㋡ میم مثل مثبت اندیشی نونوچه

چنانچه نیک اندیش باشید خیر و خوشی به دنبالش خواهد آمد

㋡ میم مثل مثبت اندیشی نونوچه

چنانچه نیک اندیش باشید خیر و خوشی به دنبالش خواهد آمد

فقط تو

تو قدرت ایجاد تغییر در هر چیزی رو داری. چون تو تنها کسی هستی که افکارت رو کنترل می کنی و احساسات خودت رو حس می کنی


اعتراف...

جوجه های نونوچه من این جمله خوووووووووووووووووووشدل رو از یه سایتی دزدیدم تا بندازمش تو مخ شمااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا از کاری که کردم اصلا پشیموووووووووووووووووون نیستم مراقب وبتوووووووووووووووووووووون باشید

نظرات 12 + ارسال نظر
صادق پنج‌شنبه 8 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 10:24 ق.ظ http://www.dobeitysara.blogsky.com/

سلام دوست عزیز وبلگ جالبی داری خوشم اومد--- اگه مایلی تبادل لینک کنی منو با اسم دوبیتی سرا لینک کن WWW.DOBEITYSARA.BLOGSKY.COM و بهم خبر بده تا منم تو رو با اسمی که میخوای لینک کنم.مرسی

مرسییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی شما رو لینکیدم

حسین پنج‌شنبه 8 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 10:42 ق.ظ http://1w1p.blogsky.com

جمله قشنگیه ها .

از یه وب دیگه دزدیمش مراقب وبتوووووووووون باشید شما الان دارید با یه دزد سابقه دار گفتگو میکنید حتی شما هم در امان نیستید

حسین پنج‌شنبه 8 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 10:58 ق.ظ http://1w1p.blogsky.com

دزدیدن اینجور مطالب از وب دیگران به قول سایت هشت بهشت پاشیدن رنگ خدا به زندگی دیگرانه.
در اینکار نباید کوتاهی کنیم.

پس شما من رو به دزدیدن تشویق می کنید یووووووووووووووووووووووووووووووووووهوووووووووووووووووووووووووووو
بابا ایووووووووووووووووووووووووووووووووووووووول داره ایووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووول

پوریا پنج‌شنبه 8 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 11:46 ق.ظ http://www.UncleP.blogsky.com

اگه قرار بود آدم برای هر پست دزدی اعطرافکن که من الانسابقه ام خراب خرابٍ !!

به به عموووووووووووووووووووووو پوریا اینا دیگه دیگه گفتم نکنه صاحب مااااااااااااااااااااااااااال پیدا بشه و بخوااااااااااااااااااااد دست ما رو کنه از قدیم ایام گفتن پیشگیری بهتر از درمانه اوه اوه اوه پس شما سلطان دزدها تشریف دارید
مرسیییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی از اینکه شما هم من رو به ادامه دزدی کردن تشوییییییییییییییییییییق می کنید

روانشناس پنج‌شنبه 8 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 05:03 ب.ظ http://www.shadkami.blogsky.com

من این جمله رو قبول دارم به صحت اش اعتراف میکنمجوجو های نونوچه!!! وب خودتونه هر چی دوست داری بردار!!!تازه باید متشکرم باشیم که نوشته ها مون رو توی وب تو میبینیمگفتی زبان خارجی خوندی ولی باید اعتراف کنم که روانشناس خوبی هستیمن از زبان خوشم نمیاد حالا میخواد زبان گوسفند باشه یا زبان خارجی

نیناش نیناش ناناش ناش این بووووووووووووووووووووود یه آهنگ نونوچه ای واسه تو دوست خودم از اینکه تو هم من رو به دزدیدن تشویق میکنی یوووووووووووووووووووووووووووووووهوووووووووووووووووووووووو پیچیده ترین زبان همون زبان گوسفنداست. چون فقط از یه کلمه استفاده می کنن ولی با ریتم های مختلف...
مثلا... وقتی میگن بع بع... یعنی همون چاق سلامتی خودمون
ولی وقتی میگن بع... بع بع یعنی بفرما علوفه
ماشالله اونقدر سریع حرف میزنن که بین بع بع کردنشون فاصله نمیندازن تا آدم متوجه بشه کدومش احوال پرسیه و کدومش علوفه خوردن. همین باعث شده تا ما انسانها از گوسفندان فاصله بگیریم و به تقلید از کوکب خانم از شیر گوسفند ماست و پنیر و کره درست کنیم
پدیده عجیبین این گوسفند ها

داداش نونوچه پنج‌شنبه 8 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 06:01 ب.ظ


خواهر عزیزم دوست دارم
دلم برا دیدنت اندازه یه لوبیا شده



وبلاگت قسنگه ولی خودت قشنگ تری
بوس
بوس
بوس

یوووووووووووووووووووووووهووووووووووووووووووووووووووووووو سلام داداشی ذوق مرگ شدم جوجولی از اینکه comment ت رو دیدم
دل منم تنگته
بووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووس
چشمات خوووووووووووووووووووووووووووووووووووشدل مبینه ناناس نونوچه
چه خفر؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

داداش نونوچه پنج‌شنبه 8 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 06:14 ب.ظ

جو زده نشو جوجه

دوست دارم اندازه دنیا

ولی اینجا عیبه

جلو مردم خوبیت نداره

ایرانسل اگه بفهمه به جای sms بازی داریم comment بازی می کنیم به جلز و ولز میفته
قیافه ایرانسل
کافی نتی؟؟

تنها پنج‌شنبه 8 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 10:13 ب.ظ http://www.tanha26.blogsky.com

نونوچه جان من آپم بدو بیا

____________$$$$$$$$$
____________$$$$$$$$$$
____________$$$$$$$$$$$
_____________$$$$$$$$$
_____$$$$$$_____$$$$$$$$$$
____$$$$$$$$__$$$$$$_____$$$
___$$$$$$$$$$$$$$$$_________$
___$$$$$$$$$$$$$$$$______$__$
___$$$$$$$$$$$$$$$$_____$$$_$
___$$$$$$$$$$$__________$$$_$_____$$
____$$$$$$$$$____________$$_$$$$_$$$$
______$$$__$$__$$$______________$$$$
___________$$____$_______________$
____________$$____$______________$
_____________$$___$$$__________$$
_______________$$$_$$$$$$_$$$$$
________________$$____$$_$$$$$
_______________$$$$$___$$$$$$$$$$
_______________$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$
_______________$$_$$$$$$$$$$$$$$__$$
_______________$$__$$$$$$$$$$$___$_$
______________$$$__$___$$$______$$$$
______________$$$_$__________$$_$$$$
______________$$$$$_________$$$$_$_$
_______________$$$$__________$$$__$$
_____$$$$_________$________________$
___$$$___$$______$$$_____________$$
__$___$$__$$_____$__$$$_____$$__$$
_$$____$___$_______$$$$$$$$$$$$$
_$$_____$___$_____$$$$$_$$___$$$
_$$_____$___$___$$$$____$____$$
__$_____$$__$$$$$$$____$$_$$$$$
__$$_____$___$_$$_____$__$__$$$$$$$$$$$$
___$_____$$__$_$_____$_$$$__$$__$______$$$
____$$_________$___$$_$___$$__$$_________$
_____$$_$$$$___$__$$__$__________________$
______$$____$__$$$____$__________________$
_______$____$__$_______$$______________$$
_______$$$$_$$$_________$$$$$$$__$$$$$$

واااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااای چقدر ناناسه
مرسیییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی تنها جووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووون

علیرضا پنج‌شنبه 8 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 11:06 ب.ظ http://harfeaval.blogsky.com/

وقتی کبوتری شروع به معاشرت با کلاغها می کند پرهایش سفید می ماند، ولی قلبش سیاه میشود. دوست داشتن کسی که لایق دوست داشتن نیست اسراف محبت است.
علی شریعتی
مضمون این مطلب هیچ ربطی به این نظر ندارد
صرفا جهت اطلاع


مرسییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی

ریمیک پنج‌شنبه 8 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 11:23 ب.ظ http://del-neveshtehha.blogsky.com

نونوچه جونم تا باشه از این غارتگری ها !!! من از مشوقین تو ام !!! اگه خواستی هم دستت هم می شم....

میسی ریمیک جووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووون که تو هم من رو به دزدی کردن تشویق می کنی آآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآاخجون یادم باشه این دفعه با هم بریم دزدی ناناسی. 50... 50... عادلانه ست
مرسیییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی

تنها جمعه 9 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 11:32 ق.ظ http://www.tanha26.blogsky.com

ممنون که اومدی پیشم

فعلا

خوااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااهش میشه ناناسی

حسین پنج‌شنبه 15 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 10:45 ب.ظ

سلام
راستش یه اعترافی میخواستم بکنم
قبلا بهت گفته بودم تو آینده خدا رو بیشتر بهت معرفی میکنم
الان احساس میکنم تو خودت آخرش بودی و من نفهمیدم. ببخشید جسارت من رو.

حالا بگذریم از این قضیه.
چی شد چی شد نفهمیدم دیگه اخرین پستهاته یعنی چه؟ یعنی وب رو میخوای از نونوچه خالی کنی؟ البته یکی دوتا نونوچه دیگه تو وب هست ولی هیچکدم نونوچه نونوچستانی نمیشه
وب به آدمایی مثل تو نیاز داره. روش خوبی واسه انتقال انرژی مثلت پیدا کردی.

همیشه موفق و نونوچه ای باشی. در پناه خدای مهربون.

بااااااااااااااااااااااااااااااشه میگذریم از این قضیه
خوووووووووووووف دیگه... به قول بابام هر اومدی یه رفتی داره سه چهار ماه دیگه کنکور دارم باید بچسبم به درس خیر سرم می خواااااااااااااااااااااااااااااام ارشدی بشم این بیکاری هم معضلی شده هاااااااااااااااااااااااااااا
مرسییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد