㋡ میم مثل مثبت اندیشی نونوچه

چنانچه نیک اندیش باشید خیر و خوشی به دنبالش خواهد آمد

㋡ میم مثل مثبت اندیشی نونوچه

چنانچه نیک اندیش باشید خیر و خوشی به دنبالش خواهد آمد

نامردها

انگشت های ظریفت رو حیف سیلی زدن به صورت یک نامرد نکن... روی نامردهای دنیا فقط باید چشم های نازت رو ببندی!!

                                                       

نظرات 35 + ارسال نظر
حاج عمار افسر جنگ نرم شنبه 8 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 10:07 ق.ظ http://www.adress.ir/hajammar

با سلام
توجه توجه
پرچم مبارزه با استکبار همچنان باید برافراشته بماند.
(مقام معظم رهبری (مدظله))

مسابقه اعلام شعار به مناسبت 13 آبان
شما می توانید شعار های جالب در مورد 13آبان پیرامون
تسخیر لانه جاسوسی
نقش دانشجویان پیرو خط امام در این باره
پیرامون مسئله استکبار ستیزی و اعلام انزجار
را برای ما ارسال نمایید و جایزه بگیرید
استفاده از شعارهای تکراری سال قبل بلامانع است
تعداد و تازگی شعار های دارای امتیاز می باشد
طریقه ارسال :
سامانه پیامک : 30007567000088
ایمیل : jafary21@yahoo.com
و همچنین قسمت نظرات وبلاگ حاج عمار

(نام برنده در وبلاگ با آدرس وبلاگ به نمایش در می آید)
التماس دعا
حاج عمار افسر جنگ نرم

حاااااااااااااجی این که گفتی یعنی چه؟؟!!

ایلیا شنبه 8 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 10:13 ق.ظ

چه جمله ی عارفانه ای بود
تحتم مورد تاثیر قرار گرفت

از کجا میدونی چشمام نازه؟؟؟
همون سیلی بهتره

هیچم عارفانه نیستش!! جمله هام همش قابلمه ایه!!
خوشحالم تحتتون مورد تاثیر واقعه شد... این جمله واسه جوجه هامه... شما که جوجه نیستید... یه پیشیه پشمالو چنگولویی هستید
مرسییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی

فرداد شنبه 8 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 10:30 ق.ظ http://ghabe7.blogsky.com

سلام...
اگه اینجوریه که اکثر وقتا چشمامون بسته میمونه...
ولی انگشت های ظریف برای نواختن سازه نه سیلی.
هفته خوبی داشته باشی

یوووووووووووووووووووووووووووووووهووووووووووووووووووووووووو جناب یار نسترنی!!!!
ساز دیگه چیه!! بگید گوشت کیلویی چنده؟؟!! تو داهات ما گوشت گرون شده نونو ها دارن چرم کفش باباهاشون رو می جوند
شما هم ماه خوبی رو داشته باشید
مرسیییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی

حسین شنبه 8 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 11:27 ق.ظ http://1w1p.blogsky.com

حسین شنبه 8 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 11:33 ق.ظ

این عکسها چیه بالای وبت؟!!
نمیگی یه وقت جوجه هات شب خواب ببینن؟!!

خوب نونوچه ها عاشق عسکن دیگه!!!! منم همیشه آویزونه وبای عسک دارم
جوجه هام با شنیدن قد قد کردنم راحت می خوافن!!!!

panteaa شنبه 8 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 11:55 ق.ظ http://yehamsardaram.blogsky.com

حرف حق جواب نداره

مرسییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی
حرف نونوچه همیشه حقه

حسین شنبه 8 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 01:30 ب.ظ

این پسر طلا که گذاشتی سمت راست وبلاگت عکس پسرته؟
خیلی نانازه

عسکه خوووووووووووووودمه
با فتو شاپ درستش کردم تا پخشش نکنن
هه هه هه هه پسمل کجا بود جناب جهان آرام!!!

پری وش شنبه 8 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 03:42 ب.ظ http://nymphlike.blogsky.com

سلام

چه وبلاگ جالبی.............

یووووووووووووووووووووووووووووووووهووووووووووووووووووووووووو بازم یه جوجه جدید
چشاتون جالب میبینه پریوش خانم

آرش شنبه 8 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 07:40 ب.ظ http://www.arombegir.blogsky.com

من نمی دونم تو این همه انرژی رو از کجا می گیری؟
نمی دونم اگه این چند تا شکلک

رو ازت می گرفتن و بهت می گفتن فقط می تونی از بقیه شکلک ها استفاده کنی اونوقت یکی واست کامنت وی ذاشت چی جوری می خواستی جوابشو بدی؟
اما راجع به پستت من تا حالا توی عمرم به کسی سیلی نزدم اما سیلی خوردم نه زیاد.فقط یه بار از مدیر مدرسمون که اونم اشباهی زد توی گوشم.من نامردی توی دنیا نمی بینم که چشمامو روش ببندم شما می بینید؟

انرژی؟؟!! خوف از شکلات تلخ!!!!
من از این شکلک متنفرم... تا حالا هم استفادش نکردم
هه هه هه هه میگفتم از نونوچه ستان واسم شکلک بفرستن
هه هه هه هه سیلی که از مد افتاده بابا!!! باید بزنی له ش کنی تا استخوناش قریچ صدا بده!!! اینقدر حال میده که نگوووووووو
مرسییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی

علیرضا شنبه 8 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 09:34 ب.ظ http://harfeaval.blogsky.com

هر کس بد ما به خلق گوید ما چهره دل نمی خراشیم ما خوبی او به خلق گوییم تا هردو دروغ گفته باشیم
نمی دونم دبطی به نوشته شما داشت یا نه اگر داشت که دم خودت گرم اگرم نداشت خودت یه جوری ربطش بده دمت گرم.
راستی یادم رفت سلام کنم.
سسسسسسسسسسسسسسسلام

یوووووووووووووووووووووووووووهووووووووووووووووووووووووووو جناب نویسنده بازم یه جمله دیگه...
هم دم شما و هم دم من با آبگرم کن آبسال گررررررررررررم ربطش به همون بی ربطیشه
یوووووووووووووووووووهووووووووووووووووووو بهتر تره... از سلام خوشم نمیاد کلیشه ایه!!!!
مرسییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی

vo0ro0jak66 شنبه 8 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 09:45 ب.ظ http://vo0ro0jak66.blogsky.com

عجب حرف قشنگی زدی نونوچه

چشمای شما خوشدله دید
مرسییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی

دختر شمال شنبه 8 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 10:14 ب.ظ http://r00zaneh.blogsky.com

اگه سیلی نمی زنم آخه اصلا تا حالا کسی رو نزدم بلد نیستم وگرنه یه چند نفری هست که خیلی دلم میخواد ...... یه کلاس ورزش های رزمی برم ؟

غصه نخور دلبرکم... خودم یه کلاس له کنی واست میذارم واسه مقدماتی با ماهی تابه تمرین کن ناناسی با ماهی تابه محکم بکوب تو دماغ طرف مقابلت تا دماغش کوفته ای بشه!!!! رنگ ماهی تابه هم به ذوق و سلیقه خودت بستگی داره جیگملم!!!
مرسیییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی

مهرداد شنبه 8 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 10:30 ب.ظ http://manam-minevisam.blogsky.com

با اینکه اصلا اهل خشونت نبودم و نیستم و امیدوارم هیچ وقت نشم... ولی اتفاقا من مخالفم.

به نظرم سیلیه رو هم اینقدر باید محکم بزنی که تا عمر داره بدونه جواب نامردی چیه....

عزیزم... زندگی تو اینجا مثل جنگله...
بخور تا خورده نشی!
بخوای چشاتو ببندی خوردنت تموم شده رفته پی کارش.

چشم بستن واسه فیلما و داستاناس....

هه هه هه هه این قانون جنگلی که گفتید واسه خونه دانشجویی کاربرد داره واسه شما که روحیه جت لی ایی دارید تو زندگی هم سیلی جواب نمیده!!!! باید چشماتون رو ببندید و بزنید له ش کنید با ساتور خوفه!!!!
یوووووووووووووووووووووووووووووووهووووووووووووووووووووووووو
مرسییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی

منصور++ یکشنبه 9 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 03:07 ق.ظ http://www.minab.ir

سلام و دیگر هیچ.

هر کس مظلوم است، خودش ظالم رو یاری کرده است.

موفق و منصور و همواره روشن باشید.

یووووووووووووووووووووووووووهوووووووووووووووووووووووو به آقاهه دو تا مثبت!!!!
شما این مبحث از درس رو با مبحث دیگه ای رو اشتباه گرفتید!!!! نامردی با ظلم فرق داره
اگه یکی که به آدم زور بگه و ظلم کنه که باید بزنی و بکشیش دودمانش رو به باد بدی نامردی یعنی جواب خوبی آدم رو با بدی بدن
مرسییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی

حسین یکشنبه 9 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 08:08 ق.ظ http://1w1p.blogsky.com

سلام
دیروز همون جا بودم که همیشه اونجا بودم. یعنی چی که دیروز کجا بودی؟
ضمنا حسودیت میشه به آمار وبم؟

یوووووووووووووووووووووووووهووووووووووووووووووووووو
خوف منم همون جا رو میگم دیگه کجاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا بودید؟؟!!
اوهوم دارم از شدت حسودی میترکم محض اطلاع گفتم تا بدونید و مراقب خودتون باشید!!!!
بعضی از مرغا واسه دفاع از خودشون به جوجه هاشون رحم نمی کنن
مرسییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی

حسین یکشنبه 9 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 08:09 ق.ظ http://1w1p.blogsky.com

راستی ممنون به خاطر اون گل خوکشله که فرستادی
دم خونه ما گل نداره از ریشه بکنم هدیه کنم بهت وگرنه این کارو میکردم

از گل بدم میاد بووووووووووووووووو میده
هه هه هه هه گل نونوچه ای بودش دیگه...
مرسییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی

بهار یکشنبه 9 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 09:29 ق.ظ http://bahar2000.blogsky.com

سلام
چه وبلاگه بامزه ای
موفق باشی
منم اپم بیا سر بزن
ممنون

یوووووووووووووووووووووووووووووووووهوووووووووووووووووووووووو بازم یه جوجه جدید
چشات بامزه میبینه ناناسی
میاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام گلم مرسی به خاطر حضور سبزت
مرسییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی

مرتضی یکشنبه 9 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 11:22 ق.ظ http://omid-e-naomid.blogsky.com/

چشم که آره!!!!!!!
اما باید چشاتو ببندی و با لگد بزنی دمشو بشکنی!!!!!!


این دم شکستن قضیه داره ها !!!!!
بیا بخونش

اوه اوه اوه جناب خطرناک خشنی!!!!
دست و پا تون درد میگیره!!!!
ای بابا همتون نامردی رو با ظلم اشتباه گرفتید
پس شما هم تو این خط ها هستید!!!
یووووووووووووووووووووووووووووووهووووووووووووووووووووووووووو اومدم

نگین یکشنبه 9 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 11:40 ق.ظ http://www.mininak.blogsky.com

سلام !‌
من یه خصوصیتی دارم همه از نگاهام میترسن !‌
نه به کسی سیلی میزنم نه صدامو میبرم بالا !‌فقط چشای نازمو تو چشاش خیره می کنم که بدبخت از ترس سکته میکنه !!!

یوووووووووووووووووووووووووووووهوووووووووووووووووووووووو به نگین جونم
چه بانمک...!!! عجب چشمایی داری ناناسی
مرسییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی

حسین یکشنبه 9 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 12:23 ب.ظ http://1w1p.blogsky.com



منو کجا دیدی؟!



بازار روز دیدم... داشتید ماهی می خریدید

شازده کوچولو یکشنبه 9 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 12:40 ب.ظ http://lepetitprince.blogsky.com

خیلی خوچل بود مامان نونوچه!

چشات خوشدله میبینه جوجه کوچولوی نونوچه
مرسییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی

الهه یکشنبه 9 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 09:06 ب.ظ http://dokhtarekord.blogsky.com/

من عاشق این آپ های طولانیتممم...

خسته نشی یه وقت نونوچه جون..

ولی راست میگی.. خوشم میاد فمنیستی...

منم فمنیستم اونم دواتیشه..

یوووووووووووووووووووووووووووووووووووووهوووووووووووووووووووووو به الهه جونم... دختر کرد!!!!
حوصله طولانی نوشتن ندارم نانا...
اوهوم فمنیستم ولی چهار آتیشه
منم عاشقه post های طولانیتم... اونم با عسکای فینگیلیش
مرسیییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی

دکتر خودم یکشنبه 9 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 09:13 ب.ظ http://porpot.blogsky.com

مخالف و موافقم.

علیرضا یکشنبه 9 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 10:11 ب.ظ

سلام دوس جون
سلام که کلیشه نیست و نمیشه
سلام که اسم خداست سلام علیکم یعنی اینکه خدا با هاته.حالا به نظر تو خدا با ادم باشه کلیشه میشه؟
بس سسسسسسلللللللللللام دوس جون
راستی من عاشق کل انداختنم بگرد تا بگردیم دوس جون

یووووووووووووووووووووووووووووووووهوووووووووووووووووووووووو به جناب نویسنده
نخیرم سلام کلیشه ست... تکراریه... بی معنیه... همه میگنش... دمده ست... بو میده... زشته... منم دوستش ندارم
من عاشق یوووووووووووووووووووووووووهووووووووووووووووووووو هستم...
یوهو جدیده... تازه ست... کسی نمی گه... خودم ساختمش!!!!
منم عاشق کل کل کردنم
مرسییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی

روانشناس یکشنبه 9 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 11:29 ب.ظ http://www.shadkami.blogsky.com

سلااااااااااااااااااااااااااام نونوچه جون گل خوشمل بلا
داداشی من از خودم 2سال هوشولو تره
میگم نونوچ عجب پست باحالی بوداااااااااااااااااااااما نه به باحالی تواگه تو چشمات رو ببندی من چی کار کنمبه قول مجری رادیو جوان:شب از اونجایی شروع میشه که تو چشمات رو میبندی
اگه از کسی عصبانی شدم اول نگاه میکنم ببینم اگه صورتش استخوانی نبود اون وقت چشمام رو به روش میبندم تا دق مرگ بشهاینجوری چشمام رو میبندم
دوسسسسسسسسسسست دارم نونوچه

یوووووووووووووووووووووووووووووووووهوووووووووووووووووووووووووو به پروین جونم... سوگل نونوچه
منم داداشم هوشوله
چشات باحاله ناناسی... خودت باحالی... وبت باحاله... نظرهات باحاله...
من چشمام رو نمی بندم ناناااااااااااااااااااا می زنم له می کنم جیگملم تو هم چشمات رو نبند... بزن له کن به قول بروس لی جونم همزمان با دفاع حمله هم کن
ای جان رادیو میگوشی؟؟!! من از رادیو متنفرم
صدا داره ولی تصویر نداره
دووووووووووووووووووووووووووووووووست دارم ناناسی

عسل دوشنبه 10 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 03:05 ق.ظ

سلام نانا! شه طوری؟
جوجت در حال حاضر نیاز به یه نیسان انرژی + داره مامان نونوچه!!
«هم اکنون نیازمند یاری سبزتان هستیم!!!!»
واسم دعا کن!

یووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووهوووووووووووووووووووووووو به عسل نونوچه!!!!
توپه توپم... تو چطوری نازنینم؟؟!!
الهی گلم... مگه چی شده؟؟!! چشای نونوچه جیز جیز تا غمت رو نبینه ناناسم
خدا جونم من و قلب کوچکم دوست داریم تا عسلم مشکلش حل بشه
اینم یه دعای نونوچه ای واسه عسلم...
دوست دارم نازنینم... مرسی به خاطر حضور سبزت

حسین دوشنبه 10 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 09:36 ق.ظ

حالا ماهی خریده بودم یا نخریدم؟!

120کیلو ماهی سفید خریده بودید

بهاره دوشنبه 10 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 09:56 ق.ظ

چه بانمک

یوووووووووووووووووووووووووووووووووووهوووووووووووووووووووووووو بازم بهاره جونم
چشات بانمکه گلم...
مرسیییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی

روانشناس سه‌شنبه 11 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 01:25 ق.ظ http://www.shadkami.blogsky.com

من داداش هوشولو دوست ندارمداداش گندله دوست دارم رادیول نمی دوسی؟؟؟من خعلی می دوسماما تورو بیشتر
این جوجو بروسلی ات عجب حرف خشنگی زده هاااااااوقتی جوجو هات اینجورین خدت که دیگه آخرشیخوشمل عمو چشما و قلب خوشدلت باحالهدوووووووووووووووووووست دارم نونوچه جون گل خوشگلم

داداش هوشول میحاله... چون میتونی بهش زور بگی داداش گندله خوف نیست... چون همش زور میگه
خودت آخرشییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی نونوچه تازه اوله راهه
بیشتر از هر روز دوووووووووووووووووووووووووووووووووووووستت دارم ناناسی

عسل سه‌شنبه 11 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 08:26 ق.ظ

سلاااااااااااااااااااااام نونو جون خودم! خوبی؟ مرسی که برام دعا میکنی اونم از نوع نونوچه ایش!؟ ولی هم چنان دعا کن و انرژی + از خودت ول بده طرف من تا این گره باز بشه!( که شاید هم مشکل و گره نباشه ها ولی قسمت سخت زندگیه!!)
دوووووووووست دارم !

یووووووووووووووووووووووووووووووووووووهوووووووووووووووووووووووو عسلکم!!! مثل همیشه توپه توپم تو خوفی ناناس نونوچه؟؟!! هنوز مهربونه نونوچه داره با مکلشاتش میجنگه؟؟!! الهی چشای نونوچه جیز جیز تا غم ناناش رو نبینه

ناناسم اینم یه عالمه انرژی +
+ + + + + + + + + + + + + + + + + + + + + + + + + + + + + + + + + + + + + + + + + + + + + + + + + + + + + + + + + + + +

مرسی به خاطر حضور سبزت عسل جووووووووووووونم... بازم پیشم بیا
دوووووووووووووووووووووووووووووست دارم هوارتا

فاطمه سه‌شنبه 11 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 06:30 ب.ظ http://life-me.blogsky.com/

سلام نونوچه جونم خیلی دلم برات تنگ شده بود

من همیشه این کار رو میکنم نیگا چه دخمل خوبی ام
دوکست دارم نونوچه ام

یوووووووووووووووووووووووووووووووووووووهووووووووووووووووووووووو ناناسه نونوچه کجا بودی؟؟!!
دلم تنگت شده بود ملوسک خانم
بی وفا

مصطفی سه‌شنبه 11 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 07:33 ب.ظ http://www.e71.blogsky.com

سلام
وبلاگ باحالی داری
مرسی که به من سر زدی

خواااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااهش میشه
شما هم مرسی به خاطر حضور سبزتون

روانشناس چهارشنبه 12 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 12:16 ق.ظ http://www.shadkami.blogsky.com

سلام به نونوچه خوشدله خودماگه تو اول راهی و وضعیتت اینه پس ببین آخرش چی میشه من تازه استارت زدم من که نمیتونم به داداش هوشول خودم زور بگمبعضی وقتا هم اون به من زور میگه
اما اکه داداش گندله داشتم یه جورایی حامی من میشداما حالا که تو رو دارم دیگه غم ندارم
مخلصتیم نوچه خان

یووووووووووووووووووووووووووووووووووووهووووووووووووووووووووو به پروین جون باااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا وفاااااااااااااااااااااااااااااااااااا
داداش گندله زور میگه خودم دیدم
داداش هوشوله خوفه... سرش تو کار خودشه!!!! اسه میره... آسه میاد... تا گاوه شاخش نزنه
من که پسمل نیستم یه دخملم ناناسی
چاکر شما هم هستیم پروین جونم اونم در بست!!!!
بد خواه مد خواه اگه داری عکسش رو بده به من... تا سه سوته قابه عکسش رو تحویلت بدم

وحیده چهارشنبه 12 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 03:57 ق.ظ

سلااااااااااااااااااام!
مرسی به خاطر این همه انرژی++++++++++++!! میگم چرا حالم بهتره؟!! پس تو داشتی انرژی + از خودت ول میدادی؟!! دمت گرم نانا!!
میییییییییییییییخوامت!!

عسل یا وحیده؟؟!!
من عسلم رو می خواااااااااااااااااااااااااااااااااااااام
خواااااااااااااااااااااااااااااااااااااهش می کنم نانا جون نونوچه... واسه خوشحالیت بازم انرژی++++++++++++ ول میدم من که خریدمت خوشدله خانم
مرسیییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی

سولماز پنج‌شنبه 13 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 08:41 ب.ظ

ای وللللللللللل

مرسییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی شما هم ای ول

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد