㋡ میم مثل مثبت اندیشی نونوچه

چنانچه نیک اندیش باشید خیر و خوشی به دنبالش خواهد آمد

㋡ میم مثل مثبت اندیشی نونوچه

چنانچه نیک اندیش باشید خیر و خوشی به دنبالش خواهد آمد

من نمی گم. مامانم میگه...

مامانم میگه...

تا می توونی زندگی کن. چون هیچ کس نمی دونه فردا چی پیش میاد

مامانم میگه...

دو تا چیز می توونه شادی الان تو رو بگیر حسرت خوردن واسه گذشته و نگران بودنت واسه آینده.

مامانم میگه...

اگه تو شل نباشی. کسی نمی توونه پاشو از گلیم خودش دراز تر کن

مامانم میگه...

اگه فکر کنی می توونی. پس می توونی ولی اگه فکر کنی نمی توونی. پس حتما نمی توونی.

مامانم میگه...

آدمای گناهکار رو دوست داشته باش ولی از گناه متنفر باش.



مامانم چیزای دیگه ای هم میگه مهم نیست کجا و واسه کی میگه. مهم اینه که مامانم میگه... خوووووووووووووووووووووووووووووووودمووووووووووووووووووووونیم عجب مامانی دارم


نظرات 4 + ارسال نظر
آرش دوشنبه 22 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 12:48 ب.ظ

آره وافعا عجب مامانی داری.عجب حرفایی میزنه.حالا حرفاشو گوش می کنی یا نه؟راستی گفتم که ناراحت نشدم.گفتم هر طور دوست داری خودت بذار.بازم دستت درد نکنه.ممنون.

مرسییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی اوهوم گوش می کنم خیلی هم دوستش دارم

هادی دوشنبه 22 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 02:01 ب.ظ http://parishooni.blogsky.com/

سلام
فقط می خواستم بگم خوش به حالت به خاطر مامان خوب و فهمیده ای که داری
قدرش رو بدون
ایام به کام

مرسیییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی

salar دوشنبه 22 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 03:38 ب.ظ http://bronze.iranblog.com

وبلاگ خوبی داری
به وبلاگ من هم سر بزن
خیلی توپه

مرسییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی

patina سه‌شنبه 23 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 11:27 ق.ظ http://patina.blogsky.com

سلام
حرفای جالبی میزنن این مامان خانومد شما
اما یه سوال
من واقعا میخوام بدونم مثبت اندیشی پقدر موثره تو زندگی؟
اصلا یه پستمم راجع به همین سواله

ممنون. بستگی به نگاه آدما داره که چه چیز رو مثبت بدونن. همه ما فکر می کنیم اون کاری رو که انجام میدیم بهترین راه ست. همه چیز رو از زاویه خوب دیدن خیلی مهمه. تو همه لحظه ها خدا رو دیدن خیلی قشنگه. این باعث میشه کمتر خطایی صورت بگیره. من هم تازه دارم دنیا رو می بینم دوست عزیز و چندان جواب قانع کننده ای برای سوال شما ندارم آخه من تازه خدا رو پیدا کردم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد