㋡ میم مثل مثبت اندیشی نونوچه

چنانچه نیک اندیش باشید خیر و خوشی به دنبالش خواهد آمد

㋡ میم مثل مثبت اندیشی نونوچه

چنانچه نیک اندیش باشید خیر و خوشی به دنبالش خواهد آمد

فکر تو

تو می توونی اون چیزی رو که می خوای بدست بیاری. اهمیتی نداره که این خواسته تو چه قدر بزرگه. تو می توونی اون چیزی رو که می خوای باشی و انجامش بدی یا بدست بیاری.



اصلا می دونی وظیفه ما ادما چیه؟؟؟؟؟؟؟؟؟

ما باید اندیشه های مطلوب خودمون رو تو ذهنمون نگه داریم.دقیقا واسه خودمون مشخص کنیم که چی می خوایم. ما ادما به همون چیزی تبدیل می شیم که بیشتر بهش فکر می کنیم.یعنی به هر چی بیشتر فکر کنیم همون رو به سمت خودمون جذبش می کنیم.


حالا دوست داری به چیزای بد فکر کنی؟؟

نظرات 6 + ارسال نظر
sanaz چهارشنبه 17 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 12:25 ب.ظ http://www.usleech.co.cc

سلام دوست عزیز فکر میکنم شما هم توی دانلود از رپید شیر و هات فایل مشکل دارید یا مجبورید اکانت بخرید اما بهتره دست نگه داری با استفاده از این سایت می تویند هرفایلی رو که خواستید از رپیدشیر دانلود کنید
قویترین لیچر اینترنت

www.usleech.co.cc

سلام نانا. میسی. اوهوم یه جورایی هنگیدم. حتما به گفتت عمل می کنم.

taksetare carpet چهارشنبه 17 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 12:55 ب.ظ http://taksetarecarpet.com

سلام وبلاگ خوب وقشنگی داری اگه وقت کردی یه سری هم به من بزن همیشه هستند کسانی که نمی خواهند پرواز تو را ببینند تو به پرواز فکر کن نه به آنها
mer30[
هر چیزی که تو رو به سادگی نکشه باعث میشه که قویتر بشی
چه دعایی کنمت بهتر از آن ، که خدا پنجره ای رو به اطاقت باشد

سلام نانایی ممنون از لطف قشنگت حتما بهت سر می زنم

نگین چهارشنبه 17 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 06:46 ب.ظ http://neginsky.blogsky.com

من چند ساله فقط به اون فکرکردم.اما به دستش نیووردم.امیدوارم تا آخر فکرت همینجوری بمونه.موفق باشی

hesam چهارشنبه 17 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 06:58 ب.ظ http://banerdoni.f30s.com

با سلام وبلاگ خوبی دارید
اما اگه از اسپمرما که می تونه به بلاگفا،بلاگ اسکای ،میهن بلاگ پیام ارسال کنه استفاده کنید آمار شما 10 برابر می شود برای خرید حتما به ما سر بزیند...راستی من این پیامو از طریق همین اسپمر فرستادم
قیمتشم از تمام سایت ارزون تره

تبلیغ ممنوع

آرش یکشنبه 21 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 02:26 ق.ظ

یه سری نرم افزار هست که می تونی یه پیام رو به 200 نفر بفرستی مثل پیام taksetare carpet و hessam .
جالبه نه
من اصلا این پیام هارو تایید نمی کنم چون لزوما با شخص من ننوشته به نظر من فقط تبلیغه

الدان جمعه 10 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 06:54 ب.ظ http://macloren.blogsky.com

-------------------------------------------------------------
سلام
دالی
انتظار نداشتی اینجا نظر بدم؟
اینیم دیگه
------------------------------------------------------------

داااااااااااااااااااااااااااااالی
از تو بیشتر از اینها انتظار دارم
آخه یه تانکر پشتت آب ریختم... حالا حالا ها باید بیای و بری

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد