㋡ میم مثل مثبت اندیشی نونوچه

چنانچه نیک اندیش باشید خیر و خوشی به دنبالش خواهد آمد

㋡ میم مثل مثبت اندیشی نونوچه

چنانچه نیک اندیش باشید خیر و خوشی به دنبالش خواهد آمد

Mohandas K. Ghandi

چنان زندگی کن گویا فردا خواهی مرد

چنان فرا بگیر گویا تا ابد زنده خواهی بود


Life as if you were to die tomorrow

Learn as if you were to live forever


Mohandas K. Ghandi

نظرات 14 + ارسال نظر
پوریا یکشنبه 11 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 06:24 ب.ظ http://www.UncleP.blogsky.com

قندی !؟ یعنی آدم تا جایی که می تونه باید به مرگ نزدیک باشه تا اگه خواست کاری بکنه سری بتونی خنثی کنیش !!! بلله مثل دوست دشمن می مونه ! دوستاتو نزدیک نگه دار دشمناتُ نزدیک تر

به به سر دسته گوگل اینا... یاهو اینا... search کن بیا هه هه هه هه همچین zoom کردم به مانیتور گفتم الان این عضو هیئتیه blogsky کته کله پیدا میشه داشتم شماره معکوس رو می شمردم که پیداتون شدخووووووووووووووووووووووووووووووش اومدید به وبم منم تصمیم کبرایی گرفتم تو این blogsky کته کله عضو شم چند تا عکس می خواااااااااااااااااااان؟؟
سرعت search باید در حد نور باشه؟؟

مرسیییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی

پوریا یکشنبه 11 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 07:43 ب.ظ http://www.UncleP.blogsky.com

زین پس اینجووووووووووووووووووری بخندید

پوریا یکشنبه 11 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 07:48 ب.ظ http://www.UncleP.blogsky.com

برا اینکه عضو شی کاری نداره تو پنل بلاگ اسکایتون برید قسمت صودوق پستی بعد نامه های دریاتی ! فقط ادرس وبلاگ بلاگ اسکایی که می خواین بدون HTTP:// . Blogsky.com بزنیدتا به محض بروز شدن بهتون خبر بدن

مرسیییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی گوگل اینا

ندا یکشنبه 11 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 08:00 ب.ظ http://myland68.blogfa.com/


___________$$$$$$$$______$$$$$$$$$
__________$$$$$$$$$$$$__$$$$$$$__$$$$
_________$$$$$$$$$$$$$♥ ♥$$$$$$$$__$$$
_________$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$__$$$
_________$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$__$$$
__________$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$__$$$
____________$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$
_______________$$$$$$$$$$$$$$$$$
_________________$$$$$$$$$$$$$
____________________$$♥ ♥$$
______________________$$$
_______________________$

وااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااای چقده خووووووووووووووووشدله ندایی
مرسییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی

رضا یکشنبه 11 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 08:27 ب.ظ http://manam.blogsky.com/

هان؟
من ازین حرفا سر در نمی یاررم.

پول وده پوله زور وده

پووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووول چی بید فندق؟؟ خوردنی بید؟؟ تو نونوچه ستان چیزی به اسم پول نداشته بیدیم هه هه هه هه

امیر دوشنبه 12 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 12:41 ق.ظ http://my4divari.blogsky.com

نونوچه جون سلام
آخه تورو چه به این جمله ها ؟؟؟

تو باید فقط ذوق کنی اینجوری








یوووووووووووووووووووووووووووووووهووووووووووووووووووووووووو این همه ذوق
کافیه؟؟؟؟
مرسیییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی

رضا دوشنبه 12 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 01:50 ب.ظ http://manam.blogsky.com/

آپم بیا
بدو بیا
دروغ مین! خیلیم این جمله ها بهت میاد!
اصلا هم جمله بنویس هم ذوق کن!

مرسیییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی فندق نانایی
یوووووووووووووووووووووووووووووووهوووووووووووووووووووووووووو اومدم

داداش نونوچه دوشنبه 12 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 04:28 ب.ظ






دوست دارم


منم دوست دارم

علیرضا دوشنبه 12 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 07:52 ب.ظ http://harfeaval.blogsky.com/

سلام
زنده بودن را به بیداری بگذرانیم که سالها به اجبار خواهیم خفت (دکتر شریعتی)
به نظر تو مرگ پایان کبوتر نیست؟
به نظر تو حتی امکان داره که مرگ در ذهن اقاقی جاری باشه؟
به نظر تو این شتر باید در خونه همه بخوابه؟
به نظر تو مرگ حقه؟
..................................
به قول پدر بزرگم که همیشه دعا میکنه و میگه به کمال عمر کنی جوووووون

به به جناب نویسنده خب آره. اگه مرگ نبود زندگی کردن هیچ لطفی نداشت توی این دنیا تولد مرگه و اون دنیا مرگ تولده به قول کتابای درسی مرگ مثل یه پل بین این دنیا و اون دنیا به جناب پدربزرگ سلام من رو برسونید و به خاطر این جمله شریف ازشون تشکر کنید
مرسیییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی

روانشناس دوشنبه 12 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 09:08 ب.ظ http://www.shadkami.blogsky.com

سلاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام نونوچه جون خودمخوفییییییییییییییییی؟؟؟؟؟ وحشتناک ممنونم ازت که اومدی اسم گاندی رو که میشنوم یاد مدرسه میافتم ولی این جمله چنان زندگی کن......رو خیلی دوست دارم بلااما تو رو بیشتر دوست دارم

اوه اوه اوه گاندی مگه تو کتابای درسیموووووووووووووووووووون بود ناناسی؟؟ من از شخصیتش خیلی خوشم میاد وحشتناک رو خوب اومدی پروین جوووووووووووووووووون
افتضاح مرسییییییییییییییییییییییی از اینکه بهم سر میزنی و با حضور سبزت خوکشالم میکنی
منم وحشتناک دوست دارم
خودم ترجمه ش کردم نمی دونم تا چه حد تونستم ترجمه م با گفته گاندی یکی کنم
به هر حااااااااااااااااااااااااااااال مرسییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی

عسل سه‌شنبه 13 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 03:52 ق.ظ

سلام دوست عزیز!
من گذری راهم به وبلاگت افتاده!!!
خواستم بگم فردا رو اشتباه نوشتی!!؟
دیکشنری رو چک کن رفیق!!
tomorrow!! نه tomottow !!
اگه دوست نداشتی نظرم رو تایید نکن!! ولی درستش کن!! آخه خوب نیست بقیه اشتباه یاد بگیرن!! نظر تو چیه؟!
راستی من یه جورایی از دوستای دوستتم!!
شاید دیگه گذرم به وبلاگت نیفته!؟
با اینکه نمیشناسمت ولی دوست دارم!!
بای!

مرسییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی نازم از اینکه متوجه خبطم کردی از بس تو فاز گوجه فرنگی بودم کلمه tomato رو با tomorrow اشتباه گرفتم
بازم مرسیییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی

روانشناس سه‌شنبه 13 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 06:06 ب.ظ http://www.shadkami.blogsky.com

سلام عسل باباخوفی؟؟؟؟؟ آره که داشتیم توی کتاب اجتماعی ،فصل:نقش رهبر در جامعه.همیشه مثال رهبر های موفق رو امام خمینی و گاندی میزد.منظورت از حضور سبز یعنی این؟؟؟؟اینو داشته باش:بی رحمانه دوست دارم جیییییییییییییییییگر

نوووووووووووووووووووووووووووووووچ یادم نبود فکر کنم اون موقع دو کلاسه زده بودم از این قسمتش سریع رد شده بودم
اوه اوه اوه چه خفن
اینو بگیر... با ضربات چاقو که همچین خون از قلبم میچیکه دوست دارم

روانشناس سه‌شنبه 13 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 07:26 ب.ظ

این صحنه آخر که توصیف کردی خیلی غم انگیز بودفکر کن منو با صحنه آهسته نشون میدن دارم بدو بدو به طرف تو میام در حالی که اشک هام در هوا پراکنده میشن با صدای بلند داد میزنم:نههههههههههههههههههههههههههههههههه
بقیه اش رو دیگه نمیشه تعریف کرد چون سانسور شده!!!!!راستی این شکلک من چه باحالهانگار داره نانای میکنه!!!

خب بذار من بگم... منم هلان هلان با گام هایی آروم به طرفت میام... همین جور که خووووووووووووووووووون از قلبم میچکه دستم رو از رو قلبم بر میدارم میگم...
نیگا کن پروینم ببین چقدر افتضاح دوست دارم آآآآآآآآآآآآآآآآآآآاخ چاقووووووووووووش همچینم کاری نبودش
یه خورده زیادی هندی وار شد هموووووون بهتر سانسور شه
مرسییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی نانای نونوچه

عسل سه‌شنبه 13 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 08:20 ب.ظ

سلام دوست عزیز!! من دوباره اومدم!!؟
درسته گفتم گذری اومدم ولی دوباره گذرم افتاد!!!!!
خیلی خوشحالم که به نظرم بها دادی رفیق!
موفق و خوشبخت و خوش شانس باشی!!!!
این آخریه از همه مهم تره ها!!!
بای رفیق!

یووووووووووووووووووووووووووووووووووهوووووووووووووووووووووووووو بازم عسل اومد خووووووووووووکشالم کردی ناناسی
خوووووووووووووووواهش می کنم عسل جون... این نشون میداد که تو متن من رو کامل خووندی
افتضااااااااااااااااااااااح مرسی از توجه ت نازنینم
تو هم قوی و پر زور و پر مثبت باشی!!!!
مرسییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد