㋡ میم مثل مثبت اندیشی نونوچه

چنانچه نیک اندیش باشید خیر و خوشی به دنبالش خواهد آمد

㋡ میم مثل مثبت اندیشی نونوچه

چنانچه نیک اندیش باشید خیر و خوشی به دنبالش خواهد آمد

شنیدی!!

... شنیدی میگن بهشت به سرزنشش نمی ارزه؟؟!!

... تو هم شنیدی که میگن بهشت رو به بها میدن نه به بهانه؟!


شرمنده نامه...

جوجه های نونوچه شرمنده از اینکه نیومدم بهتون سر بزنم... یه خورده سرم شلوغه... قول میدم جبران کنم!!!

نظرات 17 + ارسال نظر
رضا چهارشنبه 3 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 08:59 ب.ظ http://manam.blogsky.com/

نه نشنیدم.

اینا رو کی گفته حالا؟!ها؟!

دی دی اومدم

فندق نونوچه دوس داره(برداشتی آزاد از سریال باران دروغ)

یوووووووووووووووووووووووووووووووووهووووووووووووووووووووووووووو به فندق
آخجوووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووون adsl ت وصلید؟؟!!
هه هه هه هه اینا رو ... گفته

مرتضی پنج‌شنبه 4 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 12:20 ق.ظ http://omid-e-naomid.blogsky.com/

اون جمله اولی یه مقداری فلسفیه ، منم تا حالا نشنیدمش.
شما چطوری شنیدی؟!

فلسفی؟؟!!
من از ... شنیدم
مرسی که اومدید

ایلیا پنج‌شنبه 4 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 12:37 ق.ظ

به نام خدا

سلام
شما هم شنیدید میگن تا باشه از این سر شلوغیها!!!

حق دارید چون منم نشنیدم

به هرحال موفق باشید
این آروزی قلبیمه



__________________$$$$$$$_$$ $$$$
_________$$$$$$$$$$$$$$$$$__ $$$$
_____$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$_ _$$$$
____$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$ $$$$$
___$$$_$$_$$$$$$$$$$$$$$$$_$ $$$$
__$$$$$_$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$ $$
__$$$_$$_$$$$$$$$$$$$$$$$$_$ $$
__$$$_$$_$$$$$$$$____$$$$
_$$$$$_$$$$$$$$$$$
_$$$_$$_$$$$$$$$$$
_$$$_$$_$$$$$$$$$$
_$$$_$$_$$$$$$$$$$$
$_$$$$$$__$$$$$$$$$
$_$$$$$$___$$$$$$$$
_$$$$$$$$$__$$$$$$$
$_$$$$$$$$___$$$$$$
$$_$$$$$$$$___$$$$$
$$$_$$$$$$$$__$$$$$$
_$$$_$$$$$$$$$_$$$$$
$$$$$ __$$$$$$$$_$$$$
$$$$$$$ __$$$$$$$$$__$
$_$_$$$$$__$$$$$$$$$_$$$$
$$$__$$$$$__$$_$$$$$$$_$$$$
$$$$$$_$$__$$$$$$$$$$$$$$$
_$$$$$$$__$$$$$$$$$$$$$$$$
__$$$$$__$$$$$$$$$$$$$$$$$$
$__$$$__$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$
$____$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$ $$
$____$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$ $$$
$__________$$$$$$$$$$$$$$$$$ $$$$$
$____________$$$$$$$$$$$$$$$ $$$$$$
$______________$$$$$$$$$$$$$ $$$$$$$
$_______________$$$$$$$$$$$$ $$$$$$
$_______________$$$$$$$$$$$$ $$$$$$
$____________$$$$$$$$$$$$$$$ $$$$
__________$$$$$$$$$$$$$$$$$$ $$
_$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$ $$
$_$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$ $$
$__$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$ $$
$__$$$$$$$$$$$$$____$$$$$$$$ $$
_$$$__$$_$$________$$$$$$$$$ $$
_$$$_$$_____________$$$$$$$$ $$
_$$_$$______________$$$$$$$$ $$
_$$$$________________$$$$$$$ $$$
_$$$$________________$$$$$$$ $$$
__$$$_________________$$$$$$ $$$
$_____________________$$$$$$ $$$
$____________________$$$$$$$ $$$
$____________________$$$$$$$ $$$$
$____________________$$$$$$$ $$__$$$$$
$___________________$$$$$$$$ $$$$$$$$$$
$____________________$$$$$__ $$$$$$$$$$$$

به نام خدا گفتناتون من رو کشته... دراز به دراز بزرگراه شهید بابایی انداخته
هه هه هه هه من شنیده بودم
به حال هم شما موفق و موید باشید

چه عکمس خوشدلیه!! این عکمس رو از کجا کش رفتید؟؟!!
مرسییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی

امیر پنج‌شنبه 4 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 10:07 ق.ظ http://my4divari.blogsky.com

یووووووووووووووووووووهوووووووووووووووووووو
بهشت و جهنمش زیاد فرقی نداره مهم اینه که از این دنیا حالشو ببری

جای نونوچه ای ها خالی این چند روز تعطیلی رو با دوست اومدیم بندرعباس خیلی خوش گذشته تا الان
راستی عیدتون مبارک

یووووووووووووووووووووووووووووووووهووووووووووووووووووووووووووووو به جوجه سرباز
هفته پیش کجا بودید؟؟!!
هه هه هه هه بندر عباس رفتم... عجب ساحلی داره هواش عین نونوچه ستانه جوجه سرباز گرم... دلچسب... باحال... قشنگ... آسمونش آبی!!
الان که فکرش رو می کنم نونوچه ستان خیلی فرق داره با بندر عباس
عید شما هم مبارک... صد سال به این سال ها برادر سرباز
مرسییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی

دختر شمال جمعه 5 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 12:05 ق.ظ http://r00zaneh.blogsky.com

خب حالا تکلیف من که هیچکدوم رو نشنیدم چیه

هیچی
آخر هفته با هم میریم تعطیلات

روانشناس جمعه 5 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 03:01 ق.ظ http://www.shadkami.blogsky.com

سلااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام
نـــــــــــــــــــــــــــــــــونـــــــــــــــــــــــــــــــــوچـــــــــــــــــــــــــه
نونو سرش شلوغه
این دوتا جمله ای که گفتی رو من شنیده بودم
ولی دومیه رو بیشتر شنیدم
واقعا هم همینطوره
دشمنت شرمنده نونو جونم
دووووووووووووووووووووووووووووووووووووسسسسسسسست دارم نونو جونم

یووووووووووووووووووووووووووووووووووووهووووووووووووووووووووووووو خاله پروین جونم
دمت گرم که شنیدی ناناسی
چقدر اسمم رو خوشدله نوشتی
منم بیشتر دوست دارم

بهاره جمعه 5 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 09:55 ق.ظ

من که وب ندارم بهم سر بزنی

شما خودت وبی بهاره جون

مهرداد جمعه 5 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 11:46 ق.ظ http://manam-minevisam.blogsky.com

راستشو بخوای من تا حالا هیچ کدومو نشنیده بودم!!!

ایول به جوجه مهرداد
یک پوئن + به خاطر صداقت شما

شازده کوچولو جمعه 5 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 11:02 ب.ظ http://lepetitprince.blogsky.com

میگم مامان نونوچه!‌ شوما این جملات رو از کوجا میاری که ما نشنیدیم؟!
حسابی ضایع شدیم از بی سوادی!

نه گلم کی گفته تو بیسوادی
تو گل با سواد منی
اصلا شاگرد اول تو جوجه هام تویی

کیچول شنبه 6 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 05:21 ب.ظ http://man-e-u.blogfa.com

سلام بی وفا نونوچه!دیگه به ما سر نمیزنی چرا؟مشکوک میزنی!نکنه خبریه بلا؟زود بیا پیشم که دلم واست تنگیده!(از تنگی کله پا شدم!!!!)

یوووووووووووووووووووووووووووووهوووووووووووووووووووووو به عروس خانم
آره نونوچه بی وفا شده جوجه هاش رو فراموش کرده
تو ببخشش نازم
منم دلم تنگت بود
نه
میام پیشت ناناسی

روانشناس شنبه 6 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 09:41 ب.ظ http://WWW.SHADKAMI.BLOGSKY.COM

سلااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام نونو جوووووووووووووووونم
دلم برات تنگیدهچقده سرت شلوغه
دووووووووووووووووووووووووووووووووووووست دارم نونو جووووووووووووووونم

منم دلم تنگته
مرسی که اومدی
منم یه عالمه هوارتایی دوست دارم

شازده کوچولو یکشنبه 7 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 11:55 ق.ظ http://lepetitprince.blogsky.com

مامان نونوچه جونم پیدا نمیشه!‌ چون خودش نمیخواد!‌
مرسی که هوای جوجه اتو داری!

الهی گلم... چرا پیدا نمیشه؟؟!!
تا فردا صبح می گردیم و پیداش می کنیم
تو مرسی گلم به خاطر حضور همیشه سبزت ناناسی

نگین یکشنبه 7 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 03:45 ب.ظ http://www.mininak.blogsky.com

لپه کلام اینکه دوستان و جوجه ها کلک مسلمونی نزنید دروغ مصلحتی هم نگید !!!‌مگه نه !؟‌

اوهوم گلم یعنی نمیدونم
مرسی که اومدی نگین جونم

روانشناس یکشنبه 7 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 05:24 ب.ظ http://WWW.SHADKAMI.BLOGSKY.COM


نــــــــــــــــــــــونـــــــــــــــــــــوچـــــــــــــــــــــــه
دوســــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــت
دارمــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ














منم دوهزارتای هوارتایی دووووووووووووووووووووست دارم نانای نونوچه

آرش دوشنبه 8 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 06:21 ب.ظ

نه!!!!

بابا دمت گرم
ذوق مرگترین comment یی که داشتم همین بوووووووووووود

حسین سه‌شنبه 9 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 09:37 ق.ظ

سلام
دلم واسه اینترنت و وبلاگم و وبلاگ مامان نونوچه و کامنت و .. و .. و .. و ... تنگ شده
پدربزرگم خدا رو شکر یه خورده بهتر شده میتونه وایسه ولی نمیتونه راه بره.
میبریمش استخر. تو آب میتونه راه بره اونم خیلی کم.
روزها هستیم پیش پدربزرگم. آخر شب هم که دیگه انقدر خسته ام حوصله اینترنت ندارم.
مطمئنم دعای مامان نونوچه و جوجه هاش قبول شده که پدربزرگم یه خورده تغییر کرده و حالش بهتر شده . انشاءالله بهتر هم میشه. انشاءالله از اولش هم بهتر میشه.
--
این اتفاق باعث شد چیزای خوبی رو بفهمیم این که تو فامیل کی دلش مهربونه! کی دلش از سنگه! کی بی تفاوته! کی ...!!!
چیزایی رو فهمیدم که تو آینده نزدیک تو وبلاگم در موردشون بحث میکنیم.
بعضی آدما مهربونی رو خیلی زود فراموش میکنن. بعضی آدما تو وقت سختی فقط خودشون رو میفهمن و از درک دیگری عاجز میمونن.
ظاهرا بعضی آدما آدمیت رو دارن فراموش میکنن.
--
دعا یادت نره. هم واسه پدربزرگ خوبم. هم واسه پدر و مادر مهربونم. تا حالا فکر میکردم پدرم خیلی سنگدله خیلی خشنه ولی حالا فهمیدم از خیلی از کسایی که تا حالا فکر میکردم مهربونن مهربونتر و دلرحم تره.
واسه من هم اون گوشه کنار دعا کن.
ممنونم ازت مامان نونو.

سلام جناب جهان آرام
نبودید؟؟!!
برای پدربزرگتون از صمیم قلب دعا می کنم و همین طور والدین مهربونتون که این همه صبور و دل رحمن
امیدوارم همه بیمارا شفا پیدا کنن... خصوصا پدر بزرگ شما
خوشحالم که برگشتید
بی صبرانه منتظر مطالب جدید شما هستم
در پناه حق پیروز باشید!!

امیر چهارشنبه 10 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 11:25 ق.ظ http://enrique-iglesias.blogsky.com

سلام نونوچه وبلاگت قشنگه مرسی که به وبلاگ منم امدی بازم سر بزن

یووووووووووووووووووووووووووووهوووووووووووووووووووووووووو یه جوجه جدید
مرسی که اومدید و مرسی از لطف قشنگتون
حتما میام
بازم مرسی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد