㋡ میم مثل مثبت اندیشی نونوچه

چنانچه نیک اندیش باشید خیر و خوشی به دنبالش خواهد آمد

㋡ میم مثل مثبت اندیشی نونوچه

چنانچه نیک اندیش باشید خیر و خوشی به دنبالش خواهد آمد

ای قلب من

نمیدونم این رو کی گفته؟! یادمم نیست کجا خووندمش...


ای قلب من... در انتظار فرصت مناسب بمان

هر چیز در زمان مناسب اتفاق می افتد

شاید باغبان گیاه را در آب غرق کند

ولی درختان جز در فصل مناسب میوه نخواهد داد

نظرات 18 + ارسال نظر
رضا پنج‌شنبه 15 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 11:36 ق.ظ http://manam.blogsky.com/

واقعا از این چیزای که مینیویسی هیچی حالیم نمیشه؟!

یه چی بینیویس که به سواد مام بخوره!

دیگه پست های آخرمه هر چی گیرم بیاد میندازم تو وب چشم دفعه بعد یه post فندقی می نویسم
مرسیییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی

حسین پنج‌شنبه 15 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 11:41 ق.ظ http://1w1p.blogsky.com

ببخشید
ولی درختان میوه نخواهد داد تو زبان فارسی اشتباهه
در اینجور مواقع میگیم درختان میوه نخواه"ن"د داد.

نخیرم خیلی هم درسته تو نونوچه ستان همه همین جووووووووووووری نطق می کنن
شما هم مرسیییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی

امیر پنج‌شنبه 15 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 11:44 ق.ظ http://my4divari.blogsky.com

من میدونم کی گفته

ادیبی بسیار فرزانه به نام امیر

جملات بسیار فرزانه ترش را در دنیای تنهایی هایش بخوانید

اوه اوه اوه شما هم نخیر هه هه هه هه post های شما رو هم خووندم همش قورباغه ای بوووووووووود دقیقا این شکلی لابد یکی از همین جوجه خوشدلام گفته

عمــــــــو پوریا پنج‌شنبه 15 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 12:22 ب.ظ http://www.UncleP.Blogsky.com

بابا الان دیگه تو گل خونه همهچی پرورش می دن

به به یه کلام از جناب عمو گوگل اینا
مرسیییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی

Ara پنج‌شنبه 15 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 01:42 ب.ظ http://zendegieara.blogsky.com

سلام .

اجازه میدی بیشتر بیام وبلاگت ؟

اختیار داری مهربوووووووووووووووووون با حضور سبزت من رو خوشحال می کنی
مرسییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی

رضا پنج‌شنبه 15 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 07:46 ب.ظ http://manam.blogsky.com/

چی چیو پستای آخرمه؟!

من بی تو نمیتونم ادامه بدم!!!!

مگه دسته خودته!!!!!!!!

فندقی تو post بعدی حتما میگم چرا فندق ناناسی به وب تو یکی حتمااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا سر میزنم نه اینکه برم دیگه نیااااااااااااااااااااام حضووووووووووووووووورم خیلی کم پیدا میشه مشغله کاری پیدا میکنم
مرسییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی

روانشناسی پنج‌شنبه 15 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 08:40 ب.ظ http://www.shadkami.blogsky.com

سلااااااااااااااااااااااااااااااااااام نونوچ جوووووووووووووووووووون خودمگفتی پست های آخرته؟؟؟
این گفته هه باور منه دوست دارم فجیع نری دیگه نیای نه نونوچ جونم ناراحت نشوووووووووووووووووو

یوووووووووووووووووووووووووووووووووووووهوووووووووووووووووووووووووو به پروین خوووووووووووووووووووووودم
مرسیییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی که اومدی پیشم ناناس من خوف دیگه تو post بعدی حتما میگم
هنگام پرت شدن از برج میلاد میگم... خیلی دوست دارم
مرسییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی

یاشاری پنج‌شنبه 15 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 11:27 ب.ظ

ینارو از خودم گفتم باور کنید.هیچ جا مثل اینا رو پیدا نمیکنید.

برای ایستادن نیاز به پاهایم نیست....باور من برای ایستادن کافیست...

تنها به اندازه دور شدن از مبدا به مقصد نزدیک میشوم.

آدم اگه بدونه برای چی زندگی نمیکنه خیلی بهتر از اینه که ندونه برای چی داره زنگی میکنه...چه قدرررررر خوبه

اوهووووووووووووووووووووووووووووووووم خیلی خووووووفه
خیلی خووووووووووووووشدله بود
افتضااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااح مرسیییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی

ندا جمعه 16 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 03:42 ب.ظ http://myland68.blogfa.com/

______________#########_#____#_#
________########____________##_#_#
_____##__##_____________________#_#
____##_#___#_____________________#
____#_#___#_________________##___#
____#_#__##___________#######___#
____#__#_#_________###________##__#
_____##_______###_#_____##_____#________#######
_______###_______#_____###______##____##__###__#
_________#______#________#___#__#____##_##____##_#
_________#______#_______#####___#___##_##____#__#
__________#_____##____##_______#____#__#_____#__#
___________##____##_____ _____#######___#___##__#
_____________##____##_____###_____#_____###____#
__________#############_####______#_________#
_______##_______#______#____#_____#___________#
_____##_________#______#____#_____##_________#
___##___________#_______#___###__###________#
__#____________###_______###___##___#______#
_##__________##___#____##____________#___##
_#__________#______####______________#_##
##_________#___________________________#
#__________#_______ ________ #
_#_________#__________________________#
_##________#_____________________ ###
___##____##________-----------____#__ ##
_____#########_____^_^________####___#
___##_________###________#####_________#
__#_____#________##_#####__________#########
_#___###__##_______#_____________##__________##
_#__#_______##______#__________##______________##
_#__#_________##____#___##____#____########__##
__#_#______#____#_#_#___##___##________##_____#
__##_#__________#___###___####___#___________#_#
___##__#________#___#________#__#_____________###
____##__##____##__#___________#__##_________##
______##__####__##______________#__##_____##
________########__ _________________#######


[نیشخند][گل][نیشخند]
بدو بیا ....
آپم.....
یه آپ خوشگل.....
نظر یادت نره هااااااااااااا......
[گل][نیشخند][گل]

یووووووووووووووووووووووووووووووهوووووووووووووووووووووووووو به ندایی اوووووووووووووووووووومدم

روانشناسی جمعه 16 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 07:06 ب.ظ http://www.shadkami.blogsky.com

سلام به:جوجویی به اسم نونوچ نکنه بری دیگه نیای؟؟؟؟ حالا میری سراغ برج میلاد!!! وقتی که کوه اورست رو به عشق تو فتح کردم پرچم عشق تو رو نوک قله کاشتم،دیگه از سرما یخ میزنم و در حالی که از بالای کوه دارم سقوط میکنم داد میزنم:عاشقانه دوست دارم نونوچ جونم عجب صحنه ای شداااااااااااااااا

الهی چشااااااااااااااااااااااااااااام جیز جیز اگه یخ زدت رو ببینم نه اینکه برم دیگه نیااااااااااااااااااااااام خیر سرم میخواااااااااااااااااااااااااااام بدرسم مامانه میگه عین آدامس نچسب به اینترنت و یه کم هم درس بخوون آخه بهمن کنکور دارم جیگر
از کره ماه در حااااااااااالی که سفینه من رو تنها و غریب ترک کرده و از میزان کپسوووووووووووووووووووووووووول اسکیجنم کم شده و قطره های آخرشه میگم... دووووووووووووووووووووووووووووووووووست دارم ناناس نونوچه

ندا جمعه 16 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 09:16 ب.ظ http://myland68.blogfa.com/

سلام نونوچه!!!
یه سوال بپرسم؟؟؟؟؟

دختری یا پسر؟؟؟!!!

سلاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام به روی ماه نشستت فینگیلچه
یووووووووووووووووووووووووووووهوووووووووووووووووووووووووووو یه جوجه نانا واسم comment فرستاااااااااااااااااااااااااااااااده
مرسیییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی ناناسی
یه دخمل شیطوووووووووووووووووووووووووونم
مرسیییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی از اینکه اومدی پیشم خاظره ت خیلییییییییییییییییییییییییییییییییی باحالچه بوووووووووووووووووووووووووووووود

روانشناسی شنبه 17 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 01:51 ق.ظ http://www.shadkami.blogsky.com

سلام فضانورد نونوچای مرده شور این درس و مخش(مشق) رو ببرن که همش دست و پای آدم رو میبنده برات دعا میکنم کنکور قبول بشی منم باید واسه دانشگاه بدرسمسخته ولی درسامو دوست دارمدر حالی که قطره های اسکیژنت داره تموم میشه من با سفینه خودم از راه میرسم و ....خب معمولا بقیه اش سانسور میشه دیگههههههههههه
منم دوووووووووووووووووووووسسسسست دارم نانای

نوووووووووووووووووووووووووووووووووووووچ قفوووووووووووووووووووول نمیشم رو هواااااااااااااااااااااااااااا دارم میدرسم واسه سال 90 برنامه ریزی کردم شونصد تا کتاب دارم خیلی هنر کنم حدود سیصد و پنجاه و نه تاش رو بخوووووووووووووووووونم به خااااااااااااااااااااطر معضل بیکاری ببین چطور جوونای مردم رو گذاشتن به حراج از مدرسان شریف بگیر تا قلم چی... تف به روی زشتشوووووووووووووون
چقده تو باحاااااااااااااااااااااالی پروین جوووووووووووووووووووووووووون بووووووووووووووووووووس بعد از اینکه نجاتم دادی یه ماموریت دیگه بهم خورد رفتم آبشار نیاگارا... یهو پام لیز خورد و در حالی داشتم می افتاااااااااااااااااااااادم فریاد زدم... اوه اوه نجاااااااااااااااتم ندید باید بگم پروین دوووووووووووووووووووووووووووووووووست دارم... خوف حالا نجااااااااااتم بدید ولی دیگه خیلی دیر شده بود

رضا شنبه 17 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 01:11 ب.ظ http://manam.blogsky.com/

آخه چی کار؟!



آپم!!!!!!!!!!

یووووووووووووووووووووووووووووووووووهووووووووووووووووووووووووووو به فندقی اوووووووووووووووومدم

روانشناسی شنبه 17 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 06:26 ب.ظ http://www.shadkami.blogsky.com

ای جان پروین:نونوچه خودم روز دختر رو به نونوجه گل دخمل بابا تبریک میگم نونوچ خودم برای همون سال90 برنامه ریزی کنی حتما قبول میشی همون تعدادی که گفتی کتاب بخونی قبولیاااااااا خاک بر سرشون که قدر این همه نیروی کار رو نمیدونن مگه من میزارم تو تنهایی بری ماموریت؟؟؟اگرم بذارم بری مگه میتونم نجاتت ندم تا کار از کار بگذره
خلاصه که خیییییییییییلی دوست دارم
این باحالی تاثیر همنشینه دیگهالبته استعداد خودمم بالا بودااااااا

یووووووووووووووووووووووووووهوووووووووووووووووووووووووووووووو به پروین جوووووووووووووووووووووووووووووون
مرسییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی
خیلی دووووووووووووووووووووووووووووووووووووووستت دارم
دسته دسته گل یااااااااااااااااااااااس
مرسی از این همه شور و احسااااااااااااااس

باران شنبه 17 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 08:01 ب.ظ http://4sooyzehn.blogsky.com

سلام نونوچه جووووووووووووووووووووووووووون خوفی کجا میخوای بری تازه دارم باهات خودمونی میشم حالا اگه روزی 24 ساعت درس نخونی هم قفول میشیاگه خیلی درس بخونی این شکلی میشی وبلاگ نویسی رو بذار موقعی که خسته شدی باشه نونوچه خانوووووووووووووووووووووم

یووووووووووووووووووووووووووووووووووووهوووووووووووووووووووووووووو باران جووووووووووووووووووووووووووووووووووووونم اومده از شدت ذوق مرگ شدم این شکلی
اینارو به مامانم بگووووووووووووووووووووووووووووووووووووو و معضل بیکاری
فردا یه post میذارم تا همگااااااااااااااااااااااااااااان بدانن که من با چه مشکلاتی رفتم تو تشک مبارزه و دارم با بیکاری نبرد تن به تن می کنم
هستم بابا نمی خوام واسه همیشه آپ کنم
مرسییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی ناناسی به خاطر حضوووووووووووووووووووووووووووووووووور سبزت

Ara شنبه 17 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 10:50 ب.ظ http://zendegieara.blogsky.com

سلام

خوبی ؟

خوب هیچی ندارم بگم

فعلا .

مرسیییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی از اینکه اومدی پیشم

نگین یکشنبه 18 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 10:53 ق.ظ

اینم قشنگ بودش !‌

یوووووووووووووووووووووووووووووووووهووووووووووووووووووووووووو مرسی ناناسی

مرتضی سه‌شنبه 27 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 10:54 ب.ظ http://omid-e-naomid.blogsky.com/

جمله گشنگی بود
دست شما درد نکنه

منظورتون گرسنگیه؟؟!! یا اینکه ترک تشریف دارید؟؟!!
هه هه هه هه شعره نه جمله
واااااااااااااااااااااااااااااااااااااای مرسی دست شما هم لای در گیر نکنه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد