㋡ میم مثل مثبت اندیشی نونوچه

چنانچه نیک اندیش باشید خیر و خوشی به دنبالش خواهد آمد

㋡ میم مثل مثبت اندیشی نونوچه

چنانچه نیک اندیش باشید خیر و خوشی به دنبالش خواهد آمد

مقاومت و ترس

ترس خوب است. ترس به ما می گوید باید چه کار کنیم. میزان ترس با قدرت مقاومت ارتباط مستقیم دارد. بنابراین هر چه از انجام دادن کاری بیشتر بترسیم. باید بیشتر مطمئن بشیم که آن کار برای ما و رشد روحمان مهم است.

                                                            

نظرات 32 + ارسال نظر
هادی نژاد چهارشنبه 12 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 10:35 ق.ظ http://hr-hadinejad.blogfa.com

سلام

همیشه وقتی یک سری ندانسته ها را به دانسته های خود اضافه می کینم باعث شور و شعف می شود.خیلی وقتها هم می بینیم که این مطالب را می دانستیم ولی بی توجه از کنارش میگذشتیم.

به قول حضرت مولانا
چه دانم‌های بسیار است لیکن من نمی‌دانم
منتظر حضور گرمتان می مانم
یا حق

یووووووووووووووووووووووووووووووووووهوووووووووووووووووووووووووو یه جوجه جدید
اوه اوه اوه چه ادیبانه!!!! مرسیییییییییییییییییییییییییییییییی به خاطر حضور سبزتون
حتما میااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام

روانشناس چهارشنبه 12 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 11:39 ق.ظ http://www.shadkami.blogsky.com


مواااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااافقم
سلااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام نونوچه جون جون خودمچقده تو با سلیقه و خوش ذوقی بلامن که مثل تو انقده خوش سلیقه نیستم به خاطر همین آپیدنم طول میکشهمن اگه از چیزی بترسم جفت پا میرم تو شیکمشخیلی خوشحالم میکنی میای گل نونوچه جونم

یووووووووووووووووووووووووووووووووووهوووووووووووووووووووووو به پروین جوووووووووووووووووووووووووونم
چشات با سلیقه میبینه!!!! کل نونوچه ستان یه دخمل شلخته و بی سلیقه هست که اونم منم دیپلم افتخار شلخته ترین نونو هم بهم دادند
تند تند به آپ نانا خوف عین من متنای کوتاه بذار هه هه هه هه ولی من وقتی می ترسم جفت پا می پرم هواااااااا
خوف میام پیشت تا جواب خوبیات رو بدم نانای نونوچه
مرسییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی

حسین چهارشنبه 12 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 11:50 ق.ظ http://1w1p.blogsky.com

اونی که منظورته احتمالا احتیاطه.
چون احتیاط واسه بهتر انجام دادن کارها خیلی خوبه.
ولی به قول امام علی (ع) "احتیاط تا حدی خوب است ولی چون از آن حد بگذرد ترس است."
مثلا یکی رو میشناسم که اونقدر احتیاط میکنه تو کارهاش که به نظر من دیگه وارد مرز ترس میشه. و معمولا هم اون کارها رو انجام نمیده چون از انجام دادن اون کار میترسه.
من هم هر وقت ازش در مورد کاری که میخوام انجام بدم نظر میخوام انقدر چیزای مختلف در مورد بدیهای اون کار میگه تا من رو منصرف کنه.

کار خوفی میکنه دوستتون!!!!!!!!!! سیگار کشیدن بده دیگه... یهو دیدید رفتید معتاد شدید اولش از همین سیگار کشیدن شروع میشه! مواظب باشید...
زنگ خونه های مردم رو هم زدن و بعدش فرار کردن خیلی زشته... این کارا اصلا آموزنده نیست دوستتون حق داره این چه کار هاییه که شما می خواین انجام بدین
نوچ نوچ نوچ!!!!
مرسییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی

مهرداد چهارشنبه 12 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 01:44 ب.ظ http://manam-minevisam.blogsky.com

حلا تصور کن بالای یه برج واستادی و میترسی بپری!
با توجه به این نوشته هات پس پریدن از بالای یه برج میتونه برای ما کار خوب و مهمی باید باشه دیگه!!!

اوه اوه اوه خودکشی!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
همون بهتر که بپره... کسی که میخواد خودش رو بکشه... یه آدم قابلمه ای کته کله شمپزه قزبیتیه!!!

لیوسا چهارشنبه 12 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 02:29 ب.ظ http://memorialist.blogsky.com

پس من بعد از هر چه ترسیدیم همان را انجام دهیم.

اوهوم اصلا هم دقت نفرمایید که اون کار زشته یا خوب!!!! سرتون رو بندازید پایین و کارتون رو انجام بدید...
اگه بهتون گیر دادند... بگید نونوچه گفت

✖ نـ ــ ــ دا✖ چهارشنبه 12 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 07:14 ب.ظ http://myland68.blogfa.com/

✖ســ ـرزمـ ـین مــ ـن✖
Loading… ████▒▒ 10%
Loading… ████▒▒ 20%
Loading… ████▒▒ 30%
Loading… ████▒▒ 40%
Loading… ████▒▒ 50%
Loading… ████▒▒ 60%
Loading… ████▒▒ 70%
Loading… ████▒▒ 80%
Loading… ████▒▒ 90%
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
آپـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــم!!!!!!!!
بدو بدو بدو
منتظرتمااااااااااااااااااااااااا
✖ســ ـرزمـ ـین مــ ـن✖

اووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووومدم

مرتضی چهارشنبه 12 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 10:02 ب.ظ http://omid-e-naomid.blogsky.com/

عجب!!!
پس اون هایی که از زن گرفتن می‌ترسن (مثل من) ، زن گرفتن براشون خوبه؟

یوووووووووووووووووووووووووووووووووووووووهووووووووووووووووووووووو به شما عمو رجب
نخیرم شما کافیه بترسید... تا یه دخمل پای سفره عقد بشینه

عسل پنج‌شنبه 13 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 08:50 ق.ظ

سلااااااااااااااام! نونوچه جون خودم شه طوره!!
با نوشته هات خیلی موافقم!!
حضرت علی هم فرموده:
«اگر از کاری میترسی واردش شو!!»
واییییی من عاشق رشد روحم!!
دووووووووووووست دارم نانا!!

یووووووووووووووووووووووووووووووووووووهوووووووووووووووووووووووو به عسلک نونوچه نانا چه عجب نصف شب واسم comment نفرستادی مثل اینکه دیشب خوافیدیا آآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآفرین ناناسی جوجه های نونوچه باید زود بخوافند... تا خوابای خوش ببینن منم زود می خوافم ساعت 11 دیگه آخرشه الهی قربون تو دخمل گلم برم به خاطر این حدیث خوشدلی که واسم فرستادی
مرسیییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی ناناسی
منم شونصدتا و چند تا دوست دارم هوارتا

فرداد پنج‌شنبه 13 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 10:01 ق.ظ http://ghabe7.blogsky.com

من این واژه رو نمی شناسم...من و ترس؟این چیزا چیه مطرح میکنی؟....
......وایییییی...این سوسکه رو پای من چی کار میکنه؟...چقدر وحشتناکه....یعنی برای رشدم خوبه؟....چه جوری انجامش بدم...؟بخورمش؟...
امان از دست تو نونوچهگیجم کردی

یوووووووووووووووووووووووووووووووووهوووووووووووووووووووووو یارنسترنی من که هر چی میذاشتم شما میگفتید چرا زودتر نگفتید این دیگه کاملا مناسبه واااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااای تا حالا سوسک نخوردم... شاید خوشمزه باشه
سوکس بگید نه سوسک... سوکس قشنگتره من که سوکسا رو نمی خورم با دمپایی ابریم محکم می زنمشون تا له شن... بعدم میندازمش تو سطل زباله تو خونه بهم میگن پاف پیف (همون پیف پاف داهات شما میشه)
حالا فهمیدید با سوکسا باید چی کار کرد؟؟!! یا هنوز این شکلی هستید؟؟!!
هه هه هه هه به یار نسترنی یوهو ی من رو برسونید

هادی نژاد پنج‌شنبه 13 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 05:03 ب.ظ http://hr-hadinejad.blogfa.com

سلام
ولی اگر آن که حضرت عشق خوانندش یارم باشد زدیوان و ددان ندارم هراس

ممنون که بنده را مورد لطف قراردادید
به امید خدا هر روز با مطلب جدید به روزم
یا حق

یووووووووووووووووووووووووووووهووووووووووووووووووووووو به شما
خواهش می کنم... باشه میام
مرسی به خاطر حضور سبزتون

سعیده پنج‌شنبه 13 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 05:12 ب.ظ http://www.sabaleh.blogsky.com

واقعا حرفتو قبول دارم!
اگه نترس باشیم عموما کمتر راجب عواقب کارامون فکر می کنیم و این خیلی برامون بد میشه
من لینکوندمت!
بازم بهم بسر

یووووووووووووووووووووووووووووووووووهووووووووووووووووو یه جوجه جدید
منم میلونکمت ناناسی!!!!!!!!!!!!!!
بازم میام پیشت نازنین
مرسی به خاطر حضور سبزت

تینا پنج‌شنبه 13 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 05:26 ب.ظ http://memoirs.blogsky.com

شدیدا خوشم اومد از وبت....
از اسمت هم یاد کلوچه دااااااااغ خوشمزه می افتم!
شاد زی و سر بلند....

منم افتضاح از نوشته هات خوشم اومد
مرسی که اومدی

هادی نژاد پنج‌شنبه 13 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 05:27 ب.ظ http://hr-hadinejad.blogfa.com

سلام
ممنون که اومدی

این یه رازه
یاحق

اوه اوه اوه یه راز
مرسی
حق نگهدارتون

امیر پنج‌شنبه 13 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 06:04 ب.ظ http://my4divari.blogsky.com

سلاااااااااااااااااااااااااااام ساشا جان !
یووووووووووووووووووووووهو
من اومدم
دوباره جمعه شد
ترس خیلی خوبه مخصوصا اگه نونوچه ای باشه

وقتی میترسی اینجوری میشی

یووووووهههههههههوووووو

یووووووووووووووووووووووووووووووووووووهوووووووووووووووووووووووو جوجه سرباز نونوچه برگشته
بله هفته ما به سر رسید و جوجه سرباز قصه ما به داهتش برگشت
چقدر بزرگ شدید... عوض شدید... )دارم فاز مثبت میدم جدی نگیرید)
هه هه هه هه اومدید نونوچه ستان از کجا میدونید نونو ها این شکلی می ترسن؟؟!!
مرسییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی

panteaa پنج‌شنبه 13 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 06:48 ب.ظ http://yehamsardaram.blogsky.com

البته نه در هر زمینه ای ...
مثل این می مونه بگن فلان کار رو نکن و طرف مخصوصا بره همون رو انجام بده

شااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااید
مرسیییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی

بد حجاب پنج‌شنبه 13 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 08:04 ب.ظ http://www.b110.blogsky.com/

من لینکت کردم

http://www.b110.blogsky.com/

یووووووووووووووووووووووووووووهوووووووووووووووووووووو یه جوجه جدید
مرسیییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی منم شما رو میلوکیدم (چی گفتم)

دختر شمال پنج‌شنبه 13 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 10:30 ب.ظ http://r00zaneh.blogsky.com

ترس خوب است کلا ٬ همینجوری الکی ٬ ولی دلم می خواد نترسم

خوفه
مرسییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی
کجا بودی نانایی؟؟!! چند بار بهت سر زده بودم آپ نبودی ناناسی

رضا پنج‌شنبه 13 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 11:36 ب.ظ http://manam.blogsky.com/

سلام نونوچی!

خوبی؟!

ببخشید که نتونستم بهت سر بزنم!

خیلی ازت ممنونم که تنهام نذاشتیو بهم سر میزنی!

دوستای واقعیو اینجوری میشه شناخت!

یووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووهوووووووووووووووووووووووو فندق برگشته
هیپ هیپ هوراااااااااااااااااااااااااااااااا
هیپ هیپ هوراااااااااااااااااااااااااااااااا
هیپ هیپ هوراااااااااااااااااااااااااااااااا
کجا بودی فندق؟؟!!
پس چی ... نونوچه یه قول بده تا آخرش وفا داره
مرسییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی

سهیل پنج‌شنبه 13 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 11:49 ب.ظ http://setareyesoheyleman.blogfa.com

سلام . تو وبلاگ یکی از دوستان کامنت هاتونو دیدم . اومدم به وبلاگتون سر زدم . وبتون عالیه و پر از انرژی . موفق باشید .
بترس بلرز اما یک گام به جلو بردار.

یووووووووووووووووووووووووووووووووهووووووووووووووووووووووووووو یه جوجه جدید دیگه
وااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااای دیگه معروف شدم
مرسی به خاطر حضور سبزتون

عسل جمعه 14 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 07:54 ق.ظ

سلاااااااااااااام!!
شه طوری بلا؟!
نونوچه با همه آره با منم آره؟ داشتیم؟!!! من واسه همون موردی که گفته بودم شبها خوابم نمیبرد دیگه!! گرچه هنوز حل نشده فعلا!! فعلا ما رو بدجور گذاشتن تو خماری!! یکی نیست بگه یا رومیه روم یا زنگیه زنگ دیگه!! چرا مردم رو الاف میکنین آخه؟!!(با یه گروه خواصی هستما!!!!) تازه همه که مثل شما اینترنت پرسرعت ندارن که؟!!
به منم تیکه میندازی نانا؟!! من که یکی از جوجه هات بودم !!؟

یوووووووووووووووووووووووووووووووووووهوووووووووووووووووووووو به عسلکم
گریه نکن عسل جونم چشای نونوچه جیز جیز تا غم عسلش رو نبینه
الهی گلم تو جوجه ی نازنازیه منی به هیچکسم نمیدمش مال خوده خودمه
الان دوستم داری عسل؟؟!!

شازده کوچولو جمعه 14 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 12:20 ب.ظ http://lepeitprince.blogsky.com

عجب جمله ای گفتی مامان نونوچه!‌ میتونی مطمئن باشی که یکی از جوجه هات متحول شد!‌
مرسی

یووووووووووووووووووووووووووووووووووووهووووووووووووووووووووووو به شازده کوچولوی نونوچه
یووووووووووووووووووووووووووووووووووهووووووووووووووووووووووووو از اینکه متحول شدی نانایی
مرسی به خاطر حضور سبزت خانمی

داودیان جمعه 14 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 01:12 ب.ظ http://www.Hanaas.blogsky.com

با سلام

ممنون که به وبلاگ شعرهای من سر زدید و خوشحالم که از رباعی من لذت بردید.

وبلاگ شما هم پر از ناگفته هایی بود که خواندم و لذت بردم.

ساعی باشید و مانا.

خواهش میشه
مرسییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی

دخترحوا جمعه 14 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 03:07 ب.ظ http://www.s0bh.blogsky.com

مرسی سرزدی
اما یه کم بی خودبود

خوااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااهش میشه
بیخود؟؟!!
مرسیییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی

حسین جمعه 14 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 05:51 ب.ظ

واسه پدر بزرگم دعا کنین

پدربزرگتون چش شده؟؟!!

روانشناس جمعه 14 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 06:54 ب.ظ http://www.shadkami.blogsky.com

سلاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام جیگر جونم
خعیلی میدوسمتببخشید که من دیر می آپمشاید تونستم تا آخر امشب ب آپیدم
دوووووووووووووووووووووووووووووووووست دارم گلم

یوووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووهوووووووووووووووووو به دل و قلوه خودم
الهی نانا... اشکال نداره گلم یووووووووووووووووهووووووووووووو پس می آپی؟؟!!
منم اندازه شونصدتا دنیا دوووووووووووووووووووووست دارم

روانشناس جمعه 14 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 07:51 ب.ظ http://www.shadkami.blogsky.com

اول یه خبر خووووووووووووووووووووووووووووببیا
دوم یه خبر خوب دیگههوووووووووووووووووووووووووووووورا فندق اومدهیه خبر خوب دیگه
خیلییییییییییییییییییییییییییییییی دوست دارم

یووووووووووووووووووووووووووهوووووووووووووووووووووووو به پروین جونم نانا میدونم فندق اومده... واسم comment گذاشته بود... نخووندیش؟؟!! بهم گفته باوفااااااااااا
اآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآخجون اومدم
منم زیاد به توان زیاد دوووووووووووووووووووووووووووووست دارم
مرسییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی

آرش جمعه 14 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 10:20 ب.ظ http://www.arombegir.blogsky.com

هو هو هو ووووووووو کلانتر اومده
معلومه که مجرمین نونو چستان باید از من بترسن

به به جناب کلانتر هیرکانیا
مردم نونوچه ستان اهل خلاف نیستند
مرسی به خاطر حضور سبزت

ایلیا شنبه 15 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 01:16 ق.ظ http://www.persianboy.blogsky.com/

به نام خدا
ترس خوب نیست
ترس خیلی کار بدیست
من ترس را دوست نمیدارم
اصولا چه معنی دارد ادم بترسد؟
من از ترس خود میترسم
ترس
دانستن
ترس
دانستن
ترس
دانستن
.....

چه انشای خوشدلیه!!!!
پسرم از کی کمک گرفتید؟؟!!
بهتون میدم 19 تا دفعه بعدی یاد بگیرید که خودتون انشا بنویسید
در ضمن این موقع شب بچه های خوب میرن لالا نه میان پای نت

حسین شنبه 15 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 10:59 ق.ظ

نیمه چپ بدنش از کار افتاده. همش دعا مکنیم نکنه قلبش از کار بیافته آخه قلب هم سمت چپه.
دعای آدمای خوبی مثل شما رو لازم داره.
-
(( خدایا پدربزرگ خوبم رو *سالم و سرحال* از تو میخوام ))

خدا شفاش بده
ناراحت نباشید... به خدا توکل کنید

نگین شنبه 15 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 12:01 ب.ظ http://www.mininak.blogsky.com

با این یکی هم زیاد موافق نیستم !
من از ترس یه تعریف دیگه دارم !‌
به نظر من ترس یه عامل هشدار دهنده است واسه کاری که ممکنه برات سود داشته باشه و ممکنه زیان !
یه چیز تو مایه های ریسک کردن

یوووووووووووووووووووووووووووووووووووووهوووووووووووووووووو به نگین جونم
شااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااید
این دفعه یه چیزی میگم که تو هم بیای جناح من
مرسی به خاطر حضور همیشه سبزت نازنین

روانشناس شنبه 15 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 11:46 ب.ظ http://www.shadkami.blogsky.com

سلاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام دل و قلوه ات اومده نونوچه جوووووووونممیدونستم که میدونی فندق اومدهخوشحالیده بودم گفتم یه هورررررررررررررا بکشیم به افتخار فندق
نانازم خوشبه حالت که تند تند می آپی
منم باید بیشتر سعی کنم تا بتونم زود زود به آپم
خعیلی دوست دارم یکی یه دونه

یووووووووووووووووووووووووووووووووهووووووووووووووووووووو به دل و قلوه نونوچه پروین سوگل نونوچه
نانی به قول الهه این جور آپ شدن ممکنه بهم فشار بیاره همش یه جمله ای از هرچی بشنوم یا خوشم بیاد post ش می کنم تو هم همین کار رو بکن... حتما نباید طولانی باشه اتفاقا post های کوتاه اثرش بیشتره
منم خیلی دووووووووووووووووووووست دارم دردونه

عسل یکشنبه 16 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 06:53 ق.ظ

سلاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااک!!
شه طوری مامان نونوچه؟!
من یه چند روزیه که سر یه موضوعی خیلی حساس شدم!!
تا بهم بگی بالای چشمت ابروئه زودی ناناحت میشم!!!!!!!!!؟
ولی درست میشما!!!
معلومه که دووووووووووووووووووووست دارم نونوچه ی گلم!

یووووووووووووووووووووووووووووووووووهووووووووووووووووووووووووو به عسل خانم
مثل همیشه توپه توپم... تو چی نانی؟؟!!
الهی... چرا گلم حساس شدی؟؟!! لابد به خاطر درساته نانی الهی چشای نونوچه جیز جیز تا غم عسلش رو نبینه
میگذره عزیزم
یووووووووووووووووووووووووووووووهووووووووووووووووووووووووووووو عسل هنوز نونوچه ش رو دوست داره
نونوچه هم عسل ش رو دوست داره

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد