㋡ میم مثل مثبت اندیشی نونوچه

چنانچه نیک اندیش باشید خیر و خوشی به دنبالش خواهد آمد

㋡ میم مثل مثبت اندیشی نونوچه

چنانچه نیک اندیش باشید خیر و خوشی به دنبالش خواهد آمد

از کتاب کیمیاگر

...هرگز از رویاهایت چشم پوشی نکن. منتظر نشانه ها باش.


...وقتی تو واقعا چیزی را بخواهی همه جهان همدست می شود تا تو آرزویت را متحقق کنی.


...هیچ کس نباید از ناشناخته بترسد چون هر انسانی می تواند آنچه را می خواهد به دست آورد و آنچه را که لازم دارد فراهم کند.


...اگر در زمان حال باشی زندگی تبدیل به جشنی دائمی می شود به عیدی بزرگ چون همیشه در لحظه ای که در آن زندگی می کنیم جریان دارد و فقط در آن لحظه.


...آینده به خداوند تعلق دارد و تنها اوست که آن را آشکار می کند.


...راز آینده در زمان حال است. اگر تو به حال توجه کنی آن را بهتر خواهی کرد و اگر حال را بهتر کنی آنچه که پس از آن می آید بهتر خواهد شد. آینده را فراموش کن هر روز را مطابق با قوانین شرع با اعتماد به عنایت خداوند به بندگانش بگذران. هر روز ابدیت را در خود دارد.  

واااااااااااااااااااااااای لو رفتم از اینکه چه کتابایی می خوونم

نظرات 6 + ارسال نظر
حسین چهارشنبه 14 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 11:33 ق.ظ

واقعا چه کتابهایی میخونی تو . پس چرا بعضی وقتا اینجوری هستی؟ لابد واسه رد گم کردنه. درسته؟! خوب شناختمت نه؟! فکر کنم سنت هم حدود ۱۲۳ تا ۳۴۵ باشه. مگه نه؟!
موفق باشی

کتابایی که من می خوونم همه این شکلین سوالای شما آدم رو این شکلی میکنه. سوال باید نونوچه ای باشه هه هه هه هه سن رو خوب اومدید از اون جایی که من اکسیر جوانی استفاده می کنم سنم فراتر از این هاست گفتم که بروس رو خودم بزرگش کردم یادش بخیر اون موقع ها... اون ظرف می شست و منم خشکشون می کردم
مرسییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی

روانشناسی چهارشنبه 14 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 02:29 ب.ظ http://www.shadkami.blogsky.com

سلاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام.اومدم حالم خوب شد اینشکلیاین 2 خط اولش قانون جذب بود کتاب کیمیاگر؟؟؟؟اسمش خیلی معروفه مثل خودتآدرس کتاب رو بده ما هم فیض ببریممن کلا خودت رو با همه پست هات رو با تمام وجودم باور دارم و باور میکنماینو جدی گفتماااااا این شکلکا چه باحالن.اما.....تو باحال تررررررررررررررررررررررررررررررررری

یووووووووووووووووووووووووووووهووووووووووووووووووووو به پروین جووووووووووووووووووووووووووووون پر مثبتم بازم یوووووووووووووووووووووووووووهوووووووووووووووووووووووو از اینکه اومدی نازنینم ذوق مرگ شدم این شکلی
کتاب کیمیاگر نوشته پائولو کوئیلو واسه آمریکا لاتینه
حتما بخوووووووووووووونش
چشااااااااااااااااااااااااااااااااااات باحال میبینن خوشدله
مرسییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی

عمــــــــو پوریا چهارشنبه 14 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 04:24 ب.ظ http://www.UncleP.Blogsky.com


ااااااااا لو رفتـــــــــــــــــــــــــــــی !!! کی دیگه کیمیاگر و نخونده ! تازه همه قلعه حیواناتم خوندن ! این 2 تا کتابیه که همه نسل ها در همه شرایط می خونن

هه هه هه هه از این هه هه هه هه می کنم که تحدید نونوچه ایم جوووووووووووووووووووووووووووووواب داد تو پوست خودم نمی گنجم و افتضاح در حااااااااااااااااااااااااااااال پوست اندازیم از اینکه شما نتونستید مچم رو بگیرید
یووووووووووووووووووووووووووووووهووووووووووووووووووووووووو
گوگلید دیگه جای بسی تعجب هم نداشت از اینکه این کتاب رو خووندید بازم هه هه هه هه از قلعه حیوانات بدم میاد این کتاب رو من Enghish ش رو یه ترم خووندم و امتحان دادم دودمانمون رو به باد داده بودند جیز جیگر شده ها ته مثبت اندیشیش این بود که هیچوقت حیوونای زبون انسان نمی فهمن رو به حال خودشوووووووون نذاریم
مرسییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی

Ara چهارشنبه 14 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 07:22 ب.ظ http://zendegieara.blogsky.com

سلام

آره . ناراحتم

چون از خودم خوشم نمیاد . چون هیچکس منو تو این دنیا

نمیخواد . حتی پدر و مادرم که حتی منو ندیدن و از هم جدا

شدن .

چون خیلی از دوستای اینترنتیم ناراحتن تو زندگیاشون .

چون خدا هم منو تو این دنیا تنها گذاشته

و ...

مرسی که اومدی و به من سر زدی .

نگین پنج‌شنبه 15 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 08:10 ق.ظ

واااااااااااااااااای !‌سلام!‌کلی خندیدم به نظرت !‌خیلی باحال بودش ! آخه دختر مگه خرگوشو می چلونن
راستی منم همیشه به رویاهام فک می کنم و تا بهشون نرسم دست بر نمیدارم و همیشه هم می دونم که آینده ی من چون دسته خداست پس بهترین آیندست
از دانشکده ی مامامانم اینا(!!!) آن شدم !‌ ببین به چه فلاکت نتی افتادم

آخه هر سه تامون نونوچه بودیم
خیلی خوفه نگین جوووووووووووووووووووووووونم خوشحااااااااااااااااااااااااااالم
الهی ناناسی عجب فلاکتیه؟؟
از اینکه بهم یر زدی مرسیییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی و یوووووووووووووهووووووووووووووووووووووووووو

یاشاری پنج‌شنبه 15 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 12:00 ب.ظ

سلام.از دستت خیلی ناراحتم.با اینکه تو نظری که داده بودم حرف بدی نزدم ولی تو سایت نذاشتی.میدونم که این رو هم نمیذاری.فقط میخواستم به روت بیارم که حرفت همش شعاره

دنیا ما سرشار از شعاره آقااااااااااااااااا تبلیغاااااااااااااات ممنوعه آقااااااااااااااا من اهل هیچ فرقه ای نیستم آقاااااااااااااا چیزای خوب بگید آقااااااااااااا تا ایده شما ثبت شه آقاااااااااااااااا افتضاح
مرسییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی آقاااااااااااااااا

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد