㋡ میم مثل مثبت اندیشی نونوچه

چنانچه نیک اندیش باشید خیر و خوشی به دنبالش خواهد آمد

㋡ میم مثل مثبت اندیشی نونوچه

چنانچه نیک اندیش باشید خیر و خوشی به دنبالش خواهد آمد

غرور

غرور نقطه ضعف انسان های مغروره و تواضع برگ برنده انسان های فروتن و قدرتمند!!!!!

                                                             

جوجه های نونوچه... پدربزرگ یکی از جوجه ها مریضه... براش دعا کنید...

نظرات 24 + ارسال نظر
تنها شنبه 15 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 11:13 ق.ظ http://www.tanha26.blogsky.com

سلام نونوچه جان
ممنون که اومدی
منو ببخش فکر کردم بهت گفتم که اومدم و آپ کردم
بازم منو ببخش
عزیزم قالب وبلاگت خیلی قشنگه
فعلا

یووووووووووووووووووووووووووووووهوووووووووووووووووووووو به تنها جونم خوشحالم از اینکه برگشتی!!!!
نه نگفته بودی
خووووووووووووووووووووووووووووووووودم کشفت کردم
مرسیییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی نانایی و مرسییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی به خاطر حضور سبزت

بابالنگ دراز شنبه 15 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 11:41 ق.ظ http://khateratebarani.blogsky.com

پس چرا تنهایی رو بر داشتی؟
تازه میخواستم بهش نظر بدم
هر چند همین پست هم پست خوبیه
موفق باشی

یووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووهووووووووووووووووووو به شما
یه جوری بودش دوسمش نداشتم
مرسییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی چشمای شما عادت به خووووووووووووووووووووووووووب دیدن داره
شما هم در پناه حق شاد باشید

نگین شنبه 15 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 11:59 ق.ظ http://www.mininak.blogsky.com

به نظر من غرور چیزه بدی نیست
بعضی وقتا لازمه

یوووووووووووووووووووووووووووووووووووووهوووووووووووووووووووووو به نگین جوووووووووووووووووووووووووووووووونم
شاااااااااااااااااااااااااااااااااااااید
مرسی به خاطر حضور سبزت

مرتضی شنبه 15 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 12:51 ب.ظ http://omid-e-naomid.blogsky.com/

غرور و فروتنی اگه در حد متعادل باشند خیلی به آدم کمک می‌کنند.

افتخار می کنم از اینکه جوجه های این شکلی دارم
هوووووووووووووووووووووووووووووووووووورااااااااااااااااااااااااااااااااااا

کیچول شنبه 15 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 01:12 ب.ظ http://man-e-u.blogfa.com

سلام نونوچی جونم!مرسی که میای و بهم سر میزنی!بازم بیا پیشم!

یووووووووووووووووووووووووووووووووهووووووووووووووووووووووووو به کیچووووووووووووووووووووووول جونم
فنچولت خوف شده؟؟!!
باشه نانا بازم میاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام

رمان شنبه 15 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 04:01 ب.ظ http://www.romantic6370.blogsky.com/

سلام نونو
خوبی
وبلاگ جالب و قشنگی داری
ممنون که به من هم سر زدی
من که اصلا مغرور نیستم از غرور هم خوشم نمیاد البته بعضی وقتا تو بعضی جاها غرور لازمه ولی به اندازه
در کل خب خوب نیست که همه جا و بیش از حد غرور داشته باشیم
موفق باشی

یوووووووووووووووووووووووووووووووووووووهووووووووووووووووووووووو یه جوجه جدید
چشات قشنگه که قشنگ می بینه
آخه دعات اونقدر قشنگ و لطیف بود دلم نیومد نظر ندم
مرسی به خاطر نظر خوشدله ت
تو هم موفق باشی نازنین
مرسییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی

بهاره شنبه 15 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 04:07 ب.ظ

ولی من مغرورم

بله... از ظاهرت پیداست
مرسیییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی

سعیده شنبه 15 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 04:37 ب.ظ http://www.sabaleh.blogsky.com

دقیقا همین طوره
با غرور می تازیم و.....
------------------------------------------
من واسه سلامتی کسی دعا نمی کنم !
چون تا حالا واسه هرکی دعا کردم حالش خوب بشه
تا چند روز بعدش مرده!

یوووووووووووووووووووووووووووووووووووهووووووووووووووووووووو سعیده ی نانایی
مرسی که موافقی
چه بامزه... سعیده جوووووووووووووووووووون متشکریم
نازنین مرسی از حضور سبزت

امیرحسین شنبه 15 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 05:04 ب.ظ http://sibekal.blogsky.com

سلام. ایشاا... که خوب می شه!

مرسیییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی

فرداد شنبه 15 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 05:07 ب.ظ http://ghabe7.blogsky.com

سلاااااااااااااااااااااام
حالا تکلیف من که هم برگ برنده دارم و هم نقطه ضعف چیه؟تو همه اش دیر میگی...
ولی من همه شونو گوش میدم

وااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااای بازم دیر گفتم فکر نمی کنید شما یه دهه زود به دنیااااااااااااااااااااااا اومدید؟؟!! برگ برنده رو نگه دارید و تو مسابقه رالی شرکت کنید... نقطه ضعف رو هم با میگو قاطی کنید و میل کنید امیدوارم مشکلتون حل بشه
مرسیییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی به خاطر حضور سبزتون

بیتا شنبه 15 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 10:18 ب.ظ http://khaste-nabash.blogsky.com

سلام نونوچه جان
مرسیییییییی قشنگ بود
چشم...واسش حتماً دعا میکنیم دوست مهربونم

یوووووووووووووووووووووووووووووووووووهووووووووووووووووووووووووو به بیتاااااااااااااااااااااااااا جوووووووووووووووونم
شما هم مرسی به خاطر مرسی که گفتی مرسی (چی گفتم)
مرسی گل من از اینکه دعا می کنی!!!!!!

روانشناس شنبه 15 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 11:40 ب.ظ http://www.shadkami.blogsky.com

سلاااااااااااااااااااااااااااااااااااام و دو صد سلام به نونوچه جون خودمخاله اومدهانقده خوشحالیدم که دو بار ذوق مرگ شدممن همچنان موافق خودت و نوشته هات ام
آدم باید عزت نفس داشته نه غرور
واقعا غرور نقطه ضعف انسان های مغروره
اگه غرورش رو بشکنی نابود میشهمثل آقا غولا که وقتی شیشه عمرشون رو بشکنی نابود میشن
خب غرور هم یه جور غوله دیگه
اما من هیچ وقت سعی نکردم و نمیکنم که غرور کسی رو بشکنم
انقده دوست دارم بشنوی خنده ات میگیره
خیلی مخلصیم

یوووووووووووووووووووووووووووووووهوووووووووووووووووووووووووووو به خاله پروین
مرسی به خااااااااااااااااااااااااطر حضور همیشه سبزت نانا!!!
وااااااااااااااااااااااااااااااااااااااای نانی نونوچه عجب حرفی زدی ولی غرور یه کم خوفه ها فقط یه کم نه زیادش... کلا این جمله می خواد بگه واسه آدمای مغرور غرور تنها چیزه... چیزه دیگه ای که ندارن خنگولا
بازم بهت تبریک میگم خااااااااااااااااااااااااااااااااله
نه خندم نمیگیره... چون منم از اونقدر یه خورده بیشتر ترش تو رو دوست دارم
چاکرتم در بست

عسل یکشنبه 16 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 07:02 ق.ظ

سلااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام!!
من اصلا از غرور خوشم نمیاد!
ولی یه جاهایی و جلوی یه کسایی واقعا لازمه!!!!؟
تاااااااااااازه عاشق فروتنی و تواضع هستم!!
ولی اینم زیادیش کار دست آدم میده!!!!!!!؟
آخه مردم ما خیلی سریع از هم سواری میگیرن!!
واسه همین فروتنی زیادش کار دست آدم میده!!
خیییییییییییییلی دوست دارم!
تا بعد طلا...

یووووووووووووووووووووووووووووووووووووهوووووووووووووووووووووووو به عسلم
الهی... ولی یه کم غرور خوفه ها نانی راست میگی... ولی تو نونوچه ستان اون خر و الاغ فراوونه که واسه سواری به آدما نمی رسه
منم یه عااااااااااااااااااااااااااااااااااالمه دووووووووووووووووست دارم
باشه تا بعد برلیان نونوچه

شازده کوچولو یکشنبه 16 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 01:38 ب.ظ http://lepetitprince.blogsky.com

مامان اجازه؟ من ی چی به نگین بگم؟!
*نگین جونم تو که باز با صحبتهای مامان نونوچه مخالفت کردی؟!!*
موافقم! من همیشه از غرور بدم میومده! چیزه خوفی نمیباشد!

اوهوم... بگو گلم
جوجه های من با هم دعوا نکنید
الهی قربون شازده کوچولوی نمکیم بشم با این اخماش گل من یه کوچولو غرور خوفه... فقط یه کوچولو
مرسی نانی من از اینکه اومدی پیشم

دختر شمال یکشنبه 16 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 02:16 ب.ظ http://r00zaneh.blogsky.com

غرور داشته باشی همه ازت دوری می کنن متواضع باشی همه ازت سو استفاده می کنن ٬کلا بزن بی خیالی ٬ از همه بهتره

بزن بیخیااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااال
خوووووووووووووووووووووووووووودت رو عشقه
مرسی که اومدی نازنینم

بهروز ( البوس پرسیوال ولفریک برایان یکشنبه 16 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 03:42 ب.ظ http://alboos.blogsky.com

وبلاگت خیلی جیزه میدونی که چی میگم یه جورایی خیلی جیزه .
ولی خوفه.
میدونی که چی میگم.

دمت گرم که نظر دادی .

دم همه هری پاتریستا و دارنشانیسم ها گرم.

نووووووووووووووووووووووووووووووچ نفهمیدم
بازم نووووووووووووووووووووووووووچ نفهمیدم
کلا هم حرفام هم وبم با هم جیزه الان ok شد
بو که نمیده... میده؟؟!!
خوف دیگه... گفتم که همه 7 جلد هری پاتر رو خووندم... عنوان وبت واسم جالب بود

دم همه هری پاتریستا و دارنشانیسم ها گرم.

غلی یکشنبه 16 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 05:38 ب.ظ http://toloo.tk

عالی بود

مرسییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی

کیچول یکشنبه 16 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 05:46 ب.ظ http://man-e-u.blogfa.com

آره تقریبا خوب شده نونو جون!ولی حیف که یه کم بی وفا شده!!!

چرا کیچولم بی وفا شده؟؟!!
می خوای چند تا روش کتک زنی بهت یاد بدم تا روی کیچول پیادش کنی؟؟!!

کیچول یکشنبه 16 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 06:29 ب.ظ http://man-e-u.blogfa.com

خوشحالمبخدا خوشحالم که هنوزم دوستای خوبی مثل تو دارم!که اگه شماها نبودید.........البته تقصیر اونم نیست!خب دله دیگه!واسه یکی میره(مثلا من!)واسه یکی نمیره(مثلا اون!)وقتی دوس نداره نمیتونم به زور.....دوست ندارم به زور و اجبار دوسم داشته باشه نونو جون!(کیچول که منم نونو!اون فنچوله که باید روش فن برم!)

منم خوشحالم گلم... به خاطر تو گل مهربونم
چرا باید زورش کنی!! خودمم بهت کمک می کنم
الهی قاطی کردم... فنچول و کیچول شبیه همه واسه همین قاطی کردم شرمنده
کمک بخوااااااااااااااااااااااااااااای واسه مشت و مال فنچول من هستم کیچووووووووووووووووووووووووووول جونم

شازده کوچولو دوشنبه 17 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 12:29 ق.ظ http://lepeitprince.blogsky.com

مامان پاشو بیا خونه جوجه ات ی سر بزن

این موقع شب بچه تو خواف نداری؟؟!!
یووووووووووووووووووووووووووووووووهووووووووووووووووووووووووووو به این جوجه ی نمکی من که از خوافش میزنه واسه آآآآآآآآآآآآآپ شدن
هه هه هه هه مامان نونوچه تنبل خوافالو با کلی تاخیر میااااااااااااااااد
آآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآخجون شازده کوچولوی نونوچه آپ کرده

ایلیا دوشنبه 17 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 01:05 ق.ظ

سلام
به نام خدا
جالبه ساعته ۶:۳۰ صبح هم براتون کامنت میزارن
احتملا بعد از نماز بوده!
اگر اینهمه وقت که میزارید جواب کامنتها رو میدید
و میرید به وبلاگای دیگه مهربونیشون !!! رو جبران میکنید
میتونستید کلی پست بامزه بزارید
هرجوری فکر میکنم میبینم جواب دادن اینهمه کامنت یه عمر کرمی(kermi) وقت میبره!
برای اینترنتتون سرعت
برای انگشتاتون دقت
برای جوجه هاتون صحت
آرزو میکنم

یووووووووووووووووووووووووووووووووهوووووووووووووووووووووووووو به پیشیه پشمالوی چنگولویی!!!!!!!
شما هم که یک بامداد comment فرستادید شما active تر می باشید
از من گذشته post بانمک بذارم جوجه هام باید این کار رو بکنن
من از دیدن comment ذووووووووووووووووووق مرگ میشم
مرسییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی به خاطر دعای خوشدله توووووووووووون
و مرسیییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی به خاطر حضور سبزتون

labkhand سه‌شنبه 18 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 11:24 ب.ظ http://zendegibarayekhande.blogsky.com

بازم وبلاگت محشره کاش وقت داشتم همشو بخونم

یووووووووووووووووووووووووووووووووووووووهوووووووووووووووووووووووو یه جوجه جدید
بازم؟؟!! وااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااای شما میومدید پیشم؟؟!!
مرسییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی

شیدا شنبه 22 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 01:06 ب.ظ http://shazadaychirok.blogsky.com

سلام نونوچه جوووووووووووووووووووون
وای الههی همیشه سرزنده باشی
آخه وبت جججججججججون دوباره به ادم میده
من لینکت کردم تو هم منو بلینک
راستی آبو هوای نونوچه ستان چطوره!!!!!!!!!!!!

یووووووووووووووووووووووووووووووووهوووووووووووووووووووووووو یه جوجه جدید
لینکویدمت نانا
آب و هواش خوفه... شب ها کولر روشن می نماییم... و روزها بخاری
مرسی به خاطر حضور سبزت نازنینم

بهاره دوشنبه 24 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 03:00 ب.ظ http://maloskjooo.blogsky.com/

سلام خوفی
خیلی قشنگ بود قشنگ کم هیجانی بود
به منم سر بزن

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد