㋡ میم مثل مثبت اندیشی نونوچه

چنانچه نیک اندیش باشید خیر و خوشی به دنبالش خواهد آمد

㋡ میم مثل مثبت اندیشی نونوچه

چنانچه نیک اندیش باشید خیر و خوشی به دنبالش خواهد آمد

پل

در زندگی باید برای عبور از رودخانه های خروشان سر راهت بیشتر مواقع مجبور میشی خودت پل خودت رو بسازی و روی اون قدم بزنی!!!!



یه شرمندگی:

جوجه های نونوچه شرمنده از بابت غیبتم ... یه مشکلی برام پیش اومده بود که بنده نه سر پیاز بودم نه ته پیاز... شکر خدا الان اینجااااااااااااااااااااام راستی مرسی از بابت این همه comment

نظرات 17 + ارسال نظر
مرتضی سه‌شنبه 4 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 11:07 ق.ظ http://omid-e-naomid.blogsky.com/

خواهش می کنم نونوچه!!!!!!
راستی اگه ودت پل بسازی اصلاً باحال نیست!!!!
چون دلت نمیاد روش یادگاری بنویسی!!!!!!!!!!!!

اتفاقا حالش به اینه که خودت پل بسازی
خوف شما پل بسازید خودم روش یادگاری می نویشم در حد ماهی تابه
مرسییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی

کیچول سه‌شنبه 4 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 11:56 ق.ظ http://man-e-u.blogfa.com

مرسی نونوچی جونم!

تو هم مرسی کیچول جونم

نکین سه‌شنبه 4 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 12:02 ب.ظ http://www.mininak.blogsky.com

سلام !‌
میترسم بگم آیا اول شدم یا نه چون کلا تو این یه مورد شانس ندارم اصولا !‌
چه خبرا ؟!‌
میگما من بخوام خودم پل بسازم جوری مییسازم که دو روزه خرابه !‌
خوشحالم مشکلت حل شده

یوووووووووووووووووووووووووهووووووووووووووووووووووو به نگین جونم اول نشدی سوم شدی
چه جوری پل میسازی نانایی که 2 روزه خراف میشه؟؟!!
خفری نیست جز دوریه تو جیگمل من
هه هه هه هه مکشل نداشتم یعنی مکشلم با طعم بستنی بود سرد و خوشمزه
مرسیییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی

حسین سه‌شنبه 4 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 12:36 ب.ظ http://1w1p.blogsky.com

ممنون از احوال پرسیهای هرروزه شما
چه مامان خوبی داریم
--
به لطف خدا حالم بهتره الان. دیگه به اون موضوع فکر نمی کنم.
--
باز هم ممنون به خاطر این لطف و مهربونی که مامان نونوچه نسبت به این جوجه داره

یوووووووووووووووووووووووووووووهووووووووووووووووووووووووو به جناب جهان آرام
شرمنده... خوف یه مکشلی بستنی داشتم نمی تونستم بیااااااااااااااااااااااااااام
میدونم مکشل شما چی بود قبض برقتون زیاد اومده بود. باید لامپای اضافی رو خاموشش کنید
مرسییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی

رضا سه‌شنبه 4 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 02:08 ب.ظ http://manam.blogsky.com/

سلام!

خوبی؟!

دی دی اومدم پیشت؟!

نمیخوای بوسم کنی؟!

منم فندقت!

شنیدم یه چند روزی گم شدی!!

حالا که پیدا شدی بیا تو وب من!

اول بیای اونجا ها!

بوس یادت نره!

به به فندق مامان خانم خوبند؟؟!! بچه تو نت هم نداری بازم خوشحاااااااالی؟؟!! خیلی خووووووووووووووفه
مرسیییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی

روانشناس سه‌شنبه 4 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 02:55 ب.ظ http://www.shadkami.blogsky.com

سلااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام نونوچه جوووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووونم
بالاخره اوووووووووووومدیدیروز سراغت رو از فندق جونت گرفتخعیلی خوشحالیدم که اومدیدیگه نریاااااااااااااااااا

از نونوچه به روانشناس سه‌شنبه 4 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 06:19 ب.ظ http://nonoche.blogsky.com

ناناسی این دیگه چه جور comment فرستادنی بود!!!!
نتونستم واست جوابیه بفرستم خودت نگاش کنی متوجه میشی!!!!!!!!!!!!
دوووووووووووووووست دارم
ناناسی فندق که پسر خالم نیست از من خفر داشته باشه
دلم تنگت بود
مرسی که اومدی پیشم

بهاره سه‌شنبه 4 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 06:55 ب.ظ

پ مثل پل
پل مثل پل خواجو
پل خواجو رو پدربزرگ من ساخته

یوووووووووووووووووووووووووووهووووووووووووووووووووووو به بهاره جونم هه هه هه هه من کلاس اول رو 16 سال پیش پاسیدم
هه هه هه هه برج ایفل رو هم من ساختم

علیرضا سه‌شنبه 4 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 08:29 ب.ظ http://harfeaval.blogsky.com

سلام
...................
اگر صخره و سنگ در مسیر رودخانه زندگی نباشد
صدای آب هرگز زیبا نخواهد شد
...................
خداحافظ

به به به به به به به به
بازم یه کلام شیوا از جناب نویسنده
مرسیییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی

حسین سه‌شنبه 4 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 08:34 ب.ظ

ممنون به خاطر پندت.
گفتم که ، دارم فراموش میکنم ولی یهو اون شعرت با همه قشنگیاش منو به یاد همون چیزی که میدونی انداخت پشت سرش هم هر چی سر راهم میومد (تو خیابون- تو محل کار- تو خونه- شب - روز...) همه چیز میخواستن منو یاد اون بیارن. انگار همه عالم یه دفعه دست به یکی کردن که حال من رو حسابی جا بیارن.
ولی الان خدا رو شکر همه چی بهتر شده.
--
باز هم ممنون مامانی - مطلب خوبی رو از شریعتی یادآوری کردی.

آخی...
خوووووووووووووووووووووووووووووووشحالم که بهتر شدید سعی کنید ذهنتون رو چیزای خوب متمرکز کنید میگن واسه اینکه چیزایی رو بدست بیاری باید یه چیزایی رو هم از دست بدی...
جمله های شریعتی همه ش زیباست... خوشحالم که خوشتون اومد
مرسیییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی

آرش سه‌شنبه 4 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 09:01 ب.ظ http://www.arombegir.blogsky.com

تا حالا شده 2 تا دمپایی پاره بدی به نمکی تا یه دونه جوجه ماشینی بگیری؟
تا حالا جوجه رو گرفتی کف دستات تا با چشمات نیگاش کنی؟
تا حالا شده همین طور که جوجه رو توی دستات نیگا می کنی بیاریش بالاوو نوک دماغتو به پر های کرک مانندش بمالونی؟
تا حالا شده یه جوجه ماشینی ببوسی؟

تو نونوچه ستان مبادله کالا به کالا دیگه رسم نیست... از مد افتاده اینجا ما از چیزی به اسم پول استفاده می کنیم پول میدیم... جوجه می گیریم
اوهوم شونصد بار جوجه گرفتم به مرغ و خروس که رسیدند... فروختمش
من عاشق جوجه های کاکل زری م
مرسیییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی

روانشناس چهارشنبه 5 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 01:27 ق.ظ http://www.shadkami.blogsky.com

سلام نونوچه جونم.آخه از بس ذوقیده بودم از کادر زدم بیرونگفتم آخه فندق تو شاید خبر داشته باشه
نونوچ آپیدم بدو بیا پیش زروی نونوچه ایت

الهی... قربون پروین جونم برم که ذوق زده شده
باید شماره تماس میذاشتم که جایی که نت نیست برات sms بزنم تا دلتنگ نشیم ناناسی
شرمنده گل پرکم
دووووووووووووووووووووووووووووست دارم نازنینم
یوووووووووووووووووووووووووووهووووووووووووووووووووووووووووو بالاخره آپیدی؟؟!!
اووووووووووووووووووووووووووووووووووووووومدم

عسل چهارشنبه 5 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 08:48 ق.ظ

سلااااااااااااااااااااااااااااااااااااام!
شه طوری نونو جون خودم؟!
بابا دل ما پوسید از بس هی سر زدیم دیدیم نیستی!! جوجوهاتو تنها گذاشته بودی؟!
حالا که اومدی دیگه نری ها!!؟
کامنتا که قابل شما رو نداره عزیزم!
دوست دارم مامان نونوچه!

یووووووووووووووووووووووووهوووووووووووووووووووووووووووووو بازم عسل نونوچه اومده اینجاااااااااااااااااااااااااااااااا
نونوچه چشاش جیز جیز تا اشکای عسلش رو نبینه رفته بودم یه جای سرد و شیرین... با طعم بستنی جای همه جوجه هام خاااااااااالی بود دلم تنگتون بود
حااااااااااااااااااااااااااااالا اینجام نازنین نونوچه...
منم قده یه دنیا دوووووووووووووووووووووست دارم
بازم پیشم بیا تو که ad نداری من بیام پیشت پس زود زود بیا پیشم

صادق چهارشنبه 5 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 10:18 ق.ظ http://www.dobeitysara.blogsky.com/

سلام

خوبی؟

خیلی جالب بود

منم اپم بیا سر بزن
ممنون

یوووووووووووووووووووووووووووووووهووووووووووووووووووووووو بالاخره آپیدید!!!!!!!!!
اوووووووووووووومدم

vo0ro0jak66 چهارشنبه 5 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 11:51 ق.ظ http://vo0ro0jak66.blogsky.com

salam azizam,khaheh mikonam,inam az ara.

یووووووووووووووووووووووووووووووهووووووووووووووووووووووووووووووووو مرسی که اومدی
اوهوم وقتی post ت رو خووندم خیالم راحت شد
مرسییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی

علی پنج‌شنبه 13 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 05:37 ب.ظ http://tolooo.blogsky.com

سلام دوست عزیز وبلاگ کاملا متفاوتی دارید خوشحال میشم منو با نام طلوع لیینک بدی

یووووووووووووووووووووووووووووووووهووووووووووووووووووووووووو یه جوجه جدید دیگه....
چشمای شما متفاوت میبینه
باشه میلونکمتون
مرسیییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی

[ بدون نام ] دوشنبه 29 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 06:33 ب.ظ

hiiiiiiiii how are u i am sugar where u went come back

hi sugar... sorry 4 that event. i couldent come. i had no time. i was so busy. i will come next day. i promise. forgive me

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد