㋡ میم مثل مثبت اندیشی نونوچه

چنانچه نیک اندیش باشید خیر و خوشی به دنبالش خواهد آمد

㋡ میم مثل مثبت اندیشی نونوچه

چنانچه نیک اندیش باشید خیر و خوشی به دنبالش خواهد آمد

بروس لی

یه جمله شیرین از ورزشکار همیشه محبوبم   

                   

(تا اونجایی که می توونی نا امیدی رو از بین ببر و همیشه امیدوار باش) 

                                                                                                     بروس لی

نظرات 13 + ارسال نظر
حسین سه‌شنبه 13 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 11:02 ق.ظ http://1w1p.blogsky.com/

من همیشه چهره تو رو یه چیزی تو مایه های همین بروس لی تصور میکردم
خوشحالم که دوسش داری
حالا این ریختی هستی یا تصورم رو عوض کنم؟

نه دقیقا همین شکلیم منتها من یه کم سیبیل دارم که جناب بروس نداره
مرسیییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی

عمــــــــو پوریا سه‌شنبه 13 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 12:31 ب.ظ http://www.UncleP.Blogsky.com

خیلی قشنگ گفته !!!
راستی می دونستی بروس لی جزء 50 شخصیت برتر بی خدای دنیاست !! ( Atheist ) بوده بروس !!!!
نونوجان چرا هی آپ می کنی بعد پاک می کنی !
اگه یه جا اشتباه شد یا مثل من برو خودت نیار ! یا همون نگارش کن خب


اشک خووووووووووووووووووووشحالیه به خاطر اینکه آمارم بدجوری در رفته اصلا فکر نکنید که کم آوردما دارم زار میزنم نه بابا دارم از شدت شادی می ترکم جناب گوگل اینا به جووووووووووووون یاهو دستم خورد رفت رو تثبیت
خداییش چند میگیرید از این blogsky کته کله که راپورت من رو بهش میدید؟؟ به جوووووووووووون یاهو خوبیت نداره. نشستید پای computer آمار تراشی؟؟ نوچ نوچ نوچ
مرسیییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییآخه تو blogfa مد شده فرت و فرت آپ کنی بعد هم فرت و فرت پاک کنی می خواااااااااااام این روند رو به سنت خوب و پسندیده رواجش بدم تا بازارت کساد بشه گوگل اینا

امیر سه‌شنبه 13 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 12:39 ب.ظ http://my4divari.blogsky.com

خدایش بیامرزاد

دقیقا این جمله رو که نوشتی یادمه درست لحظه ای که داشت جون میداد سرشو گذاشتم توی کنارم . بمیرم الهی همون جور که داشت دست و پا میزد گفت : امیر دوست خوبم یار وفادارم تو باید انتقام منو از امپراطور لیانچو بگیری بعد گفت تا اونجایی که می توونی نا امیدی رو از بین ببر و همیشه امیدوار باش


امسال که رفتم سر قبرش دیدم این جمله رو زدن رو سنگ قبرش

خدا رفتگان شما رو هم بیامرزه

خووووووووووووف شد من عکسش رو انداختم تا باعث تجدید خاطره بشم قاتلش لیانچو نبود به اون بدبخت افترا بسته بودند عکس قاتلش رو خودم انداختم تو سایت هیکل نیست که بابا... نی قلیون کته کله نامرد دم باریک قاتلش رو عرض کردم
مرسییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی

صادق سه‌شنبه 13 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 01:25 ب.ظ http://www.dobeitysara.blogsky.com/

سلام من لینکت کرم ممنون که به من سز زدی

شما هم افتضاح مرسی از اینکه بهم سر زدید

صادق سه‌شنبه 13 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 01:26 ب.ظ http://www.dobeitysara.blogsky.com/

منو با اسم دوبیتی سرا بلینک ممنون

مگه ندید تو لینک دوستان اسمتون هست

رضا سه‌شنبه 13 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 04:34 ب.ظ http://manam.blogsky.com/

اههههههههههههههه
این عکس شهید بروسلیه؟
میدونستی قاتلشو پیدا کردن؟

بدو بیا اونجا من آپم!!!!!!
اول شم

اوهووووووووووووووووووووووووووووووم عکس قاتلشم خودم انداختم تو اینترنت تا همه بشناسن این نامرد کته کله رو
یووووووووووووووووووووووووووووووهوووووووووووووووووووووووووو فندقی اومدم

روانشناس سه‌شنبه 13 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 05:58 ب.ظ http://www.shadkami.blogsky.com

سسسسلللللام نونونونوچچچه جووونمبببخشییید مممن ااااز تتتترررس زززبببونم بند اااااومدهحتما اینم جزو جوجو های نونوچه است دیگه؟؟؟؟؟ با این قیافه ای که زنده یاد بروسلی گرفته من دیگه غلط بکنم نا امیدی رو از خودم دور نکنم

الهی ناناس من چرا ترس؟؟ خوووووووووووووووووووووووودم بزرگش کردم نانا صد البته ایشون از جوجه سوگلی های بنده تشریف دارند از ظرف شستن شروع کردن تا به اینجا رسیدند سوگلی عکس زیاد داشت منتها این عکسش ناناس تر بود همچین zoom کرده بود به دوربین با این فیگورش دلم نیومد ناامیدش کنم خدا هیچ جوونی رو نا امید نکنه مادر
مرسیییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی

روانشناس سه‌شنبه 13 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 07:17 ب.ظ http://www.shadkami.blogsky.com

چه عکس العمل سریعی جدی از ظرف شستن به اینجا رسیده؟؟؟؟ مطمئنی میشسته؟؟شاید میشکسته پس منم برم ظرف بشورماگه این دست پرورده نونوچه اس پس خود نونوچه چیه؟؟؟؟حتما این شکلیه:!!!!!به وحشیانه ترین شکل دوست دارم

اوووووووووووووووووهوووووووووووووووووم اون ظرف میشست میداد به من تا اونها رو خشک کنم این که چیزی نبود ناناسی... جوجه من زباله های شهر رو هم جمع می کرد خیلی سختی کشید تا به این جا رسید این آمریکایی های کته کله به خاطر چینی بودنش خیلی اذیتش کردند الهی جیز جیگر شن هه هه هه هه هه از بالای طناب دار با همه ی وجووووووووووووووووودم میگم پروینم دوووووووووووووووووووووست دارم

حسین چهارشنبه 14 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 09:00 ق.ظ http://1w1p.blogsky.com/

میخواستم به عمو پوریای عزیز که گفته بروس لی بی خدا بوده یه توضیح کوچولو بدم.
چیزی که الان همه فکر میکنن اینه که واسه پرستیدن خدا باید ریش گذاشت و یقه رو تا بالا بست و تسبیح بدست وارد مسجد شد و با گریه و زاری خدا رو پرستید.
نمیدونم چرا یه عده دوست داشتن مسلمونی رو اینجوری تفسیر کنن. ولی اصل خدا پرستی همین کاریه که بروس لی کرده.
همین که به قول نونوچه از ظرف شستن شروع کرد و به چهره برتر سینمای جهان تبدیل شد جوری که هیچ وقت اسمش از رو زبونا کنار نمیره یعنی از خدای خودش پیروی کرده. همین که به خودش و قدرت خودش ایمان داشت یعنی به قدرت خدای خودش ایمان داشت. همین که نه تنها خودش کار بد یا ظلمی انجام نمیداده بلکه در برابر ظلمها می ایستاده و حق مظلوم رو از ظالم می گرفته یعنی خدای خودش رو خوب شناخته بوده. شاید در ظاهر اعلام میکرده خدایی نداره ولی در باطن خودش خدای قدرتمند خودش رو میپرستیده و اون رو درون خودش پرورش میداده.
این مائیم که با یه سری عقاید بت پرستانه و عقب افتاده فکر میکنیم خدا رو شناختیم در صورتی که اینجوری نیست
در پناه خدای مهربون باشید

نظر شما درج شد

پسر ایرانی یکشنبه 18 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 06:36 ب.ظ http://www.persianboy.blogsky.com/

سلام
من عاشق بروسلیم
همیشه با خودم میگم اگر یه روزی گور به گور شدم باید برم تو برزخ بروس جون رو ببینم
و شاگردش بشم

یوووووووووووووووووووووووووووووووووووووهوووووووووووووووووووو خودم بزرگش کردم دست پرورده نونوچه ایه

arash پنج‌شنبه 22 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 12:03 ق.ظ

عاشقشم.جدی جدی سیبیل داری؟

سیبیل یعنی چی؟؟

مرتضی سه‌شنبه 27 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 10:58 ب.ظ http://omid-e-naomid.blogsky.com/

من به شخصه بدون دونستن این جمله کلی بهش عمل کردم

به به از طرف مسئولین مملکتی میگم که ما به جوونایی مثل شما افتخااااااااااااااااااااااااااااار می کنیم

مهرداد جمعه 7 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 12:19 ق.ظ http://manam-minevisam.blogsky.com

امید برای انسان مثل بال برای فرشته هست
ویکتو هوگو

دم ویکتور گرم با این جمله غاقل اندر سفبه ش ویکتور جان با این جمله ت خیلی حالیدم
جوجه مهرداد شما هم مرسییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد