان شاءالله خدا مشکلمون رو حل کنه زودتر.
-
باز هم ازت معذرت میخوام که بیخبرت گذاشتم.

امیدوارم حالشون هر چه زودتر خوب بشه
اشکالی نداره...

نگین شنبه 22 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 12:37 ب.ظ http://www.mininak.blogsky.com

خبیث راس میگه !‌ولی من حتی اگه کارم راه نیافته حاظر نیستم دروغ بگم !‌
البته بحث کلک مسلمونی جداس !
شوخی کردم

کلک مسلمونی؟؟!!
چه شوخیه با مزه ای

sara سه‌شنبه 16 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 10:46 ق.ظ http://ir-asheghane.blogsky.com

salam mc ke sar zadi.man linket mikonam.mamnon misham linkam koni

یوووووووووووووووووووووووهوووووووووووووووووووووووووو یه جوجه جدید
مرسی سارا
و مرسی از این لطف قشنگت ناناسی من

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد