㋡ میم مثل مثبت اندیشی نونوچه

چنانچه نیک اندیش باشید خیر و خوشی به دنبالش خواهد آمد

㋡ میم مثل مثبت اندیشی نونوچه

چنانچه نیک اندیش باشید خیر و خوشی به دنبالش خواهد آمد

صرفا جهت خنده

داشتم خاطرات فوتیرانی های 2 رو می خووندم   از این خاطره ش خوشم اومد گفتم براتون بنویسم اصلا جنبه مثبت اندیشی نداشت... این post فقط صرفا جهت خنده ست جوجه های نونوچه


آپارتمان سی طبقه

تمام دوستان ما همه خونه هاشون اون بالا بالای تهرانه... ما هم پایین شهری محسوب میشیم. یه روز یکی از دوستا منو یه عده دیگه پایین شهری رو دعوت کرد خونشون... زعفرانیه... ما هم جوناک بهترین لباسارو پوشیدیم. بقیه هم رفته بودند آرایشگاه. منم خسته شدمدیدم همشون آرایشگاهن به جز دوستم شیوا. گفتم...بیا زودتر بریم. اونم اومد. خلاصه شیوا تو آدرسی که پرسیده بود نوشته بود برج فلان طبقه 30 م. ما هم آپارتمان رو پیدا کردیم دیگه ندیدیم چند طبقه ست. با کلی دنگ و فنگ و افاده از جلو نگهبانه رد شدیم رفتیم تو آسانسور دیدم 15 طبقه بیشتر نداره گفتم... شیوا چه جوری بریم طبقه 30م؟؟!!  گفت... راست میگی...آهان آسانسور بغلیه هم 15 طبقه داره شاید این 15 طبقه اوله اونم 15 طبقه ی دوم!!!!!! منم گفتم... ای ول چرا به فکر خودم نرسید( البته فکر کنم اون موقع خون به مغزم نرسید) خلاصه رفتیم اون وری دکمه 15 رو فشار دادیم و آسانسور گفت طبقه ی 15 م!! گفتم... اسکل باید می رفتیم اون وریه دوباره اومدیم پایین با اون یکی رفتیم اونم رفت طبقه 15! اومدیم پایین. همه دوستا اومدن. نگهبانه هم به حالت تاسف نگاهمون می کرد. یکی ازبچه ها گفت... شیوا طبقه چندمه؟؟ شیوا گفت... 30م ولی ما هر چی اینور اونور میریم میره طبقه 15م یکی گفت... دو دسته میشیم. یکی از این آسانسور بره یکی از اونوری!!!!!!!!! ما هم رفتیم اونوری دیدیم دوستمون اونجاست. جریان رو تعریف کردیم. کلی خندید گفت... بابا من گفتم واحد 30م. سر شام رسیدیم خونشونتازه اون دسته دوم نیم ساعت دیگه به چه بدبختی رسیدن


نویسنده:92TAC


شاید ته مثبت اندیشیش میشه یه خنده... اگه خنده نه یه لبخند... اگه هم لبخند نداشت خداییش یه نیشخند که داشت


نظرات 21 + ارسال نظر
arash سه‌شنبه 20 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 12:30 ب.ظ

سلام.نونوچه دوسته عزیز.شرمنده یه مدتی نبودم.ببخشید...

یوووووووووووووووووووووووووووووووهوووووووووووووووووووووو
کجا بودید شما؟؟ پارسال دوست... امسااااااااااال آشنا
مرسیییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی از اینکه یادی از من کردید

پسر ایرانی سه‌شنبه 20 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 12:58 ب.ظ http://www.persianboy.blogsky.com/

ها ای که وگفتی یعنی چه؟؟؟؟؟
منکه هیچی نوفهمیدم
از این به بعد اون بالای پست گروه سنی مناسب رو هم بزن
تا مغزمون رو بی خودی بیدارش نکنیم!!!!!!

گروه سنی وبم زیر 100 ساله از محدودیت خووووووووووووشم نمیاد
ظاهرا از خواب بیدار شدید و تندی اومدید پای computer و شروع کردید به خووندن post من سعی کنید بعد از خواب بیدار شدن اول سرتون رو به سمت راست و بعد هم به سمت چپ بچرخونید و بعد از اینکه از نیامدن امواج منفی مطمئن شدید بیاد پای computer تووووووووون
مرسیییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی
نکات ایمنی رو لطفا رعایت کنید

رضا سه‌شنبه 20 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 01:11 ب.ظ http://manam.blogsky.com/

کلا همه چیو به مثبت اندیشی ربط می دی دیگه؟!

نقطه عطف داستان اونجایی بودش که
به عنوان پولیتیک دو دسته شدن!!!

ما اینیم دیگه حتی ترک روی دیفال عصمت خانم اینا هم از زیر نگاه مثبت اندیشه نونوچه در اموووووووووووووووووووووون نیست فندقی
نقطه عطفش رو خوفه خوف اووووووووووووووومدی فندق جووووووووووووونی

عمــــــــو پوریا سه‌شنبه 20 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 01:54 ب.ظ http://www.UncleP.Blogsky.com


عــجــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــب
واقعن ؟

اووووووووووووووووووووووووووووهووووووووووووووووووووووووم خوووووووووووووووووووووشحالم که خوووووووووووووووشتون اومد عمو گوگل اینا
مرسیییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی

arash سه‌شنبه 20 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 05:29 ب.ظ

خواهش می کنم.اونایی که لینک کردی چه زیاد شدن؟ حسابی طرفدار ÷یدا کردی و ترکوندی.ایشااله همیشه موفق باشی

مرسیییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی آخه میگن comment هام جالبه

امیر سه‌شنبه 20 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 07:17 ب.ظ http://my4divari.blogsky.com







آرش سه‌شنبه 20 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 07:34 ب.ظ

اینترنت نداشتم.توی این مدت پدرم هم فت کرد و از این بابت خیلی بهم ریختم.واسه همین نشد که بیام...

واقعا متاسفم

روانشناس سه‌شنبه 20 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 07:46 ب.ظ http://www.shadkami.blogsky.com

سلاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام نونووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووچه خوووووووووووووووووبی؟؟؟من عاشق اول خودت دوم نوشته هات امخب خوب موقعی رسیدن سر شامخوشم میاد که در هیچ حالی دست از مثبت بودنت بر نمیداریپایدار باشینونووووووووووووووووچ یه نیگاه به اون ور شالیزار بنداز.....چی میبینی؟؟؟؟یه چیزی شبیه ایناز دور میبینی.اومدم تا با هم در کنار هم و برای هم برنج بکاریمآخرش هم من و تو در کنار هم در حالی که عاشقانه همدیگر رو دوست داریم از کامنت های هم به شکل فجیعی ذوق مرگ میشیم و به ابدیت میپیوندی

یووووووووووووووووووووووووووووووووهووووووووووووووووووووووووووو به پروین خودم مرسی این این شکلی خجالتم میدی ناناسی این یکی رو من فقط تایپش کردم... ذائقه ذهنم نبود خیلی خوشحالم از اینکه خوشت اومد
حلا قسمت سریالی...
اوه اوه اوه پروین جووووووووووووووووونم اینجا چیکار میکنی دخمل خوب؟؟ ای شیطون نکنه رفتی تو نیمچه ماه قرمز (همون هلال احمر... فقط خواستم فارسی رو بپاسم) عضو شدی نانا که هرجا میگیرم میای کمک؟؟
بعد از اون جریان رفتم عملگی... به اندازه یه گاو ماده هیجان زده شدم از اینکه تونستم کار پیدا کنم. توی یه برج 30 طبقه نیمه کاره بودم که یکی از این افغانی ها از پایین پاره های آجر واسم پرت میکرد بالا... در همین حین نصرت صدام کرد...هی نونوچه بیا اوستا کارت داره. منم می خواستم برم که یهو دو تا پاره آجر خورد به سرم... گفتم... آآآآآآآآآآآآآآآآآآاخ... پر..وی...ن... خی... لی... دو... وووست... دا... ر...ر
اه جیز جیگر ضربش کاری بود نذاشت یه حرف باقی موندش رو بگم

Ara سه‌شنبه 20 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 10:30 ب.ظ http://zendegieara.blogsky.com

اولا : خیلی جالب بود

دوما : فینگیل فینگیل فینگیل فینگیل فینگیل فینگیل فینگیل
آخی خالی شدم خودتی فینگیل

اولا مرسی بچه... چشات باحال میبینه
دوما هه هه هه هه فینگیل به توان 1000 خودتی

نگین چهارشنبه 21 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 10:41 ق.ظ http://www.mininak.blogsky.com

خندیدم ...
ولی یه خنده ی تلخ ...
نمی دونم چرا ... پشت نوشته یه غمه بزرگ بود !‌شاید من این جوری حس کردم ...
ولی کلا قشنگ بود ...

چرا تلخ؟؟!!
مرسیییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی

رضا چهارشنبه 21 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 01:12 ب.ظ http://manam.blogsky.com/

آپــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــم

هه هه هه هه دیر اووومدی فندق همچین دو تا comment نونوچه ای فرستااااام که نگو
برو بخووووووونش

کرگدن عاشق چهارشنبه 21 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 07:37 ب.ظ http://www.fonex.blogsky.com

سلام نونوچه
ممنون که بهم سر زدی
بازم بهمون سر بزن
راستی من لینکت کردم
اگه دوست داشتی تو هم منو به اسم دغدغه های یک کرگدن عاشق ثبت کن
البته اگه دوست داری
موفق باشی

اوه اوه اوه یه جوجه جدید
یوووووووووووووووووووووووووووووووووووهوووووووووووووووووووووووو منم شما رو به اسم در خواستی می لینکم
مرسیییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی

رضا چهارشنبه 21 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 09:06 ب.ظ http://manam.blogsky.com/

مرسی که اومدی!

حااااااااااااالت خوبه فندق؟؟
نکنه باز comment رو اشتباه فرستااااااااادی؟؟

ندا چهارشنبه 21 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 09:14 ب.ظ http://myland68.blogfa.com/

ツ✖ســ ـــ ــ ـــرزمـ ــ ـین مـــ ــ ـن✖ツ
(◕‿◕) ツ نداツ (◕‿◕)
ツ✖ســ ـــ ــ ـــرزمـ ــ ـین مـــ ــ ـن✖ツ
(◕‿◕) ツ نداツ (◕‿◕)
ツ✖ســ ـــ ــ ـــرزمـ ــ ـین مـــ ــ ـن✖ツ
___________$$$$$$$$______$$$$$$$$$[گل]
__________$$$$$$$$$$$$__$$$$$$$__$$$$[بوسه]
_________$$$$$$$$$$$$$♥ ♥$$$$$$$$__$$$[گل]
_________$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$__$$$[بوسه]
_________$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$__$$$[گل]
__________$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$__$$$[بوسه]
____________$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$[گل]
_______________$$$$$$$$$$$$$$$$$[بوسه]
_________________$$$$$$$$$$$$$[گل]
____________________$$♥ ♥$$[بوسه]
______________________$$$[گل]
_______________________$[بوسه]
ツ✖ســ ـــ ــ ـــرزمـ ــ ـین مـــ ــ ـن✖ツ
(◕‿◕) ツنداツ (◕‿◕)
ツ✖ســ ـــ ــ ـــرزمـ ــ ـین مـــ ــ ـن✖ツ
(◕‿◕) ツندا(◕‿◕) ツ

یوووووووووووووووووووووووووووووووهوووووووووووووووووووووووو چقده خوشدله ندایی
مرسیییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی از اینکه که اومدی پیشم ناناس من

رضا چهارشنبه 21 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 09:45 ب.ظ http://manam.blogsky.com/

هیچم اشتباهی نیست

اعتماد به نفس تو پایینه
خوب ازت تشکر کردم چیکار باید میکردم.!

اوه اوه اوه چه داغوووووووووووووووون
خوف بابا خواهش میکنم فندق
من وبت رو دوست دارم

روانشناس چهارشنبه 21 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 09:45 ب.ظ http://www.shadkami.blogsky.com

سلام ناناااااااااااااااااااااااااااااااس جون خودم.خوبی جوجوی پروین؟؟؟؟؟نونو جونم هلال احمر عضو نشدممن توی قلبت تو عضو شدم و به خاطر همین همیشه و همه جا باهاتم و کمکت میکنمدر ضمن فارسی را نمیپاسن،گل اش میکنناین نوشته هه درسته به قلم تو نبود اما سلیقه ی تو که بود!!!!!!بالا بری پایین بیای من نمیتونم تو رو نجات ندم نونووقتی از اون بالا افتادی و کار از کار گذشتمن با یه اسب سفید میام و.....بقیه اش شبیه سفید برفیه سانسور باشه بهتر دووووووووووووست دارم نونوچه جون خود خود خود خود خودم

یووووووووووووووووووووووووووووووهووووووووووووووووووووووووو به پروین زورویی خووووووووووووووودم که همیشه من رو ار مرگ نجااااااااااااات میده
من تو فارسی همیشه مکشل داشتم تو کارنامه نمره زبان انگلیسی 20 بودش ولی ادبیات فارسی ... نگم بهتر تره همه معلم هام هنگ کرده بودند این شکلی آخرشم رفتم رشته زبان انگلیسی
از اتاق کما میگم... پروین جوووووووونم مرسی از اینکه که نجاتم دادی و یه زندگی دوباره بهم دادی... دوست دارم زورو نونوچه

رضا چهارشنبه 21 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 09:50 ب.ظ http://manam.blogsky.com/

خوشحال شدم اومدی!

نباید میشدم؟!

یوووووووووووووووووووووووووووووهووووووووووووووووووووووووووو فندقی خوشحال شده واسه اینکه رفتم بهش سر زدم
یوووووووووووووووووووووووووووووووووهوووووووووووووووووووووووو منم خوشحااااالم از اینکه اومدی پیشم فندق
مرسییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی

حسین پنج‌شنبه 22 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 09:24 ق.ظ

تو که میخواستی بری پی کارت.
هنوز که عین آدامسی!!
نکنه کار از آدامس مادامس گذشته دیگه چسب قطره ای رازی شدی چسبیدی به اینترنت؟!
((ببخشید اینجا رو مجبور شدم تبلیغات کنم. به جون خودم هیچ پولی نگرفتم ازشون))
---
مطلبت جالب بود
---
جالب تر از اون کل کلت با کامنت گذارها
---
همیشه موفق و شاد و پر انرژی باشی.

من کی گفتم که واسه همیشه می خواااااااااااااام برم؟؟!! خیلی دلتون می خواد من رو از اینجا بشوتید نه؟؟!! هه هه هه هه فوتینا... به قول نونولوطیا... زرشک... من هستم اصلا هم دلسرد نشدم با این امید قورباغه ای شماااااااااا رازی اینا که سهله جناب آرام... مادر چسب رازی هم حریف من نونوچه نمیشه
یووووووووووووووووووووووهووووووووووووووووووووووووووووو مرسی از تعریف خوشدله تووووووووووون

فرداد پنج‌شنبه 22 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 11:33 ق.ظ http://ghabe7.blogsky.com

منفکر کردم ۳۰ سن صاحبخونه است.....
هی تعجب میکردم که چرا طبقه ۳۰ می رین
بعدش مگه جمعه نبوده چرا گفتین شام رسیدیم
بعدش...من کجام....اینجا کجاست
...........
شاد باشی.

سن 30؟؟!! شما مطمئنید که داشتید post من رو می خووندید؟؟!! خوفه متن گرامم تیتر داشت... آپارتمان سی طبقه... بعدشم خاطره من نبودش... دقت بفرمایید
چه شخصیت جالبی دارید شما پس این شکلی هستید
ایول... ایول
منم این شکلیم
یوووووووووووووووووووووووووووووهووووووووووووووووووووووووووو مرسی که اومدید و یوووووووووووووووووهووووووووووووو از اینکه نظر دادید
مرسیییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی

نگین شنبه 24 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 11:34 ق.ظ

سلام !‌
اااا پس داداشت هم رشته ای داداشمه !‌خارخاری هم اتفاقا مکانیک می خونه !‌

کلی خندیدم به نظرش !‌همون جا که گفت نونوچه گیجم می کنه !‌

راستی این مطلبتم خوندم !‌
خیلی باحال مینویسی !‌
عجب نونوچه ستانی !‌

یوووووووووووووووووووووووووووووووووهوووووووووووووووووووووو به نگین جونم نظر لطفته نازنین
مرسیییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی

مرتضی سه‌شنبه 27 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 10:51 ب.ظ http://omid-e-naomid.blogsky.com/

جالب بود!!
یاد خودم افتادم!!!
البته سوتیی که داده بودم به اندازه سوتی شما خنده دار نبود!!!

هه هه هه هه سوتیه من نیست لطفا دقت بفرمایید نام نویسنده و اسم کتاب قید شده
چه سوتی؟؟!! بگید تا ما هم فیض ببریم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد