㋡ میم مثل مثبت اندیشی نونوچه

چنانچه نیک اندیش باشید خیر و خوشی به دنبالش خواهد آمد

㋡ میم مثل مثبت اندیشی نونوچه

چنانچه نیک اندیش باشید خیر و خوشی به دنبالش خواهد آمد

دختر کیلویی چند؟؟

پدربزرگ مثبت اندیش من با یکی از اهالی داهاتمون (نونوچه ستان رو عرض می کنم) سر بالا بودن مهریه بحث می کنه تا اون آقاهه رو مجاب کنه دخترش رو به نرخ روز تعیین کنه. ماجرا رو بخوونید.


دختر کیلویی چند؟؟

پدربزرگم: گوشت گرون میشه. همه هول میکنیم و بیشتر می خریم! مرغ گرون میشه... همینطور! میوه گرون میشه هم همینطور!دختر هم واسه خوشگلی باید مرغ و شیر و میوه بخوره که جون بگیره و خوشگل و ترگل  ورگل بشه دیگه!

اون آقاهه: چی میگی؟؟!!

پدربزرگم: تو تا حالا دیدی که یه دختر 6 ماه گوشت و میوه و شیر نخوره و خوشگل باشه؟! صورتش میشه عین کاغذ مچاله! اون وقت فکر میکنی تا از در خونه بیاد بیرون 100 تا عاشق دلخسته پیدا می کنه؟؟!! عشق مستقیما با گوشت و مرغ و لبنیات نسبت داره. این آفریقایی های گرسنه مادر مرده رو ببین... دیدی تا حالا یه دختر از این آفریقایی های سیاه سوخته گرسنه بره تو هالیوود؟؟ نه خداییش دیدی؟؟!! این دخترای آفریقایی رو اگه بخوای به درد بخورشون کنی که کسی عاشقشون بشه اول باید با تلمبه بادشون کنی! بعد یه اتو بخار بهشون بزنی و بعد 50 کیلو گوشت و مرغ و ماهی و میوه بخوردشون بدی تا بتوونن رو پاشون واستن!

اون آقا: نه بابا!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! عجب!!!

پدربزرگم: پس به این قرار میشه یه دختر رو کیلویی حساب کرد. حالا کیلو چند دیگه بستگی به بازار داره! از کیلو یه میلیون بگیر برو بالا. هر چی تغذیه ش خوب باشه... یعنی باباش پولدارتره! دختری هم که باباش پولدار باشه... میشه به عبارتی کیلویی هشت... نه میلیون تومن!

اون آقاهه: پس وقتی یکی میره خواستگاری باید یه ترازو با خودش بره

پدربزرگم: نه جانم احتیاجی نیست. باباهه هر روز همینجوری چشمی دخترش رو باسکول میکنه مضنه میاد دستش
نظرات 25 + ارسال نظر
بام خیال پنج‌شنبه 22 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 05:31 ب.ظ http://bamekhial.blogsky.com/


کاش می شد فهمید که دل خوش سیری چند ...؟!
نوشته هات زیبا هستند و دل نشین

یووووووووووووووووووووووووووووووهوووووووووووووووووووووووو یه جوجه جدید
نظر لطف شماست
مرسییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی

عمــــــــو پوریا پنج‌شنبه 22 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 07:41 ب.ظ http://www.UncleP.Blogsky.com


چیه برات خواستگار اومده داری توجیه می کنی چرا مهریه ات باید زیاد باشه

هه هه هه هه تو نونوچه ستان رسم نیست دختر تا 120 کیلوش بشه ازدواج کنه من هنوز 75 کیلو کم دارم

ایلیا پنج‌شنبه 22 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 08:30 ب.ظ

ببخشید من 60 کیلو میخوام!
همین الانم میبرم!
راستی قضیه این جوجو چیه؟؟؟
جوجه کشی راه انداختی؟؟؟؟
راستی من یه جا رو سراغ دارم
یا حداقل دیده بودم که دختر کیلویی میفروختن تو همین ایران خودمون!!!
البته الانش رو نمیدونم شاید بازم باشه!!!!
ولی فکرش رو بکن
سوا کن جدا کن با مینی بوس آورده بودن تو یکی از شهرا!!!
خیلی معذرت میخوام که این حقیقت تلخ رو گفتم

بده نگاه من به شما مثل نگاه یه مرغ به جوجه هاشه اونوقت هرکسی هم که میاد اینجا احساس امنیت ملی می کنه آخی این داهاتی که شما میگین نزدیک اینجاست دختر میدند به وزنش طلا میستونن
مرسیییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی از اینکه اومدید

رضا پنج‌شنبه 22 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 09:28 ب.ظ http://manam.blogsky.com/

چی نوشتی؟!

خواستگار داری؟!

حالا خودت ازش خوشت میاد؟!

تحصیلکرده هست؟!

باباش پولدار هست یا نه؟!



پس میخوای ازدواج کنی؟!

اون موقع به من کامنت ندی؟!

باز من یه متن انداختم تو وب این فندق آبغوره گرفت فندق می خوای ad خونمون رو بدم بعد تو ad خونتون رو بهم بدی تو بیای اینجا چایی بخوری بعد من بیام اونجا چایی بخورم... تو بیای اینجا بریم سینما بعد من بیام اونجا بریم سینما... تو بیای اینجا بریم صفا سیتی بعد من بیام اونجا بریم صفا سیتی
ازدواج کیلویی چنده بچه؟؟!! فقط یه متن بود
مرسییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی از اینکه اومدی فندق

Ara پنج‌شنبه 22 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 11:52 ب.ظ http://zendegieara.blogsky.com

سلام

چه پدر بزرگ روشن فکری داری

قشنگ بود .

راستی ورژن ویروس غرور بنده بالاست . این آنتی ویروسا حذفش نمیکنه .

پدربزرگم متعلق به شمااااااااااااااا من اصلا پاپی بزرگ ندارم فینگیل
جدا؟؟!! اوه اوه اوه خودم می سازمش
مرسیییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی از اینکه اومدی

روانشناس پنج‌شنبه 22 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 11:52 ب.ظ http://www.shadkami.blogsky.com

یه سلام گررررررررررررررررررم و پر انرژی به نونوچه ی خووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووم
خووووووووووووووووووووووبی؟؟؟؟ چه باحال!!! از این به بعد ازدواج هم کیلویی میشه!!!!!!!!! فکر کن میری بازار میگی:دختر کیلو چنده؟؟؟؟بعد مغازه داره میگه کیلویی 8ملیون!!!!!!بعد تو به پول توی جیبت نگاه میکنی میگی:ولی خب چاره ای نداری دیگه باید بخری
اون موقع پولت رو از جیبت در میاری و به مغازه دار میگه خب یه نیم کیلو از این بده!!!!!!!
دوووووووووووووووووووووووووووووست دارم نونوچ جونم

یووووووووووووووووووووووووووووووووووهووووووووووووووووووووووووو به پروین جووووووووووووووونم
هه هه هه هه چقده جالب میشه همین جورش که به دنیا میان 3 کیلوند که جمعا 18 میلیون آب میخوره...
باید ناف به ناف دختر رو عقدش کنن
مرسییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی از اینکه اومدی
به اندازه یه دختر 120 کیلویی دوست دارم زوروی نونوچه

حسین جمعه 23 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 05:55 ق.ظ

اینجوری که اونوقت دختر هم مثل خیلی چیزای دیگه تو بازار باد میکنه رو دست صاحابش

فکر نکنم فعلا که بازار جهانی با تبلیغاته این دخمل خوشگلای ترکه ای می چرخه رفته رفته میگن دختر سیری چند؟؟!!
مرسییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی از اینکه اومدید

رضا جمعه 23 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 01:40 ب.ظ http://manam.blogsky.com/

پررررررررررررو نشو!

گفتم از کامنتات خوشم میاد!

نگفتم که از خودت خوشم میاد!

شوخی کردم(فکر بدیم نیستشا!)

هه هه هه هه من کلا پرو به دنیااااااااااااااااا اومدم فندق

روانشناس جمعه 23 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 03:01 ب.ظ http://www.shadkami.blogsky.com

سلاااااااااااااااااااااااااام نونوچه جونمخوبیییییییی؟
نمیتونم نیام دیگهاندازه دختر ۱۲۰ کیلوییراستی تو چند کیلویی؟؟؟؟من که انقدر کیلوم بالاست که نمیشه روش قیمت گذاشتنه دیگه انقد ها هم نیستمنونوچ جونم دوست دارم به توان n !!!!!

45 کیلو lم ناناسی قدمم 160 یه نونوچه واقعی ام
یوووووووووووووووووووووووهووووووووووووووووووووووووو می خوای بگی خوووووووووووووووووشدلی دیگه من همه جوری باشی دوووووووووووووووووووووووووست دارم زوروی خودمی دیگه
مرسیییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی که همش میای پیشم

رضا جمعه 23 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 07:30 ب.ظ http://manam.blogsky.com/

آپم.

یوووووووووووووووووووووووووووهوووووووووووووووووووووووووو اومدم

روانشناس شنبه 24 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 12:40 ق.ظ http://www.shadkami.blogsky.com

سلااااااااااااااااااااااااااااااااام نونوچه جونم بالاخره آپیدمبدو بیاااااااااااااا

دخمل این موقعی که تو که comment زدی من خوووووووووووافیده بودم یه بچه ی خوف شبا زود می خوابه خوابای خوش میبینه
یووووووووووووووووووووووووووووهووووووووووووووووووووووووووووو بالاخره پروین جونم آآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآپیده
یه دست و هورای بلند واسه پروینم
دستا همه بالا...
مربا بده بابا...

حسین شنبه 24 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 09:28 ق.ظ http://wwp.orq.ir

اون دخمل خوشگلای تبلیغاتی که همین الان هم قیمتشون سیریه.
یه فکری به حال اون دخملهایی کن که اگه قیمتشون بالا بره مامانشون مجبور میشه اونا رو تحویل کارخونه های ترشی سازی بده اون هم با نازلترین قیمت.
چون پسرها همونطور که الان میبینی یا بی خیال خریدن دخمل میشن یا اینکه ... (اینجوری ارزون تر هم در میاد)

قراره تو نونوچه ستان یه ستاد حمایت از زنان تاسیس کنم به دخملای داهاتتون بگین بیان اینجا
مرسییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی

حسین شنبه 24 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 10:12 ق.ظ http://wwp.blogsky.com

میدونم نظرم قابل ثبت نبود.
ولی من منظوری نداشتم
فقط واقعیتی که متاسفانه وجود داره رو گفتم.
--
امیدوارم همه زندگیها با خوبی و خوشی پیش بره و همه مردها هم اونقدر پول در بیارن که مهریه دختر مورد علاقشون رو پرداخت کنن. و همه دختر خانوم ها و آقا پسر ها سعی کنن زندگیشون رو شادتر از روز قبل کنن.

من نظر شما رو ثبت کردم منتها با یکم تاخیر شرمنده از بابت این تاخیر امیدوااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااارم
مرسیییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی

بیتا شنبه 24 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 10:39 ق.ظ http://khaste-nabash.blogsky.com

عجب دوره زمونه ای شده هااااا اگه اینطوریه پس چرا همه هی می رن رژیم لاغری می گیرن پس که ؟؟!!!

واسه اینکه ترکه ای شن مرسی از اینکه بهم سر زدید

صادق شنبه 24 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 11:27 ق.ظ http://www.dobeitysara.blogsky.com/

سلام خیلی با حال بود
دمت گرم
منم آپم میتونی سر بزنی

مرسییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی شما باحال خووندید
الان میااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام

برادر نونوچه شنبه 24 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 02:48 ب.ظ http://ندارم

باز تو خ. شدی
باز چش ما رو دور دیدی
اخه کی میاد خاستگاری تو!!!!!!!!!

واقعا دلت خوشه ها!!!!!!

دیوونه!!!!!!!!!

من بیشتر با نظر این پسره حسین موافقم

همین جوری رو دستمون موندی بخوایم بفروشیمتم وقتمون گرفته میشه
ینی وقت نمی مونه برامون!!!!!!

حالا اولین قیمتتو من میزارم

کیلویی یه عالمه سکه...

هه هه هه هه باز تو آمپرت زد بالا داداشی جووووونم اینا رو واسه تو نوشتم که یه دلیلی باشه واسه زن نگرفتنت بچه عمرااونی که رو دست بابا اینا مونده تویی فینگیلک نه من اگه غیر از این بود الان اینجا تو نونوچه ستان بودی همه در کانون گرم خونواده دور هم میشستیم تخمه می شکوندیم
یوووووووووووووووووووووووووووووووهووووووووووووووووووووووو مرسی که اومدی اینجاااااااااااااااا
راستی پیروزیه استقلال رو بهت تبریک میگم

روانشناس یکشنبه 25 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 01:30 ق.ظ http://www.shadkami.blogsky.com

سلام نونوچ جون خودم که وقتی روی ترازو میره،ترازو این شکلی میشهوقتی شبا میخوابم احساس میکنم یه چیز با ارزشی رو دارم از دست میدممن عاشق و دیوونه شبمشبا تازه اینشکلیمیشم!!!خوشدلی ما که به پای تو که نمیرسهماشاا....قد نیست که،سرو روانه دوستدارم هر کیلووووو

یوووووووووووووووووووووووووووووووووووووهوووووووووووووووووووووووو به پروین جون خووووووووووووووووشدله م بر عکس تو من شبا رو دوست ندارم میشم این شکلی قدم که بلند نیست نانایی داداشم بلنده... 180 قدشه دوووووووووووووووووووووووووووووووووست دارم جوجولی نونوچه

من یکشنبه 25 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 01:13 ب.ظ http://mitoonam.blogsky.com/

اینقدر پدر بزرگت از این حرفا زده تو دهات ما هم اول میپرسن چند کیلوس دختره؟قبل اومدن حساب کتاباشونو میکنند تا مجهز بیان کم نیارن جلو بابا دختره

یوووووووووووووووووووووووووووووهووووووووووووووووووووو بازم یه جوجه جدید اولا از اینکه اومدید پیشم مرسی ثانیا مرسی به خاطر ایده خوشدله تون ثالثا پدر بزرگ من اصولا چرت و پرت زیاد تو مخ مردم داهاتمون (نونوچه ستان) میکنه شما جدی نگیرید رابعا مرسی مرسی مرسی

من یکشنبه 25 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 01:49 ب.ظ http://my4divari.blogsky.com

نونوچه جان من حاضرم بابت هرکیلو وزن خودت هشت . نه میلیون که خوبه ۱۵ میلیون پول بدم . جدی میگم اینو
تو فقط بگو شرایط بعدیت چیه
میخوایم با خانواده بیایم دهتتون واسه امر خیر

چی میگید؟؟!! چه باحال خواستگاری اینترنتی ذوووووووووق مرگ شدم از داهات شما تا داهات ما یه شبانه روز راه... خسته میشید ادامه خواستگاری هم به صورت اینترنتی ادامه بدید والده رو هم خسته نکنید

امیر یکشنبه 25 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 10:46 ب.ظ http://my4divari.blogsky.com

حالا شما از شرایط خودتون بگید تا من با مامی جونم صحبت کنم . انشااله که به میمنت و مبارکی

شرایط؟؟!!
شرایط ندارم جز یه ویلا تو نونوچه ستان... یه خونه خوشدله تو شمال نونوچه ستان یه سوزوکی مشکی یه هلی کوپتر واسه مواقع ضروری یه آموزشگاه واسه سپری کردن اوقات فراقت و اشتغال زایی
انشالله به میمنت و مبارکیه دلش باشه
یوووووووووووووووووووووووووووووهوووووووووووووووووووووووووووو

امیر دوشنبه 26 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 07:54 ب.ظ http://my4divari.blogsky.com

من با همه شرایط شما موافقم
شما چی ؟

واااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااای
چقده مهربون و دست و دلباااااااااااااااااز

خورشید سه‌شنبه 27 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 03:12 ب.ظ http://sn20.wordpress.com

بچه ها منم بازی ...
اما تو رو خدا ارزش انسان رو انقد پایین نیارین...مگه ما گوسفندیم؟کیلویی چند؟//

هه هه هه هه ناناس نونوچه مگه داریم بازی می کنیم؟؟!! چون تو تازه اومدی تو باید اول چشم بذاری

مرتضی سه‌شنبه 27 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 10:47 ب.ظ http://omid-e-naomid.blogsky.com/

خیلی با حال بود!!!

چشاتون باحال خووند!!!

ریمیک پنج‌شنبه 29 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 10:31 ب.ظ http://del-neveshtehha.blogsky.com

نونوچه !
خیلی خسته بودم اما خداییش با این پستت روحیه ام ۱۰۰ درجه + شد .....
خدااااا بود!
کلی حال کردم .

یوووووووووووووووووووووووهووووووووووووووووووووووووووووووو به ریمیک جونم نظر لطفته گلم مرسی که اومدی پیشم ناناسی

جینگول جمعه 7 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 01:57 ب.ظ

اینو از رمان گندم دزدیدی؟

هه هه هه هه اووووووووووووهووووووووووووم
کلا ما نونو ها عادت داریم چیزای خوف رو به خودمون بچسبونیم
مرسییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد