㋡ میم مثل مثبت اندیشی نونوچه

چنانچه نیک اندیش باشید خیر و خوشی به دنبالش خواهد آمد

㋡ میم مثل مثبت اندیشی نونوچه

چنانچه نیک اندیش باشید خیر و خوشی به دنبالش خواهد آمد

کاربرد مردن! دی!

کاربردهای مختلف " مُردن " در فرهنگ ما !! 


برو بمیر : برو گمشو !
بمیرم برایت : خیلی دلم برایت می سوزد !
می میرم برایت : عاشقتم !
می مردی ؟ : چرا کار را انجام ندادی ؟
... مردی ؟ : چرا جواب نمی دهی ؟ 

 

 

نونونوشت: 

دلمممممممم می خواد یه اسپره فلفل داشته باشمممممممم  یا یه سلاح سرد!!! واس دفاع شخصی لازم میشه!!! این روزا حواست پی خودت نباشه انداختنت تو گونی!!! 

راستی جوجه های من یه دست و جیییییییییییییییییییییییییییییییییییییغ و هورای بلند واس اصغر فرهادی به خاطر برنده شدنش تو جشنواره بکشید!!! 

   

اصغر فرهادی

سلام به مردمِ خوب سرزمینم. در این لحظه بسیاری از ایرانیان سرتاسر جهان دارند ما را نگاه می کنند. فکر می کنم آن ها بسیار خوشحال اند. آن ها تنها به خاطر این جایزه ی مهم یا یک فیلم یا فیلم ساز خوشحال نیستند. آن ها خوشحال اند چون در این زمان که صحبتِ جنگ و تهدید و حمله بین سیاستمداران رد و بدل می شود، این جا صحبت از فرهنگ غنی کشورشان ایران است. یک فرهنگ غنی و قدیمی که زیر گرد و غبار سیاست پنهان مانده است. من با افتخار این جایزه را تقدیم مردم سرزمینم می کنم. مردمی که برای همه فرهنگ ها و تمدن ها احترام قائل اند و با نفرت و خشونت سر سازگاری ندارند.

نظرات 45 + ارسال نظر
سارا سه‌شنبه 9 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 02:07 ب.ظ http://donedona.blogsky.com

سلام والا میخوام مثبت اندیش باشم اما بعضی موقع نمیشه که نمیشه ازناراحتی دارم منفجر میشم هرقدر به خودم تلقین میکنم خوشحالم نمیشه که نمیشه

سلامممممممممممممممممممممممممممم سارایی همیشه دل آدما نمیشه که افتابی باشه ... یه وقتایی هم ابریه!!! گاهی بارونی!!! ولی مهم اینه که بعدش به خودت بیای!!!
منم خودم وقتی دلم می گیره اگه تنها باشم یه کم فکر کنم حالم به نسبت بهتر میشه!!! ته تهش اینه که به مشکلات و ناراحتی فکر نکنی!!!! دنیا مثل یه آهن ربا میمونه!!! هر چی به مشکلاتت فکر کنی ... مشکلات بیشتری رو به سمت خودت جذب می کنی!!!! (همون قانون جاذبه ست)

امیدوارم خدا پنجره ی باز اتاقت باشد...
مرسی از حضور سبزت عزیزممممممممممممممممممممم!!!

sasan سه‌شنبه 9 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 02:14 ب.ظ

vaaaaaaay maloom hast kojaeiiii joje kochooolooooooooooo
diile ma vasat tangiideh booood
blogemon ro ke hazf kardiim laaghal email bedeh be2niim kojaeiii

سلامممممممممممممممممممم!!!
پیش نوک سیام ... خوب!!!
این چندمین وبلاگته که حذف میشه احیانا؟! چرا تعطیلش کردی؟!

فرانک سه‌شنبه 9 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 03:19 ب.ظ http://fjoon.blogfa.com

بله بله اون که حتما
نه ابجی جمعه میاد وای نونو دیرو زنگیده به بابام میگه هرچی پول داشتم خرج کردم بازم برام بریزین گفتیم چه کردی مگه میگه نمیگم میخوام سوپرایز شین

نهههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه!!!!
یعنی چی می توونه خریده باشه
واااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااای فکر کنم یه تویوتا کمریه تپل خریده!!! میخواد قسط اولش رو بده!!!

الهه سه‌شنبه 9 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 04:29 ب.ظ http://elahename.blogsky.com

من که میمیرم برات
...
هزار آفرین به اصغر فرهادی که دوباره خبر ساز شد

خدا نکنه الی جونممممممممم
بوس!
بلی ... بلی! منم وقتی شنیدمممممممم خیلی خوشحال شدم همی!

وحیده سه‌شنبه 9 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 05:11 ب.ظ http://hamishe-eshgh.blogsky.com

دمت گرم!! خیلی باحال بووووووود عشقــــــــــــــی
دم اصغر جونی (پسرخاله) هم گرم!!!
من فقط تصویر جایزه گرفتنشو ، اونم بی صدا دیدم!!!
بازم دمت گرم که حرفاشو نوشتـــــــــــــــــــــی!
من درحال بال بال زدن بودم ببینم توی اون کاغذش چی نوشته بود؟!

دم خودت و خودش گرمممممممم!!!! نهههههههههههههههه!!!
اوووووووف!!! چه داغهههههههههههههههههه!!!
هه!!! اصغری بچمه
واقعا؟! اخبار چند بار نشون داد!!! شبکه خبر هم سخنرانیش رو نشون داد!!! فکر کنم انگلیسی بلد نبود ... واسش رو کاغذ نوشتن اونم از روش خووند!!!
هر چی بود وقتی دیدم کلی ذوقیدمممممممممم!!!!
قابلی نداشت عشقی
واقعا؟! الهی...
دوستت دارمممممممممممممممممممممممم وحیده جونی...

اتنا سه‌شنبه 9 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 09:33 ب.ظ http://1368910.blogfa.com

خیییییییییییییییلییییییییییییی باحالی بابا بانمک نمکدون بهم سربزن

باحالی از خودتههههههههههههههههههههه
نههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه!!!! من همی فلفلممممممممممم!!! نونوچه با طعم فلفل فلفل قرمزی!!!
حتما....

محبوب سه‌شنبه 9 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 09:38 ب.ظ

خیلی موشت دالم منم
یکی هم من به لیستت اضافه کنم؟
وقتی خیلی شیرین میشم دوستام بم میگن: بمیری دیوونه! یهنی خیلی دوشم دالن

منم موشت دالممممممممم
بوس!!!
اوهومممممممممممممم!!! بیفزا همی به لیستش!!!
نههههههههههههههههههههههههههه!!! راست میگیا!!!! کنکور قبولی محبوب جون

nazi سه‌شنبه 9 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 09:39 ب.ظ http://mikrobe-sorati.blogsky.com

سلام

میگم نونوچه جون فیس بوکی نیستی تو ؟

اسکار هم مبارکه

سلامممممممممممممممممم
فیس بوک چیه؟! خوراکیه؟!
اسکارتمممممممممممممممممممممممممممم ... اسکار بر همگان مبارک پارسال سیمرغ بلوری ... امسال اسکار!!!
صد سال به این اسکارا!!!

باشو سه‌شنبه 9 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 10:20 ب.ظ

سلاممممممممم.نونوچه جونم ممنون ازحضورررررررت



[:S020:][:S020:]

سلاممممممممممممممممممممممممم باشو جونم
منمممممممممممممم میسی از حضور سبزتون بابا!!!
باشو جونمممممممممممممم تهشی!!! آخرشی!!! خودشی!!!


باشو جونمممممممممممم فکر کنم شکلکای خط اخرت میکروبی شدن!!! دی!

شبنم سه‌شنبه 9 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 10:25 ب.ظ http://seven-stones.blogsky.com


هوووووووووووررررررررررررررررررررررررررررررااااااااااااا

هورااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا
دینگ دینگ!!!
بنگ بنگ!!!

روانشناس سه‌شنبه 9 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 11:04 ب.ظ http://www.shadkami.blogsky.com

یووووووهووووووووووووووووووووووووووووووو
نونووووووووووووووووووووویی جونی
عشقولویی جیگرویی خوشجیلویی ناز دونه ای
نونوووووووووووووووو جون طلا دل پر بود خیلی هم پر بود
آخه زندگی به این قشنگی چرا باید اینجوری بگه آدم
خب خدا هم ناراحت میشه
نونووووووووووووو فیس بوک باید مراقب باشی وگرنه عوامل خارجی میان تصرف میکنن
عوامل خارجی اونجا مث اسپم های نظرای وبلاگن
نونووووووووووووووووووووووووووو
چکمه ها مو دیدی؟
نارنجیه
دوسمل داری؟؟/
نونوووووووووووووووووووووووووووووو
بریم دور بزنیم با پیکان گوجه ای؟
نونوووووووچه جونمممممم آلوچه خلیدم
نونوووووووووووو این مردن هم چه کارایی هایی داره ها
یه کارایی ش هم فرار کردن از سختی ها و شونه خالی کردنه
خاصیتی که این روزا همه دنبالش ن
نونووووووووووووووووووووووو
هر کی اومد بندازت توی گونی عکس منو بهش نشون بده خوش میترسه میره
یه عکس اینجوری بندازم
دیگه کسی بهت چپ نگا نکنه
نونووووووووووووووووووووووووووووووووو چه جونم
دووووووووووووووووووووووست دارم هوارتاییی
بووووووووووووووووووس

یووووووووووووووووووووووووووووووووهوووووووووووووووووووووووووووو به عشقولویی خوده خودمممممممممممممممممم
همی آمدنت مبارک ناناسی
اوخی ... نونوچه نبینه ناناحنیت رو عشقی
اوهومممممممممممممممم
من فیس بوک عضو مممممممم!!! ولی نمیشه رفتش اون جا!!! همی کامی من باز نمیشه!!! فکر کنم نوک سیاه اسم رمز داده به کامی تا واسم فیسی رو باز نکنه!!!! ازم اسم رمز موخواد این کامی!!!
چکمههههههههههههههههههه نارنجی؟!
نههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه!!!
من عاشق چکمه های نارنجی اممممممممممممم!!!!
خیلی بهت میاد (اشک شوقه)
بریمممممممممممممممممممممممممم ددر ... من عاشق ددرمممممممممممممم
نوک سیاه منو ددر نمی بره میگه تو کوچه گم میشی نونوچه بعد میری اشتباه زنگ خونه مردم رو می زنی
بریمممممممممممممممممممممممم شالیزار ملخ جمع کنیمممممممم
واااااااااااااااااای من عاشق آلوچه های تو همممممممم!!!
نوک سیاه واسم نمی خره ... میگه هسته هاش رو همی قورت میدی ... بعدش تو معدت درخت آلوچه سبز میشه!!!
نهههههههههههههههههههههههههههههههه!!! عسکت رو همی به کسی نشون نمیدممممممممم!!! تو عشقولویی خوده خودمی!!!
منممممممممممممممممممممممممممممم دوستت دارم عشقی
بوس

فسقلی سه‌شنبه 9 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 11:21 ب.ظ http://www.sharpay.blogfa.com

هوووووووووووورا[قلب]

هوراااااااااااااااااااااااااا (قبلچه ی نوک سیاه که همی قولوپ قولوپی می تپد! دی)

فسقلی سه‌شنبه 9 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 11:23 ب.ظ http://www.sharpay.blogfa.com

هوووووووووووورا

خودشهههههههههههههههههههههههههههههههه!!!!
اوف چه داغههههههههههههههههههههههههههههههههههههه!!!

جوجه نامبر وان سه‌شنبه 9 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 11:49 ب.ظ http://ghasedakekhial.blogfa.com/

آبجیه من میگه ، برو گمشو ، تیکه کلامه منه ! راس میگه ؟!

دســـــــــت جیییییییییییییییییغ هورااااااااااااااااا

واس اصغر فرهادیییییییییی جووووووون خودمون

نه بابا نونو ، کچلی چیه ؟ شامپو ضد کچلی میزنم خوف میشم

کدوم آبجیت احیانا؟!
ای ول!!! رقص رقص!! قر قر!!! دست دست!!!
اوهوممممممممممممم!!! اضغر فرهادی خودمونه!!! خوش به حال مامانش همی!!!
نه بابا!!! شامپو کچلی چی هست؟! هه! نونوچه کارخونه ش رو با بیلش همی له می کنه!!! باز باید بیای!!!

جوجه نامبر وان سه‌شنبه 9 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 11:49 ب.ظ http://ghasedakekhial.blogfa.com/

نونو هر وقت تو گفتی چند سالته ؟ منم میگم چند تا بچه ایم

هه!!! من سنم به تعداد شما ست!!! حالا چند تایین؟!
خداییش هر وقت میام آپ هات رو می خوونمممممممم گیج میشم

nazi چهارشنبه 10 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 12:20 ق.ظ http://mikrobe-sorati.blogsky.com

پس نمی دونی چیه ؟

حیف شد اون قد خوبه

اوخی ... مثل اینکه اونجا چادر زدی نازگلممممممممممم!!!
کامی فیسی رو واسم باز نمی کنه
ولی عضو ممممممممممممممممممممممممممممم

فاطی بلا چهارشنبه 10 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 12:21 ق.ظ http://228.blogfa.com

jijmal b khoda vaqte poste jadid gozashtan nadaram!

واقعا؟!
نههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه!!!

فاطی بلا چهارشنبه 10 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 12:40 ق.ظ http://228.blogfa.com

لبخندبزن بدون انتظار پاسخی از دنیا.و بدان روزی دنیاآنقدرشرمنده خواهد شدکه بجای پاسخ به لبخندهایت به تمام سازهایت خواهد رقصید!!!

اوخی ... چقدر نانا!!!
همی لبخند میزنیمممممممممممممممممممممممممممم

شهرزاد چهارشنبه 10 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 10:26 ق.ظ http://www.gholleh.blogsky.com

هوررررررررررررررررررا به افتخار اصغر فرهادی.
البته با عذرخواهی از حضار بابت صدای گوشخراشم.
در ضمن باهات موافقم. امروزه باید خیلی مواظب بود.
بوسسسسسسسسس.

هیپ هبپ هورا
شهرزادی بیا وسط ... نی نای نای نانای نای شهرزادی باید برقصه!!!!
یوووووووووووووووووووووهووووووووووووووووووووووووووو
اوهوممممممممممممممممممم دیدی بعضیا به قول محبوب جون هشتپلو ان
منممممممممممممممممممممممم بوس!

nazi چهارشنبه 10 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 11:35 ق.ظ http://mikrobe-sorati.blogsky.com

من دوس جون جونیه مارک ام دیگه

آمار گرفتن من از اون بیشتر آن لاین ام

جای خوبه واسه خنده

مارک دیگه کیه؟! از بچه های بالاست؟!
واقعا؟! همش فیس بوکی؟! کامی من فیسی رو واسم نمی بازه اسم رمز موخوادش همی اندرونی من شکسته

هه!!! الان دارممممممممممممممممم از خنده ریسه می رم!!! دی! یعنی الان فیس بوکمممممممممممممممممممم؟!
نوک سیاه فیس بوکیه واس خودش!!! همی منو زیاد میخندونه!!!

مریم (همشیره) چهارشنبه 10 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 03:39 ب.ظ http://sooskesiah.blogsky.com

همشیره خیلی باحالی

اختیار داری همشیره!!! باحالی از خودته همشیره!!!

نگین چهارشنبه 10 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 03:41 ب.ظ http://www.mininak.blogsky.com

سلااام نونوچه چه قدر دیر رسیدم

سلام نگینم ... فکر کنم با اتوبوس اومدی

نگین چهارشنبه 10 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 03:43 ب.ظ http://www.mininak.blogsky.com

مرسی از اصغر فرهادی که همه ی ما ایرانی ها رو رو سفید کرد :)
صحبتهاشم وقتی جایزه رو میگرفت در عین مختصر بودن فوق العاده قشنگ بود و معنی های قشنگ داشت :)
دستش درد نکنه :)

مرسی ازش واقعا!!! آره والله!!!
اوهومممممممممممممممممم!!!! ولی فکر نکنم انگلیسی بدونه!!!
هه!!! فرهادی انگلیسی ندونه!!!
واااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااای مگه دستش درد می کنه؟! ایشالا دست و پاش جفتش با هم هیچ وقت درد نکنه!!!! دی!

نگین چهارشنبه 10 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 03:46 ب.ظ http://www.mininak.blogsky.com

در مورد سلاح سر هم حتما با خودت داشته باش چاقویی چیزی!
یا حتی دفاع شخصی یاد بگیر ...
جامعه خیلی خطرناک شده :(

سلاح سرد حملش حبس دالههههههههههههههه
باید یه شتر بخرم که سلاح سرد رو تو خورجین شترم قایم کنم که اگه هم گیر افتادیم شتره بره زندون نه من
جامعه که دراکولایی بود الان رفته تو فاز اژدها

نگین چهارشنبه 10 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 03:49 ب.ظ http://www.mininak.blogsky.com

اینترنتمم که امشب تموم میشه تا دو هفته دیگه شارژ نمیکنم :| کمتر میام ولی میام :دی با دایال آپ و نت دانشگاه :دی

اوخی... گناهکی ... کزتم بی انترنت
هعییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی

نگین چهارشنبه 10 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 03:53 ب.ظ http://www.mininak.blogsky.com

کاربردهای مردن =))))))

دی!

نگین چهارشنبه 10 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 03:57 ب.ظ http://www.mininak.blogsky.com







بوس!

باشو چهارشنبه 10 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 04:00 ب.ظ

سلام.خوبی .مامانم هست نمیتونممممممممممممممم بمونم .فعلا خداحافظ

سلامممممممممممممممممممممممممممم باشو جونم اوخی ... منم مامانم هست ...

آنا چهارشنبه 10 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 09:03 ب.ظ http://manui.blogsky.com

حالا دست و جیغ و هورا رو چطولی نشون بدیم انوقت؟؟؟؟؟؟
این جیغش
دست و نیدونم وااااالاااااا

بگو دست دست!!!
جیییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییغ!
قر قر!
رقص رقص!
این واسه پریدن آمپر! ذوق مرگی!
ای ول!

جوجه نامبروان پنج‌شنبه 11 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 01:04 ق.ظ

همون آبجیم که اسم آلبوم علمشاهی رو گفت

گیج کننده نیست که ! آبجی شیطونکم که اسم داره، همیشه با اسمش میگممهدی و حسین هم که میگم ! بقیه هم نوچ نمیگم تا تو خماری بمونی

اوخی... کلا این خواهرت هوشش بسی جای دست و جیییییییییییییییییییییییییغ داره
آخه خیلی زیادین!!! یه عالمه هستین!!! من دوشت دالممممممممممممممممممممم
اوووف!!! داداش نونوچه ت خیلی باحالهههههههههههههههههه!!! بهش بگو عکس منو بکشهههههههههههههههه!!!
هه!!! تازه از خواب بیدار شدممممممممممم خوابم نمیاد که هیچ ... خماری ش بماند!!! دی!

حدیث پنج‌شنبه 11 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 01:37 ب.ظ

سلااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام
نونوچه جونی تاریخ تولد وبلاگ 17 شهریوره؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
تاریخ تولد خودتم 2 دیه؟؟؟؟؟؟؟؟
بگو میخوام

سلامممممممممممممممممممممممممم حدیث جونی
روز مثبت اندیشی رو میگی جوجوی من؟! ۱۶ شهریوره!!!
یکی دو تا از پستای اول رو حذفیدممممممممم ناناسم
اوهوممممممممممم ... تاریخ تفلدمممممممم دوم دی ناناسم
بوس بوس!

مهسا پنج‌شنبه 11 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 05:08 ب.ظ http://deleasemooni.blogsky.com

هوووووووووووووووووووووورااااااااااااااااااااااااااااااا

هورااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا

مریم پنج‌شنبه 11 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 08:54 ب.ظ http://saahel-e-aramesh.blogfa.com

نونو؟ نیستی؟ کجایی؟
بیا زودی آپ کن

نونوچه هستش همی
آپیدممممممممممممممممممممممممممممم بسی نانا!!!

نسیم پویان جمعه 12 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 08:03 ق.ظ http://jot.blogsky.com/

فرهنگ فاخر رو میبینی مردن هنوز هم کارایی داره واسه گرفتن معنی ها و تعبیرای مختلف دیگه


درست مثل جیک جیک وبلاگت

مرسی ...
اوووووووف!!! من عااااااااااااااااااااااااااااااااشق جیک جیم وبلاگمم!!!

رخشان جمعه 12 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 12:00 ب.ظ http://www.joojoo-noktala.blogfa.com

سلام
....ღ♥ღ
..ღ♥ღ
..ღღ♥ღ♥ღ♥ღ♥ღ♥ღ
...ღ♥ღ♥ღ♥ღ♥ღ♥ღღ
.......................ღ♥ღ
...........ღ♥ღ...ღ♥ღ
...........ღ♥ღ
...........ღ♥ღ.........ღ♥ღ.....ღ♥ღ
...........ღ..ღ♥ღ.......ღ♥ღ.....ღ♥ღ
...........ღ......ღ♥ღ.....ღ♥ღ.....ღ♥ღ
...........ღ♥ღ♥ღღ♥ღღ♥ღ♥ღ♥ ......ღ♥ღ
...........ღ♥ღღ♥ღ♥ღ♥ღღ♥ღღ♥........ღ♥ღ
....................................................ღ♥ღ
..........................@@..@@.............ღ♥ღ
..........................@@..@@.............ღ♥ღ
..............................@@................ღ♥ღ
..............................@@...............ღ♥ღ

نهههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه

مرغ عشق معین جمعه 12 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 12:12 ب.ظ http://www.yardeli.blogfa.com

نونو کی اذیتت کرده ؟
خوب بیلتو میبردی با خودت
میخوای من اون چوب درازمو که انگشتم رو بستم سرش بدم بهت؟
به درد میخوره ها
یه وقتایی تا کسی خواست بیاد جلو انگشت منو بکن چشش
تازه یه وقتایی تو خونه تون نشستی مثلا نوک سیا داره شلوغ میکنه
میتونی از انگشت من واسه چشش استفاده کنی
بعد بندازی گردن من
روابط خودتون حسنه میمونه
نو کسیاتم منو نمیشناسه
بنداز گردن من کار نداشته باش

یه ذره سیاست داشته باش دخمل!
بدم میاد از سیاست وسیاست بازی
ورای دادن واین جور کارا
نمیدونم مردم کی میخوان اگاه شن!

پیشی همسایه ... گرگ سر کوچه ... خوک خیابون
الان تو باغ وحشممممممممممم دارم همی تخمه میشکنم
انگشت دیگه تو ننوچه ستان مد نیست!!! پارسال مد بود!!! امسال هویج فرو می کنن تو مماخشون!!! بعدم میندازن تو گونی ... میذارن بیرون تا ماور شهرداری بیاد جمعشون کنه!!!
کلا داهات ما خیلی های تشریف داره ... عین داهات شما نیست که لو کلس باچه!! هه!!
من و نوک سیاه تو کار انگشت نیستیمممممممممممم!!! این کارا زشته مامی مرغی!!! باید پر هاش رو دونه دونه بکنمممممممممم تا نتوونه پرواز کنه!!!
من خونه م ته کوچه سیاست مداراست!!! اصلا من و اوباما با هم بزرگ شدیمممممممممم!!! منتها اون از بچگی گیر داده بود به علفای حیاطشون ... همی علف زیاد می خورد که الان قدش مثل نردبونه!!!

رای دیگه چیه؟!

محبوب جمعه 12 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 03:16 ب.ظ http://mahboob-mahboob.blogsky.com

مامان نونوچ کجایییییییییییییییییییییییی؟
بدو بیا خونمون بازی کنیم... تازشم دعوت نامه هم باست فرستیندماااااااااااااااااااا

من اینجااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام همی محبوب جونم
واااااااااااااااااااااااااااااااای بازی؟!
نههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه!!!
من عاشق بازی امممممممممم!!!
ای ول!!!
همی با شترم اومدممممممممم اونجا!!!

فافا جمعه 12 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 06:33 ب.ظ

سلام دخمل خاله جونم

دارم میام یووووووووهووووووووووووو

خیلی دلم واست تنäیده فدات شم

نهههههههههههههههههههههههههههههههه!!!!
ببین کی اومده اینجآ!!!
به به دخمل خاله من!!!!
اوووووووووف!!! کجا بودی ناناسم؟!
دلم تنگولیده بود واست همی
اومممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممدی؟! واقعا؟!

وحیده جمعه 12 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 09:50 ب.ظ http://hamishe-eshgh.blogsky.com



















ای ول!!! نقاش من!!!

وحیده جمعه 12 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 09:54 ب.ظ http://hamishe-eshgh.blogsky.com

میدونی این بالایی که برات آوردم چیه؟؟؟
نمیدونی؟!
این تیر چراغ برق سر کوچمونه!!!!
هر وقت کسی اذیتت کرد ، با همین بکوب تو مغزش!
احتمالا در جا میپاچه رو آسفالت!!!

حدس زدمممممممم!!!
آخه تیر چراغ برق سر کوچه ما هم با همین مارکّه!!!
لامذهبا از یه نوع مارک کار می کنن!!!
ای ول!!!
تو چقدر مهربونی نقاش من!!!
وااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااای خونش هم همی میچکه؟! دلم موخواد خونش بچکه

شبنم جمعه 12 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 10:55 ب.ظ http://seven-stones.blogsky.com


با نوک سیاه رفتی ددر که پیدات نیست ؟

نوچ خالههههههههههههههههههههههه!!! ددر و آوردم پیش خودم و نوک سیاه که تهنا نباچه!!!

مینا شنبه 13 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 12:22 ق.ظ http://www.tabassom-16.blogsky.com

کوشی؟؟؟!!!
یهو یه عالمه هستی
یهو یه عالمه نیستی که؟!

الان اومدمممممممممممممممممممممممممممممم
وااااااااااااااااااااااااااااااااااای تو فاز یه عالمه نبودمممممممممممممم!!! همی برگشتمممممممممممم!!!

باشو شنبه 13 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 10:11 ق.ظ

.[گل][قلب][قلب][قلب][گل].[گل][قلب][قلب][.[گل][قلب][قلب][قلب][گل]قلب][گل].[گل][قلب][قلب][قلب][گل].[گل][قلب][قلب][قلب][گل].[گل][قلب][قلب][قلب][گل].[گل][قلب][قلب][قلب][گل].[گل][قلب][قلب][قلب][گل].[گل][قلب][قلب][قلب][گل].[گل][قلب][قلب][قلب][گل]رفتی خرید عید ؟کوشی تو؟.[گل][قلب][قلب][قلب]

خرید عید دیگه چیه باشو جونمممممممممممممممم؟!

جوجه نامبر وان شنبه 13 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 09:48 ب.ظ

فدااااااااااااااات ... بووووووووووس

الهی...
خدا نکنه...
منممممممممممممممم بوس!

amir شنبه 13 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 10:08 ب.ظ http://www.af2sd.blogfa.com

salam
خوبی؟

به یاری شما نیازمندم
amirtiger002 دوباره شروع به کار کرد ولی اینبار به اسمه af2sd
حتما بیا ببین ونظر بده و 100درصد هم تو نظرسنجی شرکت کن
منتظرتم
اسمه وبه قبلیم:www.amirtiger002.blogfa.com
اسمه وبه جدیدم:www.af2sd.com
اگه تونستی به وبه قبلیم هم یه سر بزن
تویه وبه جدیدم منتظرتم تا دیداری دیگه تو همون وبه جدیدم بای

!!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد