㋡ میم مثل مثبت اندیشی نونوچه

چنانچه نیک اندیش باشید خیر و خوشی به دنبالش خواهد آمد

㋡ میم مثل مثبت اندیشی نونوچه

چنانچه نیک اندیش باشید خیر و خوشی به دنبالش خواهد آمد

خشم

خشون همه ی آدما واست بی اهمیت باشه. واسه اینکه آدما تابع هوس های خودشونن و هر کاری ممکنه بکنند. اگه بخوای نسبت به هر چیز کوچیک و بزرگ حساسیت نشون بدی... وقتی سرت رو بالا کنی می بینی همه ی عمرت به حساسیت های بیهوده گذشته.

نظرات 8 + ارسال نظر
<<<bodo2eshgh>>> سه‌شنبه 30 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 07:20 ب.ظ http://bodo2eshgh.tk

سلام وبلاگت واقعا مثل همیشه خوب و خوشگل بود. به من هم سر بزن. راستی اگه تو دوستات کسی بود برای وبلاگ نویسی بهم بگو. اخه میخوام نویسندگان وبلاگمونو زیاد کنیم و اکثر بچه های وبلاگ نویس رو جمع کنیم 1 جا مثلا 40 نفر بشیم وبلاگ نویسی کنیم.به نظر من که خیلی خوب میشه.بازم اگه کسی بود بهم بگو ممنون.

40 تا نویسنده؟؟؟؟ comment تون رو save می کنم. هر کس دوست داشت به ad شما مراجعه کنه
مرسی از لطف قشنگتوووووووووووون

تنها سه‌شنبه 30 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 07:40 ب.ظ http://www.tanha26.blogsky

سلام نونوچه جان
ممنون که بهم سرمیزنی
بااین مطلبت موافقم شدید
فعلا

خواهش می کنم نانا مرسی

ساناز سه‌شنبه 30 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 08:53 ب.ظ http://www.goldokhtar.sepehrblog.ir

سلام دوست عزیز
خوشحال می شوم اگر به وبلاگ من هم سر بزنید.
وبلاگ من بر خلاف دیگر وبلاگ ها مطالب کم اما بکر و تازه ای دارد.
می توانید کلیپ های انیمیشن بسیار زیبا و از کمپانی های معروف را بطور آنلاین مشاهده کنید و یا مقالات و خلاصه کتب گوناگون را بخوانید.
اشعار زیبایی که سروده ی استاد هاشم شکوهی است مطالعه فرمایید و آهنگ های آرامش بخش و مشهور این عرصه را دانلود کنید.
داشت یادم می رفت:
مطالب آرامش بخش و سیاحتی و هنری را بصورت پاورپینت شده دانلود کنید و لذت ببرید.
در وبلاگم منتظرتان هستم
در ضمن در صورتیکه علاقه مند هستید می توانم وبلاگ شما را لینک کنم که مستلزم کسب اجازه ی شما و تعیین اسم برای لینک وبلاگتان می باشد و لازم به ذکر است که شما مختارید مرا لینک کنید یا نه و هیچ اجباری از این حیث وجود ندارد.این درخواست تنها جهت قرار دادن تسهیلات برای کاربران وبلاگم است تا بتوانند به راحتی وبلاگ مورد علاقه شان را بیابند.
از اینکه وقت خود را به من دادید متشکرم.
پیروز و سربلند باشید
بدرود

نظر لطفتته سانازی حتما بهت سر می زنم و لینکت می کنم

رضا سه‌شنبه 30 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 10:40 ب.ظ http://manam.blogsky.com/

سلام نونوچه جان
ممنون که بهم سرمیزنی
بااین مطلبت موافقم شدید
فعلا

خوووووووووووووووووشحالم از اینکه فندقم تو جمع موافقین پیوسته

فاطمه چهارشنبه 31 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 05:19 ق.ظ http://life-me.blogsky.com

راست میگی هاااااااااموافقم

منم که اونجوری نیستم کلا بیخیال ، فقط سوت میزنم

از من مثبت تر اندیش دیدی؟؟؟؟

اوه اوه اوه ساعت پنج صبح آپ شدی؟؟ خوشحالم به خاطر مثبت اندیشیت دخملی مرسی از لطف خووووووووووووووشدلت نانایی

احمد چهارشنبه 31 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 10:31 ق.ظ http://bahrami.blogsky.com/

دوست عزیز سلام. امیدوارم که شاد و دل زنده باشی.
این پست مختصر و مفید بود و به نظر من اکثر انسانها نیاز دارن که چند لحظه به این موضوع فکر کنن و رابطه منطقی بین عقل و احساس برقرار کنن. تا نه عقل را فدای احساس کنند و نه مثل من احساس را فدای عقل. بازم از این نوشته مفیدت ممنونم.
خوشحالم از اینکه بازم به وبلاگ خودت سرزدی. با اجازت وبلاگ قشنگت رو به لیست لینک هام اضافه کردم و امیدوارم که بقیه دوستان از این نوشته های زیبا کمال استفاده را بکنند.

بابت جمله چارلی چاپلین هم بسیار ممنونم. خیلی زیبا و با معنی بود و ارزش داشت که نزدیک به یک ساعت با دوستام دربارش بحث کنیم.

خوش بخند که آن خنده ی زیبای تو تجلی گاه آمال من است.

روز خوش و بخت پیروز
بهرامی

مرسی از لطف قشنگتوووووووووووووووووون

الهه چهارشنبه 31 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 11:27 ق.ظ http://dokhtarekord.blogsky.com

سلام نونوچه جونم خوبی؟ مرسی اومدی پیشم
راستی اینارو به بابام بگو واسه هر چیز کوچیکی زود جوش میاره..
راستی داداشت مگه کجاست که اینجوری دل تنگشی خانومی ؟ باید داداش خوش بختی داشته باشی که تو خواهرشی ای کاش یکی از خواهرای من اخلاقش شبیه تو بود ... کلی واست درد دل دارم... راستی این کولوچه ی ما چند ساله از تنور در اومده؟(منظورم اینه که چند سالته) دیگه این یکی رو که میتونی بگی..؟

خب ad وبم رو بده به بابات تا اون هم بخوونه من و برادرم بهم خیلی وابسته ایم و این فاصله باعث دلتنگی شده خواهرای تو هم خوبند. شاید هنوز فرصت پیش نیومده تا خوبی هاشون رو نشون بدن
مرسی که بهم سر زدی نازنینم

رضا چهارشنبه 31 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 12:15 ب.ظ http://manam.blogsky.com/

آپم بیا.
بدو بدو

اوووووووووووووووووووووومدم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد