㋡ میم مثل مثبت اندیشی نونوچه

چنانچه نیک اندیش باشید خیر و خوشی به دنبالش خواهد آمد

㋡ میم مثل مثبت اندیشی نونوچه

چنانچه نیک اندیش باشید خیر و خوشی به دنبالش خواهد آمد

پارازیت

                                   

  نونوچه با معضل بیکاری و ته مثبت اندیشی                                     

این نه خط خوردگیه... نه چرک نویس... نه یادگاری... نه خاطره... نه دلنوشته...فقط یه پارازیته

سه... چهار ماه دیگه تا کنکور بیشتر نمونده و 7 ماه و 17 روز و نه ساعت و 54 دقیقه و 20 ثانیه از فارغ التحصیلی این جانب میگذره  نمی دونم این دولت نگون بخت چه عایدش میشه که ظرفیت دانشگاه ها رو می بره بالا وقتی نمی توونه برای این همه نیرو کار پیدا کنه

ته مثبت اندیشیش میشه...

یه عالمه معتاد با سواد... دزد با سواد... بیکار باسواد تو جامعه داشته باشیم. اینم کلی کلاس داره

منم بعد از آویزون شدن از این آموزشگاه و اون آموزشگاه و یه میلیون تو رو خدا گفتن ها تصمیم گرفتم واسه جلو گیری از زل زدن به در و دیوار و آمپر پرونی درس بخونم

ته مثبت اندیشیش میشه...

کشتی گرفتن با معضل بیکاری و سر بلند بیرون اومدن از تشک مبارزه

مهم نیست قبول بشم... قبول نشم. اگه هم قبول نشم چیزی رو از دست نمیدم

ته مثبت اندیشیش میشه...

3 ماه سرم الکی و خفن مثبت گرم بوده

فکر کنم این post دیگه قابل فهم بود و دلیل کم ظاهر شدنم رو تو دنیای مجازی  رو توجیح کرد. هم به قیافم می خورد و هم درب و داغون نبود.

ته مثبت اندیشیش هم آمار تراشی این بنده حقیر نونوچه ای بود

                                                   اینم منم... نونوچه جوووووووووون

                                                                              

نظرات 21 + ارسال نظر
نگین یکشنبه 18 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 10:53 ق.ظ http://www.mininak.blogsky.com

یعنی چی کدوک کنکور 3 ماه دیگه مونده ؟!
ولی کلی خندیدم ! باحال نوشته بودی !

خیر سرم می خوااااااااااااااااااااااااااااااااام ارشدی بشم
مرسییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی نگین جوووووووووووووووونم و مرسیییییییییییییییییییییییییییی از اینکه بهم سر زدی نازنین

عمــــــــو پوریا یکشنبه 18 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 01:42 ب.ظ http://www.UncleP.Blogsky.com

این نظر نه شخصیه نه مهم نه با کلاس نه مثبت اندیشیه نه ..... پاراازیتم نیست فقط

جهت ابراز وجوود بود

[:
دارم میرم بیمارستاااااااان... آخه به طرز فجیحی به خاطر ابراز وجود شما ذوق مرگ شدم

امیر یکشنبه 18 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 02:23 ب.ظ http://my4divari.blogsky.com

وای خدا چه بزن و برویی شده اینجا . همه دارن میرن نکنه مد شده ؟
نونوچه توهم میخوای بری ؟
منم ۱۰-۱۲ روز دیگه دارم میرم ولی بی اغراق میگم آدم باحالی بودی کلی به کامنتدونی ها صفا میدادی
امیدوارم هرجا میری موفق و سربلند باشی

نووووووووووووووووووووووووووووووووووچ کی گفته من می خوااااام برم؟؟ لطفا تو دهن جوجه های من حرف نندازید گفتم دیر به دیر آپ میشم بابا باز comment شما رو خووندم به غور غور کردن افتادم تو نونوچه ستان رسم نیست یکی میاد زودم بره... حالا حالا ها من با جوجه های خوشدله م کار دارم هه هه هه هه به سلامتی کجا تشریف میبرید؟؟

الهه یکشنبه 18 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 04:33 ب.ظ http://dokhtarekord.blogsky.com/

سلام نونوچه جون خوبی؟ مرسی که زود زود بهم سر میزنی..
روز توام مبارک..

یوووووووووووووووووووووووووهوووووووووووووووووووووووووووووو به الهه جوووووووووووووووووووووونم
ناناسی من عااااااااااااااااااااااشق وبتم
مرسییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی از اینکه بهم سر زدی نازنینم

امیر یکشنبه 18 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 05:28 ب.ظ http://my4divari.blogsky.com

سربازی


افتضاح احساس همدردی کردم یه حس قورباغه ای میگه امیدوارم بهتون بد نگذره و بهتون سخت نگیرند
بازم مرسیییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی

کیچول یکشنبه 18 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 05:55 ب.ظ http://man-e-u.blogfa.com

سلام نونوچه جان.فک کنم دوست جدیدی؟(ببخشیدا ولی من یه کم آلزایمر گرفتمژ)لینکوندمت اگه دوست داشتی بلینکم!(راستی وبت خیلی خوشمله)

جااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااانمی جاااااااااااااااااااااااااااااااااااااان یه جوجه جدید
از شدت ذوق مرگ دارم می میرم ناناسی مرسی از اینکه اومدی پیشم منم لینکیدمت نازنین

H.S.H یکشنبه 18 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 07:01 ب.ظ http://www.aria008.blogsky.com

سلام
وب قشنگی داری
خیلی حال کردیم
در ضمن اگه تمایل به تبادل لینک داری لینک ما رو به اسم »»پسران آریایی«« ثبت کن
ما هم تو رو با آغوش باز لینک میکنیم
اگه دوست داشتی با یه نظر بهمون اعلام کن
قربانت
آریایی ها

یووووووووووووووووووووووووووووووهوووووووووووووووووووووووووووووووو شما رو با اسم در خواستی لینکیدم
مرسی از لطف قشنگتووووووووووووووووووووووووووون

رضا یکشنبه 18 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 07:44 ب.ظ http://manam.blogsky.com/

و فندق بی نونوچه میشود


و نونوچه ارشد قبول میشود


وفندق همچنان در حسرت کامنتهای نونوچه


ونونوچه میرود پی زندگیش.خوشحال شاد


وفندق . . .

و پس از اینکه نونوچه در نبرد ارشد کاپ قبولی را بر بالای سر خود می برد در میان انبوه جمعیت چشم به فندق می دوزد و با همه وجودش فریاد می زند...
فندق بابا تو دیگه کی هستی
دست همه رو یه جا بستی
من هیچوقت فرااااااااااااااااااااموشت نمی کنم فندقی میام... فقط دیر به دیر آپ میشم... هفته ای یه بار به هیچکی comment نفرستم به فندق مهربوووووووووووووووووون حتما می فرستم
به شرف نونوچه ایم قسم می خوووووووووووووووورم فندق بهم ایمان داشته باش
مرسییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی

روانشناس دوشنبه 19 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 12:32 ق.ظ http://www.shadkami.blogsky.com


سلام نونوچ
خووووووووووووبی؟؟؟؟چقدر قشنگ نوشتیهرچی بگم کم گفتم
ماه سرم الکی و خفن مثبت گرم بودهخوب اومدی ای جان دخمل گل باباولی حتما خودت خعیلی خوشدل تری نونوچ جوووووووووونم ولی دلم برات اندازه یه اتم تنگ میشه
دووووووووووست دارم هر روز بیشتر از دیروز

یوووووووووووووووووووووووهوووووووووووووووووووووووووووو به ناناسی خوووووووووووووودم که باز اومده پیشم پروین جون دیگه کارشناسی ارزشی نداره... عین دیپلم زمون بابابزرگا شده منم تو خونه تهنا این همه انرجی خفن مثبت داره میسوزه از اون طرفم مدرسان شریف بیخیال نمی شه... هی از مدرسان شریف اصرار که بابا بیا شرکت کن... از منم انکار که نمی خوام منم دلم بران میتنگه فکر کن مثلا دارم میرم قندهار تا دو کیلو شکر بخرم شکرای اینجا بوی پیف پیف میده... عصمت خانم اینا هم گفته قندهار شکراش خوفه تو تو خونه منتظرم باش تا برگردم از قندهااااااااااااااااااااااااار میگم پروینم خیلی دووووووووووووووست دارم

گربه تنها دوشنبه 19 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 12:46 ق.ظ http://devil-angel.blogsky.com/

خوب با وجود دانشگاه کلی شغل ایجاد میشه
و گرنه فرض کن این کلاس های کنکور نباشه .... چقدر آدم بیکار میشه ؟
تازه مسافر کشها کی را ببرن دانشگاه هایی که توی شهرستان ها هستش

نه واسه ارشد فکر کنید بیکاری بهتون فشلار بیاره اون وقت شما تا دکترا یه ضرب درس بخوونید اگه نتیجه داشته باشه

عسل دوشنبه 19 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 01:16 ب.ظ

سلام خانومی!!
عجب + اندیشیی بودا !!! ایول!!
خوشگلیا!!
باورم نمیشه؟! یعنی میخوایی کنکور ارشد بدی؟! مگه متولد ۶۰ و چندی؟!!
فکر کردم مثل خودمون دانشجوی کارشناسی هستی!! ما تازه اول راهیم! اووووووووووووووه کو تا ارشد!!
واسه ما هم دعا کن که تا این لیسانسه تموم بشه نترکیم!! از بس سر یه لیسانس آبکی آدمو میچزونن!! در هر صورت موفق باشی هلووووووووووووووو!!

یووووووووووووووووووووووووووووووهووووووووووووووووووووووووووووو به عسلم که اومده پیشم مرسی ناناسی من کلا به صورت mp3 میدرسم هنوز 24 سالمم نشده واسه تدریس تو آموزشگاه بهم گفتن بچه ای... برو بزرگتر شو بعدا بیا با شناسنامه رفتم و ابراز وجود کردم بازم تحویلم نگرفتند گفتن نونوچه ای واسه همین به چشم بیام تصمیم گرفتم ارشدی شم
مرسییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی

روانشناس دوشنبه 19 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 01:49 ب.ظ http://www.shadkami.blogsky.com

سلااااااااااااااااااام به نونوچ ارشدی خودمبرات دعا میکنم قبول بشیحالا یکی نیست از خودشون بپرسه خودت چندتا کلاس درس خوندی عموووووووووووووووووواقعا کهخب تو خودت رو ناراحت نکن جوجواگه با جوجو بروسلی ات میرفتی کارت راه میافتادهمشون این شکلی میشدناونوقت تو رو مدیر میکردن دوسسسسسسسست دارم مثل همیشهموفق باشی نونوچ جونم

هه هه هه هه دمت گرم نانا که اینقدر هوامو داری خداییش وقتی comment هات رو می خوونم میشم این شکلی نانا خودت رو عشقه
مرسییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی از اینکه این همه بهم دلگرمی میدی
هنوز قندهااااااااااااااااااااااااااارم... تو صف طولانیه شکر نامردا از تو شکراشوووووووووونم تناش تناش کراک پیدا میشه... آمریکاییها دارند ناخالصی هاش رو بر میدارن تا خالصش رو قالبمووووون کنن... در حال انتظار گرفتن شکر میگم... یوووووووووووووووووهووووووووووووووووووو خیلی دوست دارم

رضا دوشنبه 19 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 05:39 ب.ظ http://manam.blogsky.com/

نونوچه
اون کامنت آپم رو پاکش کن

انگار اشتباه شده

وب خودم آپه!!!

سه نکن بهت توضیح میدم!

بوووووووووووووی خون میاد چه توضیحی می خوای بدی فندق؟؟

رضا دوشنبه 19 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 07:10 ب.ظ http://manam.blogsky.com/

آپم
چرا نمیای؟!

الهی داشتم رو یه POST توپ کار می کردم فندق جون الانه اومدم

رضا دوشنبه 19 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 07:17 ب.ظ http://manam.blogsky.com/

بدو بیا آپ هیجان انگیز!!!


راستی خو صو صی داری!!!!

فندق برات COMMENT فرستااااااااااااااااااااااااااااااااادم راستی آپت خیلی خفن بود فندقی

Ara دوشنبه 19 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 09:37 ب.ظ http://zendegieara.blogsky.com

شما خیلی مثبت اندیشی !

امیدوارم موفق باشی

چشات مثبت اندیش میبینه فینگیل
مرسیییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی

روانشناس سه‌شنبه 20 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 12:52 ق.ظ http://www.shadkami.blogsky.com

سلاااااااااام نونوچ حون خود خودملطف داری یکی یه دونه عمووووووووووچشمای نونوچه ای ات قشنگ میبینه ناخالصی منظورت شکره و خالصش بشه کراک دیگه؟؟؟؟ خب من هی میام کامنت میذارم که تو هی این شکلی بشه یاد یه شعر افتادم اومدم برات بنویسم نانا:
تو نباشی دل من میگیره/اینو از چشمای تو میخونم /بی من این خونه برات دل گیره.حال کردی چه خودمو تحویل گرفتم نونوچ جونم.از وب این مندق هی تعریف کردی برم ببینم چه خبره دم افطار توی صف نون در حالی که دارم از بی حسی قش میکنم میگم نونوچ حونم برات نون خریدمچرا؟؟؟؟چون خعیلی دوست دارم رفتم برای افطارت نون تازه بگیرم دیگه

یووووووووووووووووووووووووووووووهوووووووووووووووووووووووووو به ناناس خوووووووووووووووووووودم چقده شعرت خوووووووشدله بود الهی باز من خوافیده بووووووودم... تو رفتی نون بگیری؟؟ الهی چشاااام جیز جیز تو رو تو صف نون نبینه
اووووووووووووووووهووووووووووم من و وب فندق خیلی جوره جوریم هه هه هه هه بازم comment ت رو خووندم شدم این شکلی
پول مون تموم شده بود... عصمت خانم اینا اومد گفت... تو شمال فصل نشاست... منم رفتم شمال... توی اون آبای سرد و پر از زالو در حالی که با دستای پینه بسته شالی ها رو می کارم تو زمین آبی... به آسمون نگاه می کنم و میگم... پروینم فقط به خاطر تو همه این سختی ها رو تحمل میکنم... چوووووووووووووووووون خیلی دوووووووووووووووووووووووووست دارم نازنین نونوچه

صادق سه‌شنبه 20 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 09:44 ق.ظ http://www.dobeitysara.blogsky.com/

خیلی با مزه بود مثل همیشه دمت گرم

مرسییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی چشاتون بامزه میبینه دم شما هم گرم

نگین چهارشنبه 21 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 10:43 ق.ظ http://www.mininak.blogsky.com

ارشددددددددددددددد !؟‌
وااااااااااااااای عرض احترام !‌مثکه من خیلی در برابر شوما کوچشکم !
شوخی کردم هر سنی باشی نونوچه ی خوفه خودمی

اوووووووووووووووووووهوووووووووووووووووووووووووم
ولی نونوچه م به صورت mp3 درسیدم بگم چند سالمه؟؟ بیست و ... بیست و ... درسته سه ساااااااالمه
مرسیییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی

پ.س چهارشنبه 28 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 01:57 ب.ظ http://www.absolution.blogsky.com

بسی لذت بردیم
امیدواریم در آینده به این مکطالب زیبا بیافزایید
با سپاس فراوان

ما هم بسی بس لذت وافر اندرونی بردیم به خاطر سر کشیدن اعلا حضرت به کوشک ما ما نیز این آرزو زیبا را برای شما داریم مهمان گرامی
سپاس

دکتر خودم چهارشنبه 26 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 09:09 ب.ظ http://porpot.blogsky.com

این مثبت اندیشیت تو حلقم نونوچه،
یعنی الان پخش زمینما
مخصوصا اون اولی
واقعا مرسی نونوچه،
الان واقعا خیلی خوبم

تو حلق؟؟!!
خدا نکنه پخش زمین باشید
اون اولی؟؟!!
خوااااااااااااااااااااااااااااااااهش می کنم
خوشحاااااااااااااااااااااااالم که خوبید
مرسی به خاطر حضور سبزتون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد