㋡ میم مثل مثبت اندیشی نونوچه

چنانچه نیک اندیش باشید خیر و خوشی به دنبالش خواهد آمد

㋡ میم مثل مثبت اندیشی نونوچه

چنانچه نیک اندیش باشید خیر و خوشی به دنبالش خواهد آمد

چاه واسه خودت بکن

هه هه هه هه میگن...

چاه مکن بهر کسی

اول خودت دوم کسی


ولی تو نونوچه ستان میگن...

چاه مکن بهر کسی

ممکنه نفت در بیاد و به جایی برسی



نظرات 15 + ارسال نظر
رضا دوشنبه 26 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 04:27 ب.ظ http://www.hiphop.blogsky.com/

سلام نونوچی!

خووووووووووفی؟!

منم فندقت با دیال آپ زندگی چی سخته!

هــــــــــــــــــــم!

دلم واسه اینترنت و وبگردی تنگ شده!

بچه چند تا وب داری؟؟!!
دلم تنگت بود کجا بودی؟؟!!
یوووووووووووووووووووووووووووووهووووووووووووووووووووووووووو به فندقی خوووووووووووووووووووشحالم کردی فندق که اومدی پیشم فندق گریه نکن اول شدی
دست و جیغ و هورا واسه فندق

عمــــــــو پوریا دوشنبه 26 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 04:47 ب.ظ http://www.UncleP.Blogsky.com

ووووووووووووووههههههههههههههوووووووووووووووووووووووو
چاه می کنم بهر خودم به نفر رسم شوم کسی (دونبال قافی اشنروتو جیبمه )

پیام شما همراه با پارازیت بود درست و همچین جوندار دریافت نشد
بابا نفهمیدم چی گفتید؟؟!!

روانشناس دوشنبه 26 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 07:11 ب.ظ http://www.shadkami.blogsky.com

سلااااااااااااااااااااااااااااااام نونوچه جون خودم توی دهات ما میگن:چاه مکن بهر کسی،کثیف میشیدوسسسسسسسسست دارم نونوچ جنوم

اوه اوه اوه عجب داهات پاستوریزه ای داری عین مامانا میحرفه تووووووووووووووو بکنش گل پرکم (کلمه جدیده... از بس گفتم ناناو ناناسی همه ادام رو در آوردند هه هه هه هه نمیدونن که من خودم فرهنگ لغتم و فرت و فرت از خودم کلمه تولید می کنم)
یووووووووووووووووووووووووووووووووهوووووووووووووووووووو خیلی دوست دارم به اندازه نفتای خلیج فاااااااااااااااااارس
مرسییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی

امیر دوشنبه 26 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 07:54 ب.ظ http://my4divari.blogsky.com

یه چاه نفت تو نونوچستان مهرت میکنم

یووووووووووووووووووووووووووهووووووووووووووووووووووو می فروشمش باهاش یه سوزوکیه مشکی می خرم
مرسیییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی

ندا دوشنبه 26 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 08:12 ب.ظ http://myland68.blogfa.com/

,•’``’•,•’``’•,
.’•,`’•,*,•’`,•’ســــــــــــــــــــلام مهـــــــــــــــــــربونم
....`’•,,•’`•*•
-----------?
---------?
--------?
-------?
-----?
---?
--?
-?
?
?
-?
--?
---?
-----?
-------?
--------?
---------?
-----------?
-------------?
,•’``’•,•’``’•,
.’•,`’•,*,•’`,•’!خـــــــــــــــــــــــوبی؟
....`’•,,•’`•*•
-----------?
---------?
--------?
-------?
-----?
---?
--?
-?
?
?
-?
--?
---?
-----?
-------?
--------?
---------?
-----------?
-------------?
,•’``’•,•’``’•,
.’•,`’•,*,•’`,•’اومـــــــــــــــــــدم تـا خبـــــــــــــرت کنم!
....`’•,,•’`•*•
-----------?
---------?
--------?
-------?
-----?
---?
--?
-?
?
?
-?
--?
---?
-----?
-------?
--------?
---------?
-----------?
-------------?
,•’``’•,•’``’•,
.’•,`’•,*,•’`,•که اپــــــــــــــ کـــــــــــردم.
....`’•,,•’`•*•
-----------?
---------?
--------?
-------?
-----?
---?
--?
-?
?
?
-?
--?
---?
-----?
-------?
--------?
---------?
-----------?
-------------?
,•’``’•,•’``’•,
.’•,`’•,*,•’`,•’خوشحال میشم با نظرای قشنگت همراهیم کنی.
....`’•,,•’`•*•
-----------?
---------?
--------?
-------?
-----?
---?
--?
-?
?
?
-?
--?
---?
-----?
-------?
--------?
---------?
-----------?
-------------?
,•’``’•,•’``’•,
.’•,`’•,*,•’`,•’پس منتظر حضور پروانه ایت هستم.بترکونیــا
....`’•,,•’`•*•

به به ندای هنرمند و مهربونم یوووووووووووووووووووهووووووووووووووووووووووو اومدم نازنین نونوچه
مرسی که خبرم کردی

Ara دوشنبه 26 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 10:56 ب.ظ http://zendegieara.blogsky.com

همیشه قشنگ مینویسی .

اومدم واسه خدا حافظی .

خدا حافظ

نمیگم خداحافظ...

حسین سه‌شنبه 27 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 08:00 ق.ظ http://wwp.blogsky.com

تو داهات ما انقده چاه کندن و یادشون رفته پر کنن،
ماشینها وقتی از خونه بیرون میان انگاری اومدن تو آزمایشگاه تست کمک فنر.
البته بعضی وقتها کار از تست هم میگزره و ماشین با سر میره تو چاه.
در اینجا مشاهده میکنیم که داهاتدار ما هم چاه کنده بهر دیگران و هم چاه کنده بهر خودش.
البته اگه با ماشین بره و بیاد.
شاید هم داهاتدار ما دنبال نفت باشه که همه جای داهاتمون رو داره میککَنه.
به هر حال آرزو میکنم زودتر به نفت برسه و چاهها رو پر کنه.
راستی موقعیت رو مناسب میدونم که از طریق همین تریبون از ایشون کمال تشکر و قدردانی رو بعمل بیارم چون پارسال بعنوان بهترین داهاتدار کشور شناخته شدن ایشون.

هه هه هه هه اینکه بد نیست... کلی ایجاد شغل شده... چند نفر ارزیابی می کنن کجا باید چاه حفر بشه... چند نفر ابزار کار رو جورش می کنن... چند نفر می کنن... بقیه هم که میفتن تو چاه اونا رو می برنن بیمارستان... چند نفر هم خبر نگار جمع میشه واسه تهیه خبر... بعد خبر چند تا مسئول میان تو صحنه واسه شناسایی صحت خبر
هه هه هه هه دیدتون رو عوض کنید آقا
مرسییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی که اومدید

لیوسا سه‌شنبه 27 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 09:39 ق.ظ http://memorialist.blogsky.com

نفت که بد نیست!

اووووووووووووووهووووووووووووووم نفت خیلی خوفه خوش به حااااااال صاحبش ما که بخیل نیستیم
مرسی لیوسای عزیز از اینکه اومدی بهم سر زدی

ایلیا سه‌شنبه 27 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 10:59 ق.ظ http://www.persianboy.blogsky.com/

برام خیلی عجیبه تو وبلاگ دخترا برای یه پست دو خطی ۵۰ تا کامنت میزارن
بعد پسرا فیلمم برای دانلود بزارن
یا غزل در حد حافظ بنویسن!!!
دریغ از یه کامنت
تازه اگرم باشه اونم یه دختر میزاره!!!!
ای کاش نگاهنمون به دیگران
و به وبلاگها و سایتها ربطی به جنسیت نداشته باشه!!!
البته اینا رو از روی حسودی نگفتم
مشکل جامعمونه که باید حل بشه
نونوچه خانوم حرف دلم بود به دل نگیری یه وقت

بله کاملا مشخصه که از روی حسادت نیست به قول مسئولین مملکت... آقا باید فرهنگ سازی بشه
مرسی از اینکه اومدید و مرسی به خاطر لطف قشنگتون

حسین سه‌شنبه 27 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 11:13 ق.ظ http://wwp.blogsky.com

رفتم تو بلاگش متن خداحافظیشو خوندم. خیلی ناراحت کننده بود.
ای کاش زودتر باهاش آشنا میشدیم. شاید میشد واسش کاری کرد.
دلیل اینکه گفتم شاید اینه که همونطوری که خودت میدونی تا وقتی خودش نخواد راهنمایی های ما هم بی تاثیره.
به هر حال از خدا میخوام این پسر خوب رو به سمت خودش بکشه و اون رو به یکی از پیغامبران خودش در این دوره و زمونه تبدیل کنه.
هر وقت یادش میافتی واسش این دعا رو بکن. حتما میدونی که با دعا انرژی زیادی میتونی واسش بفرستی. من هم همراهیت می کنم اینجوری تاثیرش بیشتره.
---
متاسفانه دکتری که پیشش می رفت فکر نمی کنم کمکش کرده باشه که بتونه گذشته ای که اتفاقهای ناخوش توش رخ داده رو فراموش کنه.
همونطوری که تو متنش نوشته بود هنوز مشکل کار رو پدر و مادرش که از هم طلاق گرفتن میدونست. در صورتی که یه روانشناس اولین کاری میکنه باید این باشه که بیمار، مقصران کار رو ببخشه و دیگه بهش فکر نکنه.
---
به هر حال واسش آرزوی سلامتی و خوشبختی و آرامش میکنم.

مرسی ولی یکی از جوجه هام کم شد با این حرفای شما اون دیگه بر نمی گرده

روانشناس سه‌شنبه 27 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 08:13 ب.ظ http://www.shadkami.blogsky.com

سلاااااااااااااااااااااام گل نونوچمخوفییییییییی؟؟؟؟آره دهات ما پاستوریزه اس دیگهبه نظر من آدم اگه بهر کسی چاه بکنه الکی وقت خودشو تلف کردهباید بذاریم خودش کاراشو بکنه یعنی برای خودش چاه بکنهاما من برای تو چاه میکنمچون دوست دارماگه توی بیابون گیر کنی خودم میام برات چاه آب میکنم تا نشون بدم چقده دوست دارم ناز گل باغ خونه

مرسییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی پروین جووووووووووووووووووووووووووووونه خودم
منم واست چاااااااااااااااااااااااااااااااااه نفت میکنم تا بفروشیش یه سوزوکیه مشکی بخری
دووووووووووووووووووووووووووووست دارم اندازه 100 تا کارخونه سوزوکی

مرتضی سه‌شنبه 27 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 10:42 ب.ظ http://omid-e-naomid.blogsky.com/

چاه مکن بهر کسی
ممکنه نفت در بیاد و به جایی برسی

باید می نوشتی:
چاه مکن بهر کسی
ممکنه نفت در بیاد و طرف به جایی برسه

البته به جای این جمله یه جمله گویا تر داریم که می گه:
عدو سبب خیر شود اگر خدا خواهد!
البته از دید اون طرفی که قراره براش چاه نفت بزنی داره بحث می کنه!!!





یوووووووووووووووووووووووووووووهوووووووووووووووووووووووو یه جوجه جدید
تو نونوچه ستان اینجوری میگن شما می تونید ضرب المثلتون رو عوض کنید... مثلا به اینکه که بگید... علف باید به دهن بزی شیرین باشه... بگین گاو میش باید به دهن شیر کوهی خوشمزه و همچین خون ازش می چکه بیاد نمیشه دیگه
مرسی که اومدید

سیما چهارشنبه 28 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 07:28 ب.ظ

خیلی بامزه ایی

چشات بامزه میبینه
مرسییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی

x پنج‌شنبه 29 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 02:05 ب.ظ http://zendegibarayekhande.blogsky.com

chera chah?????yani adama hamashun inghadr badan???

یوووووووووووووووووووووووووووووووووهووووووووووووووووووووووووو یه جوجه جدید
خوف بده نفت رو واسه خودتون برداری؟؟!!
مرسیییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی

مهرداد جمعه 7 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 12:18 ق.ظ http://manam-minevisam.blogsky.com

نونوچه ستان قوانین جالبی هم پس داره!!!

بله... نونوچه ستان مهد آزادیه
عین داهات شما و داهاتای دیگه زاغارت نیست

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد